سری دوم عکس های تور ۲۰۱۰ یانی

سلام

این هم سری دوم عکس ها:








نظرات 4 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 23:04

من خودم شخصا عاشق یانی هستم و اعضای گروهشو حرفه ای ترین ها میدونم

فرید دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 18:47

سلام
ممنون از مطلبت.دیدید مردم چه می کردن برای یانی توی شیلی؟اگه دوست دارید یانی ایران هم بیاد باید دست به کار بشید.باور کنید میشه.باید از هر راهی که میشه وارد شد.من توی evenful صفحه ساختموتوی فیس بوک هم همین طور.برای evenful به وبلاگ yanni-fans.blogfa.com برید و برای فیس بوک روی لینک زیر کلیک کنید :
http://www.facebook.com/pages/Invite-Yanni-To-IRAN/151598288207903?ref=sgm

علیرضا: ما این کارو قبلا کرده بودیم اما من شخصا فکر نمیکنم مسئولای ایران اجازه ی چنین کنسرتی را بدن
به این لینک مراجعه کنید:
http://www.yanni-fans.com/1389/01/03/post-1/

محمد احمدی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 11:10

ممنون از مطالب و عکس های خوبتون. بی زحمت یه عکس از سمول یروینیان (توی این کنسرت) هم بذارین. نوازنده های این کنسرت همون نوازنده های کنسرت ۲۰۰۹ هستن؟ توی این عکس پایینی این خانم که با سمول دونوازی می کنه کیه؟ ممنون

cr7 دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 00:04

اگه میشه یه عکس بذار خودش هم توش باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد