زندگی نامه لزلی میلز - Leslie Mills biography

نام:

فارسی: لسلی - لزلی           انگلیسی: Leslie


نام خانوادگی:

فارسی: میلز                       انگلیسی: Mills


متولد: ؟؟؟؟ ایالت کنتاکی (سال تولدش را هیچ کسی نمیدونه ، حتی توی سایت رسمیش هم نیست)


ساز: گیتار



لزلی میلز در یک خانواده متوسط در ایالبت کنتاکی متولد شد و از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی نشان داد به طوری که مادرش برای هدر نرفتن استعداد وی او را به کلاس های موسیقی فرستاد. او در دوران دبیرستان همراه با خانواده اش به دلایل نامعلومی از کنتاکی به نیویورک نقل مکان کرد. پس از آن زمینه پیشرفت وی در دبیرستان محل تحصیلش در نیویورک فراهم شد. در دوران تحصیل از او تقاضا های زیادی می شد که برای جشن های مختلفی که در دبیرستانشان وجود داشت هنرنمایی (نوازندگی و گاهی اوقات خوانندگی) کند.



او از همان روز ها توانست به استعداد خود در زمینه ی خواندن هم پی ببرد. پس از آن به کمک دوستانش توانست دو یا سه تک آهنگ منتشر کند (البته با تنظیم بسیار بد و فقط در منطقه ای محدود)


در سال 2000 به یکی از گروه های موسیقی پیوست و در سال 2001 برای خوانندگان مختلف شروع به شعر گفتن کرد. شعر های وی به طوری بود که کم کم آمار فروش شعر هایش بیشتر از آمار فروش ترانه هایش شد!



در بین خوانندگان آلبوم Voices لزلی تنها فردی است که می توان از او سوابق بسیاری قبل از کار با یانی پیدا کرد. او برای سال های متوالی با فردی به اسم Chris Pelcer کار می کرد.

پس از آن او شروع به خواندن آلبوم های رسمی به کمک کمپانی MPL کرد. در همین حین ترانه های زیادی را برای فیلم های مختلف سرود و خواند. از جمله:

What a girl wants

White Oleander

PowerPuff Girls



بعد از آن از وی دعوت شد تا برنامه های تلویزیونی حضور یابد و این کار موجب معروفیت و محبوبیت وی شد.

او در سال 2007 به اوج محبوبیت خود رسید و در سال 2008 توسط ریک ویک برای آلبوم جدید یانی انتخاب شد. او پس از انتشار آلبوم توانست قدرت صدای خود را به همه ثابت کند. اما بر خلاف تصور همه او در نظرشنجی های پس از کنسرت مکزیک رتبه های پایین را از آن خود کرد. برخی ها علت این امر را خواندن ترانه ی Our Days می دانند که یکی از بدترین ترانه های او به حساب می آید.





پس از کنسرت مکزیک (به عقیده بعضی افراد) او محبوبیت خود را از بین مردم از دست داد. علاوه بر این او تنها خواننده ای بود که در آلبوم Voces حضور نداشت که این خود دلیلی برای کاهش محبوبیت وی بود.



کار با یانی از زبان لزلی: من همیشه در تلاش بودم تا در کار خودم به موفقیت برسم و این آرزوی من خیلی زود تحقق پیدا کرد. کار با دوستان خوبم در این آلبوم یکی از فتخاراتی است که تا آخر عمر به آن می بالم. امیدوارم که توانسته باشم به توقع مردم و یانی پاسخ کاملی را بدهم. من تا جایی که میتوانستم به سختی کار کردم تا یانی و مردم از این آلبوم راضی باشند ؛ امیدوارم که باشند!

آخرین آلبوم رسمی او Falling off the world است که در آوریل 2009 منتشر شد. گویا او نیز هم اکنون مشغول ساخت آلبوم شخصی خود با یانی است.

*** ببخشید اگه خیلی مختصر بود. چون که این وب سایت مربوط به یانی هست نمیتونستم اسم زیادی از سایر خوانندگان و نوازندگانی که در بیوگرافی بودند را بیاورم. ***
کپی برداری از مطالب فوق تنها با ذکر نام منبع مجاز است

زندگی نامه اندر توماس - Ender Thomas biography

قبل از هر چیز از تاخیر این پست واقعا عذر می خوام ... شرمنده اصلا وقت کامل کردنشو نداشتم! اما خب حالا یه کمی سرم خلوت شد!


HTML clipboard

نام:

فارسی: اندر       انگلیسی: Ender


نام خانوادگی:

فارسی: تامس - توماس         انگلیسی: Thomas


متولد: سال ؟؟؟؟ (گشتم پیدا نکردم بعدا میگذارم) در ونزوئلا


ساز: گیتار



اندر در سال ؟؟؟؟ میلادی در کشور ونزوئلا در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر او در آن زمان یک خواننده بود و همیشه پسرش را به یاد گرفتن موسیقی دعوت می کرد. اندر در زمان بچگی علاقه زیادی به موسیقی و صدای خوانندگان داشت. به همین دلیل در کنار یادگیری نت های موسیقی (گیتار) به کار شعر گفتن هم مشغول شد. او از همان سن کودکی ترانه های لاتین را بسیار دوست داشت و به همین دلیل تمام تلاش خود را کرد تا با زبان های مختلف آشنایی کامل تری پیدا کند. او برای تمرین به ترانه های خوانندگان مختلف با زبان های مختلف گوش می داد و سپس شروع به نوشتن متن شعر (لیریک) آن ها می کرد. در دوران تحصیل در مدرسه و دانشگاه به دلیل هنر خوانندگی و نوازندگی خود چندین جایزه دریافت کرد و در آن هنگام با یکی از بهترین گروه های سبک سالسا لاتینی به نام La Dimension Latina آشنا شد.



پس از آن در سال 2000 میلادی به شهر میامی در امریکا مهاجرت کرد و برای امرار معاش در آن جا دست به کار های مختلفی زد و برای مدتی با موسیقی خداحافظی کرد. وی بعد از مدتی مجددا با شعر گفتن برای خوانندگان مختلف به صحنه موسیقی بازگشت و در آن زمان بود که با نوازنده ای برزیلی به اسم Cesar Lemos آشنا شد.




Cesar Lemos که از تصمیم یانی برای ساخت آلبوم جدید همراه با خواننده با خبر بود وی را به یانی و ریک ویک معرفی کرد. آن ها هم به خاطر اینکه به دنبال یک خواننده و شاعر به زبان اسپانیایی بودند از اندر بسیار استقبال کرده و او را به عنوان یکی از چهار هنرمند شرکت کننده در ساخت آلبوم پذیرفتند. اندر با کمک قدرتش در شاعری به زبان اسپانیایی توانست پس از انتشار آلبوم Voices به یکی از بهترین شاعران تبدیل شود. او در هنگام ساخت آلبوم از خواندن شعر های آرام و بی هیجان خودداری می کرد و تنها در آلبوم Voces به دلیل پافشاری بیش از حد یانی تنها یک آهنگ نسبتا ملایم (که در کنسرت مکزیک هم اجرا شد) را اجرا کرد. 



پس از اجرای خوب او در کنسرت مکزیک وی توانست به محبوبیت زیادی در بین مردم اسپانیایی زبان دست پیدا کند. تقریبا تمامی آهنگ های که تا به حال از اندر منتشر شده اند به زبان اسپانیایی است. پس از انجام نظرسنجی ها (به طور غیر رسمی) او توانست در اکثر آن ها رتبه سوم و در تعداد بسیار کمی رتبه اول را به خودش اختصاص دهد.


به دلیل رفتار خوبش با تماشاگران و سایر دست اندر کاران کنسرت توانست بر محبوبیت خود بیفزاید.



کار با یانی از زبان اندر: من از این که از بین این همه خواننده اسپانیایی زبان انتخاب شدم بر خودم می بالم. یانی کسی بود که به من یاد داد که چگونه از نیرو های درونی ام استفاده کنم و چگونه بتوانم با قلب مردم ارتباط برقرار کنم. اولین بار که یانی را دیدم احساس کردم که در یک رویای شبانه به سر می برم. من توانستم با یانی و ویک خیلی زود دوست شوم. امیدوارم که این دوستی بتواند پایدار بماند.



به تازگی هیچ آهنگ یا خبر جدیدی از اندر توماس به گوش نمی رسد اما تا جایی که مطمئن هستیم همه خوانندگان در حال تهیه آلبوم شخصی خود به کمک یانی هستند.

.....!

سلام دوستان

من باید برای مدتی برم مسافرت ... فکر کنم حدود یک هفته طول میکشه! به همین دلیل نمی تونم بقیه بیوگرافی ها را بگذارم.

وقتی بر گشتم باز در خدمتتون هستم!

ببخشید

تا بعد...!

زندگی نامه کلوی لاوری - Chloe Lowery biography

نام:

فارسی: کلوی                          انگلیسی: Chloe


نام خانوادگی:

فارسی: لاوری                        انگلیسی: Lowery


متولد: 1987 میلادی یا 1365 شمسی در فلوریدا


نژاد: امریکایی


سبک: پاپ و R&B


ساز: ندارد


کلوی لاوری در سال 1987 مبلادی در ایالت فلوریدا در ایالات متحده امریکا به دنیا آمد. وی از سه سالگی علاقه زیادی به رقص داشت به طوری که همه فامیل و آشنایان از این علاقه او اطلاع داشتند. یک یا دو سال بعد (سن 4یا 5 سالگی) یعنی قبل از این که به مدرسه برود ، خواندن و نوشتن را نزد مادر خود آموخت. از آن پس با اینکه سن بسیار کمی داشت و صدایش هنوز بچه گانه بود ، شروع به شعر گفتن و خواندن شعر هایش کرد. پس از آغاز دوران دبستان با گروه های موسیقی پاپ از جمله گروه موسیقی برادوی (Broadway) آشنا شد و از ملودی های آن گروه بسیار خوشش آمد. در سن 9 سالگی به طور غیر رسمی برای شرکت های تبلیغاتی کار هایی را اجرا کرد که این اولین حضور او در خوانندگی محسوب می شود. او به این کار ادامه داد تا وقتی   که در سن 12 سالگی از طرف شرکت آر-سی-ای (RCA Records) پیشنهادی برای کار به وی داده شد. او در حین کار در آن کمپانی به طور کاملا اتفاقی توسط مدیر آنجا با ریک ویک آشنا شد. در این زمان کلوی 16 ساله بود و خانواده او به تازگی از فلوریدا به نیویورک نقل مکان کرده بودند. دلیل نقل مکان آنها شغل خواهرش بود. او یک رقاص در مرکز رقص های هنری نیویورک بود (در واقع دانشجوی آنجا بود.).



در آن زمان ویک که خیلی از کار های کلوی خوشش آمده بود کار با او را شروع کرد ولی هیچ گاه از او نخواسته بود که آهنگی را بخواند و فقط از او برای نوشتن شعر آهنگ ها استفاده می کرد.


البته در طول این سال ها او کار های زیادی برای دیگر نوازندگان و خوانندگان انجام داد که به دلیل تعداد زیاد آنها نمیتوان همه آنها را بیان کرد.



چندین سال به همین صورت گذشت تا این که ویک از تصمیم یانی برای آلبوم Voices با خبر شد. ویک با اشتیاق تمام کلوی (که در آن زمان 20 ساله بود) را به یانی پیشنهاد کرد. یانی ابتدا از کار کردن با کلوی خودداری میکرد به این بهانه که وی سن بسیار کمی دارد. اما بعد از اینکه برای اولین بار صدای او را در استدیو شنید نظرش کاملا عوض شد و با اطمینان صد در صد وی را قبول کرد. اولین آهنگی که کلوی در مقابل یانی خواند آهنگ Kill me with your love بود که شعر آن را هم خودش گفته بود. آن گونه که خود یانی می گوید: من اصلا در ابتدا از کلوی خوشم نمیامد و او را مانند کسی میدیدم که میخواهد با استفاده از من و ویک مشهور شود اما بعد از این که این آهنگ (همان آهنگ مذکور) را از وی شنیدم کاملا ذهنم تسخیر این آهنگ شد. او توانست به راحتی با صدایش ذهن و قلب مرا لمس کند. اکنون هم کاملا از این که کلوی را برای این کار انتخاب کرده ام خوشحالم و میدانم که در انتخابم به هیچ عنوان اشتباه نکرده ام.




پس از انتشار آلبوم Voices بسیاری از مردم به صدای او اعتراض کردند و از یانی خواستند تا همکاری خود را با او قطع کند. یانی از این رفتار مردم بسیار شگفت زده شده و برای اثبات قدرتمند بودن صدای کلوی تدبیری اندیشید. او در بسیاری از مصاحبات خود با خبرنگاران کلوی را یک قدرت نهفته دانست و گفت که آزاد شدن این قدرت تنها نیازمند توجه شنوندگان است. او همچنین بسیار تاکید می کرد که کلوی در زمان ضبط این آلبوم تنها 20 سال داشته است و نسبت به سنش صدای بسیار قوی و زیبایی دارد و قطعا این صدا در آینده بهترین صدای جهان خواهد شد.



در اجرای زنده در مکزیک یانی سیاست های زیادی برای مطرح کردن این خواننده جوان به خرج داد. از میان این سیاست ها می توان به "دو خواننده ای" بودن اکثر آهنگ های کلوی اشاره کرد. کلوی برخورد بسیار خوبی با همه افراد (افراد مسئول و افرادی که خارج از زمان کنسرت به وی مراجعه می کردند) داشت و همین مسئله خیلی در محبوبیت وی تاثیر داشت.


کلوی لاوری پس از اجرای زنده در مکزیک توانست با استفاده از سیاست های یانی نظر 95 درصد از مخالفانش را عوض کند. به صورتی که در نظر سنجی های انجام شده (همگی به طور غیر رسمی) انتظار می رفت که وی رتبه چهارم و یا سوم را بدست آورد ولی بر خلاف آن ، او رتبه دوم (و در تعداد کمی رتبه اول) را از آن خود کرد.



لاوری توانست محبوبیت خود را پس از اجرای آهنگ کریسمس (O' Holy Night) دو چندان کند.


کار با یانی و دیگر خوانندگان از زبان کلوی لاوری: من هیچگاه فکرش را نمیکردم که بتوانم با استاد بزرگی مثل یانی و خوانندگان و دوستان خوبی همچون نیتان ، لزلی و اندر کار کنم. من در آرزوی کار با یانی بودم اما هیچگاه تصور نمیکردم که به ین زودی و در جوانی به آرزویم برسم. من از همه ی دوستان دیگرم در این آلبوم چیز های بسیار زیادی یاد گرفتم. در واقع من آدم تنبلی هستم ولی با حضور در گروه یانی یاد گرفتم که به کار عشق بورزم و با روح و قلب خودم کار کنم. من نیتان را مثل برادر بزرگم میدانم چرا که می توانم بگویم که تمام موفقیت خودم در این آلبوم و در کنسرت را مدیون او و یانی هستم. نیتان خیلی به من در حس گرفتن در آهنگ ها کمک میکرد. همچنین لزلی و اندر نیز دو دوست صمیمی من هستند که هیچگاه نمیتوانم کمک های آنان را فراموش کنم.



البته کلوی لاوری هم مانند دیگر خوانندگان هم اکنون در حال ساخت آلبوم اختصاصی خود به کمک یانی است.


منتظر زندگی نامه بقیه خوانندگان هم باشید.


کپی برداری از مطالب فوق فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

زندگی نامه نیتان پاشکو - Nathan Pacheco biography

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

مفتخرم که اولین و کامل ترین بیوگرافی Nathan Pacheco را در این وب سایت به شما دوستان عزیزم تقدیم کنم. یه کمی طول کشید تا بتونم اطلاعات مربوط را گیر بیارم ولی ارزشش را داشت. بیوگرافی بقیه هم در دست ترجمه هست و به زودی میگذارم.


نام:

فارسی: نیتان - ناتان                          انگلیسی: Nathan

نام وسط:

فارسی: ارمند                                     انگلیسی: Armend (منبع: Nightingale)

نام خانوادگی:

فارسی: پاشکو - پاچکو                       انگلیسی: Pacheco

متولد: 1980 میلادی یا 1358 شمسی در واشنگتن دی سی

نژاد: برزیلی    

سبک: اپرا و کلاسیک

ساز: پیانو و گیتار



نیتان پاشکو در سال 1980 میلادی درشهر واشنگتن دی سی ، پایتخت ایالات متحده امریکا ، در خانواده ای برزیلی متولد شد. وی نوه ی پروفسور Armando Correia Pacheco است (منبع: Nightingale). از همان ابتدای زندگی علاقه ی خاصی به کشور بریل که کشور نژادی وی محسوب می شد داشت. به طوری که اکنون در بعضی از شعر هایش به مدح برزیل می پردازد.


در دوران کودکی به دلیل این که علاقه زیادی به موسیقی داشت شروع به آموختن پیانو کرد و پس از اتمام دوره پیانو نواختن گیتار را هم فرا گرفت ولی اینطور که خود وی می گوید به پیانو بیشتر علاقه دارد.


از همان دوران بچگی علاقه خاصی نسبت به سبک اپرا نشان میداد به طوری که از همان دوران راه زندگی خود را انتخاب کرده و به دانشگاه بریگهم یانگ (Brigham Young University یا BYU) واقع در ایالت یوتا (Utah) واقع در جنوب غربی امریکا رفت و از همان دانشگاه فارغ التحصیل شد. نیتان در زمان تحصیل یکی از دانشجویان برجسته ی آن دانشگاه محسوب می شد. البته قبل از دوران دانشگاه به مدت دو سال در کلیسای LDS مبلغ مذهبی بود (منبع: Nightingale).


پاشکو پس از فارغ التحصیلی به نوشتن شعر روی آورد. او آهنگ هایی از نوازندگان بزرگ را گوش میداد و برای آن ها شعر می نوشت و گاهی اوقات خودش شعر هایش را می خواند و روی آهنگ ها میکس می کرد. به دلیل این که نیتان به سه زبان انگلیسی ایتالیایی و پرتغالی کاملا مسلط بود ، شعر هایش توانست از مرز های کشور های انگلیسی زبان فراتر رود. بعد از مدتی ریک ویک با شعر های او آشنا شد.



بعد از آن ریک ویک که از تصمیم یانی برای ساخت آلبوم همراه با صدای خواننده با خبر بود ، تصمیم گرفت که از او بخواهد که برای آزمون شعری برای آهنگ Almost a Whisper بنویسد. نیتان نیز قبول کرده و شروع به نوشتن کرد. پس از اتمام کار شعر را نزد یانی و ویک برد. یانی پس از شنیدن شعر به حیرت آمده و از وی خواست که شعر را با صدای خودش بخواند و اسمی جدید به همان زبانی که شعر نوشته شده است برای آن برگزیند.


پس از تست هایی که یانی و ریک ویک بر روی صدای وی انجام دادند ، یانی با تمام وجود با حضور او در آلبوم جدید موافقت کرد.


پس از موافقت یانی با حضور وی ، نیتان نیز شروطی برای کار بر روی این آلبوم با یانی گذاشت. یکی از شروط "رسمی لباس پوشیدن وی در طول ویدیو های آلبوم" بود. یانی نیز گفته است: "نیتان خیلی به ظاهر و اخلاق خودش در برابر مردم اهمیت میدهد و به همین دلیل با پوشیدن لباس های اسپرت و آزاد مخالفت میکرد."


شروط دیگری نیز برای ایجاد همکاری بیان شده بود که به دلیل طولانی بودن از گفتن آن ها معذورم!



پس از شروع کار برای ساخت آلبوم ، نیتان شروع به گفتن شعر برای سایر آهنگ ها کرد. ولی تعدادی از آن ها مورد قبول یانی نبود. آنطور که خود یانی می گوید: "شعر های نیتان همگی در مورد عشق بود و من سعی کردم که ذهن او را باز کنم تا به موضوعات دیگر هم فکر کند."


بعد از سروده شدن شعر آهنگ Into the Mirror یانی تغییراتی در ساختار آن داد و شعر آن را با شعری که کلوی (Chloe) برای آهنگی دیگر سروده بود مخلوط کرده و شعری جدید برای این آهنگ به وجود آورد. به همین دلیل این آهنگ دونفره خوانده شد.


پس از انتشار آلبوم نوبت به اجرای زنده در مکزیک رسید که در این کنسرت باز هم تعدادی از شروط قبلی پا بر جا بود از جمله "رسمی لباس پوشیدن".


پس از اتمام کنسرت مکزیک نظرسنجی هایی (البته همگی به طور غیر رسمی) برای بهترین خواننده از بین 4 خواننده مذکور برگزار شد که در اکثر آن ها نیتان پاشکو رتبه اول را از آن خود کرده بود. این مسئله باعث معروفیت بیش از اندازه وی شد.


پس از این سفارشی از طرف شرکت والت دیزنی (Walt Disney) به یانی برای ساخت آهنگی برای شب سال نو با ملودی جدید داده شد. یانی برای این کار با توجه به تجربه های قبلی سبک دو صدایی خواننده را در نظر گرفت. که صدای اصلی نیتان پاشکو و صدای زیر (صدای فرعی) کلوی لاوری بود و عملا دو فرد دیگر (لزلی میلز و اندر توماس) نقش مترسک را بازی میکردند.



پس از اجرای این آهنگ (O' Holy Night) نیتان پاشکو وکلوی لاوری به محبوبیت زیادی در بین طرفداران یانی دست یافتند.



 


پس از آن بنا به دعوت هایی که از وی شد اجرا هایی در مناطق مختلف داشته است که یکی از آن ها در حضور شهردار و همسرش می باشد و لوح تقدیری از طرف آن ها به او داده می شود. البته در متن تقدیرنامه کلمه ی Yanni Voices هم ذکر شده است.



 


کار با یانی از زبان نیتان پاشکو: من همیشه سعی می کردم که آهنگ های آلبوم یانی را با قلبم بخوانم. کار با نوازنده مشهوری چون یانی برای من یک رویا بود که اکنون برای من محقق شده است و از خدا به خاطر این تشکر میکنم. او به من یاد داد که چگونه ذهنم را باز کنم و از آزادی شعر بگویم همانطور که در Tribute  گفتم. همچنین کار با سایر دوستانم (سایر خواننده ها) در این آلبوم باعث تغییر نگرش من درباره زندگی و درباره ی خودم شد. آن ها به من یاد دادند که ارزش خودم را بسنجم و بتوانم بهترین باشم. من به همه آن ها مدیون هستم.



طبق آخرین اخبار نیتان پاشکو هم اکنون با کمک یانی در حال تهیه آلبوم شخصی خود است. (هر خواننده یک آلبوم شخصی منتشر خواهد کرد.)


منتظر زندگی نامه بقیه خوانندگان هم باشید.


کپی برداری از مطالب فوق فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد