ترانه ی Silverio Perez منتشر شد!


سلام به همه ی دوستان. امروز ترانه ی Silverio Perez منتشر شد. اما به خاطر حمایت از آثار و حقوق یانی ما این آهنگ را توی سایت نمیذاریم. از دوستان هم تقاضا دارم که این آهنگ را دانلود نکنند. قیمتش فقط یک دلاره. میتونید با استفاده از سایت های واسطه خریداریش کنید.

این پست را فقط برای این دادیم که در جریان انتشار این آهنگ قرار بگیرید.

موفق باشید

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:33

سلام.اول اینکه من این آهنگ از همین سایت دانلود کردم بعدم اینکه خیلی افتضاحه.به نظر من اگه بیشتر از این طرف این سبکها بره از تعداد طرفداراش خیلی کم میشه.من خودم عاشقشم اما اصلا از این آلبومش خوشم نیومد.

خب عزیز من یه مطلب بالاتر را نگاه کن
خود من این آهنگو گذاشتم برا دانلود
متن مطلب را هم بخون
نخونده میای کامنت میذاری!!!

امیر شنبه 3 مهر 1389 ساعت 14:58

99 درصد ایرانی ها نمی تونن با کارت اعتباری از سایت های خارجی خرید کنن یعنی این امکان برای ایرانی ها وجود نداره حالا اگه ما لینکه دانلودو داشته باشیم و نزاریم در حقیقت در حق طرفداران ایرانی یانی ظلم کردیم به خاطر همین با اجازه آقا علیرضا من لینکه دانلودو این زیر میزام

http://www.4shared.com/audio/xR2xOTqu/Yanni-Silverio_Perez_Feat_Pepe.html

پیدا شنبه 3 مهر 1389 ساعت 11:32

سلام .. آهنگ جالبی بود ... وکاله دیگه .. سیلوریووووو

ص.غ شنبه 3 مهر 1389 ساعت 10:56

سلام
عجب حرفی!! حمایت از آثار یانی؟؟ ما ایرانیا اگه فردین رو نداشتیم از کی الگو برداری میکردیم؟؟؟
کار شما درست ولی شما بذاری نذاری بچه ها از نت گیرمیارن (همونطور که خودتون از نت گرفتید)
کاش ما ایرانیا بجای هواداری از یانی و امثال یانی که مالتی میلیونر هستن هوای خودی ها رو داشتیم (مثل قهوه تلخ مدیری، آلبوم خواننده های جوون خودمون و ...)
درکل نظر شخصی من اینه که آلبوم های یانی با کیفیت 128 صرفا حکم تبلیغ رو داره و همه با شنیدنش میرن دنبال اوریجینالش، چرا چون امکانات دارن و حرفه ای ضبط میکنن و جزئیات بیشتری توش پیدا میشه و واقعا ارزش داره .

محمد جمعه 2 مهر 1389 ساعت 23:52 http://www.yannilover.blogfa.com

سلام
لطفا اگر ممکن هست لینک دانلود رو بذار. من چطور می تونم این آهنگ رو خریداری کنم؟
راستی یه پست در مورد فهرست آهنگهای اجراشده تو کنسرت شیلی تو سایت شما بود که انگار حذف شده. اگر ممکنه تو یه پست جدید دوباره بذارشون یا لینک اون صفحه رو بذار.
بازم ممنون
راستی کنسرت بعدی کی هست؟
با تشکر

صالح پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 22:22

سلام.شما یه جوری میگین برای حمایت از آثار یانی که انگار تا حالا نشده که آهنگای یانی رو از اینترنت دانلود کرده باشین.پس آقا مرتضی که اینهمه زحمت میکشید و آهنگای یانی رو رو سایتش قرار میداد کار بیخودی میکرد؟لینکو بزار آقا جون تا همه لذت ببرن.

A T L I K O پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 01:53

علیرضا جان سلام. امیدوارم حالت خوب باشه. از این که وبسایتی به این خوبی راه انداختی واقعا خوشحالم و بهت خسته نباشید می گم. حقیقتا مطالبی که می ذاری به روز و منحصر به فردن. اما یه گله ازت دارم. تو واقعا فک می کنی من و خیلیای دیگه مثل من کارت اعتباری بین المللی دارن که برن آهنگ یانی رو بخرن؟ تنها امید من واسه ی دونلود آهنگ های یانی وبلاگ مرتضی جان و وبسایت خوب توست. وگرنه مطمئن باش اگه وبسایت یانی یا آمازون یا آی تیونز کارت های اعتباری ایران رو قبلول داشتند من اولین نفری بودم که برای حمایت از یانی آهنگ ها رو می خریدم. لطفا لینک دونلود رو بذار تا ما هم از آهنگ لذت ببریم. ممنون.

...:::خدا کوچولو:::... پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 00:20 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

سلام...
ممنون از خبر!

سما چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 16:57 http://www.komaak.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگه که برات زحمت نیست اگه زحمت نیست مطمئن باشم که
زحمت نیست ؟؟؟؟؟؟ دروغ نگیا ... بیا به منم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد