راه اندازی آدرس جدید

سلام خدمت همه ی دوستان

چند وقت پیش به فکر این افتادم که آدرس بلاگ یه کمی طولانیه. به سرم زد که برم یه دامین بخرم رفتم و جست و جو کردم و خوشبختانه تونستم یه آدرس خوب پیدا کنم:


www.Yanni-Fans.com

 

به زودی با یه عالمه هدیه به مناسبت افتتاح آدرس جدید برای شما بر می گردم!!!!!!!!!!!!!!!!

و یک نکته: جدیدا یه آلبوم به اسم The Inspiring journey توسط گروه NikiNana Fan Club Mexico به اسم آلبوم 2010 یانی منتشر شده. این آلبوم آلبوم اصلی 2010 یانی نیست. پشتیبان این آلبوم سایت آمازون هست که طبق آخرین اخبار در سعی این هستند که این آلبوم را به عنوان یکی از آلبوم های The best of Yanni به یانی تحمیل کنند. شاید هم یانی این آلبوم را قبول کنه!!! البته اگه قبول کنه به معنی اینه که انتشار آلبوم اصلی به تعویق خواهد افتاد.


منتظر باشید با هدایا باز خواهیم گشت!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 11:36

این که وبسایت نیست وبلاگه یه دامین خریدی فکر کردی سایت داری خیلی ها با بدبختی سایت درست میکنند بعد شما به راحتی اسم خودتون میذارید سایت تو داری آبروی یانی میبری واقعا برات متاسفم.اگه راست میگی دست به جیب بشو یه سایت درست کن

ببین علی آقا
من هیچ جا نگفتم سایت ... همه جا گفتم وب سایت
اگه نمی دونی بدون:
قانون ۱۲ سایت سازی: بند۴: برای نام گذاری سایت ها درصورتی که هاستیگ یک سرور وبلاگ باشد و فقط دامینی آدرس آن را کوتاه کند به این تارنما یک وب سایت گفته می شود.
در صورتی که دامین همراه با فضای شخصی (هاست) باشد می توان آن را سایت نامید زیرا که این تارنما دارای یک محیط کاری مجزاست (که همان معنی لغوی سایت می باشد).
خب علی آقا اگه شما قوانین سایت سازی را بلد نیستی من بلدم.
اگه شما تونستی یه قسمتی توی این بلاگ پیدا کنی که من نوشته باشم سایت من همین الان این بلاگو می بندم و میرم!
آقای محترم کسی شما را مجبور نکرده که بیاید و به بلاگ من سر بزنید. اگه که دوست دارید که یه سایت ببینید می تونید برید و به بقیه سایت ها سر بزنید.
خیلی برای شما متاسم! این کوتاه فکری شما باعث شده که فکر کنید آبروی یانی دست طرفداراشه! نه دوست عزیز چه طرفدارای یانی وبلاگ داشته باشند چه وب سایت و چه سایت هیچ فرقی به حال یانی نمی کنه!
اگر که اون قانون را نمی دونستید بدونید ... همیشه هم قبل از این که اظهار نظر کنید برید و مطالعه ی کافی داشته باشید
در ضمن من توی این پست نگفتم که من یه سایت زدم ، دقت کنید ، نوشتم که یه "آدرس جدید" درست کردم... لطفا اول مطلب را بخونید و بعدش بیاید و نظر بدید
با تشکر

دانیال دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 00:39

آقای اخوان لطفا جواب ایمیل مارو بدهید

جوابتونو دادم عزیز جان!
هر وقت ایمیل میزنید احتیاجی نیست بیاید و اینجا اعلام کنید. من خودم میرم می بینم!

محمد* یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 20:44

سلام دوست عزیز.
بار اوله که برات نظر میذارم. اما همیشه وبت رو میخونم.
فوق العاده است!
واقعا دستت درد نکنه.
امیدوارم یه روز خود یانی خودش ازت تشکر کنه!
واقعا دستت طلا.

سحر یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 16:08 http://ir4n.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد