کنسرت جدید یانی - امریکای جنوبی - برزیل

سلام

تقریبا ۳ ساعت پیش اعلام شد  که یانی یک کنسرت جدید در آمریکای جنوبی کشور برزیل خواهد داشت


طبق آخرین اخبار کنسرت بدون خواننده برگزار خواهد شد و در آن آهنگ های معروفی نظیر آهنگ هایی که در کنسرت های تاج محل ، آکروپولیس و چین نواخته شد ، نواخته می شود.


برای دیدن تصویر در سایز ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ روی عکس زیر کلیک کنید

برای دیدن تصویر در سایز ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ روی عکس بالا کلیک کنید


فروش بلیط های کنسرت نیز از تاریخ 3 تیر ماه آغاز خواهد شد.



9/21/2010 Sao Paulo, BR 
9/22/2010 Sao Paulo, BR 
9/24/2010 Rio de Janeiro, BR 
 


نظرات 32 + ارسال نظر
rezagh یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 11:38 http://www.magicpiano.com/

سلام امیدوارم که خوب باشی...
یه آلبوم ۲۰۱۰ از یانی گیر آوردم به اسم The_Inspiring_Journey-WEB-2010 حالا راستی راستی این البوم جدیده یا الکی یه گلچینی کردن و دادن بیرون؟

نه دوست عزیز خیلی ذوق زده نشو
این آلبوم مال یانی نیست
کار طرفدارای یانیه و به هیچ عنوان آلبوم رسمی محسوب نمیشه

روزبه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 22:48

بابا دمت گرم ... با وبلاگت حال کردم اساسی . توپ توپ ... منم خوره به تمام معنای یانی هستم . آآآآآآآآآآآممممممممااااااااا دیوانه یکی دیگم هستم که بهش میگن کیتارو . علاقه من به کیتارو چیزی در حد لیلی و مجنونه . بی زحمت آدرس سایت رسمی یانی رو میدی . چند تا عکس خفن از یانی میخوام ...

www.Yanni.com

محمدرضا دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 13:58

اختیار داری عزیز ... ممنون از تلاشت .

محمدرضا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 23:15

علیرضا جان اون عکس سه لبه یانی رو من برات فرستادم عزیز .

جدی؟؟؟؟!!!!!!
من معذرت می خوام!!!
آخه وقتی که دانبال گفت برو ایمیلتو چک کن من رفتمو فقط اونو دیدم
براهمین فکر کردم که دانیال فرستاده
دستت درد نکنه واقعا قشنگ بود.
بازم عذر می خوام

فریده (عاشق یانی) شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 11:18

aghaye danial in akharin commenti ke gozashti javabe maro nadade boodia
dari tafre miri

دانیال شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 02:07

خوشحالم می بینم که کسانی هنوز هستند که برای اعتقاداتشون تاساعت 2 نیمه شب بیدار می مونند از اعتقاداتشون دفاع می کنند نه مثل اینکه چندین سال کل دنیا داره به ما توهین می کنه و صدامون در نمیاد

الهام شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:59

اصلا اینطور که پیداست علیرضا و بی همتا سر چیزی گیر ندارن
فعلا ماییم که گیر داریم
اون دوتا که بنده خدا ها هیچی نمیگن
هدفشون هم جذب طرفدار و یا تبلیغ و توسعه موسیقی یانی یا کس دیگه ای نیست
هدفشون اینه که رضایت طرفدارای یانی را جلب کنن
من چون نمیخوام باعث بشم که علیرضا نظرم را حذف کنه بحث را به همینجا ختم می کنم
به شما هم توصیه می کنم ادامه ندید
هرچی که باید بگیم را دیگه گفتیم

danial شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:40

گرفتی ایمیل رو

دانیال شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:31

یعنی واقعا علیرضا وبی همتا گیرشون سر اینه که مردم بیان وبلاگ اینا رو ببینن یا اینکه می خوان تواین شرایط فعلی که آلبوم ethincity هم سانسور میشه آثار یانی راحت به دست علاقه منداش برسه من عاشق آثار یانی همه آهنگسازان بزرگی هستم که موسیقی ناب ارائه میده راه یانی هم جدای راه اونا نیست پس اینکه من عنوان سایتم یانییه و درمورد بهترین آهنگسازان جهان می نویسم مشکلی نداره
ببخشید علیرضا جان سند نشد الآن برو

الهام شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:22

ای آدم نامرد (دانیال)
رفتی تموم پست های نامربوط را hide کردی که اگه کسی رفت دید فکر کنه که ما دروغ گفتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب آدم ترسویی
متاسفم

الهام خانوم
اگه از این به بعد به کسی توهین کنی مجبور میشم نظرتو حذف کنم
نگی نگفتی

دانیال شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:08

لطفا ایمیل یاهوت رو یکبار دیگه هم چک کن

چیز جدیدی نیست!
چیزی فرستادی؟

الهام شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:04

آخه این چه جوابیه که به نظرهامون دادی؟
مگه میشه به این بحث ادامه نداد؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن آقای دانیال وقتی که آدرس وبلاگ شما با استفاده از اسم یانی چرب شده قاعدتا باید مطالب مربوط به یانی هم توش باشه نه چیز دیگه
پس یا اسم وبلاگتو عوض کن یا مطالبشو
در ضمن موسیقی یانی چیزی نیست که احتیاج به تبلیغ و ترویج داشته باشه
فعلا به لطف صداسیما همه دیگه یانی را میشناسن و کمابیش چیزایی در موردش می دونن
کسی هم با ساختن سایت مخالف نیست
اما سایت احتیاج به افراد قدرتمندی مثل بی همتا و علیرضا و مرتضی داره که اگه باشه مطمئنا سایت خوبی میشه
اما اگه باشه

danial شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:53 http://yanni-music.blogfa.com/

در جواب دوستان عزیز باید عرض کنم شما فقط مطالب مربوط به یانی رو می بینید من قبلا امکان آپلود نداشتم اون چیزی که مهمه عشق به موسیقی وقتی همهما هدفمون یه چیزه چه فرقی می کنه چه کسی بنویسه مهم تبلیغ برای موسیقی حقیق و ترویج اونه به هر حال فکر می کنم وقتی سابت افتتاح شد خیلی چیزها مشخص میشه به هر حال از نظراتتون ممنونم به امید موفقیت برای همه هواداران واقعی یانی

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

الهام شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:47

به نظر من هر کسی میتونه برای کسی که بهش علاقه داره وبلاگ درست کنه اما این بازدیدکننده ها هستن که میگن کدومش اختصاصی هست کدومش اختصاصی نیست
دانیل جان اگه میخوای برو بساز اما اسمشو نباید بذاری وبسایت اختصاصی چون همینطور که پیداست طرفداران نویسنده ای را دوست دارن که زحمت بکشه برا کاراش
بی همتا ویا علیرضا که وبلاگ های پربازدیدی دارن (مخصوصا بی همتا) هیچوقت به خودشون این اجازه را ندادند که بالای وبلاگشون بنویسند وبلاگ رسمی یا وبلاگ اختصاصی
با این حال ما باز هم این دوتا را نویسنده های محبوبمون می دونیم

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

دانیال شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:46 http://yanni-music.blogfa.com/

لطفا ایمیل یاهوت رو چک کن

ایمیلی نیومده بود!

ReZa KhAyAtAn شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:39

I agree with Mohsen's comment.
Bihamta & Alireza & Mory
forever

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

سامان شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:36

دستت درد نکنه محسن جان
جواب خیلی قشنگی به دانیال دادی
من هم کاملا نظرت را تایید میکنم
ما همه فقط بی همتا و علیرضا را میشناسیم نه هیچ کس دیگه را

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

فریده (عاشق یانی) شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:34

man ham 100% ba harf haye Mohsen movafegham
in che weblogie ke hamash dozdie??
albate yeki dota matlab ham khodesh (danial) neveshte bood ama una ham matne ghesmate akhbare site yanni bood ke tarjome shode bood faghat
beharhaal esme in karo joz dozdi chize digeiii nemishe gozasht
barat moteasefam danial

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

محسن شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:26

دانیال خان
تو با این وضع وبلاگ نوشتنت می خوای برای یانی سایت اختصاصی راه بنداری؟؟؟
خداوکیلی بچه ها برید وبلاگشو ببینید .. تموم مطالبش دزدیه
یا از وبلاگ علیرضا دزدیده یا از وبلاگ بی همتا یا از ویکی پدیا
آخه چرا هرکی که تازه می فهمه اینترنت چیه یهو میره وبلاگ میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من که دانیال جان شما لایق وبلاگ نوشتن برای یانی نیستی --- نمیدونم بقیه هم با من موفق هستند یا نه اما من میگم که کسی که حتی به خودش زحمت نمیده تا یه مطلب با دست خودش تایپ کنه نباید بیاد بگه که من میخوام سایت اختصاصی یانی راه بندازم
واقعا شان یانی در این حده؟؟؟؟
من نمی دونم چرا علیرضا و بی همتا صداشون در نمیاد؟! آهای از خواب بیدار شید !!!! دارن آبروی یانی را با دزدی از اینو اون می برند!
دانیال جان اگه بی همتا و علیرضا بزرگواری می کنند و هیچی نمیگند دلیل نمیشه که شما بری هرچی که این زبون بسته ها توی وبلاگشون با رنج و زحمت گذاشتند را فرتی بدزدی و بذاری توی وب خودت
بعدش هم اسم خودتو بذاری نویسنده وبلاگ هواداران یانی
نه نه نه این درست نیست
من خودم یکی از دوستای صمیمی علیرضا هستم خودم شاهد بودم که برای نوشتن این بیوگرافی ها چه قدر زحمت کشید. درسته که تو بیوگرافی ها رو برنداشتی اما می خواستم به دوستان یادآوری کنم که کسایی که واقعا برای کاری زحمت می کشند لایق مالکیت اون هستن. به نظر من نویسنده واقعی وبلاگ یانی در درجه ی اول بی همتاست بعدش هم علیرضا و بعدش هم کس دیگه ای وجود نداره!!!!
البته بماند که بی همتا چند وقته سرش شلوغ شده و دیگه به به روز کردن وبلاگش نمیرسه اما در عوض علیرضا هست که ما را با خبر کنه
در هر صورت امیدوارم تونسته باشم حرفی که می خواستمو بزنم
ببخشید اگه یه کمی طولانی شد.

لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید!!!
ممنون

دانیال جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 17:13 http://yanni-music.blogfa.com/

سلام خیلی ممنون از وب زیباتون
من یه وب در مورد یانی دارم الآن هم مشغول راه اندازی سایت اختصاصی یانی هستم خوشحال میشم اگه با هم همکاری یا تبادل لینک داشته باشیم در صورت موافقت لطفا به وبلاگ ما یه سر بزنید و در قسمت نظرات آمادگی خودتون و نحوه همکاری یا تبادل لینک رو اعلام کنید با تشکر به قول یانی expect the unexpected

دانیل جان جوابتو توی وبلاگت دادم.
برو بخون.

محمدرضا یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 18:10

ممنون عزیز ... خبرت مثل یه گالن آب یخ بود تو این داغ بازار آب و هوا ... خیلی خوب میشه اگه یانی همون آهنگها رو اجرا کنه .. شاید بره زیر مجسمه بزرگ عیسی این کنسرت رو راه بندازه که همچین یه نمه به یاد موندنی تر می شه .

محمد اسماعیل پور یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 12:38 http://m51.blogsky.com

سلام.خیلی عجیبه.دیشب خواب دیدم دارم میرم کنسرت یانی و امروز خبرش رو اینجا خوندم.این خبر تاراحتم کرد چون نمی تونم برم اونجا

خورزوخان یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 12:37

خیلی خوب و به موقع بود!
دستت درد نکنه علیرضا جان خیلی خبر رسانی به موقعی داشتی

رها شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 15:29

سلام
مرسی از یانی....
هممونو خوشحال کرد نه؟؟؟
علیرضا جان میشه ازت یه خواهش کنم؟
این عکس یانی که داره Standing in Motion رو میزنه من هیچ جا با این کیفیت ندیدم...میشه بگی از کجا گیر آوردی؟ یا اینکه میشه لطف کنی همینو بدون تبلیغات اسم سایت و کنسرت و اینا تر و تمیز آپ کنی؟؟؟
واقعا ممنون میشم....

من این عکس را از سایت رسمی یانی گرفتم.
توی بخش دانلودی ها هست می تونی بری و برش داری
البته نوشته ی یانی اون بالا روی عکس اصلی هم هست. کاریش نمیشه کرد.

سیا شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 12:30

ایول به داش علیرضا
بابا گل کاشتی
اگه تورو نداشتیم چکار می کردیم؟
دستت درد نکنه دادا..............

فریده (عاشق یانی) جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 22:18

hala chera berezil???
mage iran cheshe?
fekr konam faghat be khatere nathane ke dare too berezil konsert mizare
akhe midoonid ke nathan esalatan berezilie
dar har soorat mamnoon az update boodane webloget

طاها جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 21:31 http://jarre.blogfa.com

سلام.ممنون از اطلاع رسانی به موقعت.
یانی هیچ وقت کنسرت سطح پایین اجرا نمیکنه.حتی کنسرت مکزیک هم با اینکه صدای خیلی ها رو درآورد ولی با این حال فوق العاده با کیفیت و سطح بالا اجرا شد.این کنسرتها هم مطمئنا فوق العاده خواهند بود.
خلاصه کلام: یانی کارش درسته!

بی نهایت جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 19:36 http://www.infinities.blogfa.com

سلام...ممنون...اگه بشه چی می شه...

ReZa KhAyAtAn جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 01:21

avlin bare ke daram barat comment mizaram
vaghean behtarin weblog nevise yanni hasti
kamelan webloget update hast
kheili khosham oomad
tnx

سامان جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 01:19

دستت درد نکنه
خیلی لطف کردی که خبر دادی

الهام جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 01:17

واقعا دستت درد نکنه
پیداست که خیلی پیگیر اخبار یانی هستی که فقط با ۳ ساعت اختلاف اونو منتشر کردی
وبلاگت هم بیسته
دمت گرم

محسن جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 01:15

ایول بابا سرعت عمل
دستت درد نکنه بالاخره یه خبر به درد بخور
بی همتا کجایی که رو دستت بلند شدن
شوخی کردم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد