آلبوم جدید یانی ۱۹ اکتبر منتشر خواهد شد

سلام

یه خبر خیییییییلی توووووپ!!!!

آلبوم جدید یانی (Yanni Mexicanisimo) در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر خواهد شد.




متن ترجمه شده ی این خبرو که زحمت ترجمه شو  آقا نریمان (vawava@yahoo.com) کشیده براتون میذارم و من همین جا از آقا نریمان گل برای این کار بزرگی که برای ما کرد تشکر می کنم:


یانی مکزیکانیسیمو - موسیقی مکزیکی به سبک یانی
 
 احترام یانی به مکزیک و موسیقی اش
 
 آلبوم جدید یانی "یانی مکزیکانیسیمو", که به عنوان ادای احترام به مکزیک تقدیم شده است, دارای یک ترکیب عالی از موسیقی مکزیک با جادوی موسیقی یانی هست. این آلبوم حاوی رانکرا ها, سون ها و هواپانگو ها, به همراه سبک های دیگر هست, که باعث می شود این آلبوم تبدیل به یک اثر کلکسیونی با ارزش شود.
 
 این آلبوم در 19 اکتبر به طور همزمان در آمریکا, مکزیک و آمریکای مرکزی عرضه خواهد شد. یک سری کنسرت هم برای اکتبر, به خصوص در مکزیک و آمریکا برنامه ریزی شده است. کنسرت های مکزیک کاملآ دارای ماریاچی, ارکستر, و رقص محلی مکزیک خواهد بود.
 
 خواننده های مکزیکی Lucero و Pepe Aguilar با آهنگ های "Mi Ciudad" و "Silverio Perez" با احترام در این آلبوم مهمان هستند.
 
 آهنگ هایی که در این آلبوم هستند عبارتند از:
 
 1. “El Cascabel” by Lorenzo Barcelata (Son)
 
 2. “Granada” by Agustín Lara (Paso Doble)
 
 3. “La Bikina” by Alejandro Roth and Rubén Fuentes (Huapango)
 
 4. “El Son de la Negra” by Silvestre Vargas and Rubén Fuentes (Son)
 
 5. “Cielito Lindo” by Quirino Mendoza (Ranchera)
 
 6. “Silverio Pérez” by Agustín Lara (participation of Pepe Aguilar) (Paso Doble)
 
 7. “Guadalajara” by Pepe Guízar and Paul Lynn (Ranchera)
 
 8. “Mi Ciudad” by Guadalupe Trigo and Eduardo Salas (participation of Lucero) (Ranchera)
 
 9. “María Bonita” by Agustín Lara (Vals)
 
 10. “La Culebra” by Silvestre Vargas and Rubén Fuentes (Son)
 
 11. “La Malagueña” by Ernesto Lecuona (Huapango)
 
 12. “México Lindo y Querido” by Jesús Monge (Ranchera)
 

 یانی می گوید "مکزیک همیشه جایگاه خاصی در قلب من خواهد داشت. این باعث افتخار من هست که در این ستایش از مکزیک و موسیقی اش در زمان جشن های 200 ساله سهیم هستم."


متن انگلیسی این خبر در ادامه ی مطلب موجود است.


متن انگلیسی خبر:


Yanni Mexicanisimo – Mexican music with Yanni’s style
 
 Yanni's tribute to Mexico and its music
 
 September 3, 2010 – “Yanni Mexicanísimo”, Yanni’s new album dedicated as a tribute to Mexico, has a great combination of Mexican music with the magic of Yanni’s style. It includes Rancheras, Sones and Huapangos, among other styles, that make this album a valuable collection piece.
 
 It will be released simultaneously on October 19 in the United States, Mexico and Central America. A set of concerts is also planned for October, especially in Mexico and the United States. Mexican concerts will have Mariachi, Orchestra, and a Mexican folkloric ballet ensemble.
 
 Mexican singers Lucero and Pepe Aguilar are guests in this album with the songs “Mi Ciudad” and “Silverio Pérez” respectively.
 
 The songs included in this album are:
 
 1. “El Cascabel” by Lorenzo Barcelata (Son)
 
 2. “Granada” by Agustín Lara (Paso Doble)
 
 3. “La Bikina” by Alejandro Roth and Rubén Fuentes (Huapango)
 
 4. “El Son de la Negra” by Silvestre Vargas and Rubén Fuentes (Son)
 
 5. “Cielito Lindo” by Quirino Mendoza (Ranchera)
 
 6. “Silverio Pérez” by Agustín Lara (participation of Pepe Aguilar) (Paso Doble)
 
 7. “Guadalajara” by Pepe Guízar and Paul Lynn (Ranchera)
 
 8. “Mi Ciudad” by Guadalupe Trigo and Eduardo Salas (participation of Lucero) (Ranchera)
 
 9. “María Bonita” by Agustín Lara (Vals)
 
 10. “La Culebra” by Silvestre Vargas and Rubén Fuentes (Son)
 
 11. “La Malagueña” by Ernesto Lecuona (Huapango)
 
 12. “México Lindo y Querido” by Jesús Monge (Ranchera)

 

 “Mexico will always have a special place in my heart”, said Yanni. “It is an honor to be part of this tribute to Mexico and its music during the Bicentennial celebrations
نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 21:59 http://www.Yanni-Fans.com

بفرما اینم عکس اصلی
البته آقا امیر عزیز (bostan.amir@gmail.com) زحمتشو کشید:
http://imgdl.ir/images/118Amir_Yanni.jpg

ریحانه چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 00:39 http://reyhane6688.blogfa.com

سلام.
خیلی خوشحالم کردید.
منم
باادامه داستان فیلز آپ شدم .اگر دوست داشتید یه سری بزنید.خوشحال میشم.

علیرضا سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 21:49 http://www.Yanni-Fans.com

سلام دوستان عزیز
باورتون نمیشه تا الان نزدیک ۱۵ نفر پیام یا ایمیل دادن که این عکس را بدون مارک سایت آپ کن!
من هنوز نتونستم اون عکس را اصلش را پیدا کنم. اما یه چیزایی ریکاوری کردم از تو سیستمم ... شاید به دردتون بخوره اگه عجله دارید.
البته بازم روی این عکس آدرس سایت هست اما خیلی کوچیک تره ... گفتم حالا که اینقدر درخواست هست بی جواب نذارم درخواستتونو
http://sunset-to-sunrise-sg.persiangig.com/Yanni-Voices-Pics/Recovered%20File-2%20%282%29.jpg
بازم می گردم دنبال عکس اصلی اما بعیده که بتونم پیداش کنم
اولین بار خودم از توی سایت فیس بوک به طور اتفاقی دیدمش

رها سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 14:43

مرسی علیرضا جان...
پس منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

محمد سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 09:01 http://www.mhgfd.blogfa.com

سلام.کنسرت رویال آلبرت هال لندن که یادتونه.دی وی دی این کنسرت رو دارم ولی فقط ۲۵ دقیقه از کنسرته. آهنگ های دیگش نیست. نمی تونین آدرس فروشگاهی که دی وی دی اصلی شو داره پیدا کنین؟

جایی برای فروش نمیشناسم
اما میتونید از وبلاگ مرتضی همه کنسرت هارو دانلود کنید
http://yannifans.persianblog.ir/1385/12/

رها دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 23:19

سلام...
وبلاگت معرکه شده با این تم و اون عکسا و... وای از کی خیره شدم به این عکس یانی... از کجا گیرآوردی؟ میشه لینک بدون آرمشو بذاری؟؟
واقعا ممنونتم...

من وقتی آدرس وبلاگ را میذارم روی عکس ها کامل over-right میکنم
الان خودم ندارم دیگه اصلشو
اما می گردم برات پیدا می کنم ... به زودی قراره که یه آرشیو کامل عکس با کمک سامان جان بذاریم.

روزبه یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 22:02

خبر توپی بود ... ولی تا اون موقع چطور صبر کنیم . خدا صبرمون بده ...راستی من فرمت mp3 کنسرت آخری یانی رو میخوام . همونی که تو مکزیک برگزار شد ...

سونا یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 11:56 http://www.marpich22.blogfa.com

سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم اگر تو هم دوست داشتی به وبلاگم سر بزن و منو به نام دنیای موزیک و مخلفاتش بلینک

...:::خدا کوچولو:::... یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 11:05 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

آخ جووون!!!!!!!!
از بهترین خبرایی بود که شنیدم...دمتون داغ علیرضا جان!
ای ول....الان خیلی خوشحالم!

admin شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 18:34 http://www.bahalmusic.blogfa.com/

سلام دوست خوبم...وبلاگ دلچسبی داری...بهت تبریک میگم...اگه دوست داشتی یه سری بهم بزن...اگر نظر هم بدی یه دنیا ممنونت میشم
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد