یانی یک روز بیشتر در بونس آیرس

سلام

با خبر شدیم که یانی قراره یک روز بیشتر (بنا به درخواست طرفداران در سایت Eventful) در آرژانتین (بونس آیرس) بمونه و برنامه اجرا کنه!

البته می دونم که خبر به درد نخوریه ولی خب وظیفه است که به عنوان یه بلاگ طرفدارای یانی این خبر را توش بنویسم! ... نباید راکد بمونیم!


برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید


موفق باشید

نظرات 16 + ارسال نظر
روزبه دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 21:28

من کیش بودنی از حسین ثابت ( صاحب هتل داریوش ) یه مصاحبه خوندم که توش گفته بود میخواد با هزینه شخصی یانی رو واسه افتتاحیه هتل داریوش به ایران بیاره که وزارت محترم فرهنگ مخالفت میکنه ...
ضمنا تو سایت یه بخش جنبی هم در مورد کیتارو راه بنداز . اون یه جادوگره ...

نریمان یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 10:01 http://yanni-iran.blogfa.com

یانی هرگز تا الان قصد آمدن به ایران رو نداشته.......

راستی forever with you لزلی میلز فوق العاده بود.....علیرضا جان ممنون از آپلودت تو 4shared.....بیا یاهو مسنجر گپ بزنیم....

ریحانه جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 17:13 http://reyhane6688.blogfa.com

سلام.
ممنونم از حضورتون.
بله با کمال میل.
ومن هم شمارو با ؛وبسایت طرفداران یانی ؛لینک کنم؟

لطف می کنید!

ص. غ جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 02:40

راستی حق با شما بود. 1 روز بیشتر تو بوینس آیرس اجرا داره ولی خب احتمالا بیشتر از 1 روز میمونه دیگه :دی

ص.غ جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 02:24

اون که صدالبت اگر قرار بود (اگر) بیاد ایران محال بود بهش اجازه بدن.(اصلابحث سر این نیس که تو چه کشوری داریم زندگی میکنیم. چون واقعا این چیزا واسمون عادی شده متاسفانه)
من به شخصه به مصاحبه های اون زمان اعتمادی ندارم(مخصوصا به نقل قول از طرف آقای روحانی). من سال 85-84 یه ایمیل به سایت یانی زدم و راجع به ژانر موزیک یانی و قرار کنسرت یانی (گذشته حال و آینده) تو ایران ازشون سوال پرسیدم که جوابشون این بود:
1. بیکلام معاصر (contemporary instrumental )
2. ما هیچ برنامه و بلیت فروشی برای اجرای کنسرت تو کشور مدنظر شما نداشتیم و فعلا تو برنامه هامون قصد رفتن به آسیا رو نداریم.(تقریبا 1 همچین چیزایی گفته بود)
واسه همین من نتیجه گرفتم که یانی هیچوقت رسما درخواست برگزاری کنسرت تو اینجا رو نداشته و بیشتر شبیه 1 بازارگرمی مطبوعاتیه که منشا اون هم احتمالا مربوط میشده به صمیمیت روحانی با یانی.

CR7 جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 01:58

یانی در خواستش رو با واسطه ولی صد درصد داده بود شما انتظار ندارید که محبوب ترین آهنگساز دنیا بیاد بگه یه کشور جهان سوم میخواستم برم رام ندادند

CR7 جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 01:53

صد در صد یانی میخواست بیاد ایران در خواستش رو هم به انجمن موسیقی ایران داده بود که متاسفانه رئیس وقت مخالفت کرده بودالبته به دستور وزیر ارشاد حتی من تو یه مصاحبه از شهرداد روحانی خونده بودم بعد از اجرای فوق العاده در آکروپلیس قرار بود با یانی به ایران سفر کنند اگه از چند نفر از با سابقه های موسیقی ایران بپرسید این خبر رو تایید میکنند حتی بعضی ها با توجه به این خبر کلاهبرداری های زیادی کرده بودند ولی به خاطر این که گندش در نیاد سردار لطفیان فرمانده وقت نیرو انتضامی اون رو تکذیب میکنه چرا میخوایم از وا قعیت فرار کنیم که تو چه کشوری داریم زندگی میکنیم

ص. غ چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 02:43

پاسخ روزبه:
نمی دونم چه اصراری داریم بگیم یانی قصد داشته بیاد ایران کنسرت بذاره و نذاشتن (شما رو نمیگما. قدیما تو چند تا وبلاگ فارسی هم خونده بودم). کلا همه با تکرار این جمله حال میکنن. خصوصا یانی شناسا!!!!
خداییش اصلا یانی کشوری به اسم ایران رو میشناسه؟ برنامه هاشو چک کنید میفهمید که یانی از اولشم ایرانو تو برنامه تور شرقش نذاشته بوده.
من 5-4 سال پیش دنبال منشا خبر گشتم و فهمیدم خبر ۱ روزنامه داخلی بوده که پیش بینی کرده بود یانی آثار تخت جمشید (پرسپولیس) رو برای اجرای کنسرت ازدست نمیده ولی بعیده ایران موافقت کنه.
شاید این روزنامه چرند گفته بوده ولی انصافا هضمش راحت تره تا اینکه مثلا بگیم یانی عاشق ایران و موسیقی ایرانیه...

حرف شما کاملا درسته
همه اینهایی که میگن یانی قرار بوده توی ایران کنسرت برگزار کنه دروغ میگن
این حرفیه که خود یانی زده ... اگه بخواید اثباتش می کنم
اتفاقا مطلبی در همین مورد به زوری ارسل می کنم که حقایق را مشخص می کنه

ص.غ چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 02:28

آقا شما برو ۱ سر به سایتش بزن. یعنی چی ۱ روز بیشتر؟ خنده داره
(جهت اطلاع: ۱ روز بیشتر نمیمونه. چند روز بیشتر میمونه.)
باخبر شدید؟ اینم باحال بودا. خب تو نت بود دیگه. ۱جور میگی انگار بخش تحریریه خبر دارید و خبرنگارتون خبرو فرستاده.

ببین دوست عزیز
یانی از قبل قرار بوده که یک روز در بونس آیرس برنامه داشته باشه که وقتی که خبرش منتشر شد من توی این پست: http://www.yanni-fans.com.com/1389/04/25/post-17/ گذاشتمش.
قرار بود فقط در تاریخ ۱۷ سپتامبر باشه و بعدش بره برزیل
چند وقت پیش توی سایتش نوشت که تاریخ ۱۹ سپتامبر هم به این تور در بونس آیرس اضافه شده ... خب شما اسم اینو چی میذاری ؟ چند روز بیشتر؟ نه عزیز من فقط دو روزه یک روزش از قبل مشخص شده بود (۱۷ سپتامبر) و یک روزش هم جدیدا مشخص شده (۱۹ سپتامبر) بعدر از ۱۹ سپتامبر هم بارشون را می بندنو میرن برزیل ... خب پس وقتی از قبل یک روز را معین کرده بوده و حالا داره میگه یک تاریخ دیگه هم اضافه شده میشه "یک روز بیشتر" نه "چند روز بیشتر"
در پاسخ به ادامه ی سخنتون هم باید بگم که کلمه ی با خبر شدیم اصلا چنین معنی که شما گفتید را نداره ... من وقتی می گم با خبر شدیم یعنی اینکه الان چیزیو می دونیم که قبل از این نمی دونستیم.
ممکنه شما قبلا این خبرو میدونستی ممکن هم هست که نمی دونستی ... اگه میدونستی که خب دمت گرم ... اگه هم نمی دونستی که ما الان بهت می گیم تا بدونی ... خب این کجاش ایراد داره؟
شما خودت از حرف های ما یه برداشت شخصی می کنی و بعدش هم میایی و اون برداشت شخصیتو به همه اعلام می کنی!
البته اگه واقعا این کلمه شما را ناراحت می کنه من برش می دارم
ما هدفمون اینه که طرفدارای یانی ازمون راضی باشن
خب حالا اگه این کلمه اینقدر شما را عذاب میده میتونم برش دارم ... اگه خواستی خبرم کن

روزبه دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 21:05

شکل جدید سایت ترکونده . بی زحمت لینک آلبوم the inspiring journey رو بزار واسه دانلود . من هر جا رفتم پیلتر بود . درباره اینکه یانی 2 بار خواسته تو ایران کنسرت بزاره و هر دو بار هم مسئولین هنر دوست ایران ردش کردن هم یه مطلب بزار...
دمت جیز
only for yanni , kitaro & vangelis

لینک های این آلبومو قبلا با آپلود خودمون گذاشته بودم
آخرای این پست می تونید پیداش کنید
http://www.yanni-fans.com/1389/04/16/post-16/
موفق باشید

سارا دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 11:59

ایـــــول عــــلـــیـــرضـــــا
قالب جدیدت ترکونده.........
من که خیلی از کارای گرافیکیت خوشم میاد
واقعا زیباست

[ بدون نام ] یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 01:33

خبری که تو سایتشه گویای حضور بیشتر از ۱ روزه
برنامش برای چند روزه

خب ما هم نگفتیم قراره یک روز بمونه
ما نوشتیم که قراره یک روز بیشتر بمونه

آرش شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 17:47

خبری که دادی برای ما که اینجا هستیم فایده ای نداره .
خوش به حال اونا
ما ایرانی ها که از همه اینها محروم هستیم.
لطفا هر موقع که اومد رو اینترنت برامون بزاریدش.
نمیدونین کی میاد؟

...:::خدا کوچولو:::... شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 13:08 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

خبر خوبی بود برای راکد نبودن وبلاگ طرفداران
امیدوارم هرچه زودتر رو اینترنت بیاد !!

پیمان شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:30

نظر مال من بود یادم رفت اسم بنویسم براش!

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:28

خیلی هم به درد بخور بود مرسی!

لطفا لینک دانلود کنسرت را هر موقع اجرا شد تو سایت قرار بدین!!

حتما گیرش میاریم و میذاریمش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد