زندگی نامه کلوی لاوری - Chloe Lowery biography

نام:

فارسی: کلوی                          انگلیسی: Chloe


نام خانوادگی:

فارسی: لاوری                        انگلیسی: Lowery


متولد: 1987 میلادی یا 1365 شمسی در فلوریدا


نژاد: امریکایی


سبک: پاپ و R&B


ساز: ندارد


کلوی لاوری در سال 1987 مبلادی در ایالت فلوریدا در ایالات متحده امریکا به دنیا آمد. وی از سه سالگی علاقه زیادی به رقص داشت به طوری که همه فامیل و آشنایان از این علاقه او اطلاع داشتند. یک یا دو سال بعد (سن 4یا 5 سالگی) یعنی قبل از این که به مدرسه برود ، خواندن و نوشتن را نزد مادر خود آموخت. از آن پس با اینکه سن بسیار کمی داشت و صدایش هنوز بچه گانه بود ، شروع به شعر گفتن و خواندن شعر هایش کرد. پس از آغاز دوران دبستان با گروه های موسیقی پاپ از جمله گروه موسیقی برادوی (Broadway) آشنا شد و از ملودی های آن گروه بسیار خوشش آمد. در سن 9 سالگی به طور غیر رسمی برای شرکت های تبلیغاتی کار هایی را اجرا کرد که این اولین حضور او در خوانندگی محسوب می شود. او به این کار ادامه داد تا وقتی   که در سن 12 سالگی از طرف شرکت آر-سی-ای (RCA Records) پیشنهادی برای کار به وی داده شد. او در حین کار در آن کمپانی به طور کاملا اتفاقی توسط مدیر آنجا با ریک ویک آشنا شد. در این زمان کلوی 16 ساله بود و خانواده او به تازگی از فلوریدا به نیویورک نقل مکان کرده بودند. دلیل نقل مکان آنها شغل خواهرش بود. او یک رقاص در مرکز رقص های هنری نیویورک بود (در واقع دانشجوی آنجا بود.).



در آن زمان ویک که خیلی از کار های کلوی خوشش آمده بود کار با او را شروع کرد ولی هیچ گاه از او نخواسته بود که آهنگی را بخواند و فقط از او برای نوشتن شعر آهنگ ها استفاده می کرد.


البته در طول این سال ها او کار های زیادی برای دیگر نوازندگان و خوانندگان انجام داد که به دلیل تعداد زیاد آنها نمیتوان همه آنها را بیان کرد.



چندین سال به همین صورت گذشت تا این که ویک از تصمیم یانی برای آلبوم Voices با خبر شد. ویک با اشتیاق تمام کلوی (که در آن زمان 20 ساله بود) را به یانی پیشنهاد کرد. یانی ابتدا از کار کردن با کلوی خودداری میکرد به این بهانه که وی سن بسیار کمی دارد. اما بعد از اینکه برای اولین بار صدای او را در استدیو شنید نظرش کاملا عوض شد و با اطمینان صد در صد وی را قبول کرد. اولین آهنگی که کلوی در مقابل یانی خواند آهنگ Kill me with your love بود که شعر آن را هم خودش گفته بود. آن گونه که خود یانی می گوید: من اصلا در ابتدا از کلوی خوشم نمیامد و او را مانند کسی میدیدم که میخواهد با استفاده از من و ویک مشهور شود اما بعد از این که این آهنگ (همان آهنگ مذکور) را از وی شنیدم کاملا ذهنم تسخیر این آهنگ شد. او توانست به راحتی با صدایش ذهن و قلب مرا لمس کند. اکنون هم کاملا از این که کلوی را برای این کار انتخاب کرده ام خوشحالم و میدانم که در انتخابم به هیچ عنوان اشتباه نکرده ام.




پس از انتشار آلبوم Voices بسیاری از مردم به صدای او اعتراض کردند و از یانی خواستند تا همکاری خود را با او قطع کند. یانی از این رفتار مردم بسیار شگفت زده شده و برای اثبات قدرتمند بودن صدای کلوی تدبیری اندیشید. او در بسیاری از مصاحبات خود با خبرنگاران کلوی را یک قدرت نهفته دانست و گفت که آزاد شدن این قدرت تنها نیازمند توجه شنوندگان است. او همچنین بسیار تاکید می کرد که کلوی در زمان ضبط این آلبوم تنها 20 سال داشته است و نسبت به سنش صدای بسیار قوی و زیبایی دارد و قطعا این صدا در آینده بهترین صدای جهان خواهد شد.



در اجرای زنده در مکزیک یانی سیاست های زیادی برای مطرح کردن این خواننده جوان به خرج داد. از میان این سیاست ها می توان به "دو خواننده ای" بودن اکثر آهنگ های کلوی اشاره کرد. کلوی برخورد بسیار خوبی با همه افراد (افراد مسئول و افرادی که خارج از زمان کنسرت به وی مراجعه می کردند) داشت و همین مسئله خیلی در محبوبیت وی تاثیر داشت.


کلوی لاوری پس از اجرای زنده در مکزیک توانست با استفاده از سیاست های یانی نظر 95 درصد از مخالفانش را عوض کند. به صورتی که در نظر سنجی های انجام شده (همگی به طور غیر رسمی) انتظار می رفت که وی رتبه چهارم و یا سوم را بدست آورد ولی بر خلاف آن ، او رتبه دوم (و در تعداد کمی رتبه اول) را از آن خود کرد.



لاوری توانست محبوبیت خود را پس از اجرای آهنگ کریسمس (O' Holy Night) دو چندان کند.


کار با یانی و دیگر خوانندگان از زبان کلوی لاوری: من هیچگاه فکرش را نمیکردم که بتوانم با استاد بزرگی مثل یانی و خوانندگان و دوستان خوبی همچون نیتان ، لزلی و اندر کار کنم. من در آرزوی کار با یانی بودم اما هیچگاه تصور نمیکردم که به ین زودی و در جوانی به آرزویم برسم. من از همه ی دوستان دیگرم در این آلبوم چیز های بسیار زیادی یاد گرفتم. در واقع من آدم تنبلی هستم ولی با حضور در گروه یانی یاد گرفتم که به کار عشق بورزم و با روح و قلب خودم کار کنم. من نیتان را مثل برادر بزرگم میدانم چرا که می توانم بگویم که تمام موفقیت خودم در این آلبوم و در کنسرت را مدیون او و یانی هستم. نیتان خیلی به من در حس گرفتن در آهنگ ها کمک میکرد. همچنین لزلی و اندر نیز دو دوست صمیمی من هستند که هیچگاه نمیتوانم کمک های آنان را فراموش کنم.



البته کلوی لاوری هم مانند دیگر خوانندگان هم اکنون در حال ساخت آلبوم اختصاصی خود به کمک یانی است.


منتظر زندگی نامه بقیه خوانندگان هم باشید.


کپی برداری از مطالب فوق فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

نظرات 18 + ارسال نظر
shshriyar یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 00:32

damet garm alireza jan ali bod faghat ali jan man ye tamana daram onam mikham harchi akso vidoe dare begiram azat age barat maghdore man ashegh sedasham albom 2010 yani ro hatman begir ghoghha karde khahesh mikonam ali jan behem bereson inay ke goftamo dar zemn esmesha keloiye dorost gofti shoma montazer pasokhet hastam na omidam nakon labkhand.

مصطفی رحیمی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 16:28 http://www.heyboy.blogfa.com

سلاااااااااااااام.من برگشتم این اسم وبلاگ جدیدمه.فقط نکته ای که مهمه اینه که متنش خیلی ارزش دراماتیکی نداره تو فقط بیا نظر بده. ازت یه دنیا ممنون می شم اگه هرچی از.(به قول خودت کلوی) می دونی بگی.

مصطفی رحیمی چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 21:27 http://classicmaster

چرا دیگه اسم وبلاگمو گفتم.

فقط نوشتی http://classicmaster ... حالا من از کجا باید بقیه آدرسو بفهمم؟!!!!

مصطفی رحیمی دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 17:54

راستی روز دقیق تولد (چلو)رو نمیدونی؟ می خوام تولدشو بهش تبریک بگم.اگه می دونی تو وبلاگم بنویس.

فکر کنم روز دقیقش تو ویکیپدیا باشه

مصطفی رحیمی دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 17:47 http://classicmaster

خیلی هم چلو تلفظ می شه من عاشقشم یا تو؟ کنسرت ۲۰۰۹ یانی رو یه بار دیگه ببین وقتی یانی معرفیش میکنه میگه چلو (م).دیگه هم نبینم عکس نامزد منو بندازی تو وبت. نظر ندادی تو وبم بیا بده خوش حال میشم در ضمن خودت اسم غذایی...

ای بابا ... خود یانی هم میگه کلوی ... تو دیکشنری هم بزنی میگه کلوی ... از خودشم بپرسی میگه کلوی ... از طرفداراش هم بپرسی میگن کلوی .....
راستی تو که آدرس وب ندادی که من بخوام بیام سر بزنم بهت!

مصطفی رحیمی پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 17:08 http://classicmaster

تو بی نظیری علی من عاشقشم.راستی اسمش اینجوری تلفظ می شه چلو به هر حال ممنونم

نه عزیزم
اسمش تلفظ میشه ؛کلوی؛ نه چلو!!!! مگه اسم غذا ا؟!!!

محمد احمدی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 11:41

صدای کلویی بد نیست، ولی قبل از اینکه خواننده ی خوبی باشه، رقاصه ی خوبیه. مثلا آهنگ نیکی نانا توی کنسرت هند و چین یه رقاص یا رقاصه کم داشت. البته این چیزا فقط برای تنوع خوبه ولی اصل کارهای یانی آهنگ های بی کلام و قشنگش هستن.

سجاد دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 02:48

سلام!! همگی ترک yannifans گفتین دیگه؟؟

یانی سکوی پرتاب هر ننه قمر خوش شانس!!
از این یارو بد جوری بدم میاد.
به نظر من فقط نیتان و لسلی شایسگی کار با یانی رو دارن البته بقیه خواننده های غیر اصلی هم چندتایی بدک نیست مثلا
jose jose با سن بالایی که خیلی قشنک reflection of passion اجرا کرد. یا اون خانومه که flame within و if i could... خدا بیامرزو اجرا کرد بدک نبود. هر چند از نسخه ی جدید flame within متنفرم اخه شعرش برا هیج ازشی ارزش باقی نذاشته حتی به عشق هم پای بند نیست! حالمو بهم میزنه

محمد شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 09:48

متنش -

چیز خوبیه - یه جورایی خاطرات یانی چگونگی امدنش به امریکا و ... هستش

محمد جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 14:01

اگه میشه سخنرانی یانی تو دانشگاه منستوتا رو هم بذارین

من خواستم ترجمه کنم بذارم تو وب دوست داران یانی نتونستم بعضی لغتاش گنگ بود - مرسی

وبت عالیه

منظورت متن سخنرانی هست یا فایل ویدیویی اون؟

لثلقیلیبرقفلافباف سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 23:33 http://gfdgregd

اگه بتونی بیوگرافی jose jose را بذازی خیلی ممنون میشم

آقا/خانم لثلقیلیبرقفلافباف ، اولا خواهش میکنم اسمتو درست بنویس
دوما چشم اما بعد از این 4 خواننده اصلی

بابک سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 23:31

نمیدونم چرا از این یارو خوشم نمیاد
اگه یانی ولش کنه بهتره
نفر بعدی کیه؟ منظورم اینه که بیوگرافی بعدی مال کیه؟

نفر بعدی Ender Thomas هست.

سامان سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 20:29

خییییلییییییییی عالی و کامل بود
خسته نباشی عزیز!

A T L I K O سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 02:47 http://atliko.blogfa.com

علیرضا جان سلام. امیدوارم حالت خوب باشه. پستایی که تا حالا گذاشتی، همه عالی بودن. مخصوصا زندگی نامه ها.
بهت خسته نباشید می گم.

میلاد خان سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 02:18

سلام..............
ممنون که اینو گذاشتی
به نظر من صداش هنوز جوونه یه کمی طول می کشه تا رو فرم بیاد
بی نهات جان زود قضاوت نکن

فریده (عاشق یانی) سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 02:15

من خیلی صدای کلویی را دوست دارم
وقعا از شما ممنونم که مارو بیشتر باهاش آشنا کردی
مرسییییییی

الهام سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 02:13

مثل همیشه حرف نداشت
دو تا عکساش خیلی قشنگ بود یکی اون که داره گریه میکنه یکی دیگه اش هم اونی که صورتش را برگردونده
بازم ممنونننننن

بی نهایت سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 00:29 http://infinities.blogfa.com

عالی...
ولی ای کاش یانی زودتر بی خیالش می شد...)):
کارت بی نظیره علیرضا جان...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد