دانلود Silverio Perez

سلام

با اینکه دلم نمیخواست این آهنگو برا دانلود بذارم اما به چند دلیل مجبور شدم: ۱- خیلی ها خرید از سایت های خارجی را بلد نیستن. اصلا احتیاجی نیست شما کارت اعتباری بین المللی داشته باشی. شما میتونه با استفاده از سایت های واسطه خرید کنید. ۲- لینک دانلودش را آقا امیر لو داد به هر حال امیدوارم حالشو ببرید


http://s1.picofile.com/file/5630335165/Yanni_mexicanisimo3_s.jpg


لینک دانلود:


لینک های دانلود آهنگ به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند


نظرات 45 + ارسال نظر
بهنام بیجاری چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 01:58

یانی بزرگ تر از این حرفهاست که ما بخوایم درموردش نزر بدیم

daivid13 پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 19:17

ایا شما میدونید کنسرت یانی چند شب بوده

صلح جو سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 07:04

هوتی دمت گرم زدی تو دهن این طرفدارای بی معرفت یانی

Hooti پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 17:48

سلام و خسته نباشید عرض میکنم به مدیریت و ... . از Sphynx گرفته تا همین Silverio Perez را خیلی زیاد گوش داده ام. ناراحتی. یانی گوش نده .چیزی که تو ایران زیاده رپ. برو واسه خودت رپ و آت و آشغال گوش بده ببینیم چی میشی. میخواد پول دربیاره .خوب به ما چه ربطی داره. مهم اینه کاراش قدرت داره. اگه بتونی اشعار آلبوم های جدیدش رو ترجمه کنی: yanni voices و yanni voces میفهمی اون احساسی که تو این هاست دقیقا مثل کارهای قبلشه.

بابک پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 13:19

اولا با سجاد در مورد احترام کاملا موافقم.
در ضمن ایول به سجاد عزیز! علیرضا جان لطفا با همکاری سجاد این مشکل کامنت ها رو حل کنین. خیلی تو بازدید موثره.
ممنون.

سجاد پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 12:30

سلام
آقا این بخش ارسال پیام به مدیر قضیش چیه؟ سر کاری! ادرس email هم که نمیبینم!!
میخواستم خدمت مدیریت سایت بگم که من به احتمال قوی میتونم مشکل بالا به پایین نبودن کامنت ها رو حل کنم آخه من مثلا مهندس IT هستم. البته باید بگم تخصص من توی وب php اما توی asp.net هم انقدر سررشته دارم که بتونم یه همچین مشکلیو حل کنم.
اگه بگین از چه پکیجی استفاده کردین و سایت و با چی بالا اوردین در بدترین حالت میتونم سورس برنامه رو جوری عوض کنم که کامنتها برعکس چیده بشن

ایول!!!
خب ایمیل من که توی نوار سمت راست هست. اگه هم روی اون قسمت ارسال نامه به مدیر کلیک کنی بازم همونه! اما من فکر میکنم مشکل قسمت نظرات بزرگتر از این حرفاس
بیا در ارتباط باشیم تا بهت بگم چرا اینو میگم

سجاد پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 12:21

آقا سعید شاید این فقط از نظر شما بی احترامی به یانی بوده اما از نظر من و فکر میکنم خیلی های دیگه فقط نظر اون شخص در مورد اهنگ بوده و فکر نمیکنم ربطی به یانی داشته باشه!!
در ضمن این سایت مدیر داره تصمیم بر خورد یا عدم برخورد با نظرات بر عهده ی مدیریته شما هم اگر میخواستین چیزی بگین میتونستین خیلی بهتر برخورد کنید. رفتارتون واقعا توهین امیز بود به نظر من حفظ احترام متقابل به خودمنون از حفظ احترام یانی خیلی باارزش تره و اینجوریه که میتونیم کنار هم باشیم و تبادل نظر کنیم.
در ضمن کسی چیزی رو با چیزی مقایسه نکرده من فقط میگم اگر فلان کار یانی شاهکار بود انتظار میره کارای دیگش هم شاهکار باشه این در حالیه که از نظر خیلی از وکال باز هایی که من می شناسم فقط برخی از قطعات voices رو خوب (و نه بیشتر) میدونن!
مور دیگه ای که هست اینه که یادمون باشه انقدر کشته و مرده یانی نباشیم که هرچی گذاشت جلومون بگیم به به و... نظرات مخالف رو مورد اهانت قرار بدیم

میلاد پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 10:39

من خیلی خوشحالم که کسانی هستند که به این نوع سبک اهمیت میدن و به همه شما و علیرضا خسته نباشید می گم

میلاد پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 10:34

پس قبول داری که نمیشه از مرز رد کرد لینک دانلود برات بذارن دیگه نمیشه خرید اعتباری که و سعید جان من خودم خیلی از سایت های واسطه رو میشناسم که این کار انجام میدن خرید هم کردم منظور من کنسرت ها و اهنگ های وکال که غیر مجازند دوستت که voices خرید سه حالت داره یا غیر قانونی وارد کرده یا بهش به جای اورجینال انداختن یا خالی بستی
ناراحت نشیا

سعید چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 23:47

میلاد جان برو به سایتwww.original4u.com این سایت هرچی بخوای رو برات میاره.دوست خودم Voices رو سفارش داد ارجینال اوردن.

محمد چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 23:25 http://www.yannilover.blogfa.com

باز هم سلام خدمت همه طرفداران قدیم و جدید یانی
هرچند اختیار یانی دست خودش هست و می تونه وکال. اینسترومنتال یا هر چیز دیگه ای خواست رو انتخاب کنه. ولی اون دیدی که من از یانی داشتم یانی آکروپولیس . لندن و یا لاس وگاس بود که با جادوی آهنگهاش همه رو شیفته خودش کرده بود.
با کمی دقت ملاحظه می شه که تو کنسرت آکاپالکو درصد زیادی از توجهات و سنگینی کنسرت روی دوش خواننده های عزیز هستش و نقش یانی خیلی کمرنگ تر شده. (البته داخل کنسرت)
این که این حرف رو می زنم نشونه این نیست که از یانی بدم میاد یا آهنگ های جدید و وکالش رو قبول ندارم. اصلا چه خوشمون بیاد چه نیاد یانی داره کار خودش رو ادامه می ده. ولی بهتر بود بعد از نشون دادن تسلط خودش روی وکال سری به گذشته می زد و هوای طرفداران قدیمیش رو بیشتر داشت.
به قول یکی از بچه های طرفدار به شدت آتیشی یانی تو کنسرت آکاپالکو مثل این هستش که خواننده های عزیز دارن آهنگ رو گوش می دن و فقط ترانه های خودشون رو مثل دکلمه همراه آهنگ تکرار می کنند و باهاش تطبیق می دند.
یادم می یاد شبی که آهنگ november sky که تو آکاپالکو اندر توماس ترانه ای رو روش اجرا می کرد رو به اون دوستم نشون دادم تا صبح داشت به من توضیح می داد که این آهنگ خیلی سنگین تر از این ترانه ای بود که اندر روش می خونه و اصلا اندر کار خیلی اشتباهی کرده که صدای خودش رو با این آهنگ مخلوط کرده و از این حرفا....
خلاصه جاتون خالی تا خود اذون صبح نذاشت بخوابیم.
باز هم تشکر از مدیر سایت

میلاد چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 22:47

اگه نمیخواستی بذاری چرا گذاشتی بعدش چرا روش خرید توضیح میدی سوم اینکه اگه تو تونستی کنسرت ها یا البوم های یانی از مرز کشور ایران وارد کنی چه از طریق پستی یا هر راه قانونی دیگه من سه برابر مبلغی که هزینه کردی بهت میدم چون دم مرز تمام کالاها و نامه های پستی چک میکنند و اگر بنابر با قانون جمهوری اسلامی بود وارد میکنن اگه به این راحتی بود همه تو مغازه ها میزدن کنسرت یا البوم اورجینال جدید یانی رسید

اولا: دلایل اینکه چرا گذاشتمو نوشته ام توی پست!
ثانیا: میشه کنسرت و آلبوم های اورجینال را از مرز ایران رد کرد اما دردسرش زیاده. سخته ولی ممکنه توی گوگل که سرچ کنی خرید با Paypal کلی سایت واسطه ی خرید میاره که میتونی باهاشون خرید کنی.
ثالثا: طبق لیست سیاه جدید وزارت ارشاد آهنگ های 2003 به بعد (البته اونایی که وکال هستن) غیر مجاز شناخته میشن. بنابراین کسی نمیتونه مستقیما از فروشگاه ها عرضه کنه. (البته این قانون بالا برای صداوسیمای محترم استثناست. اونا هر آهنگیو که دوست داشته باشن بر میدارن و یه تیکشو می برن و پخش می کنن کسی هم بهشون گیری نمیده )
در ضمن در آخر هم بگم هیچ کمپانی اونقدر احمق نیست که بیاد و یه آهنگو پک کنه و با پست بفرسته ... شما پولو که به اینا میدی اینا لینک دانلودشو برات باز میکنن تا دانلود کنی هیچ احتیاجی هم به از مرز رد کردن نیست

یاغی چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 22:04

سلام ..
میگم حالا که یانی ول کنه وکال نیست پس بیگیر که اومد یانی : دو تا آهنگ بی کلام از یه بی سوات موسیقی ( خودم رو عرض میکنم) برای بزرگه بی سواتانه موسیقی( یانی رو که میشناسین) ( سوتفاهم نشه من مخلص سیبیلای مرحوم یانی هم هستما ) امیدوارم دچار انسداد روحی نشین
http://www.4shared.com/audio/6a2wvE8F/Creation.html
http://www.4shared.com/audio/uVm-aqM6/Dream_Runner.html

سعید چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 17:30

ببین آقا سجاد 1.من از سال 2001 طرفدار یانی هستم و Voices باعث آشناییم با یانی نشده و همه آلبوم ها و کنسرتاش رو دیدم و به نظرم یانی هر آهنگی که ساخته یکی از یکی قشنگتر بوده.
2.وقتی کسی به یانی توهین میکنه شما که صدات در نمیاد و منی که جواب بی احترامیش رو دادم به بی فرهنگی محکوم میکنی؟

محمد* چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 17:08

به نظر من بهترین و رومانتیک ترین آلوبم یانی بدون شک
If I Could Tell You 2000 است. فوق العاده زیباست.
تک تک آهنگ هاش به آدم یک آرامش خاصی میده. در ضمن بینهایت عاشقانه است..

علیرضا چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 13:51

به نظر من یانی همش تنوع طلب بوده و کارهاش متفاوت ! اینا رو میشه توی آلبوم 2000 ، 2003 و 2009 به وضوح دید ! توی آلبوم 2009 هم یانی باز قدرت آهنگسازی و یکه تاز بودنش رو به رخ جهانیان می کشه ! تا موقعی که آلبوم نیومده نمیشه نظر داد ولی از نظر من یانی هرجور کاری بسازه باز هم تکه توی دنیا ! با این حال آلبوم 2003 یانی رو خیلی دوست دارم ... با یه بار گوش دادن نمیشه به جادوی یانی پی برد ...

این "علیرضا" من نیستما

سعید چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 13:39

دوستان چیجوری یه آهنگ Vocal رو با Instrumental مقایسه میکنن خدا میدونه

سجاد چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 10:58

سلام
به نظر من این آهنگ کیفت خوبی نداره و زیاد نمیشه حرفی زد اما در کل به نظر من با کار های اسطوره ای دهه نود و قبل از اون یانی قابل مقایسه نیست و خیلی ضعیفه
مثلا موقع ظهور nostalgia یه چیز کاملا متفاوت و برجسته ای بود که هیچ شنوندای حتی شبیه شو نشنیده بود. در عین حال حس عجیب و غیر قابل توصیفی به انسان میده که با نام قطعه کاملا مطابقت داره! و این تنها مورد نیست.
حالا بعضی ها تازه با voices با یانی آشنا شدن و تجربه درسی از اون یانیه اسطوره ای ندارن نه تنها به نظرات بقیه ولو این که گفته باشن موسقی برنامه کودکه احترام نمیزارن و نظرات بقیه رو همه با هم با خاک یکی میکنن بلکه ادعا دارن نظرات خودشون قطعا دسته بقیه از دم اشتباه میکنن و ... به نظر کار درستی نمیاد. متاسفم بابت رفتار های غیر فرهنگی یادش به خیر قدیما طرفدار رفتارشون چند پله ای بالاتر بود
در ضمن من این نظر رو ننوشتم که با کسی جر و بحث کنم فقط گفتم برای تامل بیشتر همگی ما

سعید چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 00:14

علیرضا پست سوم از بالا رو ببین.این توهین نیست؟

اگه منظورت نظر mjavad باشه خب این دوست عزیز فقط نظرشو گفته!
چرا با هم دعوا دارید شما؟!!! خب شاید یکی خوشش بیاد و یکی هم بدش بیاد

علیرضا سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 23:55 http://www.Yanni-Fans.com

سلام خدمت همه دوستان عزیز
چندتا از دوستان اعتراض کردن که چرا من با کسایی که به یانی توهین میکنن برخورد نمی کنم. در جواب باید بگم که من تا الان کامنتی را ندیدم که صراحتا به یانی توهین کرده باشه. اگه کسی چیزی گفته نظرش در مورد یانی توی این آهنگ بوده. بحث اینجا کاملا آزاده فقط به شرطی که به کسی توهین نشه. اینجا کسی به یانی توهین نکرده. بله البته قبول دارم که افرادی هستن که یه کمی تند رفتن اما هر کسی ممکنه با شنیدن این آهنگ تحت تاثیر قرار بگیره و یه جورایی کنترلش را از دست بده (حالا کاری ندارم خوشش اومده باشه یا بدش اومده باشه)
یه خواهش هم از دوستانی که کامنت میذارن دارم: لطفا به نظرات همدیگه احترام بذارید و نظر کسی را مسخره نکنید و یا به اون فرد بی احترامی نکنید
ممنون از همه شما طرفدارای یانی (قدیم و جدید)

سعید سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 22:44

سلام.آهنگ فوق العاده ای بود. اما نظرات خوشحال بعضیا رو آدم میبینه خندش میگیره دوستی گفته آهنگای آکروپلیس کجاس؟بیا تو جیب منه یه سایتی هست به اسم گوگل که مطمئنم تاحالا به گوشت نخورده.میتونی بری اونجا و سرچ کنی آهنگارو پیدا کنی.تورنت هم خوبه.
یکی گفته آهنگ بیخودیه و آهنگ بیخودیه مثل Voices.ببین دوست عزیز 1% هم امکان نداره که شما Voices رو گوش داده باشی
یه دوست گفته این آهنگ به درد برنامه کودک میخوره.دوست عزیز پیشنهاد میکنم شما یانی رو ول کن برو آهنگای عمو پورنگ و رنگین کمان رو گوش کن.
در آخر اینو بگم یانی اصلا به پول و امید شما نیازی نداره.ممنون از همه

هوادار یانی قدیم سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 16:07

با سینا موافقم
کجاست اون آهنگ های رویایی که تو آکروپولیس اجرا کرد

فرهاد سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 14:05

حامد جان باهات موافقم.
ممنون از نظرت.

حامد سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 11:34

فرهاد عزیز قطعا در هر قطعه موسیقی نوعی احساس متفاوت وجود داره ، احساسی که در Silverio Perez وجود داره نمیتونه با احساسی که در Reflection Of Passion هست برابری کنه! در هر کدوم از قطعات یانی به همین صورت هست
این احساس درون خود شنونده به وجود میاد
اینها همه بستگی به نوع علاقه شخصی ما به قطعات یانی داره
اکثر دوستان قطعات قدیمی یانی رو بیشتر میپسندند
اما با توجه به اینکه یانی اصولا کار تکراری انجام نمیده و همواره سعی میکنه قطعات جدیدی با سبکی جدید ارائه کنه ، شخصا تا به حال هر قطعه از یانی رو که شنیدم مورد توجهم بوده و ازشون لذت بردم و در کارش نقصی ندیدم
این رو مطمئن باشید احساسی که در آهنگهای یانی هست دقیقا احساسی هست که از اعماق وجود خودش به شنونده تقدیم میکنه
یانی همیشه یه موزیسین بزرگ هست

behnam. سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 02:54

faghat wals in 7/8

محمد* سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 00:08

خدمت آقا روزبه عزیز!
Waltz in 7,8 رو نگو که خوراکه!
انصافا فوق العاده زیباست.
شاید از همه بیشتر این آهنگ یانی رو گوش دادم من.
و جالب اینجاست که کمتر کسی رو دیدم از این آهنگ نعریف کنه، در حالیکه خیلی قشنگه.
خیلی خوشحالم یکی دیگه هم عاشق این آهنگه.

فرشید دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 22:02

خداییش هیچ چیز Santoriniiiiiiiiiii نمیشه

سهیل sina دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 21:33 http://www.soheylyanni.blogfa.com

شرمنده به خاطر استفاده اون کلامات. آخه یانی با کارهای اخیرش آدمو مجبور میکنه که اینجوری بحرفه

بابک دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 17:40

منظورم بالا بود!
ببخشید.

بابک دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 17:40

از سایت فوق العاده تون واقعا ممنون.
نمیشه یک کاری بکنین که نظرات جدید در بابا قرار بگیره و نه در پایین؟ این خیلی مهم و موثره.
ممنون.

من در گذشته یه بار سعی کردم همین کارو بکنم اما نشد.
اینجا کلا سیستمش اینجوریه. دارم می گردم دنبال یه راهی که این کارو عملی کنم اما معلوم نیست نتیجه بگیرم یا نه!

فرهاد دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 15:36

با احترام به دوستانی که گفتن این آهنگ پر از احساسه باید بگم که من احساس زیادی درش ندیدم!!!!!
آیا واقعا این آهنگ همون احساسی رو داره که Reflections of Passion داشت؟! من که فکر نمی کنم.

بالاخره گذاشتیناااا....
تصورم کلا یه چیز دیگه ای بود .. اینم در نوع خودش جالب بوود...یه مدل جدید از کارای یانـــــی!!
مثل همیشه مخسی که به فکر ما بودین و گذاشتین رو وبسایتتون

حامد یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 20:17

سلام به همه دوستان
به نظر من آهنگ جدید یانی (Silverio Perez) آهنگی زیبا و پر از احساس هست


روزبه یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 19:26

والا چه عرض کنم ... به نظر من باید صبر کنیم تا کل آلبوم منتشر بشه اون موقع بعتر میشه نظر داد . فعلا که این یکی نسبت به آلبوم voices افت داشته . من با این دو تا آهنگ یانی یه جور دیگه صفا میکنم :
nightingale
waltz in 7-8به خصوص دومیه ... لا کرداد یه چیز دیگست ...

محمد یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 17:23 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
خوب مثل اینکه خیلیا مثل من فکر می کنن. یا بهتره بگم من مثل اونا...
خداییش گاهی فکر می کنم اگه یانی یه کنسرت بذاره با یه گروه ارکستر قوی و درست و حسابی (منظورم اینه که روز به روز آب نره گروهش) و توش آهنگهای معروف و یه سری از اونایی که تا حالا اجرا نکرده (آرومهاش رو) اجرا کنه چی میشه
من که دیگه دیوونه می شم.
وااااای
ای بابا هوایی شدیم ها
فعلا خداحافظ

محمد* یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:49

من هم خیلی خوشم نیومد راستش!
قربون همون Marching Season و The Flame Within برم که روح آدم رو بدجور صفا میده!

behnaئ یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 03:57

avalin kalamei ke bad az shenidan in ahang be zehnam oomad : mozakhraf
Vaghe an az yanni daram na omid misham

ص.غ یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 02:02

وقتی یانی میخواد vocal کارکنه خودبخود سطح توقع من یکی میاد پایین. آهنگای باکلام یانی فقطه فقط تصویریش حال میده، وگرنه موزیکش جذب نمیکنه.

cr7 شنبه 3 مهر 1389 ساعت 22:37

یاد یانی آکروپلیس بخیر
من فکر میکنم این سبک آهنگ های یانی بیشتر به جاه طلبی یانی برمیگرده که میخواد تخصص خودش رو تو سبک های مختلف موسقی به رخ همگان بکشه این درسته این آهنگ جدید یا آثار آلبوم voices قابل قیاس با کارهای قبلی یانی نبود ولی انصافا از نظر موسیقیایی درمقابل آثر مشابه در جهان سطحش خیلی بالاتره

محمد شنبه 3 مهر 1389 ساعت 21:43 http://www.yannilover.blogfa.com

با سلام
والا چی بگم! اصلا نمی دونم چرا یانی اینطوری شده؟ حیف این همه سابقه نبود؟
اصلا شاید فقط بعضیا بدشون بیاد. شایدم خیلیا از این آهنگ بیشتر از آهنگای دهه نود یانی خوششون بیاد!
شاید ....
شاید خودش از این آهنگا بیشتر خوشش میاد.

sina شنبه 3 مهر 1389 ساعت 19:19

آهنگ بخودیه.مزخرف تر از کارهای yanni voice
شمام بهتره آپلود این سایتو بذارین کناره.چون یانی دیگه ارزششو نداره! با استفاده از شهرت کارهای اولیه خوبش، رفته دنبال جمع کردن پول و ریده به سبکش . با آوردن خواننده

منم با اینکه سبک یانی نسبت به قبل اصلا به دل نمیشینه موافقم
اما لازمه تذکر بدم که از این کلمات استفاده نکنید
من کلا اهل پاک کردن کامنت ها نیستم. اما خب اگه اینجور کلماتی بخواد قاطی کامنت ها بشه چاره جز این نمیمونه برام!

نریمان شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:25 http://yanni-iran.blogfa.com

این آهنگ ترکیبیه از جادوی موسیقی یانی به همراه موسیقی زیبای لاتین.......واقعآ عالی بود.

mjavad شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:13

با اینکه من یکی از طرفداران سرسخت یانی هستم ولی از این آهنگ خوشم نیومد بیشتر به موسیقی متن برنامه کودک ها شبیه

بهنام شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:12 http://behnamvolvo.blogfa.com

این آهنگ تقریبا شبیه آهنگ های سنتیه

امیر شنبه 3 مهر 1389 ساعت 16:09

مثل همه آهنگ های یانی این آهنگشم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد