Marching Season 2010

http://s1.picofile.com/file/6266301806/Puerto_Rico4.jpg


 

سلام.این پست مخصوص یکی از شاهکارهای یانی هست.

آهنگی به نام Marching Season_اجرای سال 2010 در کشور برزیل؛سائو پائولو.  

یانی همیشه این آهنگ رو در کنسرتهای خود اجرا کرده و این اجرا هم از آخرین و بهترین های یانی و چارلی آدامز،درامر او هست.  

 

یانی راجع به این آهنگ در اکثر کنسرت ها توضیحاتی میده:  

یکی از اولین و زیباترین آهنگهایی که در زمان بچگی ساختم این آهنگ Marching Season هست.

حدود 30 سال پیش!در اون زمان چیزهای زیادی تو ذهنم بود که میخواستم با پیانو بنوازم اما به خوبی نمیتونستم پیانو بزنم. 

به طوری که در ابتدا با دست چپ و بعد راست مینواختم  

اما میخوام امشب برای شما با هر دو تا دست بنوازم...

 

ویدیو کیفیت بسیار خوبی داره و توسط تماشاگران فیلمبرداری شده.

   

 

Marching Season - Flv_Mp4_Hd - Youtube

 

Download - 56.59 Mb - Wmv - Mediafire

 

لینک زیر فایل صوتی همین ویدیو هست که من تغییراتی درش بوجود آوردم و فکر می کنم با این کیفیت و تنظیم به نوعی کمیاب باشه.امیدوارم لذت ببرید.   

  

 Download - 4.65 Mb - MP3 - 4Shared    

     

 http://s1.picofile.com/file/6266300800/Marching_Season.jpg

 

موفق باشید

 

تا بعد...

موسیقی یانی و حرکات هنری و ورزشی

سلام. قبل از هرچیز بگم که این مطلب نوشته ی من نیست. متعلق به آقا سجاده. من فقط یه کمی ویرایشش کردم. به همین دلیل اگه سوالی در مورد مطالب براتون پیش اومد من خیلی نمیتونم کمکتون کنم. بهتره که سوالاتتونو از خود آقا سجاد توی قسمت کامنت ها بپرسید.

 آیا شده تا به حال به ارتباط نه چندان دور موسیقی یانی با حرکات هنری ورزشی (همون حرکت موزون) فکر کنید؟
 مدتی بود که سر نخ هایی از این موضوع داشتم اما امکان تحقیق و جست و جو نداشتم. اگر به سایت کلیپ های آنلاین مراجعه و درباره ی یانی جست وجو کرده باشین ، یکی از چیز هایی که بهش برمیخورین همین ویدئو های جالبیه که دربارش صحبت می کنیم. من همیشه به این موضوع فکر میکردم. حالا که مدتیه امکاناتش فراهم شده ، رفتم دنبالش. چیزای جالبی پیدا کردم. هر چند بی عیب و نقص نیستن. بزرگترین اشکالش اینه که به نظر میاد صدای آهنگ کمی عقب و جلوتر از حرکات هست. مثل اینکه اول اجرای زنده بوده بعد صدا ریمیکس شده روش. با این حال من که از بعضیاش خیلی خوشم اومد. مخصوصا At First Sight دقیقا با همون تصوری که من ازش داشتم اجرا شده. چندتایی شو اینجا میگذارم اگر وقت داشتم و استقبال شد بقیشو هم میگذارم. هر چند امتحانات ترم نزدیکه من مدتی ناپدید میشم تا همه در آرامش زندگی کنن خودتون هم می تونین پیدا کنین من یه بیست و چندتاییشو گرفتم اگر بیشتر جستوجو میکردم بازم بود.

اینهایی که اینجا میگذارم از نظر من بهترین ها هستن البته بعلاوه یه چندتا دیگه که شاید بعدا اضافش کردم.



At first Sight خیلی جذاب و رمانتیک
Download - 16 MB - FLV - Mediafire

Santorini هماهنگ با ریتم موسیقی و پر انرژی
Download - 13.11 MB - MP4 - Mediafire

The Mermaid جذاب و چشم نواز (ترکیب رنگ و چیدمان صحنه)
Download - 9.32 MB - FLV - Mediafire

The Flame Within جالب و مثل آهنگش خیلی خاص
Download - 17.48 MB - FLV - Mediafire


Renegade بسیار جالب
Download - 15.23 MB - FLV - Mediafire

Mother Night هنری ورزشی و بسیار هماهنگ
Download - 9.9 MB - FLV - Mediafire

A Walk In The Rain جالبه مخصوصا شروعش
Download - 16.26 MB - FLV - Mediafire

With An Orchid بسیار هنری
Download - 13.91 MB - FLV - Mediafire

Face In Photograph بسیار هماهنگ و هنری اما یه کمی جلف
Download - 16.39 MB - MP4 - Mediafire

Whispers In The Dark هنری و جذاب
Download - 13.04 MB - MP4 - Mediafire

Flight Of Fantasy
Download - 14.47 MB - MP4 - Mediafire


موفق باشید

Voyage Released

سلام

این پست باید خیلی وقت پیش منتشر میشد اما به دلایلی نشد!

من فهمیدم که بعضی از دوستان با اینکه لینک دانلود این آهنگ توسط دوست عزیزمون بی همتا منتشر شده ، هنوز نتونستند این آهنگ را گوش بدند. برای همین لینک دانلودشو با کیفیت و سرور های مختلف براتون میذارم. حتما حالا پیش خودتون میگید که ای بااااباااا بعد از این همه وقت که پست ندادند حالا هم که اومدن و پست دادن پست قدیمی و تکراری میدن! باید خدمتتون عرض کنم که یه پست با موضوع خیلی جالب در حال آماده سازیه که به زودی بعد از این پست میذاریمش!



لینک های دانلود به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند

هک شدن وب سایت

http://s1.picofile.com/file/6234990940/restored.jpg

سلام به همه دوستان


دیشب ( پنجشنبه ) راس ساعت 22:30 سایت مورد حمله ی هکر ها قرار گرفت و متاسفانه به مدت تقریبا 2 ساعت از دسترس خارج شد. با تلاش های دوست عزیز و خوبم ساعت 00:30 روز جمعه با یک جنگ هکری سایت مجددا به حالت عادی برگشت. دیشب بعد از اتمام کار restore سایت با فرستادن یه تروجان به کامپیوتر هکر سایت متوجه شدیم که اون فرد کیه. فردی که در ظاهر بسیار با ما دوست و همراهه اما در باطن فقط هدفش خراب کردن اینجاست. نمیدونم که من یا سامان چه هیزم تری به تعدادی آدم فروختیم که میخوان سر به تن ما و این وب نباشه! در هر صورت خدا کمک کرد و ما پیروز این میدان بودیم. من اسمی از اون فرد نمیارم اما برای اینکه باورش بشه که من اطلاعاتشو دارم و به راحتی می تونم رسواش کنم یه سری مشخصاتشو میگم که همه بدونن. این فرد ساکن تهرانه. طرفای خیابون شریعتی. سرور شرکت ای دی اس الش توی کرجه، سیستم عامل کامپیوترش ویندوز سونه، از مرورگر نت اسکیپ برای هک کردن ما استفاده کرده و ...

من امروز خیلی حالم گرفته شد وقتی فهمیدم کار کار یه دوست بوده نه دشمن! به قول معروف:

من از بیگانگان هرگز ننالم                                     که با من هرچه کرد آن آشنا کرد


خدا را شکر میکنم و از دوست عزیزی که برای ما سایت را برگردوند و هویت این فرد را مشخص کرد کمال تشکر را دارم.


در آخر میخوام به همه کسانی که در این چند هفته ی اخیر هر روز و شب به من ایمیل میدادند و یا آف میگذاشتند و منو تهدید می کردند که اگه نرم و باهاشون یک وب نزنم و اینجا را نبندم میان و اینجا را هک میکنن بگم که اولا من با این مسئله که پیش اومد تازه بیشتر علاقه مند شدم که به راهم ادامه بدم ثانیا من با هیچ کسی جنگ یا دعوا ندارم هر کسی بخواد می تونه بره و برای یانی وب بزنه و اصلا به من ربطی نداره ثالثا اصلا فکر این را که این وب سایت (یا وبلاگ یا هر چیز دیگه که شما اسمشو میذارید)(که اصلا هم برای من اهمیتی نداره که بهش چی میگید) تعطیل بشه را از مغز خالیتون بیرون کنید. من با وجود اینکه فهمیدم چه گرگ های میش نمایی در کنارم هستن حتی اگه قرار باشه بمیرم نمیذارم که این وب تعطیل بشه!


در نهایت از همگی عذر میخوام اگه لحن حرف زدنم تند بود. من در این پست قصد توهین به شخص خاصی را نداشتم و تمام حرف هام (حتی اگه توهین بوده از نظر شما) برمیگرده به کسایی که اول صفاتشونو ذکر کردم.


با اجازتون تا بعد