آیا یانی قصد اجرای کنسرت در ایران رو داشته؟

یانی به خاطر علاقه ای که به مکانهای قدیمی و تاریخی داره در سال 1998 یا همان ١٣٧٨ تصمیم گرفت به ایران سفر کنه و در شهر شیراز که مکان تاریخی هست در تخت جمشید آن کنسرت برگزار کنه اما متاًسفانه با درخواست او موافقت نشد و یانی دوباره درخواست کرد که این دفعه در هتل داریوش کیش کنسرت برگزار بشه ولی باز هم مقامات بالا اجازه ندادند و این باعث تاًسف هست.در آن زمان نشریات و روزنامه ها حرفهای مختلفی از یانی میزدند که او به خاطر این موضوع به افسردگی فرو رفته و برای همین فعالیت نمیکنه و بعضی دیگر علت را خستگی کار میدانستند.جز خود او کسی نمیداند ولی هرچه بود گذشت. 

(متن بالا چیزی بود که خیلی از دوستان در وبلاگهای مختلف خونده بودن.)



من برای رفع ابهام این موضوع خودم از سایت یانی پرسیدم و در جواب به من گفته شد: یانی تا بحال طرحی برای سفر به ایران نداشته.شاید در آینده تصمیمی در این مورد گرفته بشه.

 

 


سوال:

Have you dicided to have a trip to Iran(Takht e Jamshid)?if so please let me know the destiny of your decision.


جواب سایت یانی:

No plans to visit Iran at this time, although Yanni would certainly have interest sometime in the future.


من که باز هم متوجه نشدم.شاید همکار یانی که جواب ایمیل من رو داده از این موضوع بی خبر بوده که این هم یه جورایی غیر ممکنه.به هر حال باید از خود یانی پرسید.امیدوارم وضع خوبی برای ایران فراهم بشه تا این هنرمند رو دعوت کنند برای اجرای کنسرت در بهترین جای کشور. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 00:35

شاید الان اگر بخواد یه کنسرت به سبک آکروپلیس تو ایران اجرا بشه و نوازنده های خانونم حجاب داشته باشن از خواننده و حتی niki nana , aria و این صحبت ها هم خبری نباشه ممکنه بهش اجازه بدن! که البته بعده یانی خودش ازاین شرایط آگاه باشه یا اگرهم باشه بتونه با هاش کنار بیاد!
تازه یانی اون یانی یونانی نیست دیگه و یک یانی آمریکایی ... از چهرش مشخصه دیگه به سختی میشناسمش عکساشو بگذارید کنار هم متوجه میشین خیلی تاسف باره

اما باید یگم که این مطلب رو کلمه به کلمه بارها از وبلاگ ها خوندم وا قعا کپی کردن مطلب از وبلاگ ها اونم مطالب بسیار قدیمی به سایت چه جور حرکتیه؟؟

دوست عزیز
اصل این مطلب قبلا در وبلاگ آقا سامان (http:talks.persianblog.ir) بود. بعد از اون افراد زیادی این مطلبو کپی کردن و گذاشتن توی وب هاشون.
نویسنده ی اصلی این مطلب آقا سامانه که بعد از اینکه برای نویسندگی به ما ملحق شد تصمیم گرفت که این مطلبو منتقل کنه.
صاحب اثر خود ایشون هستن و این مطلب به هیچ عنوان دزدی محسوب نمیشه.
البته تا حدودی ممکنه حق با شما باشه. پاراگراف اول این مطلب برداشت های مختلف از نوشته های دیگر وبلاگ هاست که با نظر شخصی آقا سامان ادغام شده و توی پرانتز آخر پاراگراف توضیح داده شده.
در آخر هم ازتون خواهش می کنم که جاهایی که این مطلبو "کلمه به کلمه" (دقیقا مثل گفته ی شما) دیدید به ما بگید تا ما پیگیری کنیم.

...:::خدا کوچولو:::... پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 14:13 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

هم تصور قشنگیه و هم تصور دوریه...
ممنون سامان جان!

نریمان سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 11:19 http://yanni-iran.blogfa.com

مطمئنآ اجراش تو تخت جمشید یه شب به یاد موندنی برای کل ایرانی ها میشه

پیمان سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 00:09

من شنیدم اون موقع 1 سری کلاه بردار بلیط هم در شیراز فروختن!!!


ولی برای واقعا جای تاسف داره که ایران این اجازه را نمیده!!!
به نظر من حتی اگه یانی هم نخواد ایران باید دعوتش کنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد