زندگی نامه نیتان پاشکو - Nathan Pacheco biography

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

مفتخرم که اولین و کامل ترین بیوگرافی Nathan Pacheco را در این وب سایت به شما دوستان عزیزم تقدیم کنم. یه کمی طول کشید تا بتونم اطلاعات مربوط را گیر بیارم ولی ارزشش را داشت. بیوگرافی بقیه هم در دست ترجمه هست و به زودی میگذارم.


نام:

فارسی: نیتان - ناتان                          انگلیسی: Nathan

نام وسط:

فارسی: ارمند                                     انگلیسی: Armend (منبع: Nightingale)

نام خانوادگی:

فارسی: پاشکو - پاچکو                       انگلیسی: Pacheco

متولد: 1980 میلادی یا 1358 شمسی در واشنگتن دی سی

نژاد: برزیلی    

سبک: اپرا و کلاسیک

ساز: پیانو و گیتار



نیتان پاشکو در سال 1980 میلادی درشهر واشنگتن دی سی ، پایتخت ایالات متحده امریکا ، در خانواده ای برزیلی متولد شد. وی نوه ی پروفسور Armando Correia Pacheco است (منبع: Nightingale). از همان ابتدای زندگی علاقه ی خاصی به کشور بریل که کشور نژادی وی محسوب می شد داشت. به طوری که اکنون در بعضی از شعر هایش به مدح برزیل می پردازد.


در دوران کودکی به دلیل این که علاقه زیادی به موسیقی داشت شروع به آموختن پیانو کرد و پس از اتمام دوره پیانو نواختن گیتار را هم فرا گرفت ولی اینطور که خود وی می گوید به پیانو بیشتر علاقه دارد.


از همان دوران بچگی علاقه خاصی نسبت به سبک اپرا نشان میداد به طوری که از همان دوران راه زندگی خود را انتخاب کرده و به دانشگاه بریگهم یانگ (Brigham Young University یا BYU) واقع در ایالت یوتا (Utah) واقع در جنوب غربی امریکا رفت و از همان دانشگاه فارغ التحصیل شد. نیتان در زمان تحصیل یکی از دانشجویان برجسته ی آن دانشگاه محسوب می شد. البته قبل از دوران دانشگاه به مدت دو سال در کلیسای LDS مبلغ مذهبی بود (منبع: Nightingale).


پاشکو پس از فارغ التحصیلی به نوشتن شعر روی آورد. او آهنگ هایی از نوازندگان بزرگ را گوش میداد و برای آن ها شعر می نوشت و گاهی اوقات خودش شعر هایش را می خواند و روی آهنگ ها میکس می کرد. به دلیل این که نیتان به سه زبان انگلیسی ایتالیایی و پرتغالی کاملا مسلط بود ، شعر هایش توانست از مرز های کشور های انگلیسی زبان فراتر رود. بعد از مدتی ریک ویک با شعر های او آشنا شد.



بعد از آن ریک ویک که از تصمیم یانی برای ساخت آلبوم همراه با صدای خواننده با خبر بود ، تصمیم گرفت که از او بخواهد که برای آزمون شعری برای آهنگ Almost a Whisper بنویسد. نیتان نیز قبول کرده و شروع به نوشتن کرد. پس از اتمام کار شعر را نزد یانی و ویک برد. یانی پس از شنیدن شعر به حیرت آمده و از وی خواست که شعر را با صدای خودش بخواند و اسمی جدید به همان زبانی که شعر نوشته شده است برای آن برگزیند.


پس از تست هایی که یانی و ریک ویک بر روی صدای وی انجام دادند ، یانی با تمام وجود با حضور او در آلبوم جدید موافقت کرد.


پس از موافقت یانی با حضور وی ، نیتان نیز شروطی برای کار بر روی این آلبوم با یانی گذاشت. یکی از شروط "رسمی لباس پوشیدن وی در طول ویدیو های آلبوم" بود. یانی نیز گفته است: "نیتان خیلی به ظاهر و اخلاق خودش در برابر مردم اهمیت میدهد و به همین دلیل با پوشیدن لباس های اسپرت و آزاد مخالفت میکرد."


شروط دیگری نیز برای ایجاد همکاری بیان شده بود که به دلیل طولانی بودن از گفتن آن ها معذورم!



پس از شروع کار برای ساخت آلبوم ، نیتان شروع به گفتن شعر برای سایر آهنگ ها کرد. ولی تعدادی از آن ها مورد قبول یانی نبود. آنطور که خود یانی می گوید: "شعر های نیتان همگی در مورد عشق بود و من سعی کردم که ذهن او را باز کنم تا به موضوعات دیگر هم فکر کند."


بعد از سروده شدن شعر آهنگ Into the Mirror یانی تغییراتی در ساختار آن داد و شعر آن را با شعری که کلوی (Chloe) برای آهنگی دیگر سروده بود مخلوط کرده و شعری جدید برای این آهنگ به وجود آورد. به همین دلیل این آهنگ دونفره خوانده شد.


پس از انتشار آلبوم نوبت به اجرای زنده در مکزیک رسید که در این کنسرت باز هم تعدادی از شروط قبلی پا بر جا بود از جمله "رسمی لباس پوشیدن".


پس از اتمام کنسرت مکزیک نظرسنجی هایی (البته همگی به طور غیر رسمی) برای بهترین خواننده از بین 4 خواننده مذکور برگزار شد که در اکثر آن ها نیتان پاشکو رتبه اول را از آن خود کرده بود. این مسئله باعث معروفیت بیش از اندازه وی شد.


پس از این سفارشی از طرف شرکت والت دیزنی (Walt Disney) به یانی برای ساخت آهنگی برای شب سال نو با ملودی جدید داده شد. یانی برای این کار با توجه به تجربه های قبلی سبک دو صدایی خواننده را در نظر گرفت. که صدای اصلی نیتان پاشکو و صدای زیر (صدای فرعی) کلوی لاوری بود و عملا دو فرد دیگر (لزلی میلز و اندر توماس) نقش مترسک را بازی میکردند.



پس از اجرای این آهنگ (O' Holy Night) نیتان پاشکو وکلوی لاوری به محبوبیت زیادی در بین طرفداران یانی دست یافتند.



 


پس از آن بنا به دعوت هایی که از وی شد اجرا هایی در مناطق مختلف داشته است که یکی از آن ها در حضور شهردار و همسرش می باشد و لوح تقدیری از طرف آن ها به او داده می شود. البته در متن تقدیرنامه کلمه ی Yanni Voices هم ذکر شده است.



 


کار با یانی از زبان نیتان پاشکو: من همیشه سعی می کردم که آهنگ های آلبوم یانی را با قلبم بخوانم. کار با نوازنده مشهوری چون یانی برای من یک رویا بود که اکنون برای من محقق شده است و از خدا به خاطر این تشکر میکنم. او به من یاد داد که چگونه ذهنم را باز کنم و از آزادی شعر بگویم همانطور که در Tribute  گفتم. همچنین کار با سایر دوستانم (سایر خواننده ها) در این آلبوم باعث تغییر نگرش من درباره زندگی و درباره ی خودم شد. آن ها به من یاد دادند که ارزش خودم را بسنجم و بتوانم بهترین باشم. من به همه آن ها مدیون هستم.



طبق آخرین اخبار نیتان پاشکو هم اکنون با کمک یانی در حال تهیه آلبوم شخصی خود است. (هر خواننده یک آلبوم شخصی منتشر خواهد کرد.)


منتظر زندگی نامه بقیه خوانندگان هم باشید.


کپی برداری از مطالب فوق فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

نظرات 22 + ارسال نظر
نگار جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 14:49

خیلی ممنون

خیلی عالی بود علیرضا جان
ممنون

مائده جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 13:49

واقعا ممنونم ازین بیوگرافی خوب. من به عنوان یه طرفدار قدیمی یانی فقط از نیتان خوشم اومد چون هم صدای فوق العاده قوی داره وهم رسمی و کلاسیک هست. ۳نا خواننده دیگه هم صداهای خیلی خوبی دارن ولی اگه میخواستم رقص و جنگولک بازی ببینم میرفتم کنسرت جنیفر لوپز و میدیدم.

Nightingale سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 00:37

آقا ایوالله! آخرشی! حتما کار خیلی سختی بوده، پیدا کردن این مطالب و عکسا و بعد هم ترجمشون! عالی بود، خسته نباشی!!! راستی، من یه مدت پیش یه مقدار اطلاعات پیدا کرده بودم درباره نیتان، امیدوارم به دردت بخوره: اسم وسط نیتان Armand هستش، نوه یه فیلسوف معروف برزیلی به اسم Armando Correia Pacheco بوده. همچنین قبل از شروع دانشگاه 2 سال در برزیل مبلغ مذهبی کلیسای LDS بوده...
منابع من:
http://www.lastfm.com.br/music/Nathan+Pacheco
http://www.mormonmusic.org/content/nathan-pacheco

واقعا ممنون!
با اجازه است با اسم خودت اضافه اش کردم به این پست!

محمدرضا دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 19:14

فکر میکنم یانی از اون بت ظاهری که مدت ها برای خودش ساخته بود خسته شده .. تازه ظاهر ثابتش برخلاف رویه فکری کاراش بوده و شاید می خواسته بگه آدم متعصب افراطی نیست .. ولی خدایی خیلی خوش تیپ تر شده ... هیکل و که دازین اصلٍ سوییمره .

الهام دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 03:05

در جواب میلاد باید بگم که:
به نظر من یانی می خواسته که تنوعی ایجاد کرده باشه

شاید!!
این هم ممکنه!

میلاد خان دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 00:37

من یه سوال دارم که خیلی وقته دنبال جوابش هستم
چرا یانی قیافشو این شکلی کرد؟ منظورم سیبیل و موهاشه
چه کسی می تونه جواب منو بده؟؟؟

چی بگم!!
من که نمیدونم ... البته خیلیا یانی را با قیافه جدیدش بیشتر دوست دارند.
اما من خیلی قیافه یانی برام مهم نیست ... مهم اون حسیه که توی آهنگاشه!
کسی میتونه جواب میلاد را بده؟؟؟؟؟!!!!!

جلال دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 00:31

وای خدا!
از کجا گیر آوردی؟
من خیلی دنبالش بودم
واقعا مرسی

خود خودم دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 00:26

ماشاالله
خداقوت!
خیلی استفاده کردیم!

طاها یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 17:13 http://jarre.blogfa.com

خواهش میکنم علیرضا جان.قابل شما و بقیه طرفداران یانی رو نداره.
در ضمن منم لینکت کردم.ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 16:20

زیبا بود
ممنون
واقعا لذت بردم ... هرجا گشتم نتونسته بودم بیوگرافی فارسی از چهار ستاره پیدا کنم

طاها یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 15:09 http://jarre.blogfa.com

سلام علیرضا جان.ممنون از وبلاگ خوب و کاملی که راه انداختی.
اینم لینک آهنگ Love Awakening با کیفیت خوب برای همه دوستان: http://www.mediafire.com/?jiyxljzjotz

واقعا دستت درد نکنه!
با اجازه ات با اسم خودت گذاشتمش توی پست قیلی که اگه کسی سراغ نظرات نیومد بازم بتونه دانلود کنه!
بازم مرسی

بی نهایت یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 12:05 http://infinities.blogfa.com

سلام...
ممنون...
عالی بود
موفق باشین

فریده (عاشق یانی) یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 03:15

kheiliiii mamnooooooooon
.........................................

بابک یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 03:11

سلام
خیلی خوشم اومددددد
با افتخار هم لینکت و هم لوگوتو گذاشتم توی وبلاگم!

خیلی ممنون
میشه آدرس وبلاگتو بدی تا من هم بگذارمت توی آرشیو لینک هام؟

فریده (عاشق یانی) یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:58

thanks a lot
age mishe biografi lucero ra ham bezarid mamnoon misham
rasti mishe tarjomeye ahange tribute ra ham bezari (be farsi)

kheyli mamnoooooooon

بیوگرافی Lucero خیلی مفصله ... یه کمی طول میکشه تا بگذارم امیدوارم عجله نداشته باشی
این هم ترجمه Tribute
http://www.4shared.com/file/250847304/33dce0a6/Tribute-Nathan_Pacheco-Transla.html
با فرمت آفیس 2003 و حجم 23 کیلوبایت

لیلا تنها یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:51

سلام
واقعا خسته نباشید و ممنون از این اطلاعات
و اما یک خواهش لطفا زندگی نامه ی ریک ویک را هم بذارید

خیلی مرسی

چشم ... حتما
اما قبلش باید زندگی نامه ی ۴ تا خواننده را تموم کنم ... بعدش میگذارم
اگه همه بیوگرافی ها را با هم بگذارم مزه اش از بین میره!

سامان یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:46

اییییوووللل
دمت گرم علیرضا جوون!
خیلی باحال بود
پس منتظر بقیه اش هستیما.....................

رضا یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:43

خیلی خوشم اومد!
واقعا کاملترین و بهترین بود ... هر جا گشته بودم نتونسته بودم که بیوگرافی این ۴ تا را گیر بیارم
اگه میشه بقیه را هم بگذار

الهام یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:41

من مدت ها بود که دنبال بهترین بیوگرافی ناتان میگشتم
مرسی که منو به آرزوم رسوندی!
از عکس هایی هم که گذاشتی خیلی ممنونم.
راستی اون عکس بچگی هاش را از کجا اوردی؟

بازم ممنون

اگه دروغشو بخوای از خودش گرفتم
اما اگه راستش را بخوای نمیتونم بگم!!!!!!

رها یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 01:40

سلام...
مرسی علیرضا جان... خیلی زحمت کشیدی. بیوگرافی ازین 4 تا زیاد خونده بودم اما واقعا این یکی کاملترینه...
بازم مرسی.....

محمد رضا یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 01:31

خیلی ازت ممنونم علیرضا جان ... خیلی خوب و روون بود .. ما منتظر دومی هستیم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد