دو تا آهنگ جدید (یا شاید قدیمی) همراه متن آهنگ

سلام

این دو تا آهنگ را حتما همه شما شنیدید و به احتمال زیاد همتون اونو دارید! اما به خاطر این که وب سایت راکد نمونه گفتم بگذارم تا اگه کسی نداره دانلودش کنه


آهنگ اول : Theory of Everything



Download - MP3 - 3.14 MB - 4Shared


آهنگ دوم: Change


Download - MP3 - 3.63 MB - 4Shared


متن آهنگ ها در ادامه مطلب


متن آهنگ Theory of Everything


Life is a miracle,
there's a theory for everything..
like a flower that is growing up from a stone,
I want to protect you,
I want you to flourish,
but some directions you
have to figure out on your own..

ahhh,ahhh,ahhahaohahhahahaaaah

I wonder how freely you would imagine the scenery,
you'd write a kingdom,
you were a princess of love..
but time can get jaded,
people will wonder cause there is a theory for everything,
right or wrong..
ahhha,ahahaha,
a theory for everything,
a theory for everything...




متن آهنگ Change


How could I ever know
I would find myself alone
Facing your demons as well as mine
Wishing for the past that words cannot find

But somewhere in the night
The music in my mind comes alive,
I hear loves haunting lullaby
And it sings of a time we once knew
A time when all I could breath was you
But seasons never remain the perfect shade
Our love is not the same
So we must change, change, change
Ohhoooh ooohhooh oh!
Oh ohooooooooooooh!

How could I ever know
That with time you would go
Leaving me to find
What was missing in between our lives!!

But somewhere in the night
The music in my mind comes alive,
I hear loves haunting lullaby
And it sings of a time we once knew
A time when all I could breath was you
But seasons never remain the perfect shade
Our love it's not the same
So we must change!!

Once we had summer in the fall
Now my heart knows what it's like
To lose it all!!
نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی رحیمی شنبه 24 مهر 1389 ساعت 17:53 http://classicmaster.blogfa.com

ا..پس چرا زندگی نامه ی چلو عشق منو برداشتی؟اون که خیلی جالب بود.حالا باید سیبیل بزاری موهاتم فر فری کنی بیای ازم حلالیت بطلبی.نیومدی من به عشق نظر تو هی به وبم سر می زنم.بیا..

من هیچ مطلبی را بر نداشتم دوباره بگرد

فواد کیان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:41 http://www.cdeb-club.ir

سلام
واقعا وبلاگ شما را به جرات میتونم یکی از کامل ترین ها بدونم .
من به تازگی با یانی آشنا شدم و با آلبوم جدیدش voices
و عاشق صدای نیتان پاچکو شدم

البته این رو هم بگم که من یکی از طرفدارای شدید کریس دی برگ هستم و مدیر اولین وبسایت ایرانی کریس دی برگ هستم که سایتش تو سایت رسمی کریس دی برگ درج شده .

یک سری به من بزن و من رو همیشه از اخبار یانی مطلع کن

بابت آهنگ Chang خیلی خیلی ممنون دایی بنده این آهنگ رو تو کنسرت یانی دیده بود ولی نتونستم براش پیدا کنم حالا حتما خیلی خوشحال میشه

در ضمن به خاطر بیوگرافی هات متشکر میدونم کخ وقت گذاشتی و ترجمش کردی

فقط یه زحمت داشتم برات اگر تونستی برام متن آهنگ Love take me که Chloe اون رو خونده تو وبلاگت قرار بده

خیلی ممنون

محمد اسماعیل پور پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 19:40 http://m51.blogsky.com

سلام.ممنونم که لوگومو گذاشتی...
من میگم هرکس بگه از کدوم کار های یانی بیشتر خوشش میاد...
مثلا من خودم از until the last moment،santoriniوfelitsa خیلی خوشم میاد.nostalgia رو هم خیلی دوست دارم.هرچند کار هاش رو همه رو در 2006(امریکا)پسندیدم.

طاها جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 20:59 http://jarre.blogfa.com

سلام علیرضا جان.متن آهنگ Theory For Everything رو اشتباها" برای Change هم گذاشتی.

اااا .... ببخشید .... دستت درد نکنه که گفتی ... درستش کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد