سری چهارم عکس های تور ۲۰۱۰ یانی + Mexicanisimo

سلام

چندتا عکس هست که البته تعدادشون زیاد نیست اما خب بالاخره باید منتشر بشه دیگه :دی

اون ۵تا عکس آخر را اگه روشون کلیک کنید میتونید سایز بزرگشونو ببینید البته عکس پنجم و ششم قبلا درج شده بود (توسط سامان جان) اما اینا سایز و کیفیتشون بهتر و بیشتره.










نظرات 5 + ارسال نظر
negin چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 13:01

salam , kareton vaghean doroste , mamnon az talasheton faghat mishe chand ta video az ahangha ham bezarin , albate age emkanesh hast ! bazam mamnon.

violin سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 23:05

سلام.من تازه باوبلاگتون آشناشدم.من از دیونه های یانی هستم.وبلاگتون محشره.عالیه.مخصوصاعکسهای یانی
فعلابای

...:::خدا کوچولو:::... سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 22:16 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

شما تند تند آپ می کنین یا من دیر میام؟!
با وجود این تاخیرم جدا شوکه شدم!خیلی عالی بود ممنون علیرضا جان(و ممنون که خبر میدین)

ساناز سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 20:52 http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید.
وبلاگ من بر خلاف دیگر وبلاگ ها مطالب کم اما بکر و تازه ای دارد.
می توانید کلیپ های انیمیشن بسیار زیبا و از کمپانی های معروف را بطور آنلاین مشاهده کنید و یا مقالات و خلاصه کتب گوناگون را بخوانید.
اشعار زیبایی که سروده ی استاد هاشم شکوهی است مطالعه فرمایید و آهنگ های آرامش بخش و مشهور این عرصه را دانلود کنید.
داشت یادم می رفت:
مطالب آرامش بخش و سیاحتی و هنری را بصورت پاورپینت شده دانلود کنید و لذت ببرید.
در وبلاگم منتظرتان هستم
در ضمن در صورتیکه علاقه مند هستید می توانم وبلاگ شما را لینک کنم که مستلزم کسب اجازه ی شما و تعیین اسم برای لینک وبلاگتان می باشد و لازم به ذکر است که شما مختارید مرا لینک کنید یا نه و هیچ اجباری از این حیث وجود ندارد.این درخواست تنها جهت قرار دادن تسهیلات برای کاربران وبلاگم است تا بتوانند به راحتی وبلاگ مورد علاقه شان را بیابند.
از اینکه وقت خود را به من دادید متشکرم.
پیروز و سربلند باشید
بدرود

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 19:14 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد