زندگینامه یانی Yanni Biography

تمام حقوق مادی و معنوی این مطلب در انحصار وب سایت www.Yanni-Fans.com است.
کپی برداری از مطلب زیر چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد


 نام: 

فارسی: یانی                                  انگلیسی: Yanni

نام خانوادگی:

فارسی: سوتیریوس کریسومالیس      انگلیسی: Sotirios Chryssomallis

متولد: 14 نوامبر 1954 یا 23 آبان 1333 - کالاماتا - یونان

ساز: پیانو و کیبورد 




زندگی در یونان (1972-1954) 

یانی دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر کالاماتا که شهری در سواحل دریای مدیترانه بود گذراند. او فرزند وسط خانواده بود.یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادربزرگ تر از خود داشت.  

یانی کم کم با فعالیت هایی نظیر ماهیگیری، شنا و رفتن به مدرسه که هر پسر بچه ی دیگری دوست داشت بزرگ شد. اما یک استثنا در مورد یانی وجود داشت.او آهنگساز متولد شده بود.

یانی نواختن پیانو را در سن 6 سالگی آغاز کرد.اما او هم مانند ونگلیس هموطن یونانی خود از آموزش رسمی پیانو خودداری میکرد.اشتراک ریشه وار و عمیق عشق موسیقی درخانواده یانی در زمان خودشان از نواختن آلات موسیقی و خواندن با هم جزو زندگی آنها بود. 


http://s2.picofile.com/file/7973768595/yanni_playing_accordion89.jpg

(یانی 9 ساله در حال نواختن آکاردئون)  


موسیقی تنها استعداد و ذوق یانی نبود.در سن 14 سالگی به رشته شنا علاقه مند شد و توانست در سال 1969 رکورد ملی را در پنجاه متر آزاد مردان برای کشورش بجا بگذارد.


http://s2.picofile.com/file/7973768381/yanni_getting_cup80.jpg


سفر به ایالات متحده آمریکا (1976-1973)

یانی در سن 18 سالگی با تشویق پدر و مادرش برای تحصیل بهتر کشورش را به قصد آمریکا و بهترین دانشگاه روانشناسی ترک کرد.با وجود یک فرهنگ جدید،آب و هوای جدید و یک زبان جدید از دانشگاه مینه سوتا در سال 1976 با مدرک لیسانس روانشناسی فارغ التحصیل شد.بعد از آن یانی به لس آنجلس نقل مکان کرد و تصمیم گرفت تا موسیقی را با تمام تلاشش در حدود یک سال پیگیری کند تا کاملأ آماده شود.او نیاز به درک بهتر نیروهای محرک هنری خود که بخش عظیمی از آن ریشه در کودکی بود را داشت.


http://s1.picofile.com/file/6175434604/5.jpg


شروع فعالیت (1987-1977)

یانی دوره موسیقی خود را با پیوستن به یک گروه Rock And Roll محلی به نام Chameleon و نواختن سینتی سایزر یا کیبورد آغاز کرد.این گروه به خوبی در شهرهای مینه آ پلیس و سنت پل معروف شد.آنها در آن زمان دو آلبوم مستقل تولید کردند و تورهای منطقه ای در سراسر مینه سوتا،ویسکانسین،شیکاگو و ... برگزار کردند. 


http://s1.picofile.com/file/6175435610/6.jpg


او همچنین با درامر برجسته ای به نام Charlie Adams در این گروه آشنا شد و تا کنون این همکاری بین آنها ادامه داشته است.
یانی قبل از شروع فعالیت مستقل خود با آهنگسازی با نام John Tesh هم کار میکرد.


http://s1.picofile.com/file/6175436616/7.jpg


او در سال 1980 اولین آلبوم مستقل خود را با نام Optimystique آماده کرد اما آن را در سال 1984 منتشر کرد.در سال 1986 اولین گروه خود را با جان تش و چارلی آدامز تشکیل داد و آلبوم هایی نظیر Keys to Imagination,Out of Silence,Chameleon Days را با زیبایی هر چه تمام تر در زمان خود روانه بازار کرد.

کودکی او در یونان و عشق و علاقه به کشورش یانی را بر آن داشت تا آهنگهای ( Santorini-Nostalgia-Acroyali ) و چند قطعه دیگر را در وصف کشور خود خلق کند.

یانی تبدیل شد به آهنگسازی منحصر به فرد با تفکراتی تازه و این در حالی است که او توانایی نوشتن و حتی خواندن نت را ندارد.او با روشهای ابدایی خود آهنگها را می سازد.این هنرمند به راستی یک آهنگساز خود آموخته است.  


http://s1.picofile.com/file/6175437622/8.jpg


دوره  سازندگی (1993_1987)

از این زمان به بعد برای یانی بسیار سازنده و شلوغ شد.او غیر از آلبوم های خود آهنگهای دیگری هم برای برنامه های تلویزیونی و سینمایی و شرکت های تجارتی ساخته است.در این دوران یانی آلبومهای جدید خود را هر یک سال منتشر می کرد.او برای اولین بار نامزد دریافت 2 جایزه Grammy برای ساخت آلبوم Dare To Dream به خاطر قطعه ای به نام Aria و همچنین آلبوم In My Time شد که فروش آنها یک میلیون نسخه بود.
این جایزه به دستاوردهای برجسته در تولید موسیقی تعلق می‌گیرد و یکی از چهار جایزه سالانهٔ موسیقی در آمریکا است. 

بزرگترین برندگان جایزه گرمی که در یک شب هشت جایزه بردند،مایکل جکسون (1983) و کارلوس سانتانا (2000) بودند.




موسیقی یانی در آن زمان به طور وسیعی در تلویزیون و رویدادهای ورزشی از جمله سوپر جام،تور جهانی قهرمانی اسکیت،بازی های المپیک و ... پخش شد.

نهایتأ در سال 1990 ارکستر سمفونی دالاس همراه یانی شد و مقدمه ای برای شروع تازه کارهای منحصر به فرد این آهنگساز شد.



تور جهانی (1996-1993)

یانی برای اولین بار تور بین المللی موسیقی خود را ارائه داد که اجراهایی نظیر آکروپلیس یونان،معبد توجی در کیوتو ژاپن،مکزیک،نیویورک،رویال آلبرت هال لندن و ... را شامل می شد.

او یکی از زیباترین کنسرت هایش را در سال 93 در آتن، پایتخت یونان ( آکروپلیس) با رهبری و تنظیم شهرداد روحانی اجرا نمود. 


http://s1.picofile.com/file/6175418508/11.jpg


یانی برای اجرا و مقدمات این کنسرت که 6 ماه به طول انجامید بسیار زحمت کشید و خیلی برای تبلیغ آن در سراسر جهان خرج کرد که سرانجام این کنسرت از شبکه آمریکایی PBS پخش شد.ویدیوی این کنسرت در 65 کشور به طور زنده و همزمان پخش شد و حدود 1 میلیارد بیننده را جذب خودش کرد.یانی شبی بسیار رویایی و به خاطر ماندنی برای طرفداران خود که پس از 2 دهه به کشورش بازگشته بود را رقم زد که با اسقبال بی نظیر طرفدارانش مواجه شد.
او 2 قطعه مشابه هم در سالهای 92 و 93 برای مادرش Felitsa ساخته است که در کنسرت آکروپلیس در حضور والدینش اجرا کرد.  


http://s2.picofile.com/file/7973767632/yanni_and_parents10.jpg


ویدیوی این کنسرت زیبا پس از انتشار در جایگاه دوم پر فروش ترین ویدیوی جهان قرار گرفت.پر فروش ترین موزیک ویدیو Thriller مایکل جکسون بود. آلبوم صوتی این کنسرت بیش از 7 میلیون نسخه فروش کرد. 

قطعه Standing In Motion که در این کنسرت اجرا شد از نظر کارشناسان موسیقی از نظر ریتم آهنگ و هماهنگی در ساختار ملودی ها شبیه قطعه 448 موتزات می باشد.همینطور تم شروع آهنگ Desire در کنسرت لندن هم اجرایی از آهنگساز جهانی (باخ) بود.

در سال 96 یانی برای سفری به ایالت میشیگان آمریکا رفت و در یک مدرسه موسیقی به نام Interlochen Center در یک برنامه ویژه به توضیح چگونگی فعالیت در موسیقی خود پرداخت که مخاطبان در سالن و از طریق ماهواره با یانی بودند جمعی بیش از 100 میلیون نفر را شامل می شدند.این برنامه با نام Yanni One On One به صورت ویدیو در سراسر جهان توزیع شد.


http://s1.picofile.com/file/6175420520/13.jpg


در سال 96 مصاحبه ای از یانی درباره ونگلیس آهنگساز بزرگ یونانی از او بعمل آمد که یانی در مورد این هنرمند گفت: 

من احترام بسیار زیادی میگذارم در برابر این مرد بزرگ چون هنر او قابل ستایش میباشد و بسیار خلاقانه کار میکند.او یکی از آهنگسازان بزرگ و مهم زمان ما هست.من میدونم شباهتهایی بین ما هست البته نه فقط برای اینکه هردو یونانی و آهنگساز هستیم.متأسفانه هرگز شانس این رو نداشتم که ایشان رو ملاقات کنم.اگر چه ما دوستان مشترک زیاد داریم.من فقط میدونم او یک مرد کامل هست.ونگلیس از طریق موسیقی خود صحبت میکند. 


 http://s1.picofile.com/file/6178790740/Vangelis_Yanni.jpg

 

تور هند و چین (1998-1997)

یانی برای تبدیل شدن به اولین هنرمند غربی پروژه ای در دو کشور شرقی (هند و چین) را به تحقق رساند.Tribute آلبومی در پاییز سال 1997 منتشر شد که این موسیقی متفاوت یانی در این دو مکان در ذهن او پدید آمده بود.

این برنامه ترکیبی از ارکستر 45 نفره ای که شامل نوازندگان برجسته و فوق العاده و رهبر ارکستر و تنظیم کننده ای از ارمنستان به نام Armen Anassian بود که بدون چالش به دنبال جنبش صلح جهانی و هماهنگی بودند. این برنامه ویژه مخاطبان تلویزیون،جمعی در حدود 250 میلیون نفر بود.

درآمد حاصل از این برنامه اهدایی بود از یانی برای کمک و حفظ تاج محل و افراد مستمند.یانی در مورد این پروژه میگفت:چند سال قبل از آن وقتی صحبت از این برنامه شد من تردید داشتم برای اجرای آن اما حقیقت این است که به طور شگفت انگیزی موفقیت آمیز بود.

همزمان با انتشار آلبوم Tribute یانی در مدت 9 ماه 100 شهر را در این 2 کشور طی کرد و موسیقی خود را بار دیگر به نحوی شایسته به همگان نشان داد و فروش دوباره خیره کننده این اثر را در طول نیمه اول سال 98 به همراه داشت.ویدیوی این کنسرتها انتخابی از اجراهای تاج محل هند و شهر ممنوعه چین در پکن بود.همچنین مستندی زیبا از فرهنگ این دو کشور غنی و پروژه یانی ساخته شد که گویندگی آن Christopher Plummer برعهده داشت.آهنگ Nightingale در طول مسابقات المپیک زمستانی سال 98 بسیار مورد توجه قرار گرفت.





یانی همچنین مدتها با خانم هنرمندی بنام (Linda Evans) همکاری صمیمی داشت.لیندا تا سال 1998 تهیه کننده ارشد کنسرت های یانی بود.او یک هنر پیشه ی معروف آمریکایی بود.آنها در آن زمان با یکدیگر نامزد بودند.  



(2000-2002) If I Could Tell You

یانی در سال 2000 به آمریکا نقل مکان کرد و در سواحل فلوریدا ساکن شد.او در آنجا استودیوی خانگی خود را طراحی کرد و سرمایه گذاری جدید خود را با آلبومی بنام (If I Could Tell You) شروع کرد. 
این آلبوم با کارهای قبلی او فرق میکرد چون تمام تنظیمات آن را خودش به انجام رساند.ساخت این آلبوم متفاوت با کارهای قبلی اون نشانگر تغییرات در زندگی شخصی یانی بود.اثری متفاوت که تأثیر عمیق فرهنگ های مختلف جهان بخصوص شرق در یانی محسوس بود. 
همچنین در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال سال 2002 در سئول کره هم آهنگهای Standing In Motion و Santorini در فضای استادیوم پخش شد.
یانی می گوید:هدف من ارتباط با احساسات مردم هست.موزیک اشاره به دور امیدواری است و تماسی است روی شنونده. 

موسیقی یانی قالبأ به عنوان عصر جدید (New Age) توصیف می شود اما خود او ترجیح می دهد از اصطلاح موسیقی معاصر کاربردی استفاده کند. (Contemporary Instrumental Music) 


http://s1.picofile.com/file/6175423538/16.jpg


(2003-2006)Yanni Live-Ethnicity

در ماه فوریه سال 2003 آلبومی متفاوت و پر تنوع به نام Ethnicity روانه بازار شد و یانی احاطه و قدرت خودش را در انواع مختلف موسیقی به دنیا ثابت کرد.در این آلبوم که شامل مجموعه ای از سازهای مختلف از جمله Didgeridoo از استرالیا،Bagpipes از اسکاتلند، Duduk از ارمنستان،ویولن سلتیک و همچنین به عنوان یک تنوع از صدای انسان به صورت انفرادی و خواننده های جدید نسبت به کارهای قبلی اش نوعی تفاوت آشکار از لحاظ موسیقی با شعر در آهنگهایش ایجاد کرد.

او همچنین در این سال کتابی به نام Yanni In Words را منتشر کرد که در آن به شرح حال زندگی خود میپردازد. این کتاب خاطرات شامل اطلاعات مربوط به دوران کودکی یانی در یونان،سال های تحصیلی در ایالت مینه سوتا،موفقیت او به عنوان یک هنرمند موسیقی بین المللی با اکتشافات خود،رابطه 9 ساله با لیندا ایوانز بازیگر است.


http://s1.picofile.com/file/6175424544/17.jpg


یانی پس از انتشار این کتاب و آلبوم جدیدش تور 2 ساله خود را پس از 5 سال در آمریکای شمالی آغاز کرد.برای اولین بار یانی در آهنگی به نام Never Too Late در همین آلبوم خوانندگی کرد و حتی در کنسرتها اجرا شد.  


http://s1.picofile.com/file/6175425550/18.jpg

در ماه اکتبر سال 2003 یانی به همراه Karen Briggs نوازنده ویولن و Ming Freeman نوازنده کیبورد برای افتتاحیه پنجمین دوره از مسابقات جهانی بیسبال،سرود ملی آمریکا (Star Spangled Banner) رو دراستادیوم Sun Life واقع در فلوریدا برای 27 میلیون بیننده آمریکایی و 150 میلیون نفر از 39 کشور اجرا کرد.


http://s3.picofile.com/file/7445311284/Anthem.jpg


همچنین در ماه می سال 2004 از سوی دانشگاه مینه سوتا مدرک افتخاری دکترای علوم انسانی به یانی اعطا گردید.


http://s1.picofile.com/file/7445312147/Yanni_Receiving_His_Honorary_Doctorate_.jpg




از بین صدها کنسرت اجرا شده در آن 2 سال اولین کنسرت سال 2004 لاس وگاس به صورت ویدیو و آلبوم در سال 2006 با تنظیمات جدیدی که از سوی یانی در استدیوی خانگی اش به انجام رسیده بود منتشر شد که بهترین و حرفه ای ترین نوازندگان دنیا یانی را همراهی کرده بودند. 


http://s1.picofile.com/file/6175428568/20.jpg


(2007-2009) Yanni Voices  

 یانی در سال 2007 پروژه ای به نام Yanni Voices را شروع کرد که بسیار در آن متفاوت ظاهر شد.او در این مورد گفت من همیشه موسیقی بدون کلامم را حفظ خواهم کرد اما در حال حاظر برای گسترش افق دید و باز کردن دربی به سوی برخی از استعدادهای فوق العاده که در قالب صدا و ترانه هست تلاش میکنم.

 او این پروژه را با شخصی به نام ریک ویک که تهیه کننده مشهور و ترانه سرا است سرمایه گذاری کرد.در این طرح آنها از 4 خواننده دعوت به همکاری کردند که 2 خواننده زن و 2 خواننده مرد را شامل می شد. (نیتن پاشکو - کلوئی لاوری - اندر تامس - لزلی میلز)

 یانی در این برنامه از موسیقی و سبکهای مختلفی استفاده کرد که شامل 2 آلبوم شد که در سال 2009 به بازار عرضه شد.آهنگهایی به زبان انگلیسی،اسپانیایی،ایتالیایی.

 اولین کنسرت ویژه این پروژه در شهر آکاپولکو مکزیک در 4 شب اجرا شد.  اولین ویدیوی انتشار یافته از این کنسرت از سوی شبکه PBS بود که پرفروش ترین لیست هفته اول آن در سایت آمازون شد.


http://s1.picofile.com/file/6175429574/21.jpg


(2010-2012) Yanni Mexicanisimo_Truth Of Touch

یانی در سپتامبر 2010 تور جدیدی در سبک همیشگی خودش برگزار کرد که اکثر کنسرت ها در آمریکای جنوبی اجرا شدند.از جمله: شیلی ، آرژانتین ، برزیل ، پورتو ریکو ، جمهوری دومنیکن ، مکزیک ، پاناما ، کانادا ، فلوریدا و ...


http://s1.picofile.com/file/6195004024/puertorico_yanni_flag.jpg


همزمان با این تور انتشار آلبوم Yanni Mexicanisimo بود که 18 اکتبر 2010 منتشر شد و برای ادای احترام به مکزیک، ترکیبی از موسیقی مکزیکی با سبک اختصاصی یانی برنامه ریزی شده بود.

تور یانی همچنان ادامه داشت تا اینکه در تاریخ 8 فوریه 2011 آلبومی متفاوت تر از قبل از یانی روانه بازار موسیقی شد.

Truth Of Touch نامی بود که یانی برای این آلبوم در نظر گرفت.این آلبوم به گفته یانی بیشتر الکترونیکی هست تا آکوستیک.

در اواسط سال 2011 یانی تور این آلبوم را در آمریکا،اروپا و آسیا آغاز کرد و برای اولین بار در کشورهایی نظیر:رومانی، ترکیه، ارمنستان، دبی, روسیه و ... برنامه اجرا کرد.

یانی در این تور پس از 14 سال باز هم به چین رفت و چند کنسرت در آنجا اجرا کرد.زمانی که برای اجرای برنامه در شهر چنگدو حضور داشت،یک روز قبل از کنسرت از طرف مرکز تحقیقات خرس های پاندا، به او هدیه ای اهدا شد.

یانی پدر خواندگی یک بچه پاندای دو ماهه رو به سرپرستی قبول کرد!

این هدیه تا امروز به اقوام داخلی چینی تعلق می گرفت اما یانی اولین هنرمند غربی هست که از این قاعده مستثنا بوده و برای قدردانی از وی این بچه پاندا به او اهدا شد.

در چین پاندا گونه ای از خرسی کمیاب هست که از نظری تاریخی بسیار حائز اهمیت است  و نماد اصلی این کشور به شمار می رود.

یانی بعد از دریافت گواهی فرزند خواندگی پاندای دختر خود گفت:

پس از بررسی دقیق  نام  Santorini رو برای پاندای خود انتخاب کردم!

Santorini یکی از قطعات یانی هست که نام آن برگرفته از یک کلمه یونانی به معنای صلح هست و همینطور نام جزیره ای زیبا در یونان.


Yanni Fans website وب سایت طرفداران یانی


16 و 17 دسامبر 2011 کنسرتی ویژه از سوی یانی بود که در پورتو ریکو برنامه ریزی شده بود.

2 شب اجرا در قلعه تاریخی ال مورو.جایی که به گفته یانی 20 سال رویای اجرای کنسرت در آنجا رو داشت.

این سومین کنسرتی بود که در فضای آزاد اجرا و تصویر برداری می شد و همینطور نوزدهمین آلبوم یانی برگزیده شد.

دی وی دی و آلبوم این کنسرت در آوریل سال 2012 به صورت رسمی منتشر شد.


http://s4.picofile.com/file/7862758595/El_Morro_Trailer.jpg



یانی در مورد شغل خود می گوید:

در دنیایی که موسیقی در آن به طور فزاینده ای یک بار مصرف هست ، هیچوقت به چیزی که بیشتر محبوب هست توجه نکردم.من فقط موسیقی خودم رو می نویسم.با احساسات و آرامش شروع به کار می کنم.موسیقی رو در ذهن خود می شنوم و بسیار خوش شانس هستم که چیزی به نام Perfect Pitch  (گوش موسیقیایی) دارم.

من از کار کردن هراسی ندارم و با ترس هم زندگی نمی کنم حتی اگر اون رو تجربه کنم ، سعی می کنم زیاد در بندش نباشم. مایل هستم به آینده خوشبین باشم. این چیزی هست که دوست دارم.

همینطور که سن من بالاتر میره مابین خوش بینی ، بدبینی و واقع گرایی یک تعادل بهتر پیدا می کنم. اما در عین حال دلیل اینکه چرا مردم از موسیقی من لذت می برند ، حس خوش بینی هست. یک حس تفکیک پذیری وجود داره و از جایی میاد که من به زندگی نگاه می کنم ...

یانی در حال حاضر در شهر West Palm Beach  ایالت فلوریدا اقامت دارد.



Yanni_Tour Dates


http://s3.picofile.com/file/7445310428/yanni_1200x800_4_000057_4_35_05_.jpg







تمام حقوق مادی و معنوی این مطلب در انحصار وب سایت www.Yanni-Fans.com است.
کپی برداری از مطلب فوق چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد

نظرات 44 + ارسال نظر

فقط یانی عکس هایش رو هم دارم من

sana پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 01:17

عاااااااااااشق یانی ام

ارزو دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 02:01 http://eshgh-asemani.blogsky.com

من دیونشم اهنگاش به اسمون میبرتم 24 ساعته دارم گوششون میدم با اهنگاش اروم میشم و گریه میکنم نمیدونم یانیی خدایه موسیقیه این همه استعداد از کجا اومده خدا داند

mehdi-art شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 21:38

فقط فقط یانی من که با گوش کردن آهنگ های یانی از این رو به اون رو میشم میرم تو رویا هاااااااااااااااااااا

Nuria یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:11 http://thebestviolinist.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی قشنگ بود
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید !
به منم حتما سر بزن

الناز دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 15:54 http://Elnazahmadi93blogfa.com

من عاشق یانی وکنسرت هاشم واقعا بی نظیره

الهام پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:12

این آدم محشره من با موسیقی زنده ام درود بر مشاهیر موسیقی جهان.
دست شما هم درد نکنه مطالب جامع و کامل بود مرسی.

شهریار شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 13:51

doste aziz az time 1;27 bekhon va edamash13;48te ok

شهریار شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 13:48

va mosighi ro age ba not kar nakarde va elm nadashte chetor alan ketabesh ke khodam daram kar mikonam elme pishrafte dare ke hata baazi az ostada tosh mondan.mordam lotfan komak konid mikham pamo bezaram ja paye yanni harkari un karde manam mikham bekonam.mamnon az etela resoniton.

شهریار شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 01:27

salam khobin man ye chizo dar morede yani nafahmidam vaghean savade nadare yani noto nemidone mizan gam fasele ve ghire pas chetor partitur ro bara gorohesh tanzim mikone chera alan ke herfeiye va bozorgtarinha bahashan chera yad nemigire lotfan mano az in konjkaviye birahm nejat bedin

حمید شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 00:24

خیلی ممنوع
واقعا جالب بود

علی پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 21:40

دمتونگرم خیلی متن کامل و جامعی بود حال کردیم

حامد چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 15:19

سلام به دوستان عزیز
امیر جان من میخواستم در مورد "کیبورد" یه توضیح بدم ،
اما قبل از اون یه لطف میکنی که خود شما "کیبورد" و "سینتی سایزر" رو برای ما تعریف کنی؟!

امیر شنبه 25 دی 1389 ساعت 13:11

سلام
میخواستم بگم تو قسمت سازهای یانی نوشتین کیبورد در حالی که یانی نوازنده کیبورد نیست بلگه نوازنده سینتی سایزره که اغلب فکر می کنن همون کیبورده پس لطفا اون به سینتی سایزر تغییر بدین چون شاید در ظاهر شبیهه هم باشن ولی از زمین تا آسمان تفاوت دارن

فاگوت یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 13:33

ممنون از متن زندگینامه فوق العاده کاملتون.
ببخشید امروز تولد یانیه ولی توی سایت هیچی نگفتین.

رضا پیانیست پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 16:10 http://www.yanni.com

یانی یعنی زندگی.

رضا پیانیست پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 16:10 http://www.yanni.com

سلام.من رضا هستم دوستان.از طرفداران دو اتیشه یانی.این یانی که شما ازش دم میزنید همه زندگیه منه.من ۶ ساله دارم با یانی زندگی میکنم و از پدرم بیشتر دوسش دارم.این مسئله رو میتونید از سامان بپرسید.دارم تدارکاتی رو میچینم که برم ژیش یانی و شاگردش باشم.من ۸ ساله پیانو میزنم و تمام اهنگهای یانی رو هم میزنم.وقتی رفتم ژیشش حتما عکسمیندازم باهاش میدم به سامان که بزاره تو سایت.بدجور دوستون دارم.بازم دوستون دارم.فقط یانی سوتیریوس کریسومالیس.

احسان پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:24

سلام. آقا این کنسرت جدید احتمالش هست که به صورت دی وی دی ریلیز بشه؟ اگه خبری دارین لطفا بگید؟

علیرضا:تا جایی که خبر دارم قرار نیست که به طور رسمی ریلیز بشه
اما یانیه دیگه ... شایت یه وقت هوس کرد دی وی دیشا ریلیز کنه

نریمان پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:17

دوستان شاید اینو بدونید ولی در سریال فردا ابدی است کانال pmc نقش اول لوسرو هست که در آلبوم های voces و mexicanisimo آهنگ های قشنگی خونده

راستی تاریخ دقیق عرضه آلبوم truth of touch هم معلوم شد. 8 فوریه 2011 یعنی تقریبا 3 ماه دیگه میاد.
و اینکه یانی می خواد برای حمایت از یک انجمن که کمک های مالی به مردانی که بیماری سرطان دارند دوباره سبیل بزاره و از هواداراش خواسته که اونها هم به این انجمن ملحق بشن و اونها هم سبیل بزارن .....اسم این انجمن movember هست.

نریمان چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 18:17

دوستان خبر جدیدی به دستم رسید که آلبوم truth of touch در نیمه اول سال 2011 منتشر خواهد شد.
واقعا دست یانی درد نکنه. تو این چند وقته اصلا بیکار نبوده و همش داشته روی یه چیزی کار میکرده

AsceticBoys چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 14:56

سلام،حسام هستم،بابت بیوگرافی واقعا ممنون.پروژه ی سختی رو با بچه های ریاضت گذروندیم تا تونستیم تمام آلبوم های استاد یانی رو از سال 1980تا2010(به علاوه آلبوم رقص ستارگان که با همکاری جان تش صورت گرفته بود)جمع آوری کنیم. در ضمن کنسرت های انتشار یافته رو هم جمع آوری کردی(به خصوص رویال آلبرت هالدر دو شب جداگانه)
تا بعد خدانگهدار

محسن امانی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 14:14 http://mohsenamani.ir

با سلام
از این متن غنی و کامل کمال تشکر رو دارم.

A T L I K O چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 00:47

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب باشه.
میدونم که این کامنتو باید تو پست قبل میدادم اما خوب این پستش جدیدتره!‌
می خواستم بگم آلبوم مکزیکنیسیمو فوق العادست. محشره. همین

سجاد دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 16:25

علیرضا جان اگه فکر میکنی لازمه میتونی ایم چند کامنت آخر منو حذف کنی

بار دیگه از آقا سامان بابت تمام تلاشی که در تهیه این مطلب داشتن تشکر میکنم

سجاد یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 23:45

smbeiragh@gmail.com

علیرضا: فرستادم
بازم شرمندتم

سجاد یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:58

خیلی بهم برخود البته دیگه مهم هم نیست

علیرضا: ایمیلتو بگو تا توضیح بدم برات
وقتی توضیح بدم خودت هم قبول میکنی که مجبور بودم پاکش کنم

سجاد یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:56

سلام.
میتونم بپرسم کامنت من به چه علت حذف شده!!؟؟
نکنه اینجاهم قضیش مثله فیل..ترینگ ایرانه خودمونه!!

علیرضا: واقعا شرمندتم سجاد جان
دلیلش را اینجا نمیشه بگم اگه میشه آدرس ایمیل بده تا برات شرح بدم که دلیلش چی بود
دلم نمیخواست پاکش کنم اما چاره ای نبود
ایمیل یادت نره

محمد رضا یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:45

سلام به همگی....
دوستانی که هنوز موفق نشدن ویدیو های کنسرت جدید یانی رو ببینین و احتمالا با اون فیلتر شکن های زاقارت فقط تونستن یوتیوب رو بالا بیارن میتونن لینک ویدیو مورد نظر رو با همون فیلتر شکن زغالی پیدا و در سایت: http://www.savevideo.me وارد کرده و با کیفیت دلخواه دانلود نموده و با خیال راحت نوش جان فرمایند . بدیهیست سود ثواب آثار متاخر این امر به حساب روح اموات یانی و سایر بزرگان عرصه موسیقی واریز میگردد .پیشاپیش از تشکر شما متشکریم .

فواد کیان شنبه 15 آبان 1389 ساعت 21:31 http://www.cdeb-club.ir

سلام
فقط میتونم بگم واقعا عالی بود محشر بود
دستت درد نکنه خیلی خیلی زحمت کشیدی

نریمان جمعه 14 آبان 1389 ساعت 23:25

کار تو گروه راک چارلی آدامز به نام chameleon به قدری برای یانی خاطره انگیز بود که بعد ها آلبوم chameleon days رو عرضه کرد.

محمد* جمعه 14 آبان 1389 ساعت 23:07

ممنون.
عالی بود.
میشه در مورد Marching Season بیشتر توضیح بدی؟
یعنی حاصل همکاری یانی با جان تش است؟
ممنون.

سامان: بله این آهنگ خیلی سال پیش ساخته شد توسط این دو به سبک کلاسیک.بعدأ یانی شخصأ روی آهنگ بیشتر کار کرد برای پیانو که الان کاملش کرده.من خودم فقط یک بار از رادیو به طور اتفاقی اصل آهنگ رو گوش دادم که گوینده این آهنگ رو رقص ستارگان معرفی کرد و توی بازار هم با همین نام موجود هست فکر میکنم.

نگین جمعه 14 آبان 1389 ساعت 20:21

اه ... تاییدیه رو برداشتین ؟؟؟

ایول ...
پس بازم کامنت میذارم ...

آبجی نگین می ترکاند ..

الان اینجا رو می کنم ..مسیج بورد یانی

نگین جمعه 14 آبان 1389 ساعت 20:19

سلام به همه تون .. هم نویسنده ها هم بچه ها

فک کنم من تنها دختری هستم که بین طرفدارای یانی میاد اینجا پس ایول به خودم..

خیلی ذوقیدم سامان جان خیلی زیبا آپ کردی
دستت هم درد نکنه..خیلی عالی بود
علیرضا جان هم خسته نباشه..

یه چیزم بگم..
من تو وبلاگ هایی که نظراتشون تاییدیه دارن کامنت نمیذارم
امّا این وبلاگ رو نمیشه کامنت نذاشت
به دو دلیل ..
یکی نویسنده هاشه ...که اینقد زحمت می کشن
یکی هم بخاطر بهانه ی وبلاگه ..

پژمان جمعه 14 آبان 1389 ساعت 17:08

سامان جان حسابی گل کاشتی و طرفداران تشنه لب رو سیراب کردی!
دستت درد نکنه!

حامد جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:18

سلام به همگی
دوستان این ویدیو رو تا به حال دیدین :
http://www.youtube.com/watch?v=EESa3zezGTA&feature=player_embedded
اگه ندیدین حتما دانلودش کنید

Yanni - Forbidden Dreams ( Official Music Video released by Private Music)

محمد رضا پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 20:02

خودم میدونم
دمت منفجر سامان جان .. من چند شبه برا کارای دانشگاه دارم قلندرانه بیداری میکشم این بود که شرمنده اسمت رو نخونده رد کردم .. دمت با ملاطفت بیشتر جزغاله

روزبه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 19:59

سامان جان ... خستگی یک ماه کار شدید رو از تنم به در کردی
دست مریزاد بابت کار قشنگت
فقط من با اجازه شما لینک این بیوگرافی رو در کلوپ موسیقی سایت www.tuningtalk.com گذاشتم ... خواستم اطلاع داشته باشی ...

...:::خــدا کوچولو:::... پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 16:05 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

جدا عالی بووود...
انصافا کامل ترین بیوگرافی یانی بود!
دم هر دو نفرتون داغ!!!

نریمان پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 01:30

سامان واقعا عکسهای کمیابی از یانی پیدا کردی. و یه بیوگرافی تقریبا کامل ازش نوشتی. لطف کردی دستت درد نکنه.

حامد پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 00:35

ممنون سامان جان ، عالی بود

عاشق یانی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:09

عالی بود دوست عزیز

سعید چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 22:03

سامان واقعا ممنون.عالی بود

مصطفی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 21:46

دستت درد نکنه خیلی عالی بود

محمد رضا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 21:31

فقط میتونم بگم .. باریککککککککککک
خیلی ممنون بابت تلاش و زحمت زیادی که میکشی علیرضاجان.. جامع .. کامل و نوستالژیک بود

علیرضا: این پست را آقا سامان منتشر کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد