Yanni's Visions Of Greece


 

سلام.فعلأ که از یانی خبر تازه ای نیست ولی برای اینکه سایت راکد نباشه،یک ویدیو از سال 2004 از یانی پیدا کردم که فکر میکنم خیلی از دوستان شاید اصلأ تماشا نکردن.

این مجموعه در واقع آشنایی با کشور یونان به واسطه یانی هست.

در طول این فیلم بر فراز آسمان،معابد باستانی،صومعه ها،سواحل،بنادر،روستاها،مرکز شهرها و مکانهای دیگر یونان نمایش داده می شود.یانی گویندگی این برنامه را بر عهده گرفته و داستانهای شخصی خود از مناطق مختلف با تاریخ و فرهنگ یونانی،از جمله:غذاهای محلی،رقص،زبان و آداب و رسوم مذهبی را روایت می کند.

مدت فیلم حدود یک ساعت میباشد و موسیقی متن،همگی از آثار یانی هست.     

  

تشکر بسیار بسیار زیاد برای عکس سفارشی زیر از نگین عزیز که همیشه زیباترین پوسترها رو برای سایت میسازه.    

 

http://s1.picofile.com/file/6208268608/Santorini.jpg

 

متأسفانه این ویدیو رو با کیفیت بهتر از این در حال حاضر برای دانلود پیدا نکردم.ویدیو در 4 قسمت تقسیم شده و در سایت یوتیوب موجود هست.برای دانلود مثل همیشه میتونید یا با استفاده از این سایت و یا اگر با اینترنت اکسپلورر کار میکنید با استفاده از برنامه Internet Download Manager هم قادر به دانلود از یوتیوب هستید.



PREVIEW - 2.07 MB - WMV - MEDIAFIRE  

 

YANNI'S VISIONS OF GREECE - PART 1 - YOUTUBE 

 

YANNI'S VISIONS OF GREECE - PART 2 - YOUTUBE 

 

YANNI'S VISIONS OF GREECE - PART 3 - YOUTUBE 

 

YANNI'S VISIONS OF GREECE - PART 4 - YOUTUBE

 

 

موفق باشید

نظرات 38 + ارسال نظر
نریمان جمعه 19 آذر 1389 ساعت 13:13 http://yanniran.blogsky.com

لظفا به وبلاگ یانیران بیاید و کامنت بذارید.

مصطفی جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:17

سلام دوستان اگر کسی ویدیو با کیفیت Yanni vision رو گیر اورد ما رو هم خبر دار کنه ممنون

فرید جمعه 19 آذر 1389 ساعت 01:44

سجاد جان تو خودتو ناراحت نکن.جمعیت زیادی در صفن تا علیرضا در یه موردی باهاشون صحبت کنه.اینقدر طرفدارای علیرضا زیادن که وقت نمیکنه بهشون برشه.چه کنیم دیگه؟!شهرت زیادی این چیزها هم داره دیگه علیرضا جون! (نمونش خود من.فکر کنم یه ماه شد که برای علیرضا هم آف گذاشتم هم اینجا پیغام دادم که داداش بیا بریم تو کار فروشگاه اورجینال محصولات یانی ، خبری نشد که نشد )

علیرضا: بابا این حرفا چیه!!!
من تا ۳ دقیقه پیش اینترنت نداشتم قبلا هم مسنجرم مشکل داشت!! (ماشاالله اصلا انگار بدون مشکل بودن له من نمیاد )
من مخلص همتون هستم! همه جوره سعی میکنم در خدمتتون باشم اما اگه درس و مشق اجازه بده!
در هر صورت من از همه معذرت میخوام اگه در جایی بدقولی یا به قول خدتون بی محلی از من دیدید!!!

سجاد پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 20:55

خوشم میاد محمد رضا هنوزم مثل خودم گیر سیبیلاشی
اقا این اجرای ال کسبل که گذاشتی خیلی با حال بود اما من فقط تا وسط های اجرای لسرو تونستم دانلود کنم اونم جالب شده بهترین کار وکال یانی بود که تاحالا دیدم. خیلی بهتر از voices شده.

علیرضا هم که قرار بود یه پیامی خبری چیزی به من بده که هنوز هم هیچی

محمد رضا پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 20:41

بهع .. عجب سوت وکور شده اینجا .. شده کعینهو راسته سد سوتی .. بینم این pbs پخش مخش مستقیماش تکرار مکرار نرره ... ناکسا چپوندنش تو این موج پوج لونگیا .. روم تو دیفار هر چی با این -اصغر سالوس نصاب - زور زدیم برفکیشم تور نکردیم چه برسه به اچ دی مچ دیش ( همان : HD و MECH DISH ) ... اینترنتم که شوده فیلترنت ... عکس حوسین رضازاده رم بخوای بیبینی باس فیل میل شیکن ریدیف کنی ... خولاصه ... حیف که دس مسسم بهت نمیرسه اوس یانی ... وگرنه دونه دونه سیبیلات و میکشیدم تا زودتر درآن ...

مصطفی چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 14:41

دستت درد نکنه علی جان

نریمان سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 23:40 http://yanniran.blogsky.com

ویدیو جدید: یانی درباره آلبوم جدیدش Truth of Touch صحبت می کند. در سایت یانیران

سجاد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 23:20 http://www.s-mb.blogsky.com

میگم از ویدئوهای قدیمی گروه chameleon چیزی پیدا نمیشه راستش چند وقت پیش یه لینک اینجا گذاشته بودن که یادم کار کی بود فکر کنم محمدرضا گذاشته بود که چارلی آدامز از اون قدیما حرف میزد و یه تیکه هایی از اجراهای زنده گروه chameleon توش بود همینجوری از سر کنجکاوی تو کفم یکی دوموردشو پیدا کنم اما چیزی نتوتنستم پیدا کنم کارای اون زمان تو مود کارهای خیلی قدیمیه یانیه خیلی کنجکاو شدم!!

علی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 23:02

سلام دوباره،
شرمنده سوتی دادم!
این لینکهای درسته:
Part 1:
http://www.mediafire.com/?dya5j6bmi0cmxix
Part 2:
http://www.mediafire.com/?vm9jfe7w1600maf
Part 3:
http://www.mediafire.com/?isqhafhpbjyh12p
Part 4:
http://www.mediafire.com/?flfgtvvwqboixf9
پارت دو اصلاح شد. بقیه لینکها همون قبلیا هستند.
با عرض پوزش،
موفق باشید

محمد رضا سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 22:48

ای بابا ..
کش پیجامه چارلی آدامز رو پیدا کردم ولی اثری از این Yanni : A Living Legacy نیست .. اگرم باشه مال خوده pbs هست که ناکس پولیه .. به هر حال ما همچنان به چرخیدن ادامه میدهیم ... به امید نپیچیده شدن!!!

سجاد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 20:35

علی آقا این لینک پارت ۲ که بزم همون پارت یکه که!!!

سجاد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 19:04

دستت درد نکنه علی آقا من خودم با هزار زحمت پارت یک رو دانلود کردم و بعدم رو مدیافایر گذاشتم. اما خودمم هنوز سه پارت دیگه رو دانلود نکرده بودم. آخه با اعصاب ضعیف من جور در میومد وسطش مرتب fail میشه

علی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 14:06

با سلام و خسته نباشید خدمت نویسندگان محترم سایت و همه طرفداران پروپا قرص سلطان موسیقی تاریخ (من جمله خودم! D-:)
مدت زیادیه که از سایت و مطالب مفیدش استفاده می کنم اما این اولین کامنت من میشه.
هر چهار پارت رو تو مدیافایر آپلود کردم:
Part 1:
http://www.mediafire.com/?dya5j6bmi0cmxix
Part 2:
http://www.mediafire.com/?dya5j6bmi0cmxix
Part 3:
http://www.mediafire.com/?isqhafhpbjyh12p
Part 4:
http://www.mediafire.com/?flfgtvvwqboixf9
در ضمن از دوستان کسی این برنامه آخر که تو شبکه PBS به اسم «یانی - یک میراث زنده (Yanni - A Living Legacy)» پخش شده رو پیدا کرده؟
با تشکر

محمد رضا دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 23:03

یه مراسم خیریست مثل اینکه .. احتمالا حمایت از کودکان با معلولیتهای مختلفه ... کلی هم پول جمع کردن .... باریکلا آق یانی

محمد رضا دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 22:51

نات ات آل داش فرید .. یور ولکام .. این لینک پایینی هم ویدیو کیفیت بالای آهنگ ولور ا کرر با صدای خوزه خوزست که تو مراسم تلئون ۲۰۱۰ اجرا شد ... ۳۲ مگی میشه نوش جان :

http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DuW1yQuYxn-s&rct=j&sa=X&ei=dzX9TLaeA8238gONhY3QCw&ved=0CDcQuAIwAjgK&q=yanni&usg
آره ... منم معتقدم یانی پیر نمیشه .. بیشتر جا می افته .. راستیتش از وقتی فیلم مورد عجیب بنجامین باتن رو دیدم .. حس میکنم یانی هم پیر به دنیا اومده و مثل یه بچه از دنیا میره !!!

بی همتا دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 22:20

اون کامنت بالایی من بودم... یادم رفت اسممو بنویسم...

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 22:17

...Yanni,You are not getting OLDER,You are getting BETTER

فرید دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 19:59

وووو! وات اِ نایس ویدئو محمد رضا ! دمت گرم داشششششش!خیلی حال کردم به مولا
نگین جان دست گلت تو هم درد نکنه واقعا پسترهایی که درست می کنی همیشه زیبا و پر احساس اند.

سجاد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 16:44 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام
علیرضا جواب دادی!! نکنه آدرس میل اشتباه بوده باشه اخه من هیچی دریافت نکردم!! تا چند وقت پیش یکم گرم تر برخورد میکردی گفتم شاید به خاطر اون قضایا ناراحت شده باشی
احساس مسئولیته دیگه چه میشه کرد. از یه طرف هم یک چهارم کامنت های اینجارو من میدم و گه گاهی هم درد سر درست میکنم
اینم آدرس میل منه اگه بازم نرسید بیا تو وبلاگم پیام بزار.
smbeiragh@gmail.com

علیرضا: من همیشه سعی می کنم با همه گرم باشم سجاد جان!!!
فکر کنم اشکال از ایمیل خودمه چون برای یه نفر دیگه به عنوان تست یه ایمیل زدم اما نرفت!
میام وبت

نگین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 16:39

یادم رفت در مورد خود آپ چیزی بگم
من همه رو دانلود کردم چطور نمیشه ؟
من نمی دونم مشکل دوستان چیه؟
البته یانی که نیست فقط صداشه ..

فهلاً



یانی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 15:09

سلام دوستان میشه قسمتهای ۲ ۳ ۴ رو تو لینک mediafire بزارید اخه قسمت اولشو سجاد جان گذاشت ممنون میشم اگه اینکارو بکنید

...:::خدا کوچولو:::... دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:08 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

ویدیوهای قدیمی یانی حس و حال خاصی داره..

ممنون خیلی عالــــــــــــــــــی بود سامان جان!

سجاد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 01:10 http://www.s-mb.blogsky.com

علیرضا دموی اون قضیه رو هم روی وبلاگ تازه تاسیس خودم درست کردم کار پنج دقیقه بود. برو ببین

نگین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 00:10

سلام

به به .. بابا آپ ایول..
دست آقا سامان درد نکنه .. کلی زحمت کشیده می دونم.. کلی گشته تا پیدا کنه اینا رو .. دستت درد نکنه
عکس هم قابل نداشت کاری نکردم اینهمه تعریف

ممنون از آپ
ممنون از یانی


سجاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 23:57

سلام علیرضا!! چیه قبلا خوش اخلاق تر بودی!! پیام منو خوندی؟؟
منظورم قسمت دومشه. نگو که نخونده حذفش کردی راجع دو تا موضوع بود اولیش که همون بود. دومیش راجع یه چیزای فنی بود. حالا هرچی که بود. قضیه این بداخلاقیا چیه!!

علیرضا: بد اخلاقی چرا؟!!!
جواب دادم که!! این چند روز کامپیوتر نداشتم خیلی نمی تونستم بیام
چرا میگی بد اخلاقی؟

سجاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 23:11

لینک مدیافایر قسمت اول.
http://www.mediafire.com/?vgp8dfy9qgqkipd
خیلی زحمت داره بقیشو شرمندتونم

محمد رضا یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 22:34

امشب توهم زدم شدید ...اون آهنگی که لوسرو میخونه توش رو هم مینوازه .. میسیوده بود چی بود ... همون

محمد رضا یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 22:24

یانی فوق العادست... خیلی قوی اجرا میکنه تو این آهنگ ... لوسرو هم هست .. البته فقط کنار پیانو نشسته .. فقط فایلی که من دانلود کردم یه ۶۲ مگی میشه .. امیدوارم بتونین دانلود کنین ..

محمد رضا یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 21:54

ممنون سامان خان ... خیلی ممنون ..
در ضمن دوستانی که اجرای ضبط شده با دوربین های تلویزیونی ( همون با کیفیت خودمون ) یانی آهنگ ال کسبل رو میخوان لینکش اینا این زیره ... میدونم یه نمه طولانیه
http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DnZfB3KECVRg&rct=j&sa=X&ei=c9b7TMW9LsXB8QPd7J2dDA&ved=0CDAQuAIwAA&q=+yanni+%2B+El+Cascabel+%2B+Teleton&usg

نریمان یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 20:46 http://yanniran.blogsky.com

ویدئو های کنسرت جدید یانی در مکزیک در یانیران

سجاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 19:14

من هیچ قولی نمیدم هنوز نتونستم قسمت یکشو دانلود کنم وسطش fail شد.

در ضمن اگر دقت کنید و متن این پست رو درست بخونین سایتی دقیقا مشابه
www.keepvid.com
توش معرفی شده مشکل سرعت دانلوده mediafire سرعت بالایی داره resume داره و چند تا استریم هم زمان پشتیبانی میکنه.
چه جالب!! تازه این سایتی که گفتین f**i *l -- t*er هم هست!!

روزبه یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 19:04

چخه کاریه لینک هارو تو سایت www.keepvid.com کپی کنین و روی download کلیک کنین ... چند تا لینک با فرمت ها و کیفیت های مختلف میده که رو هر کدوم کلیک کنین دانلود رو شروع میکنه

یانی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:58

سجاد جان سلام اگه بشه ۴ قسمت رو اپ کنی ممنون میشم

سجاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:49

اصلاح میکنم
اگر کس دیگه ای خواست همچین کارایی بکنه قسمت دومشو آپ کنه یه خبر هم بده دوباره کاری نشه

سجاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:46

سلام.
دستت دردنکنه سامان جان. چیز نابیه من که ازش خبر نداشتم!
امروز صدا سیما یه مستند راجع آتشفشانهای مخوف جهان گذاشته بود. که بیشتر روی جزیره Santorini تمرکز داشت. جای بسیار زیباییه آما آتشفشان های آون اطراف تاریخ مخوفی دارن.
وقتی از قدرت آتشفشان اون اطراف گفت تازه فهمیدم یانی توی آهنگ Santorini عظمت و قدرتی که ازش میگه یعنی چی

راستی دارم قسمت اولشو دانلود میکنم اگه بتونم بزارم روی mediafire
اگر کس دسگه خواست همچین کارایی بکنه قسمت دومشو آپ کنه یه خبر هم بده دوباره کاری نشه

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:36

ما که نمی تونیم دانلود کنیم یه لینک جدید بزار

یانی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:34

سلام دوست عزیز ما که نمی تونیم از یوتوب دانلود کنیم خواهشا یه لینک دیگه بزارید ممنون میشم

مصطفی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 18:23

سل علیرضا جان دستت درد نکنه خیلی جالب بود از این به بعد هر چی از یانی داری بریز تو وبلاگت که ما استقبال میکنیم ممنون

علیرضا: این پست را من ندادم. کار آقا سامانه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد