Yanni Mexicanisimo Released

سلام به همگی


من که دیگه داشتم از پیدا کردن لینک های این آلبوم ناامید میشدم! اما امروز که اومدم دیدم طاها جان عزیز توی کامنت های پست قبلی لینک دانلود کل آلبومو گذاشته!!!

چون که یه کمی حجمش بالا بود خودم دانلود کردم و تک تک آهنگ ها رو دوباره آپ کردم. خیلی هم از طاها عزیز ممنونم که لینک هارو برامون گذاشت

امیدوارم لذت ببرید


http://s1.picofile.com/file/5629754875/yanni_tribute_to_mexico.jpg


لینک های دانلود آهنگ به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند

نظرات 33 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 23:37

سلام
4شیرد فیل تر شده

حامد سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 11:57

کمی خوب

محسن دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 18:09


سلام
آلبوم کیتارو رو دانلود کردم . اما پسوردش رو پیدا نکردم
پسوردش چییییه ؟؟؟؟؟

عزیزجان من از کجا باید پسورد آلبوم کیتارو را بدونم؟!!!!

کیومرث چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 18:45

تشکر .....یک دنیا تشکر

میلاد پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 09:51

آقا واقعا دمت گرم. از خود سایت یانی هم باحال تری

بارثاوا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 18:39

دمت گرم حال کردیم

محمد سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 16:31 http://www.mhgfd.blogfa.com

سلام. آلبوم خوبی بود.امیدوارم یانی به سبک قدیمیش برگرده




ساتیار دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 18:25

ممنون دوست عزیز پهنای باند این سایتی که توش آپلود کردین خیلی افتضاحه
خواهش میکنم اینجا آپلود کنین با کیفیت ۱۹۲ یا ۱۲۸
بهترین جا برای آپلود این سایته احتیاج به ثبت نام هم حتماْ نداره پهنای باندش هم عالیه رسیوم هم داره

http://www.mediafire.com

موفق باشید

علی سرافراز دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 14:14 http://futureaccounting.blogfa.com

از تلاش شما دوست عزیز واقعا ممنونم
من عاشق کارهای یانی هستم
ولی ای کاش به سبک قبلیش بر می گشت

کریمی یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 23:09

ممنون

مصطفی یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 15:49

نریمان از بابت گیتارو ممنونیم

محمد* یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 08:09

ممنون از همه بچه ها.
بخصوص علیرضا و بی همتا (بابت خبرش)

نریمان یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 01:34

یانی جون نوکرتیم
راستی آلبوم جدید کیتارو هم واقعا قشنگه پیشنهاد می کنم اونم دانلود کنید لینکش اینه

http://www.4shared.com/file/xNtXR1cv/Kitaro_-_Sacred_Journey_Of_Ku-.htm

من که هنوز نتونستم mexicanisimo گوش کنم
منتظرم بیاد رو torrent

محمد رضا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 21:50

آخییییش.... دم یانی و علیرضا و طاهاجان باهم گرم .. ایشالا اون دنیا هم باهم محشور شین .!
تنظیمش حرف نداره .. یانی تو این آلبومنشون داد به راحتی میتونه یه تنظیم لاتین کلسیکال ( بابا باسواد!) انجام بده در حالی که پانو نوازیش مقهور سازبندی و ترکیب نهایی برای خواننده وــــــاه چقدر فک میزنم ..دمت گرم یانی .. ما منتظر بعدیه هستیم

سجاد شنبه 8 آبان 1389 ساعت 18:58

سلام...
وای کلی جو گیرم الان اخه نمیتونم دانلود کنم ضربان قلبم بالا رفته
از طاها جان علیرضا خیلی خیلی ممنونیم با وجود همه بحث های قبلیم من هم مثل همه دوستان به این آلبوم گوش میکنم و فکر میکنم دو باره باید دنبال متن لیریک ها و ترجمه و این حرفها هم باشم. حداقل مزیت این آلبوم اینه که موسقی ها از همون اول برای صدا گذاری ساخته شدنُ پس نه سیخ میسوزه نه کباب.

مصطفی شنبه 8 آبان 1389 ساعت 18:01

مخلصیم بی همتا جون

طاها شنبه 8 آبان 1389 ساعت 17:19 http://jarre.blogfa.com

خواهش میکنم دوستان،کاری نکردم که.
نریمان جان آلبومو بعد کلی گشتن،توی یه فروم گیر آوردم.
فکر میکنم یانی بعد این آلبوم بی کلام و کنسرت تورش تا مدتها فعالیت نکنه،چون از ۲۰۰۷ تا حالا یکسره داره کار میکنه.

نگین شنبه 8 آبان 1389 ساعت 16:27

سلام

ممنون از پستت علیرضا جان

من که هنوز نتونستم دانلود کنم
سامان جان می دونن چرا...

ولی امیدوارم بتونم در چند روز آینده شاهکار یانی عزیز رو دانلود کنم...

فعلاْ

بی همتا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 15:41

**خبر مهم......**
تو وبسایت yanni community‏ نوشته شده که کار آلبوم جدید یانی (truth of touch‏)‏ تقریبا به پایان رسیده و تاریخ ریلیز آلبوم فوریه 2011 اعلام شده که این تاریخ تا حدود زیادی تأیید رسمی هم شده.

صالح جمعه 7 آبان 1389 ساعت 13:49

با سلام خدمت علیرضا و طا ها جونوآقا ای ول دمتون گرموآلبوم فوق العاده قشنگ و آرومییه من که خیلی حال کردم واقعا که یانی با موسیقی هر کشوری آشناست و میتونه اونو به زیبایی اجرا کنهوبه نظر من این یکی از خلاقیت های بزرگ یانیهوای ول YANNI

نریمان جمعه 7 آبان 1389 ساعت 12:31

من که هنوز به خاطر سرعت پایین اینترنتم موفق به دانلود نشدم.
به هر حال از علیرضا و طاها ممنونم.
طاها اینو از کجا گیر اوردی؟

مصطفی جمعه 7 آبان 1389 ساعت 09:30 http://samvel.blogfa.com

سلام یه دنیا ممنون میبوسمت

Hooti جمعه 7 آبان 1389 ساعت 08:33

بابا دمت گرم که همیشه یه دفعه ما رو خوشحال میکنی

حمید رضا جمعه 7 آبان 1389 ساعت 01:27

سلام. مرسی از اینکه آپ کردی. منم سومین نفرم. گوش میدم و حتما نظر هم میدم. بازم مرسی بخاطر زحمتی که میکشی واسه بچه ها

A T L I K O جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:38

طاهای عزیز من الآن متوجه شدم که زحمت اصلی آلبوم جدید رو تو کشیدی. انقدر جوگیر شده بودم که سریع رفتم سراغ لینکهای دونلود و اصلا متن پست علیرضا رو نخوندم
دستت درد نکنه.

A T L I K O جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:35

سلام به همگی، مخصوصا آقا علیرضا که دست ما رو رو کرد!
علیرضا جان دستت درد نکنه. واقعا لطف کردی. همه ی ما مدت ها در انتظار این آلبوم بودیم.

طاها جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:33 http://jarre.blogfa.com

خواهش میکنم علیرضا جان.من فقط خواستم به طرفدارای یانی که خودمم یکی از اونها هستم خدمتی کرده باشم.ممنون

محمد جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:16

یک عالمه ایول!
مررررسی

حامد جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:15

آلبوم عالیه.....
در یک کلام "محشره"
تنظیم و نوازندگی یانی = 20

حامد پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 23:45

و البته تشکر مخصوص از طاهای عزیز
این عزیز هنردوست و دوست خوبمون

حامد پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 23:34

سلام ، ممنون و دمت گرم

محمد رضا پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 22:37

منم همونی که آقا سعید گفت .. تا اینجاش که دمت جزغاله

سعیدs پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 22:02

سلام.من اولین نفریم که دارم دانلود میکنم و نظرم میدم.نظر نهایی بعد از گوش کردن میدم.الان بگم که دستت درد نکنه دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد