دموی آلبوم جدید یانی Yanni Mexicanisimo

سلام

یه خبر توپ که بازم توسط دوست خیلی خیلی خیلی عزیزم آقا نریمان گل (vawava@yahoo.com) به دستم رسید.

دموی آلبوم جدید یانی لحظاتی پیش در مسیج برد سایتش درج شد که نریمان عزیز زحمتشو کشید و به دست ما رسوند. تقریبا همه کار این پست را آقا نریمان کرده!!!



اسم آهنگ: Silverio Perez

دانلود کنید و حالشو ببرید:


Download - MP3 - 973 KB - 4Shared


خواننده ی این اثر Pepe Aguilar هست نوازنده ی اصلی این آهنگ هم Agustin Lara هست که در سال 1970 فوت کرده. در واقع این آلبوم یک آلبوم ریمیکس از کار های خوانندگان مکزیکیست. عکس های این دو نفر را به ترتیب میتونید این زیر ببینید:


Pepe Aguilar


Agustin Lara


نظرات 9 + ارسال نظر
شمیم جمعه 2 مهر 1389 ساعت 19:14 http://afftab.blogfa.com

من نتونستم بشنوم اصلـا باز نشد

من لینکشو تست کردم مشکلی نداشت

...:::خدا کوچولو:::... شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 20:48 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

دم هر دوتون داغ!!!خیلی عالی بوود

حسن شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 15:52 http://seyghal.blogfa.com/post-50.aspx

سلام
مطلبی در مورد یانی نوشته ام که شما را دعوت به خواندن آن می کنم .
با تشکر

م جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 17:14

علیرضا من با خودت در ننداز خودت میدونی چی میگم

دوست عزیز من شما را نمیشناسم!
اگه مشکلی پیش اومده با ایمیلم تماس بگیرید:
alireza.akhavan@live.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 22:14

ببخشیر .شرمنده اشتباه شد.
اونو نادیده بگیرید شما.


اما ازون که بگذیم . تشکر میکنم از شما و از آقا نریمان.دستتون درد نکنه واقعا.
و
مرسی که سر زدید .خوشحالمون کردید واقعا.

ریحانه پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 22:11

سلام آبجی عزیزم.
چرا دیگه از این خونه خسته شدی .
نکنه بری یدفه و ما رو فراموش کنی.
منم عید بزرگ مسلمونا رو بهت تبریک میگم.
مواظب خودت باش .فعلا خدافظ...

روزبه پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 21:17

جالب بود ... منتظر آلبومم

امیر چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 22:28

منم همین امروز صبح گوش کردم بی صبرانه منتظرم تا کل آلبوم گوش کنم

complex چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 21:41 http://complex.blogfa.com

سلام
دانلود آزاد فیلم - مقاله -بازی-موزیک ویدیو - نرم افزار-ieee - مطالب جالب و دیدنی - چت و هزارن مورد دیگر را یک بار تجربه کنید
complex.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد