هدایای افتتاح آدرس جدید!

سلام به همه ی دوستان!

قول داده بودم که یه سری هدایا به مناسبت راه اندازی آدرس جدید بهتون تقدیم کنم!


۱- یه آهنگ جدید از کلوی لاوری


من خودم مطمئن نیستم که کار یانی هست یا نه ولی توی سایت خودش توی قسمت Message board خوندم که کار یانیه ولی من باورم نمیشه!!!


ِDownload - 6.1 MB MP3 - Direct Link

Download - 6.1 MB  MP3 - 4Shared


2- چندتا عکس از یانی


برای دیدن عکس ها در سایز واقعی روی عکس مورد نظر کلیک کنید







برای دیدن عکس ها در سایز واقعی روی عکس مورد نظر کلیک کنید




3- چهار تا ویدیو که شاید چندتاش برای بعضی ها تکراری باشه!


اول: ویدیوی Theory of everything که توی نسخه ی PBS کنسرت نبود گفتم شاید به درد بعضی ها بخوره!

Download - 33.1 MB - AVI - 4Shared

Downlaod - 4.5 MB - 3GP - 4Shared


دوم: یه کلیپ قدیمی از پیانو زدن شهرداد روحانی

Download - 47.5 MB - AVI - 4Shared

Download - 6.4 MB - 3GP - 4Shared


سوم: کلیپ آهنگ I'll Keep Your Secrets در اجرای زنده از کلوی

Download - 44.3 MB - AVI - 4Shared

Download - 6 MB - 3GP - 4Shared


چهارم: کلیپ اجرای یه آهنگی که اسمشو نمیدونم توسط کلوی در استدیوی رادیو

Download - 56 MB - AVI - 4Shared

Download - 7.6 MB - 3GP - 4Shared



4- انتشار آلبومی به اسم The Inspiring Journey که البته همونطور که قبلا هم گفتم رسمی نیست و کار طرفدارای یانیه اما به هر حال من لینک دانلودش را میذارم اگه کسی خواست میتونه دانلود کنه:



CD 1 : Download - 63.3 MB - Zip - 4Shared
CD 2 : Download - 62.7 MB - Zip - 4Shared

پسورد فایل های زیپ : www.yanni-fans.com

برای دانلود آهنگ ها به طور جدا جدا به ادامه مطلب بروید...



نظرات 4 + ارسال نظر
arezoo سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 00:11

دانلود آهنگ معروف ژیلا

محمد* پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 16:05

علیرضا جان ممنون خیلی زیاد.
آهنگ شهرداد روحانی فوق العاده بود.
این همون آهنگ معروف ژیلا بود.
می خواستم ببینم بازم از این کنسرت شهرداد آهنگ داری بذاری؟ سایر آهنگ هاش مثل اصفهان- لحظه شیرین - گریه بیهوده و......
ممنون.

راستش من این آهنگ را به طور اتفاقی توی یوتیوب پیدا کردم! ولی چشم ... اگه چیزایی را که خواستی پیدا کردم حتما میذارم!

محمد رضا شنبه 19 تیر 1389 ساعت 12:54

ممنون علی رضا جان ... خیلی لطف کردی ... شمام تو کار گرافیکیها ... اون بنر بالا سر یانی و رفقا خیلی با حال شد . در مورد اون اهنگ هم منم فکر میکنم کار یانی نیس . خیلی با استاندارد های یانی فاصله داره .

محمد* پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 17:05

سلام علیرضا جان!
واقعا دستت طلا!
فوق العاده است.
ممنون خیلی زیادددددد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد