یانی یک روز بیشتر در بونس آیرس

سلام

با خبر شدیم که یانی قراره یک روز بیشتر (بنا به درخواست طرفداران در سایت Eventful) در آرژانتین (بونس آیرس) بمونه و برنامه اجرا کنه!

البته می دونم که خبر به درد نخوریه ولی خب وظیفه است که به عنوان یه بلاگ طرفدارای یانی این خبر را توش بنویسم! ... نباید راکد بمونیم!


برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید


موفق باشید

زندگی نامه ریک ویک - Ric Wake biography

HTML clipboard

نام:

فارسی: ریک                          انگلیسی: Ric یا Rick


نام خانوادگی:

فارسی: ویک                        انگلیسی: Wake


متولد: 11 آگوست 1970 (17 شهریور 1349) در شهر لندن کشور انگلستان



ریک در سال 1970 در شهر لندن چشم به جهان گشود. در دوران کودکی یکی از باهوش ترین و نابغه ترین دانش آموزان کشورش بود. از سن 14 سالگی شروع به آموختن اصول و قواعد موسیقی کرد و در یکی از جلسات آموزش با خواننده ای آشنا شد و از همان موقع کار خود را به عنوان یک تنظیم کننده آغاز کرد. اولین کار رسمی خود را در سال 1987 (یعنی در سن 17 سالگی) برای خواننده ای انگلیسی انجام داد و بسیار در زمینه کارش خوش درخشید. به طوری که پس از انتشار آلبوم تنظیم شده توسط وی ، درخواست های زیادی برای تنظیم ترانه ها از داخل و خارج کشور به او داده شد.




در سال 1990 به آمریکا نقل مکان کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از بهترین تنظیم کنندگان آن منطقه تبدیل شود. در سال 1999 با خانمی از ساکنان لس آنجلس ازدواج کرد. ریک در طول زندگی هنری خود با هنرمندان سرشناسی کار کرده است. از آن ها می توان به یانی ، سلین دیون ، ماریا کری ، جنیفر لوپز ، جسیکار سیمپسون ، بری مانیلو و مارک آنتونی اشاره کرد.




ریک در سال 2008 با یانی آشنا شد و یانی که از هنر او با خبر بود از او برای همکاری در پروژه Yanni Voices دعوت کرد. به گفته های یانی ، یانی بسیار از کار ویک راضی است و به احتمال زیاد این همکاری تا بعد از پروژه Yanni Voices هم ادامه خواهد داشت.



آخرین کار ریک تنظیم آهنگ های یک سریال تلویزیونی 80 الی 90 قسمتی آمریکایی است که در سال 2011 پخش خواهد شد.


ببخشید اگر خیلی کم بود ... آخه هیچ اطلاعات خاصی از ریک در دسترس نیست ... تا همینجا را هم به سختی گیر آوردم!

زندگی نامه لوسرو هوگازا - Lucero Hogaza Biography

نام:

فارسی: لوسرو                          انگلیسی: Lucero


نام خانوادگی:

فارسی: هوگازا لیون                        انگلیسی: Hogaza León


متولد: 7 شهریور 1349 (29 آگوست 1969) در مکزیکو سیتی ، کشور مکزیک



لوسرو در سال 1969 در پایتخت کشور مکزیک متولد شد. مادر وی یکی از بازیگران کشور مکزیک بود. او در سن 10 سالگی فعالیت هنری خود را با اجرای برنامه های کودکان شروع کرد. لوسرو توانست از همان سنین بچگی قدرت هنری خود را به دیگران اثبات کند. پس از آن در سن 18 سالگی پیشنهاد هایی برای بازی در فیلم های مختلف به وی ارائه شد. او توانست در زمینه ی بازیگری هم خوش بدرخشد. همچنین به وی پیشنهاد هایی برای همخوانی در آلبوم های خوانندگان معروف نیز شد و او از طریق همخوانی با سایر خواننده ها ، کار خوانندگی خود را هم آغاز کرد.




او پس از این نام خود را به لوسریتو تغییر داد و سه آلبوم شخصی با این نام و با کمک خواننده ای به نام مانوئل میجارس روانه ی بازار کرد. را بطه او و مانوئل سر انجام به ازدواج منتهی شد و وی پس از ازدواج به درخواست شوهرش نام خود را مجددا به لوسرو برگرداند (جالبه که بدونید لوسرو و شوهرش 12 سال اختلاف سن دارند!). او توانسته است در در طول زندگی هنری خود جوایز زیادی را هم در زمینه ی بازیگری (تئاتر و سینما) و هم در زمینه ی خوانندگی بدست بیاورد. البته در سال های 2000 و 2002 به دلیل بارداری فعالیت کمرنگ تری داشت.




او از سال 2003 دست به کارهای تبلیغاتی برای محصولات آرایشی زد و در این زمینه هم بسیار موفق عمل کرد. در اواخر سال 2008 با یانی آشنا شد و یانی از او درخواست کرد که به عنوان خواننده ی مهمان ترانه ای را در کنسرت وی در سال 2009 بخواند. همچنین یانی از وی دعوت کرد تا ترانه هایی را برای نسخه ی اسپانیولی آلبوم جدیدش بخواند. در ابتدا لوسرو از کار با یانی دوری می کرد و دلیل آن هم به گفته ی خودش "ترس از خراب کردن محبوبیت و مشهوریت یانی" بوده است اما در نهایت با پافشاری ریک ویک و یانی در 2-3 ماه مانده به آغاز کنسرت لوسرو راضی میشود که که با یانی همکاری داشته باشد.




جالب است بدانید که لوسرو هیچ مدرک مرتبطی در زمینه ی کار خویش (نه بازیگری و نه خوانندگی) ندارد و به گفته ی خودش تنها به دلیل داشتن استعداد توانسته است به این مرحله برسد. البته لوسرو در زمینه های دیگری (مدل لباس و مانکن و ...) هم فعالیت داشته که بهتره در موردش چیزی نگم!

در زیر تصویر یکی از پوستر های تبلیغاتی لوسرو برای تبلیغ کرم می بینید:


برای دیدن پوستر در سایز 2370 * 3141 پیکسل روی تصویر زیر کلیک کنید


کپی برداری از مطالب فوق تنها با ذکر نام منبع مجاز است