Seasons اولین دمو از آلبوم Truth of Touch


سلام

توی سایت یانی اولین دموی آلبوم Truth of Touch منتشر شد. این دمو مربوط به ترانه ی Seasons هست البته خیلی کوتاهه فقط 30 ثانیه است اما بعدا دمو های دیگه ای هم میاد. فعلا با همین یه دونه حال کنین تا بعدیاش هم منتشر بشه


لینک های دانلود آهنگ به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند


تا بعد ...!

نظرات 34 + ارسال نظر
NIKI NANA چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 21:53

وفتی adsl دارین و می تونین دانلودش کنین می خواین پول بدین ، اگه پولاتون اضافی کرده خوب بگین شماره حساب بدم بدینش به من دعوا واسه چی

behnam. چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 00:17

manam movafegham arzeshesh ro dare

نگین سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 23:51

یکی آپ کنه
دلم میسوزه میام این آپ رو میبینم..دلم میخواد
این آهنگو اما نمیشه
مدیران محترم حتماْ باید یه خبری بشه تا آپ کنین؟

طاها سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 14:20 http://jarre.blogfa.com

کار خوبیه فرید جان.من به شخصه حاضرم از خیلی خرج هام بزنم و حداقل برای یکبارم که شده آلبومی اوریجینال از یانی داشته باشم.موافق این کارم.

محمد رضا سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 08:27

سلام رفقا .. الان که دارم این کامنت رو می درجم تو سایت استاد سامول یروینیان تشریف دارم و در بخش تورهای بین المللیش اگه اشتباه نکنم نوشته در سال ۲۰۰۰ در سیدنی . پاریس و تهران اجرا داشته ! الله اعلم

سجاد دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 19:39

سلام...
wow فرید جان من که خیلی موفقم اما پولشو!! البته یانی برای من خیلی بیشتر از 30 تومن ارزش داره اما خب نداری و برازندگییه دیگه

اون ویدئو هم باید خیلی جالب باشه! مدتا دنیال یه همچین چیزی بودم!!!
اون 30 ثانیه روهم شونصد بار گوش کردم همینجور تو کفم

محمد رضا دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 15:19

آپش کردم صحیح می باشد ...
دمت گرم .. نه که موافق نباشما .. هستم ولی فعلا در حد همون موافقت .. پولش که ایشالا از اون یارونه ای که اون عزیز قولشو داده و گفته الحق پول کمی نیست ! در بیاد حلله .. فعلا که با واقعیته برگشتنش خوشیم و منتظره ادامه اون ۳۰ ثانیه کذایی که بدجوری بردتمون تو کف

محمد رضا دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 15:14

وو.. به هر ضربی بود آژش کردم اونم تو بیست دقیقه .. ماشالله به اینترنت زغالی من !
http://www.4shared.com/file/3ZHRnDon/dancerflv.html

فرید دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 14:34

راستی در مورد یه موضوعی هم می خوام باهاتون مشورت کنم.من چند وقت پیش یه موضوعی رو با علی رضا مطرح کردم و یه پیشنهادی بهش دادم.علی رضا هم گفت که به عنوان مدیر سایت در صورتی که شماها موافق باشید اونم موافقه.اون پیشنهاد اینه که من یه بخش توی سایت علیرضا اضافه کنم اونم فروش همه محصولات مربوط به یانی به صورت اورجینال است.همه محصولات به طور کاملا اورجینال و با بسته بندی و پک شده ی شرکت آمریکایی در اختیار شما قرار می گیره.نظراتتون رو بگید اگر موفق باشید کار رو شروع کنیم.در ضمن بهتون بگم که اگه این کار انجام بشه قرار نیست در روند کلی وبسایت تغییری ایجاد بشه.فقط یه بخش جداگونه برای اونایی که دوس دارن اورجینال محصولات یانی رو داشته باشن به سایت اضافه میشه

فرید دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 14:25


مشکل دوم قیمته.می دونم قیمت برای خیلی ها یه کم بالا است.مثلا قیمت تموم شده آلبوم Mexicanismo (با هزینه ارسال) حدود 30 هزار تومن بود.این قیمت برای خیلی ها ممکنه بالا باشه اما اینم راه حل داره.من چند تا از دوستام هستن که برای اینکه از بازگشت یانی حمایت کنن می خوان شریکی پول بزارن رو هم آلبوم رو بخرن.اینم یه راه حله دیگه!شما می تونید از طریق همین وبسایت با چند نفر شریکی آلبوم رو تهییه کنید.من خودم که به شخصه نسخه اصلی آلبوم رو می خرم تا حداقل پیش خودم و وجدانم از یانی (که مدتها از تغییراتش شدیدا ناراحت و افسرده بودم) بابت بازگشتش به اونچه که من دوسش داشتم حمایت و تشکر کنم

محمد رضا دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 14:19

ابسلودلی فرید جان .. راش همیناییه که گفتی .. اگه مورچه های ته جیبم از تک شوت بازی کردن خسته بشن و مقادیر قابل عرضه ای برای خرید آلبوم باقی بماند بنده مطمئننا خوشحال خواهم شد یک آلبوم اصل داشته بباشیم .. ( البته ۱۰ بیست تومن قابل یانی رو نداره ) یه ویدیو هم پیدا کردم که خیلی خیلی خیلی باحاله .. یه دختر ۶ ساله احتمالا مکزیکی که دنسر قابلی تو آیس اسکیتینگه با آهنگهای یانی می رقصه و تو رقصی که با آهنگهای استندینگ این موشن و آکرویال انجام میده برنده مدال طلا میشه .. تو یه ویدیو از یانی تشکر میکنه و مقدمات دیدارش با یانی فراهم میشه و بالاخره تو کنسرت ویسز یانی بعد طی هفت خان رستم با یانی ملاقات میکنه و کلی میگن و میخندن و یانی بهش میگه همیشه محکم و قوی باشه تا نامبر وان باقی بمونه .. لینک یو تیوبش از دستم در رفت ولی آپش میکنم تا حالش رو ببرید البته حجمش یه ۱۶ مگی میشه بی صصاحاب!

نریمان دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 11:13 http://yanniran.blogsky.com

دوستان من هم وبلاگ جدیدی برای یانی ساختم.....
خوشحال میشم اگه بیاید و نظر بدید
آدرسش هست: yanniran.blogsky.com

فرید دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 01:34

ببینید دوستای گلم بخشی از حرفای شما رو قبول دارم.مثلا این که میگید تهیه آلبوم مشکلاتی داره.من قبول دارم.مشکل اولش نحوه تهییه آلبوم.که برای حلش دو راه حل هست.راه حل اول اینه که یه نفر اینجا طریقه خرید از آمازون رو آموزش بده.راه دوم اینه که همین کاری که نگین گفت رو انجام بدیم.یعنی یه نفر سفارش بگیره و آلبوم اورجینال رو تهییه کنه و برای دیگران بفرسته.کار سختی هم نیست.خود من حاضرم این کارو انجام بدم.(من این پیشنهاد رو مدتها قبل به بی همتا دادم که به جای اینکه محصولات کپی بفروشی برو برای اصلشون سفارش بگیر و بفروش که مثل همین جا با سیل مخالتفها رو به رو شد!).

behnam. یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 02:20

نمی دونم چرا این آواتارم قاطی کرده هر دفعه یه عکسی میذاره

beham یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 02:13

behnam بودم نه behnm.

behnm یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 02:11

سلام به همگی
اوووووووووو چه خبره بابا حالا یه نفر یه پیشنهادی داد برای چی قاطی کردین همین کارا رو می کنین که بی همتا جان یهو میزنه به سرش و فروش مروشو کلا تعطیل میکنه ولی حالا خودمونیم برای یه بار که شده داشتن یه نسخه اصل هم بد نیست این از من شما ها رو دیگه نمیدونم

محمد رضا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 22:16

آره ... ممنون سجاد جان که به این موضوع اشاره کردی .. بنده از همینجا دست بی همتاجان رو به گرمی میفشارم .. چون بخش عظیمی از خاطرات صوتی و تصویری باکیفیتی که من از یانی دارم ( حد اقل از زمانی که با یانی دوستان آشنا شدم بخاطر لطف ایشونه )البته در مورد پیشنهاد نگین خانم هم فکر میکنم جزو معدو راه هاییه که ماها میتونیم آلبوم اصل رو تهیه کنیم که خب .. باز زحمت یه عزیزی زیاد میشه .. خدایا کی میشه مام تو دنیا چندرغاز اعتبار پیدا کنیم ؟

سجاد شنبه 29 آبان 1389 ساعت 18:45

بالاخره این دمو رو دانلود کردم
نمیخوام با ۳۰ ثانیه پیش داوری کنم. اما بعد از چندین سال احساس کردم دارم یانی گوش میکنم به نظر خیلی خوب میاد همون یانی خودمون با آهنگ های چند لایه ای که همون بار اول توجه شنونده رو جلب میکنه.

در مورد خرید بی همتا جان از امازون شک دارم آخه خودش میگفت اونور آشنا دارن و پست و این حرفا هر چیز جدیدی هم که میخواد بگیره نه فقط کلی زحمت داره براش بلکه یه مدت طولانی هم طول میکشه تا برسه دستش ایشون خیلی لطف دارن که با این همه زحمت حتی برای ماهاهم پست میکنن! من خودم بودم هرگز همچین زحمتی به خودم نمیدادم. ایشون خیلی به گردنمون حق دارن. اما متاسفانه چند وقت یکبار یکی از راه میرسه(منظورم شما نیستی نگین جان) بهشون میگن سودجو! میگن ویلاگ و به فروشگاه پولی تبدیل کردی در حالی که هرچی ارائه میکنن لینک دانلوش هم میزارن(زحمت مضاعف) و .... خیلی ببخشین هم خدمت کن هم فحش بخور
در هرصورت نظر نهایی با خود ایشونه اما فکر نمیکنم براشون مقدور باشه. اینهارو هم گفتم چون ارادت خاصی به ایشون دارم و میخواستم یه بار دیگه همچین بحث هایی پیش نیاد. وگرنه به من ربطی نداره

MJA شنبه 29 آبان 1389 ساعت 12:02

لیست ترک های البوم Truth of Touch

1. Truth of Touch
2. Echo of a Dream
3. Seasons
4. Voyage
5. Flash of Color
6. Vertigo
7. Nine
8. Secret

نگین شنبه 29 آبان 1389 ساعت 11:37

فرید اومدی یه چیزی گفتی ببین چی شد !
بابا بخدا همین قهوه تلخ هم کپی میشه کی میگه کپی نمیشه.. جوگیر مهران مدیری شدیم..
ولی من یه پیشنهاد خوب دارم..
کسایی که میتونن از سایت آمازون خرید کنن (فک کنم بی همتا که فروشگاه هم داره) جوانمردانه سفارش بگیره از بچه ها و از آمازون بخره پست کنه برامون ..
اینجوری مشکل آمازون حل میشه
اما قیمتش رو نمی دونم چقد میشه
با هزینه پستی و خود آلبوم...[:013:]
البت این پیشنهاد برای فرید بود

سجاد شنبه 29 آبان 1389 ساعت 11:07

دوستمون خوبمون رها توی کامنتهای وبلاگ yannifans.persianblog.ir خیلی وقته یه ترک لیست 8 ترکه از preview و .... البوم جدید و گذاشته

محمد رضا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 09:09

شرمنده که زود به زود مزاحم میشم ولی داشتم تو یوتیوب دنبال if icould tell you تو اجرای جدید یانی میگشتم که یه دفعه چشم خورد به این ویدیو که لینکش این زیره ..
http://www.youtube.com/watch?v=PsU0tgOnecA
یه بچه جغله مشخصا خرپول چینی یا جاپونی نشسته و با نیمچه استودیویی که ابوی محترم براشون تدارک دیدن مارچینگ سیزن رو نواخته البته با دخل و تصرف .. و البته یه تیم حرفه ای هم نشستن ازشون فیلمبرداری کردن.. با خودم گفتم یانی تو اون سن و سال مزنه امکاناتش یحتمل یه مایو سوراخ بوده و یه آکاردئون سرماخورده ... بنده خدا چه تلاشی کرده تا برسه به اینجا.. خدا پدر و مادرشو بیامرزه که خونشون رو به خاطر پیشرفت پسرشون فروختن ..( البته کار این جوجه جاپونی بعد آقا حمیدرضا و حامد جان و در رده سوم قرار میگیره ..)

محمد رضا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 08:03

بهع .. عجب بلبشویی شد اصلا آقا من یه لینک دانلود کامل آلبوم truth of touch پیدا کردم .. یحتمل کار این مسافر زمانیه که تو فیلم سیرک چارلی چاپلین خودشو با موبایل آفتابی کرده . ( تو یوتیوب هست .. الله اعلم! ) میخواین از الان روش کنم هم ملت سورپیریز میشن هم یانی دپ میزنه بر میگرده ولایت !!؟
(راستیتش دست کردم تو جیبم دیدم دو تا مورچه دارن تک شوت بازی میکنن .. دیگه مزاحمشون نشدم !)
اگه یارونه ها بزارن و زندگی محلت بده و مورچه های فوتبالیست هم از جیبمون هجرت کنن شاید به یکی آویزون شدم و اصلشو گرفتم .. وگرنه ما مخلص برادران لینک انداز هم هستیم شدید

A T L I K O شنبه 29 آبان 1389 ساعت 00:42

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب باشه. ببینین بچه ها بزارین با هم رک صحبت کنیم. اینجا نه آمریکاست، نه اروپا نه ژاپن و کره ی جنوبی. اینجا امکان خرید از سایت آمازون واقعا سخته. خیلی ها Debit Card ندارن. اگه هم تکنیک هایی هست واسه ی خرید کردن از سایت های واسطه و اینجور چیزا، خیالتون راحت که به غیر از عده ی بسیار کمی، بقیه راجع بهش چیزی نمیدونن. پس لطفا این حرف های آرمان گرایانه رو فراموش کنید.
در ضمن لطفا درآمد مردم کشورهایی که کشورشون عضو سازمان تجارت جهانیست و قانون کپی رایت توش رعایت میشه رو با درآمد خودمون مقایسه نکنید!
همه ی ارزش این وبسایت به زحمتی که علیرضا می کشه و بازدید و نظراتی که ما ها میزاریم. تو آلبوم مکزیکنیسیمو دیدم که لینک دونلود رو طاها گذاشت. من هم داشتم لینک رو میذاشتم که دیگه علیرضا خودش زحمتشو کشید. ماها همه عاشق یانی هستیم و در حد توان به شناخته شدنش و تشویقش میپردازیم اما هرجایی شرایط خاص خودشو داره. پس با همچین حرفایی نظرات مخاطبین رو راحع به خودمون و وبسایت تحت تاثیر قرار ندیم و اونها رو برنجونیم یا برونیم!

سجاد شنبه 29 آبان 1389 ساعت 00:20

سلام.
ببین فرید جان من شک ندارم اکثر دوستانی که میان اینجا حداقل در مورد یانی به کپی رایت اعتقاد دارند و خیلی خوشحال میشن از بتونن این کاری که شما گفتینو انجام بدن از طرفی هم به قول احسان تهیه قهوه تلخ هم خیلی ساده تر از خرید از آمازونه و هم خیلی کم هزینه تر(یادمون باشه اونطرف خیلی راحت میگن یه دلار اما اینجا میگن هزاااار توووووومن چرا که رنج حقوق ها متفاوته) گذشته از قیمت خیلی ها امکان تبادل مالی با امازون ندارن! پس خیلی هم ساده نیست! خود من همه امیدم به این وبلاگه اگر همینم نباشه مجبورم به کلی فاتحه آلبومو بخونم

یانی مگه چندتا طرفدار ایرانی داره که چشم انتظار این البوم باشن که بخواد آمار خریدشون تاثیر گذار باشه. من کاملا اطمینان دارم اگر یانی مثل قدیما یا حتی نزدیک به اون کار کرده باشه طرفدارای قدیمیش آنچنان استقبالی میکن که آمار فروش کل چند آلبوم قبلی رو به کلی سوسک میکنه با ما ها یا بدون ماها

مورد بعدی این که با این حرکتها نمیشه گفت کی طرفدار واقعیه و کی نیست چون خیلی ها براشون ممکن نیست. مثل اینه که به قدرت خدا شک کنی چون فلان کار غیر ممکنو نیتونه انجام بده! در حالی که مشکل از غیر ممکن بودنه. مثلا همه دعا میکنن خدایا من کنکور قبول شم! خب خدا هم که نمیتونه دعای همه رو اجابت کنه که! ظرفیت ها محدوده کاریش هم نمیشه کرد!

در مورد نظرتون هم راجع آهنگهای یانی (کتاب داستان و آز اول تا آخر) کاملا موفقم من این حرفو بارها به اطرافیانم گفتم. هر لحظه آهنگها ی یانی متفاوته برعکس خیلی های دیگه که یه چیز ساده و ثابتی رو تکرار میکن یا کاراشون شبیه به همه یانی هیچ دو آهنگ مشابهی نداره و این یکی از اعجاز ها کارهای یانیه
راستی یادمه گفته بودی اوج یانی 92 و 93 بوده اینهم خیلی منطقی به نظر میاد من هم این حرفو از چند نفر دیگه هم شنیدم این در واقع همون زمانیه که یانی جوایزی مثل Grammy 'گرفت که متاسفانه دیگه تکرار نشد.البته به نظر من همونطور که قبلا هم گفته بودم اوج یانی تا 2000 ادامه داشت هر چند حال هواش از 92 و 93 فاصله گرفت و بیشتر شاهد تکرار کارهای قبلیش بودیم تا کار جدید.

بی نام جمعه 28 آبان 1389 ساعت 23:48

آقا یعنی چی ، این دیگه چه کاریه ، اینجا یک سایتی هست که طرف دار های یانی رو جم کرده ، فروشگاه که نیستش که، اگه اینجا هم پولی بشه از یجا دیگه می تونیم گیر بیاریم آهنگ های یانی رو پس چه بهتر که همین سایت با کمک دوستان ارائه کنه که طرف دارای یانی بیان همین جا و نظراتشونو در همین سایت بگن .
البته صلاح مملکت خویش ........

محمد رضا جمعه 28 آبان 1389 ساعت 20:11

آها یه چیز دیگه یانیه من هم با سبیل برگشت ! ( به این میگن شبیه سازیه شرایط یانی )

محمد رضا جمعه 28 آبان 1389 ساعت 20:08

راستش من هم با آقا فرید موافقم هم با احسان خان .. ولی همیشه دلم می خواست یه آلبوم کامل و اصلیه یانیه رو محکم بکوبم تو سر یکی از رفیق نماهام که فک نکنه ماها شریک دزد و رفیق قافله ایم ( بلانسبت همه بچه های اینجا البته ) از جهتی ۱۰ بیست دلار هم پول کمی نیست .. ولی خب اگه بشه بدم نمیاد برا بارم که شده یه آلبوم اصلشو قاب کنم به دیوار !
به هر حال منتظر راهنمایی دوستان آگاه در اینباره هستیم !

احسان جمعه 28 آبان 1389 ساعت 17:38

آقا فرید قهوه تلخ که شما میگید اولا خریدش خیلی راحته و ثانیا ۲۵۰۰ تومن بیشتر نیست ولی آهنگها هر کدومش تقریبا یک دلاره. وگرن همه ما دوست داریم که به خاطر یانی هم که شده البوم را بخریم

فرید جمعه 28 آبان 1389 ساعت 17:26

این که اصلا معلوم نیست چیه.آهنگ های یانی معمولا از اول که شروع میشن تا آخر رو باید گوش داد تا بشه پیامی که پشت تک تک ملودی ها و نت ها و پستی ها بلندی های آهنگ وجود داره رو درک کرد.در واقع آهنگ های یانی مثل یه داستان یا یه کتابن که یه پیامی رو برای آدم به همراه داره.هیچ وقت نمیشه وسط کتاب رو باز کرد و چند خطش رو خوند و کفت آیا این کتاب خوبه یا بده.در مورد این آهنگ هم فعلا نمیشه نظر داد تا آهنگ کاملش ریلیز بشه.
راستی یه خبر خوب به همه ی کسایی که مثل من بی صبرانه منتظر اومدن آلبوم هستن.توی سایت یانی نوشته "ما بخشی از آلبوم رو تا دو هفته دیگه ریلیز می کنیم".اون طوری که توی سایت نوشته اینا میخوان بخشی از آلبوم رو تا 30 نوامبر (که پیش فروش آلبوم هست)ریلیز کنن تا هم طرفدارا برن توی کف که آلبوم رو بخرن و هم این که میزان استقبال از آلبوم جدید و میزان رضایت مردم از بازگشت یانی به کارای قبلیش رو بسنجن.
الان چشم یانی و مدیران برنامه هاش به میزان استقبال مردم.من که میگم اگه همه بچه ها و مدیر سایت پایه باشن بیاید برای یه بارم که شده آلبوم رو دانلود و کپی نکنیم.بریم از سایت هایی که از آمازون خرید میکنن سفارش بدیم تا از بازگشت یانی حمایت کنیم.همون کاری که مردم برای سریال قهوه تلخ کردن رو ما طرفدارای ایرانی یانی برای آلبوم جدید انجام بدیم.
آلبوم رو کپی نکیم
کپی آلبوم رو از کسی نگیریم
کپی آلبوم رو به کسی ندیم
آلبوم رو دانلود نکنیم
لینک دانلود آلبوم رو توی سایتی نگذاریم

علیرضا: فرید جان این کاری که شما میگی را من برای آهنگ Silverio Perez که اولین آهنگ آلبوم Mexicanisimo بود انجام دادم ، اما نه تنها هیچ کسی با من موافقت نکرد بلکه دیگه کم مونده بود یکی دوتا فحش هم بارم کنند!
البته من کوتاه نیومدم تا وقتی که یکی دیگه از دوستان اومدن و لینک دانلود این آهنگو گذاشتن توی قسمت نظرات ... منم به ناچار وقتی که دیدم دیگه لینک همه جا هست و چه من بذارم و چه نذارم مردم دانلود میکنند تسلیم شدم و خودم هم لینک دانلودشو منتشر کردم تو وب سایت
الان نمیدونم اگه برای این آلبوم هم این کارو بکنیم چه عکس العملی از بیننده ها دریافت می کنیم. چون بیننده ها فقط ماها نیستم. خیلی ها میان مطلبو میبینن و استفاده می کنن اما کامنت نمیذارند. وقتی که ما این حرفو موقع انتشار آلبوم بزنیم اونا هم میان و توی کامنت ها دست به اعتراض میزنن. وقتی که اونا وارد صحنه بشن دیگه نمیشه کاری کرد. همین مطلبی که الان داریم توی کامنت هاش با هم مکاتبه می کنیم از زمان انتشارش تا الان نزدیک ۱۲۰ تا بازدید داشته اما 8 نفر بیشتر کامنت نذاشتن. این یعنی اینکه نمیشه اون حجم نظرات بقیه را نادیده گرفت.
با این که این همه چیز نوشتم ولی من خودم هم پشتیبان حمایت از آثار یانی هستم. اما اگه موقعی که آلبوم منتشر شد کسی تقاضا کنه نمیتونم کاری نکنم
حالا دیگه این به مرام دوستانمون بستگی داره. هرکسی واقعا طرفدار یانیه بسم الله بره و بخره ، اگه هم کسی فقط برای جمع کردن آرشیو آلبومو میخواد باشه ما در اختیارش میذاریم.
پ.ن: ال سی دی گوشیم ترکید از بسکه زدم روش آخه الان دارم با گوشی این پاسخ را می نویسم!!!!

روزبه جمعه 28 آبان 1389 ساعت 11:27

عشق است سیبیل جواتی یانی
یانی فقط با سیبیل میشه یانی

نگین پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 23:57

سلام
این چرا اینقد کم بود ؟
دلم می خواست تا آخرش داشته باشمش 81 روز دیگه مونده یعنی تا آلبومش بیاد ؟؟؟
آخه علیرضا چرا اینکارو کردی

ولی بنظر خیلی قشنگ میاد
حداقل خیلی قشنگ تر از آلبوم قبلیش
چون من ریتم آهنگ های آلبوم قبلیشو دوست ندارم
منو یاد فیلم خوب بد زشت میندازه

هرچی باشه به دل میشینه
سامان : For All Season

نریمان پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 17:24

ریتم آهنگ بسیار انرژی بخش و زیباست مثل آهنگ true nature بنظر میاد

behnam. پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 14:20

avaaaal besiar jaleb nak boud
Be nazar ahang ghashangi miad kashki in jadida mesle oon ghadimia bashe delam vase yanni khodam tang shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد