آلبوم ۲۰۱۱ یانی - Truth of Touch

سلام

این خبری که میخوام بگم مال یکی دو روز پبشه


http://s1.picofile.com/file/5629764880/2011.jpg


یانی باز هم به سبک قبلیش برمیگرده و آهنگ های instrumental میزنه دوباره...

این خبر توی مسیج برد یانی بود... آخی هفت سال مثل برق و باد از وقتی که آخرین آلبوم instrumental یانی را شنیدیم گذشت ... این آلبوم سال آینده (یعنی ۲۰۱۱) به بازار میاد.

راستی اینطور که شنیدم دیگه با آلبوم Mexicanisimo پروژه ی آلبوم های Vocal تموم شد ... می دونین که این یعنی چی؟!!! یعنی اینکه اون آلبوم هایی که قرار بود یانی برای اون چهار تا خواننده بسازه ، کشک ... خب یانیه دیگه !!! البته قبلش هم این خبر به گوشم خورده بود اما مطمئن نبودم ، امروز از یه کسی شنیدم که کمتر میشه به حرفش شک کرد. خب بگذریم برم سراغ آلبوم جدید!!! همونطور که گفتم این خبرو خود مسیج برد سایت یانی منتشر کرده ، من که خیلی برام غیر عادی بود ... آخه هنوز یه هفته نشده که آلبوم Mexicanisimo ریلیز شده اومدن و اسم آلبوم جدیدا گفتن!! یه کمی غیر عادیه آخه اینطور که پیداست اول یه سایت فنز یانی اومده و این خبر را (که البته نمیدونم از کجا اورده) منتشر کرده و بعدش ادمین سایت یانی که دیده قضیه سه شده اومده و به طور رسمی خبرو منتشر کرده که حرف و نقل هارو بخوابونه .... به هر حال امیدوارم که آلبوم خوبی بشه که همه کسی به هر سلیقه ای از اون خوشش بیاد

راستی من خیلی دنبال آلبوم Mexicanisimo گشتم اما پیدا نکردم هنوز ... از یکی از دوستام که اون طرفه آبه خواستم که بخره و برام آپ کنه اما طرف حالا برا من Copyright شناس شده هرچی بهش میگم بابا من خورم آخر Copyright ام گوش نمیده  ... حالا اشکالی هم نداره خوب یه کمی صبر پیشه می کنیم (!) تا یه بابایی پیدا بشه و آپش کنه  ...  آخه من کلا در روز به طور مفید 1 ساعت هم نمیام پا کامپیوتر برا همین دیگه خیلی وقت گشتن ندارم  ... توصیه می کنم فعلا با همون دمو هایی که اتلیکو جان توی کامنت های پست قبل زحمتشو کشیده و اون سه تا آهنگ قبلی حال کنین تا وقتی که لینک دانلود کل آلبومو پیدا کنم

نظرات 53 + ارسال نظر
نریمان شنبه 8 آبان 1389 ساعت 22:47

هر جوری دلت می خواد در مورد یانی فکر کن. همون طور که گفتم من دیگه شخصا تلاشمو کردم که بهت ثابت کنم داری اشتباه فکر می کنی. دیگه هم برای اینکه این قضیه بیشتر ادامه پیدا نکنه بهتره جواب آخرین پستتو ندم.سامان و علیرضا رو هم بیشتر این با بحث ناتماممون خسته نمی کنم.

سجاد شنبه 8 آبان 1389 ساعت 19:20

اتهاماتی زدین که مجبور شدم جواب بدم و بگم که شما دست پیش نگیر پس نیفتی!

جالبه شما تمام صفات کار های خودتونو به من چسبوندین و ادعای همون چیزی که من داشم انجام میدادم دارید که ثابت کردن مستند برخی مطالب بود!!!!! جالب این که من هم به این بحث ادمه نمیدم چون شما هم همش حرف خودتو میزنی و مرتب وارد جزئیات میشی من میگم برا نمونه اسم میارم شما وار جزئیات نمونه میشی انگا که موضوع بحث رو عوض میکنی!

santorini جزو بعضی آهنگ ها نیست شاخص ترین آهنگ یانیه که مثل امضای شخصی یانی شد و از کارهای خیلی مهم و شاخصه فکر نمیکنم درک نکردنش جای صحبت داشته باشه!
سندتون هم خیلی جالب بود! منگوله هم داشت! چت روم در هر صورت یانی تا قبل از voices یه چیز دیگه میگفت که کاملا برعکسه و خودتون هم میدونید!

بابا بیخیال این بحث بشین دیگه!!!

محمد جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:33 http://yannilover.blogfa.com

با سلام
بابا توروخدا فایلها رو تو سایت مدیافایر mediafire آپلود کنید. آخه لینکاش محدودیت سرعتی و رزوم و این کوفت و زهرمارارو نداره . خواهش می کنم توجه کنید.
منتظر آلبوم جدید بی کلام یانی هستم. امیدوارم کاملا برگرده به سبک قبلی.
با تشکر از همه

محمد رضا پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 22:35

بابا بی خیال رفقا حالا ما یه خبطی کردیم .. من دوسش دارم که دکو دهنش و پیچوندم .. از طرفدارای عزیز بعیده که مثل مملکت ما که کشیدن کاریکاتوره بعضیا!! ممنوعه ولی خودشون کل ملت رو کاریکاتور کردن فک کنن .. یانی که خدای نکرده حاج آقا نیست .. آهنگسازه . در مورد کاراش هم .. قبلن گفتم .. یانی رو دوست دارم به خاطره کارهاش نه قیافش یا هرچیه دیگه .. بنابراین برای هر کار جدیدش با اشتیاق منتظر میمونم و با مثبت ترین انرژی گوش میدم و اعتراف میکنم هیچ وقت آهنگی نساخته که بدم بیاد ..
در کل من به یانی ایمان دارم و امیدوارم همیشه بهتر بشه حالا با خواننده یا بی خواننده . دوس دارم تا وقتی زندست سرپا باشه .. کز نکنه کنج خونه و ناامید جفت بزنه اون دنیا

فرشاد پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 19:11

ممنون آتلیکو عزیز. اگه تو ۴ شرد آپلودش کنی بد نیست.
بازم ممنون.

A T L I K O پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 16:07

خبر آمد خبری در راه است... !!!
هدیه ی خفن جدید A T L I K O در راه است... !!!

A T L I K O پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 16:06

فایل ویدیویی کنفرانس مطبوعاتی یانی در پورتو ریکو:
http://www.youtube.com/watch?v=3Y9hJduR_P4
اگه سرعت اینترنتتون پایینه یا به هر دلیلی نمی تونید یوتیوب رو باز کنید، بگید تا خودم فایل رو دونلود کنم و آپلود کنم و لینکشو بزارم.

A T L I K O پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 16:01

سلام به همگی. امیدوارم شنگول شنگول باشین!
بچه ها نمیدونین این روزا چقدر خوشحالم و چه احساس خوبی دارم. یانی دوباره داره اینسترومنتال میزنه
آلبوم مکزیکنیسیمو (واقعا) آلبوم قوی ییه. دموی آهنگ ها رو برای هر کسی که میزارم دهنش باز می مونه. من این آلبوم رو خیلی دوست دارم. واقعا محشره. همه ی آهنگاش. مخصوصا آهنگ La Malaguena.

نریمان پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 15:54

من هم دیگر از شما انتظار جواب ندارم
فقط جواب نظرات آخرت را می دم که میگی یانی کفگیرش به ته دیگ خورده و من بازم بهت میگم که به هیچ وجه انطور نیست و آلبوم voices فروشی تقریبا هم اندازه با آلبوم های دیگه داشت و در مورد موفقیت آلبوم mexicanisimo فقط می تونم بگم که تونست روی صفحه اول itunes بره. ولی هنوز گزارشی در مورد فروشش تو هفته اول منتشر نشده.
من واقعا از شنیدن خبر آلبوم touch of truth خوشحال شدم و مطمئنم که بهترین آلبوم یانی خواهد شد.
صد در صد شما تا آخر هم حرف خودت رو می زنی و حقیقتی رو که بسیاری از طرفدارای یانی می دونن قبول نخواهی کرد.
و صدای انسان هم جزئی از موسیقیه نه جدا از اون.
این جمله یانی(صدای انسان کامل ترین صداییست که تاکنون به دست بشر رسیده) بهتره بدونی که مربوط به آلبوم voices نمیشه. یانی این جمله رو در سال 1998 در یه چت اینترنتی که با طرفداراش داشت در جواب سوال یکی از طرفدارا که پرسیده بود که چرا در آلبوم tribute تصمیم گرفته تمرکز بیشتری روی صدای انسان داشته باشه گفت.
و در مورد اینکه من با santorini ارتباط برقرار نکردم دلیل نمیشه که طرفدار دو آتیشه یانی نباشم. مطمئنا خیلی از طرفدارای یانی(شاید شما هم باشید) با بعضی از آهنگ های یانی اون قدرا که بقیه خوششون میاد حال نکنن.
و در آمار فروش هم به اندازه کافی تامل کردم. پیشنهاد میکنم به سایت billboard سری بزنی تا ببینی درست میگم یا نه.
و محض اطلاعت منم واقعا از این بحث خسته شدم. ولی چه میشه کرد که بعضی ها رو هرچقدر سند و مدرک نشونشون میدی بازم از اشتباهشون کوتاه نمیان.
در مورد کاریکاتور که البته روی سخنم با محمد رضا بود ولی به هر حال واقعا حرفه ای طراحی شده ولی یه مقدار تو ذوقه شخصه بنده میزنه من به هر حال نظرمو گفتم.
من هیچ تعصب بیجایی در مورد یانی ندارم و فقط میخوام بعضی ها که دارن اشتباه می کنن با دلیلو مدرک بهشون ثابت کنم که در اشتباهن.

علیرضا پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 15:26

دوستان کسی میدونه که این آلبوم جدید یانی رو از کجا باید دانلود کرد ؟ لینک رپیدشیر ندارین ؟

Hooti پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 13:34 http://truthoftouch.com/

http://truthoftouch.com/
اطلاعات آلبوم جدید سال 2011 ( Truth Of Touch) دراین سایت
http://truthoftouch.com/
http://truthoftouch.com/

سجاد پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 02:27

در ضمن کاریکاتو های جور واجور از یانی زیاده این یه جور ابراز علاقس آقای دو آتیشه. در ضمن منطقی تر نیست بجای تعصب بی جا روی شخص یانی بیشتر به موسقیش توجه کنیم؟(علامت سوال برای دعوت به تفکر بود. منتظر جواب ننننننیستم)

سجاد پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 02:23

ببین عزیز من، من برا تمام مواردی که گفتی جواب دارم حتی در مورد ارقام فروش اونی هم که گفتم از خودم نگفتم. این هم که یانی تنها آلبومی که با آهنگ های موزیسین های دیگر کار داشته mexicanisimo در راستای افولش بود که خوشبختانه دیگه کفگیرش بد جوری به ته دیگ خورد و تصمصم گرفت به اصلش برگرده. میدونی همین که شما طرف دار دو آتیشه ی وظیفه شناس هستسین یانی بنده خدا را بس است من انصراف میدم بحث کرن ما در حقایق تغییری ایجاد نمی کند. و بدون شک مردمان عقل دارند و نکته دان آن را خواهد یافت.
و من نقصان و درد را در چهره قطعات تنومند وکال شده مشاهده نمودم و شما از قدرت بیان کلمات دکلمه ها سخن گفتی و چه سخت بود آن هنگام که یانی از عقیده خود عقب گرد کرد و گفت نه موسقی قوی ترین ابزار بیان نیست که صدای انسان رساترین است! و این گونه شد که زبان جهانی موسیقی به زبان اقلیت ها با اصطلاحات و فرهنگ ها محدود شد! و ای کاش بیاد می آوردیم کدامین روز بود که فلان قطعه با تمام مردم از هر قوم و قبیله ای سخن میگفت ، از تخیل از خاطرات و از عشق و ... و ای کاش نگاه ها فراتر از انگشت اشاره می رفت. امیدواریم روزی که مردمان بعد از درک و ارتباط کافی با قطعه ای بسیار قدیمی و مهم مثل santorini و .... که در تمام کنسرت ها اجرا میشوند،خود را طرفدار دوآتیشه و ... بدانند و کمی بیشتر تامل کنند در آمار فروش و ... نکته دان تر باشند!


و در این جا دفتر ما به پایان رسید.
من نخوام به این بحث بی نتیجه ادمه بدم باید کیو ببینم؟
از این به بعد از جواب خبری نیست. هرچه می خواهد دل تنگت بگو. اما قبلش فکر کن ببین اشکالت کجاست

طاها پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 02:08 http://jarre.blogfa.com

دوستان اینم لینک دانلود آلبوم Mexicanisimo با کیفیت 320:
http://www.4shared.com/file/wFs04Gci/Yanni_-_Mexicanisimo__2010_.html

چون لینک اصلی فیلتر بود خودم توی 4shared آپ کردم.

اااااا
ایول بابا!!!
دیگه کم کم داشتم از گشتن دنبال این آلبوم ناامید میشدما!!!!

نریمان چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 23:01

سجاد جان من هم می خوام که این بحث زود تر پایان پیدا کنه. ولی به عنوان یه طرفدار دو آتشه یانی وظیفه خودم می دونم که بعضی از نظراتو جواب بدم.
درباره اینکه دیگه از اون آهنگ های به قول شما اسطوره ای خبری نیست دلیلش نبود خلاقیت در یانی نیست. من که شخصا شک ندارم که یانی می تونه بازم آهنگ های توی اون سبک ها بسازه ولی دلیل اینکه دیگه نمیسازه تنوع طلبی خودشه که باعث میشه برای من جایگاهی جدا از آهنگ ساز های دیگه داشته باشه. و فکر می کنم که یانی تنها آلبومی که با آهنگ های موزیسین های دیگر کار داشته mexicanisimo باشه. آلبوم دیگه ای از یانی نمیشناسم که از کسی تقلید کرده باشه و یا مشابه کار های دیگه باشه.
در مورد until the last moment هم باید بگم در آکروپولیس تحت رهبری استاد شهرداد روحانی واقعا حرفه ای و سطح بالا اجرا شد.(هر چند که من شخصا نسخه اصلی این آهنگ در آلبوم in my time رو بیشتر دوست دارم.) و در مورد santorini همون طور که قبلا گفتم من با آهنگ های قبل از آلبوم dare to dream یانی به جز keys to imagination و wittin attraction زیاد ارتباط برقرار نکردم.
و این نظر شماست که صدای انسان=وراجی. صدای انسان از نظر خیلی ها از جمله خوده یانی کامل ترین آلت موسیقی که تاحالا بدست بشر رسیده.
صدای باروح انسان نامحدود تر از هر آلت موسیقی دیگه ایه.
من قدرت بیان رو در همه آهنگ های یانی(چه با کلام و چه بدون کلام) حس کردم.
و در مورد اینکه میگید یانی الان بیشتر به آمریکا نزدیک شده تا به دنیا و قبلا یانی رو در آمریکا به حساب نمی اوردن بهتون پیشنهاد می کنم برید سایت billboard و گزارش فروش آلبوم های یانی از دهه 80 تا الان در آمریکا رو ببینید. مشاهده خواهید کرد که یانی در هفته اول انتشار آلبوم هاش در لیست 200 آلبوم پرفروش یه میانگین تقریبا بیستم داره.(با اختلاف خیلی کمی بعضی از آلبوم هاش رتبه 18 یا 19 میگرفتن و بعضی دیگه 22 یا 23).
پس در اونجا می بینید که آلبوم های یانی( به غیر از آکروپولیس که فروشش قابله مقایسه با سایر آلبوم ها نیست و به رتبه 5 رسید.) فروش تقریبا یکسانی از آغاز تاحالا داشتن.
پس مطمئن باشید که یانی قبلا هم مانند الان در آمریکا محبوب بوده.
و استفاده یانی از موسیقی بومی نقاط مختلف باعث مقبولیت فقط همون جا نیست. یانی در حقیقت مارو با موسیقی اون ها آشنا می کنه و به ما میگه که موسیقی اونها چقدر زیباست.
من تعریف شما رو از موسیقی جهانی نمیدونم. چون آهنگ های آلبوم ethnicity به سبک بومی آمریکا نواخته شدن ولی همه مردم جهان از شنیدن آهنگ های این آلبوم لذت می برن.
در مورد این هم که یانی از سال 2000 به بعد افول کرده سلیقه شخصی خوده شماست(منم به اندازه شما کله شقم)
در کتاب yanni in words منظور آلبوم های استودیویی یانی نبوده. یانی قطعاتی رو گفته که در دوران جوانی قبل از پیوستن به گروه راک چارلی آدامز نواخته بوده.

سجاد چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 22:45

چشم آقا سعید منتظر فرمایش شما بودم!
از این به بعد سعی میکنم به اندازه مخیلتون صحبت کنم
یانی بد بخت میدونست ملت چی میخوان برا همین ضد توی دی جی بازی و بی خیال شاهکار سازی شد دیگه ملت اسطوره میخوان چیکار یه آهنگ ساده با پس زمینه دوبس دوبس رازیشون میکنه کلیم کلاسشو میزارن دیگه چی میخوان بالاتر از این که یه چیزی هست گوش کن... منم لزومی نداره خودمو ۶ ماه تو استدیو خفه کنم که یه آلبوم خف بدم که بگن خوب نبود و اون دی جی بازی ها بیشتر حال میداد!

نریمان چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 20:44

محمد رضا اولا که من شخصا از کاری که با عکس یانی کردی خوشم نیومد ولی میدونم که برای طراحیش زحمت کشیدی و بهت خسته تباشی میگم.
دوما که بهت پیشنهاد میکنم چندتا از ویدئو های کنسرتای آمریکای جنوبی رو ببینی که چقدر مردم آخره نمایش خوشحالو راضی بودن و چه استقبال کم نظیری از یانی بعد نمایش کردن.
من خودم هرروز ویدئوی keys to imagination و desire که تو این نمایش خیلی متفاوت و فوق العاده اجرا شدنو هرروز میزارم می بینم. اگه منبعی داری برای اینکه میگی مردم آمریکای جنوبی از کنسرتا ناراضی بودن لطف کن بگو شاید من دارم اشتباه میکنم. چون تا جایی که من خبر دارم یانی تو آمریکای جنوبی واقعا موفق عمل کرد و فقط برای کنسرت شیلی 10000 نفر اومده بودن.

آقا سعید چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 20:27

آقا سجاد اگه واقعا واقعا یانی خالص میخوای آهنگاش رو از صافی رد کن خالص شه

سجاد چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 16:44

سلام آقا نریمان!
بهتر نبود حداقل میل میزدین! البته خب معلومه که ای دی جی میل توی یاهو اضافه نمیشه!
بگذریم اما من متاسفم از این که این بحث رو شروع کردم اصلا چطوره به همون سلیقه شخصی که شما میگی خلاصش کنیم هرچند من اینجوری فکر نمیکنم فکر میکنم بهتره بیشتر از این چیزی نگم!
اما اسطوره ای بودنش نشون به اون نشون که لنگه اون آهنگ های اسطوره ای بعد از سالها نبوده و نخواهد بود. اما این آثار جدیدش نه فقط به نظر میاد مشابه زیاد داره بلکه بعضا احیای کارهای قدیمی و مشهور دیگران بوده! یا مثلا وقتی اون کارهای اسطوره ای گوش میکنی اگه اولین بارت باشه فکت ۱۸۰ درجه باز میمونه بعلاوه هر وقت گوش میکنی(اگه خوب گوش کنی) جریانی از احساسات تند توی تمام جسم و روحت حس میکنی احساسی که کاملا با نام قطعه هماهنگی داره شاهدشم تو حس رفتن خود یانی زمان اجرای اون قطعاته مثلا اجرای نفس گیر untill last moment آکروپلیس یادتون هست؟ نفس های یانی به شماره افتاده بود انگار داشت تا آخرین لحظه ی قطعه رو می شمرد یا اجرای آهنگ پر شکوه santorini
اون قطعات قدرت بیان داشتن بدون استفاده از صدای انسان(وراجی) کاملا منحصر به فرد و خاص بودن! شنونده رو میخکوب میکردن و...دیگه چی میتونم بگم!؟ یانی با این ها به اوج رسید و شناخته شد نه با کارهای بعد از اون اما این جریان توی آمریکا برعکس به نظر میاد در واقع توی این سالها یانی به آمریکا نزدیک شده تا به جهان، تا قبل از اون امریکایی ها یانی رو کلا چیزی حساب نمیکردن حتی کاراشو از رادیو تلوزیون هم پخش نمیکردن اینجوری در نظر اول اینطور جلوه میکنه که خب جهانی تر شده دیگه! اما انحرافش اینجاست که هر جا با سبک همونجا مقبول شده نه با یک سبک معین و ثابت در تمام نقاط جهان پس میبینم که در واقع منطقه ای عمل شده و نه جهانی

کلا نظر من اینه که یانی از 2000 به بعد افول کرده و مثل روز روشنه و سلیقه شخصی هم نیست!(شما فرض کن من کله شقم و نرود میخ آهنین در سنگ و ...)

درضمن دوست داشتن با اسطوره ای بودن فرق داره، اسطوره ای رو یه نا بغه میسازه و اگه یانی نابقس دلیلش متنوع بودن کاراش نیست دلیلش کارهای اسطوره ای هست که داره. تا حالا فکر کردین چرا یانی بعضی قطعاتشو که همون هایی هستن که من بهشون میگم اسطوره ای توی تمام کنسرت های اجرا میکنه؟ شاید چون به نظر خودشم یه چیز دیگس و به عبارتی اسطوره ایه

اون مورد هم که گفتم اولین کارهای یانی رو به عنوان موسیقی قبول نداشتن از کتاب یانی yanni in words گفتم
بقیه موارد رو هم فکر میکنم بی جواب بگذارم بهتر باشه بالا خره اینجا کامنت دونیه نه فوروم!
فکر میکنم بهتر این بحث بشتر از این کش دار نشه چون من یکی دیگه بیشتر از این وقت ندارم!

بی همتا چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 11:01 http://yannistore.persianblog.ir

وبلاگ http://yannifans.persianblog.ir به روز شد....
Yanni Live! The Concert Event (2006) 720p Blue-Ray Rip

حامد چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 10:59

دوستان توی این سایت رفتین ؟
http://yannimexicanisimo.com/
سایت جالبیه

آقا سعید چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 01:30

نریمان تو کلا آدم شادی هستی.لازم نیست ethnicity شادت کنه

آقا سعید چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 01:27

نریمان تو تا دیروز میگفتی از کنسرت ۲۰۰۶ بدت میاد حالا میگی عالیه؟نریمان انقد ۲رو نباش زشته

محمد رضا سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 23:49

سلام رفقا ... ممنون میدونستم از آواتارم خوشتون میاد !
الان یه مدتیه دارم به این فکر میکنم که یانی الانه به چی داره فکر میکنه ؟(خیلی ممنون از فکرتون ..نترکی یه وقت !!)
هر چی فکر میکنم میبینم برای ساختن یه اثر موسیقیاییه جاویدون جدای همه تجربه ها و هدایای الهی (به قول آق عباس کیارستمی) به یه اتفاق مهم .. یه شوک آنی نیاز هست .. یه چیزی که جایی حول و حوش دو راهی کلیه به ستون فقرات مایل به تقاطع ناف به گیج گاه ذهن رو (چی گفتم!!) قلقلک بده ... یه چیزی مثل یه غم .. به نظزتون اتفاق مهمی به غیر از دیدن ترکیدن هوادارها تو شیلی و آرژانتین و جر دادن لباساشون تو کنسرت ۲۰۱۰برا یانی افتاده .. یه چیز خصوصی تر !!

محمد* سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 18:29

ممنون از هممممممممه

سجاد سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 17:04

بابا یانی عضله !!! میگم پیانوهم عضله میخوادااااا
یانی سیبیلوهم با حال بودا ازو قتی سیبیل رفت اون یانی افسانه ای ماهم رفت
راستی میگم خیلی دلمونو به این آلبوم ۲۰۱۱ خوش نکنمیم آخه همچین کاری حداقل ۶ ماه وقت میخواد حتی اگه یانی باشه به نظرم بی کلام همون ادیت جدید آهنگ قدیمیای voices باشه با یکی دوتا کار جدید البته یانی الکی اسم انتخاب نمیکنه پس شاید بشه امیدوار بود.

حامد سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 16:11

آتلیکوی عزیز و رها جان ممنون ، دمتون گرم

نریمان سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 13:46

سجاد جان سعی کردم توی یاهو ادت کنم که انگار یاهو نمیتونه آیدیه جیمیلو اد کنه.
بهر حال سوالی که برام مطرحه اینه که شما از کجا می گید که یانی آکروپولیس خالص بوده و الان نیست(شاید بر عکس باشه و یانی الان از موسیقی هایی که میسازه خیلی راضی تر باشه تا قبل). پس من وشما نمی تونیم بگیم چه زمانی یانی خودش بوده و کی نبوده(به نظر من که یانی همیشه خودش بوده).
من خودم از آهنگ های قبل از dare to dream خیلی کم خوشم میاد.(به غیر از keys to imagination و wittin attraction که توی آکروپولیس خیلی خوب اجرا شدن.)
من خودم اگه بخوام برای یانی دو دوره در نظر بگیرمو دوره های قبل و بعد از dare to dream هست. که آهنگ های یانی به طور شگفت آوری کامل تر و جا افتاده تر از آهنگ های قبل شد.
از dare to dream به بعد من همه ی آهنگ های یانیو دوست دارم.
به نظر من آلبوم ethnicity و به خصوص کنسرت 2006 از محبوب ترین کارهای یانی هستن. خیلی ها کنسرت 2006 رو از آکروپولیس هم قشنگ تر می دونن. من منظورت رو از نچسبی اولیه متوجه نشدم.
و بعد از اون گفته بودی که دل خیلی هارو زد. این دل زدگی مربوط به طرفدار های ایرانی یانی میشه که خیلی کم با voices ارتباط برقرار کردن. من خودم روح موسیقی یانی رو در این آلبوم کاملا حس می کنم. در آمریکا از این آلبوم مثل آلبوم های قبلی استقبال شد. و واقعا همه راضی بودن.
و اینکه این سلیقه شماست که آلبوم ethnicity اسطوره ای نیست. چون اگر از من بپرسید من آهنگ های این آلبوم رو از آکروپولیس بیشتر دوست دارم. تم های شادی که این آلبوم داره انرژی زیادی به من میده.
و منظورت رو از اینکه گفتی اولین کارهای یانی رو به عنوان موسیقی قبول نداشتن متوجه نشدم.
خوب وقتی که استودیو موسیقی بزرگی مثل private کارهای یانی رو منتشر می کنه پس مطمئنا به این بدی ها هم که تو میگی نیست. در همون آلبوم اول آهنگ string آهنگ خیلی قشنگیه.
در کل یانی برای من از dare to dream به بعد همه ی کارهاش اسطوره ای بوده.

Hooti سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 12:51

اتلیکو و رها جان ایول. خیلی دمتون گرم. کیفیتش هم خوبه.بازم ممنون.

نگین سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 11:57

با عرض سلام به داداشی کوشولوهای خودم

ممنونم از پستت علیرضا جان خوشحالیدیم

ممنون از نریمان عزیز

محمدرضا این چه عکسیه گذاشتی؟؟؟

محمد رضا سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 11:22

آها یه چیز دیگه این لینک یه جورایی باکیفیت desire تو کنسرت 2010 هست که خیلی باحال و هیجان انگیزه .. اگه تونستم دانلودش میکنم و لینکش رو میزارم ولی بد مصب با این وضع فیلترینگ خیلی سخته
http://www.youtube.com/watch?v=5foDqDyyVus

محمد رضا سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 11:07

ممنون A T L I K O جان ...
قشنگ بود ...
واقعا کی میدونه برای چه کسی !!؟

سعیدs سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 08:58

سلام.اول بگم که چون دیدم از رو اسم ما کپی کاری کردن در همین جا اعلام میدارم که اسم من از سعید به سعیدs تغیر کرد.تا قاطی پاطی نشه دیگه! بعدم بگم خیلی وب خشکلی داری همیشه وقتی میام تو شبکه اول میام اینجا.خب چیکار میشه کرد از اون طرفدارای خفن یانی هستیم.
میگم این عکس یانی که بالای سایتته، خیلی قشنگه سمت چپیه رو میگم اگه میشه لینک دانلودش واسم بذاری خیلی ممنون میشم.

لینک اون عکس توی پست های قبلی هست

A T L I K O سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 01:09

سلام مجدد. آقا خیلی مخلصیم.
یه هدیه ی خفن دارم واسه ی دوستای خوبم. البته خبر این هدیه رو دوست عزیز و خوبم "رها" جان به من داد. یعنی ما همه باید از اون ممنون باشیم نه من.
آهنگ The Gift of Life از Yanni عزیز و Leslie Mills که همون آهنگ To The One Who Knows خودمونه. قابل نداره:
http://www.4shared.com/audio/raWt13B3/The_Gift_of_Life__To_The_One_W.html

A T L I K O سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 00:49

سلام به همگی. مخلصیم.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
من که دارم در انتظار مکزیکنیسیمو جون می دم.
هر روز ۲ بار من، ۲ بار داداش بزرگم و ۲ بار هم داداش کوچیکم زیر و بالای اینترنتو چک می کنیم تا مگه خبری پیدا کنیم ولی فعلا که هیچی...
خوب بگذریم. فعلا بیاین با این ویدیوی ۳۰ ثانیه ای در مورد مکزیکنیسیمو حال کنین تا بعد:
http://www.youtube.com/watch?v=h0eANpX0R2c
اینم یه اواتار خوشکل یانی:
http://i1.soundcloud.com/avatars-000001590416-ucpii2-crop.jpg

طاها دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 18:43 http://jarre.blogfa.com

این خبر توی پیج رسمی یانی در فیسبوک اعلام و تایید شد.

محمد رضا دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 16:43

حالا که عمو سبیلو می خواد برگرده .. منم به افتخارش یه آواتاره سیبیلو میزارم که یادش زنده بمونه .. یعنی یانی از وقتی اون چند تا خال سبیل رو زدی سرویس سبیلوهای دنیا ناقص شد .

سجاد یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 21:32

نریمان جان من متاسفانه از yahoo استفاده نمیکنم و معتقدم سایت بیخودیه اگر مایلی میتونیم از google talk استفاده کنیم که البته فکر نمیکنم لازم باشه و امیدوارم این آخرین کامنت من توی این زمینه باشه و موفق بشم موضوع رو روشن کنم
در این که یانی تونسته هنر خودشو توی سبک ها و موسقی بومی مناطق مختلف ترکیب کنه و خیلی خارق العادس و... شکی نیست. اما چیزی که من میگم اینه که یانی قبل از شروع این ترکیب کردن ها هم ستاره بود یعنی خودش بود و خودش و از موسقی بومی مناطق مختلف خبری نبود. یعنی چیزی که من بهش میگم خالص. بماند که اون زمان هم البوم های مختلفش با هم متفاوت بودن(همون تنوعی که شما گفتین) اما هرچی که بود به موسقی بومی مناطق مختلف کاری نداشت(البته تا جایی که من میدونم به غیر از برخی موارد جزئی) همون طور که شما گفتین این تنوع ربطی به 2000 نداره. اما تفاوت چی بود همین استفاده از موسقی های بومی بود. که به نظرمن تا 2000 و حتی 2003 و 2006 با کمی نچسبی اولیه خوب بود اما از بعدش یواش یواش دل خیلی ها رو زد. یانی قبل از این قضیه با شاهکارهای مستقلش به اوج رسیده بود. شاهکارهایی مثل همون هایی که توی کنسرت اکروپلیس و البرت حال لندن اجرا شد یا مثل dare to dream،keys to imagination,in my time همون هایی که من ازشون به عنوان اسطوره ای یاد میکنم و فکر میکنم این فقط من نیستم که اینطوری فکر میکنم. اما این روزها دیگه احساس میکنم از اون قدرت اسطوره ای یانی خبری نیست(یا حد اقل یانی ازش استفاده نمیکنه چون ما شاهد موردی مثل 1001 بودیم)شاید علتش این باشه که ما درک درستی از اسپانیایی و مکزیک و... نداریم من تقریبا از تما ترک های ethnicity خوشم میاد اما اون اسطوره ای بودنو نمیبینم یا خیلی کم میبینم! if ... برام مثل یک چیز کاملا مجزا میمونه که به این بحث داخل نمیکنم فقط میتونم بگم خیلی خیلی قشنگه اما نمیتونم بگذارمش کنار اون آثار اسطوره ای که گفتم(شایدم بشه) در کل فکر میکنم یانی بخاطر اسطوره ای بودن برخی کاراش به اون اوج اولیه رسید نه با تنوعش چرا که اولین آلبوم هاش رو حتی به عنوان موسقی قبول نداشتن اما وقتی به اون کارهای اسطوره ای رسید خیلی مطرح شد و به اوج رسید. نکته جالبی هم که در مورد تنوع به ذهن میرسه اینه که تنوع فقط البوم و سبک نیست بین همون کارهای اسطوره ای که گفتم خیلی تنوع وجود داره (حتی از یک البوم)و هیچ کدومشو حتی با یکسان بودن سبک نمیشه با هم مقایسه کرد
حلاصه این که ای اسطوره ای بود از 2000 به بعد روبه افول گذاشته دیگه نمیدونم چه جوری بگم! اون سه البومی هم که گفتم به علت مرزی بودنشون با 2000 گفتم وگرنه تنوع که کلا وجود داره اما اسطوره ای بودنش هست که روبه افوله
ای دی جیمل من هم smbeiragh هست اگر مایل بودین میتونید میل بزنید. البته اگر نمیخواین توی میل یه روی دیگه از خودتون نشون بدین (خیلی ببخشین قصد جسارت نداشتم اما خب هستن این تیپ آدم ها دیگه)

...:::خدا کوچولو:::... یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 17:43 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com


خوشحالیم!

محمد یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 15:16

سایتتون خیلی خیلی عالیه.فقط یه مشگل داره اونم اینکه سایز عکسا خیلی کوچیکه

نریمان یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 14:27

علیرضا بی معرفت خبر آلبوم truth of touch که من بهت دادم
بگذریم مهم اینه که همه با این خبر خوشحال شدن

آره خب خبر آلبوم جدید را تو دادی
اما خبر پایان پروژه وکال را یکی دیگه بهم گفت

Hooti یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 13:05

بازگشت نوازنده ی روح و جان را به همه طرفداران عزیز تبریک میگوییم.

سعید یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 12:25

سلام.اول بگم که دستت درد نکنه که همینارم واسه دانلود گذاشتی ولی اینو بدون که هرکی سایت طرفدارای یانی میزنه باید واقعا به فکر طرفدارا باشه.به هر حال میخوام بگم بابا جون ما این حرفا حالیمون نیس پس هرچی زودتر دانلودش برامون بزار

خب من که نگفتم نمیذارم!!!
گفتم هنوز پیدا نکردم ... پیدا کنم حتما میذارم

محمد رضا یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 08:54


یانی بدونه اینسترامنتال یه جای کارش لنگه .. میدونین چرا .. چون اون وقت میشه مثل بقیه و واقعیت اینه که وقتی قرار باشه مثل بقیه کار کنی(هم دست بالای دستت خیلی زیاده) هم دیگه خودت نیستی .. یانی نیستی .
وگر نه چه لزومی داره به آدم بگن آهنگساز صاحب سبک .. بگن ریمیکسر فور وکالیست!! بهتر نیست ؟ ولی حالا بهتر شد .. احتمالا یانی با تجربیات جدیدی که پیدا کرده میتونه آلبوم خوبی بده بیرون .. دمت گرم یانی ..جاده وکال رو که آسفالت کردی .. برگرد به همون کوچه خاکیمون یه گل کوچیک بزنیم
ممنون علیرضا جان بابت این خبر خوبت .

نریمان شنبه 1 آبان 1389 ساعت 23:55

برای من واقعآ خبر دلچسبی بود. یانی بازم مثله همیشه طرفداراشو سورپریز کرد. مرسی یانی
راستی علیرضا اگه منظورت از اون کسی که خبرو بهت داده منم که چاکرم قابلی نداشت.
سجاد صد در صد فرق هست بین آلبوم های live at the acropolis, if i could tell you, ethnicity ولی من این متنوع بودنه کارهای یانیو به بعد یا قبل از سال 2000 مربوط نمیدونم.
چون همونطور که قبلآ گفتم چیزی که یانیو بین ما محبوب نگه میداره همین متنوع بودنه کارهاشه و یانی از اولین آلبومش optimystque تا الان این خلاقیتو تنوع گراییشو در آلبوم هایی که داده حفظ کرده.
در اون پست واژه خالص رو در مورد یانی چند بار بکار بردی که قبلآ یانی خالص بود و الان دیگه نیست.
من متوجه نشدم یعنی استفاده یانی از موسیقی بومیو اسپانیایی و هندی و چینی یعنی اینکه یانی ناخالص شده.
واقعآ هنری که یانی در ترکیب موسیقی خودش با موسیقی قومیت های مختلف انجام داد کار خارق العاده ای بود. من فکر نمی کنم تاحالا آهنگ سازی همچین خلاقیتی از خودش نشون داده باشه که مثلآ دیجریدو رو با ارکستر سمفونی ترکیب کنه.
واقعآ این خلاقیت شاید بشه گفت منحصر به فرده.
شما این خلاقیت رو از ناخالص شدنه یانی میدونید؟
اگه دوست دارید بحثه مونو ادامه بدیم بیاید یاهو آیدیم اینه vawava

من که اون خبرو از شما نگرفتم نریمان جان!
خبر پایان پروژه ی وکال را یکی دیگه از دوستان بهم گفت

روزبه شنبه 1 آبان 1389 ساعت 21:41

یوسف گمگشته داره یواش یواش باز می آید به کنعان غم مخور

فرشید شنبه 1 آبان 1389 ساعت 19:18

ممنون عزیز

سعید شنبه 1 آبان 1389 ساعت 18:30

مرسی از خبرت.
آلبوم جدید هنوز واسه دانلود نیومده جایی.
راجع به آلبوم ۲۰۱۱ هم فکر میکنم درست باشه. چون با شنیدن دموهاو کارهای دیگه این آلبوم خود به خود انتقادها به گوش یانی می رسه و اینکه با پخش همچین آلبومی در واقع رو سبک یه تیکه از دنیا کارکرده. و سریعا زمزمه های افول و ضعف شدید یانی میپیچه. واسه همین این خبر رو دادن تا ضمن امیدواری دادن به هواداران برای سال آینده. به فروش این آلبوم هم کمک کنند.
البته به نظرم با این حجم تورها تو یه سال یه آلبوم contemporary instrumental دادن کار آسونی نیست.
به هر حال باید صبر کرد. ولی اگه یانی بعد این مکزیکن..
دیگه آلبوم هم نده باز هم بهترین آهنگساز و هنرمند سبکش خواهد بود.

مصطفی شنبه 1 آبان 1389 ساعت 18:27 http://samvel.blogfa.com

سلام دوستان میشه لینک november sky - ender thomas mp3 روبرام بزارید ممنون

امیر شنبه 1 آبان 1389 ساعت 18:00

خیلی خیلی خوشحالم که یانی می خواد دوباره برگرده به همون سبک خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد