هک شدن وب سایت

http://s1.picofile.com/file/6234990940/restored.jpg

سلام به همه دوستان


دیشب ( پنجشنبه ) راس ساعت 22:30 سایت مورد حمله ی هکر ها قرار گرفت و متاسفانه به مدت تقریبا 2 ساعت از دسترس خارج شد. با تلاش های دوست عزیز و خوبم ساعت 00:30 روز جمعه با یک جنگ هکری سایت مجددا به حالت عادی برگشت. دیشب بعد از اتمام کار restore سایت با فرستادن یه تروجان به کامپیوتر هکر سایت متوجه شدیم که اون فرد کیه. فردی که در ظاهر بسیار با ما دوست و همراهه اما در باطن فقط هدفش خراب کردن اینجاست. نمیدونم که من یا سامان چه هیزم تری به تعدادی آدم فروختیم که میخوان سر به تن ما و این وب نباشه! در هر صورت خدا کمک کرد و ما پیروز این میدان بودیم. من اسمی از اون فرد نمیارم اما برای اینکه باورش بشه که من اطلاعاتشو دارم و به راحتی می تونم رسواش کنم یه سری مشخصاتشو میگم که همه بدونن. این فرد ساکن تهرانه. طرفای خیابون شریعتی. سرور شرکت ای دی اس الش توی کرجه، سیستم عامل کامپیوترش ویندوز سونه، از مرورگر نت اسکیپ برای هک کردن ما استفاده کرده و ...

من امروز خیلی حالم گرفته شد وقتی فهمیدم کار کار یه دوست بوده نه دشمن! به قول معروف:

من از بیگانگان هرگز ننالم                                     که با من هرچه کرد آن آشنا کرد


خدا را شکر میکنم و از دوست عزیزی که برای ما سایت را برگردوند و هویت این فرد را مشخص کرد کمال تشکر را دارم.


در آخر میخوام به همه کسانی که در این چند هفته ی اخیر هر روز و شب به من ایمیل میدادند و یا آف میگذاشتند و منو تهدید می کردند که اگه نرم و باهاشون یک وب نزنم و اینجا را نبندم میان و اینجا را هک میکنن بگم که اولا من با این مسئله که پیش اومد تازه بیشتر علاقه مند شدم که به راهم ادامه بدم ثانیا من با هیچ کسی جنگ یا دعوا ندارم هر کسی بخواد می تونه بره و برای یانی وب بزنه و اصلا به من ربطی نداره ثالثا اصلا فکر این را که این وب سایت (یا وبلاگ یا هر چیز دیگه که شما اسمشو میذارید)(که اصلا هم برای من اهمیتی نداره که بهش چی میگید) تعطیل بشه را از مغز خالیتون بیرون کنید. من با وجود اینکه فهمیدم چه گرگ های میش نمایی در کنارم هستن حتی اگه قرار باشه بمیرم نمیذارم که این وب تعطیل بشه!


در نهایت از همگی عذر میخوام اگه لحن حرف زدنم تند بود. من در این پست قصد توهین به شخص خاصی را نداشتم و تمام حرف هام (حتی اگه توهین بوده از نظر شما) برمیگرده به کسایی که اول صفاتشونو ذکر کردم.


با اجازتون تا بعد


نظرات 73 + ارسال نظر
سجاد جمعه 10 دی 1389 ساعت 01:44 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام....
محمد جان متوجه نشدم منظورتو!!! یعنی واقعا معنی واژه خز رو توضیح بدم!! یا منظورت چیز دیگه ای بود؟؟
کنسرتش هم تجربه ی خیلی متفاوتی از یانی خواهد بود!!

محمد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 23:30 http://www.yannilover.blogfa.com

http://www.mediafire.com/download.php?1ls5tw9kllaw5l4
مهدی اینه لینکش دیگه
با یه کلیک روی وبلاگ دوستدارای یانی می تونستی پیداش کنی.

مهدی چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 23:03

آقا میلاد لینک آهنگ رو نمیزاری؟

محمد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 18:27 http://www.yannilover.blogfa.com

راستی دوباره نظرات تایید شدنی شده؟

نریمان چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 17:07 http://yanniran.blogsky.com

یانیران به روز شد. لطفا سر بزنید و نظر یادتون نره........

محمد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 15:59 http://www.yannilover.blogfa.com

واااااااااای
من تا حالا علیرضا و محمدرضا رو با هم یکی می دونستم. از این نظر قبلیم فهمیدم.
راستی سجاد این خز که نوشته بودی یعنی چی؟
اگه یانی یه آلبوم یا کنسرت آگوستک (اگه درست نوشته باشم) بذاره به نظرم حسابی می گیره. اینا هم خوبن ولی! (الکترونیکا)
راستی بچه ها اگه کسی اطلاعاتی داره توضیح بده که ساخت کدومش سخت تره؟ الکترونیک و آگوستیک.
ممنون

سعیدs چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 13:51

راسی محمدرضا کلی خندیدم خیلی قشنگ نوشته بودی مخصوصا اونجایی که صدای استندینگ این موشن میومد
میگم علیرضا توجه کردی از وقتی که سایت هک شده چقد حس طنز بروبچ بیشتر شده

Hooti چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 12:45

حس میکم این عکس تکراریه ولی به هر حال یه عکس 2000*2000 از چهره یانی تقدیم به شما :
حجم : 750 KB

http://ups.night-skin.com/uploads/89-10/1314916714.jpg

Hooti چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 12:12

اینجا اداره بود ما خبر نداشتیم. من که به شما دستور ندادم که میگید از مدیران دستور میگیرید. اصلا جوک نوشتم .بیخیال بابا.

سعیدs چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 10:13

سلام علیرضا جان.چند وقت بود نیومده بودم ندیده بودم سایتو.به هرحال ببخش اگه یه خورده دیره.
فقط میخوام بگم ناراحت نباش ما همه در کنارتیم برای یانی و نمیذاریم هیشکی هیش تعرضی به این سایت بکنه و به طرفدارای یانی.
در آخر میخوام ازت تشکر کنم که همه مسایلو صادقانه با ما در میون میزاری.امیدوارم همیشه موفق باشی
به امید پیشرفت هرچه بیشتر سایت با تلاشای همه

سجاد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:52 http://www.s-mb.blogsky.com

راستی نوع صداهای بکار رفته توی voyage یه جورایی مثلا آخر تکنولوژی و این حرفا دیگه خیلی جالب بود.
تاحالا که اون trust of touch , seasons تو مود همون آلبوم if i ...
هست اما voyage و vertigo خیلی متفاوتن. vertigo رو دادم یه نفر گوش کنه بلا فاصله گفت خز!!! گفتم بی خیال بابا بگذار کاملش بیاد!!!

سجاد چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:45 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
اقا این کاور پشت آلبوم نیست احتمالا

نگین سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:51

ای وای چه سوتی ای
منظورم از میلاد فرید بود.. معذرت می خوام آقا میلاد باشما نبودم .. شما بشین سر جات

نگین سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 23:49

سلام دوستان یانی دوست دوست داشتنی
جناب آقا یا خانم Hooti ببخشید من این عکس رو باید چیکارش کنم؟ این که اصلاً عکس خود یانی توش نیست دقیقاً بگو باید چیکارش کنم .؟؟ یعنی عکس یانی بذارم توش؟
در ضمن من از مدیران دستور می گیرم با آنها هماهنگ شده و سپس مدیران به اینجانب ابلاغ می فرمایند و سفارشات عالی در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته خواهد شد.. با تشکر .. نگین

آقا میلاد منم که همونو گفتم شما قبول نکردی رفتی از اول تا اخر کنسرت رو نگاه کردی.. راست میگی ولی من که نمی تونم یه روز رو بدون کنسرت 2006 بگذرونم..

میلاد سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 22:21

تو وبلاگ بى همتا لینک voyage هست ادرسش تو لینک دوستان وبسایت هست به نام وبلاگ دوستداران یانى

ص.غ سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 21:49

کسی لینک voyage رو داره؟

Hooti سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 19:02

راستی یادم رفت:
Merry Christmas!

Hooti سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 19:00

اینم آهنگ O Holy Night یانی با صدای نیتان پاشکو و کلوی
حجم : 7 MB

http://www.4shared.com/audio/2cta-_04/O_Holy_Night.html

Hooti سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 17:40

یه عکس دیگه از آلبوم :
این یکی از قبلیه خیلی حالگیرتره ولی اگه نگین خانم لطف کنن تغییراتی روش اعمال کنن حتما بهتر میشه <خدا رو چی دیدی؟> :
حجم و ابعاد : KB 80 1920*1200

http://photobucket.comuv.com/images/a8fcd92d5958.jpg

مهدی سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 12:16

آقا میلاد من آهنگ voyage رو گوش دادم با این که من از موسیقی سر رشته ای ندارم ولی با شما موافقم یه حالت امروزی خاص داشت واون خاص بودن مربوط میشه به یانی.
و اسم این آهنگ فرانسویه (و به معنای هجرت یا سفر) شاید این آهنگ به سبک فرانسوی باشه.

فرید سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 00:42

می دونم نگین جان نیاز نبود اما خودتم که طرفدار یانی هستی بهتر می دونی آدم که میشینه پای یانی دیگه هی کم کم می بینیه و وقتی به خودش میاد میبینه کل کنسرت رو نگاه کرده.در ضمن نکته ای که در مورد کنسرت میگی کاملا درسته.اکثر بخش های کنسرت 2009 ضبط شده هستند.اگه دقت کنی توی همون کنسرت اون بچه ها اصلا آهنگ رو یادشون میره . هیچ کدوم از اول تا آخر آهنگ رو کامل نمیتونه بخونه.یادمه زمانی که کنسرت ربلیز شد توی وبلاگ بی همتا گفتم یانی در کنسرت 2009 تبدیل به یه ژست شده و به جز یه تیکه های خیلی کوچیک توی within attraction و santorini دیگه نوازندگی نمی کنه.یعنی کلا کنسرت اجرای زنده کمی داره و اکصرا ضبط شده هستن و این چیزیه که جذابیت کنسرت های جدید یانی رو نسبت به کارای قبلی کمتر میکنه

سجاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 23:37 http://www.s-mb.blogsky.com

Hooti جان این یه تیکه رو خیلی خوب اومدی

میلاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:13

کنسرت 2009 یانى PBS و تمام اهنگ هاش میکس و یانى با تموم اهنگ هاش کمى دکلمه میکنه مجاز به خوندنش نیست

Hooti دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:08

آقا سینا سایت هم هک بشه مهم نیست.
مهم عشق و علاقه ایه که بین طرفداراست.
مهم نیست 5 پست باشه یا 500 تا.
اگه واقعا از طرفدارای یانی هستی باید از این افکار های مسخره دور باشی. اگر هم طرفدار نیستی مزاحم ما نشو.

نگین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 21:39

اقا مهدی خواهش می کنم .. قابل نداشت .. بازم اگر سوال داشتی اینجا همه در خدمتیم .. مدیرا در اولویت هستن البته در ضمن بیشتر سوالایی که می کنی جوابش تو بیوگرافی هست .. بخونی متوجه می شی...

آقا فرید واسه فهمیدن اون قضیه صدای یانی نیاز نبود کل کنسرت رو نگاه کنیا

نگین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 21:34

آهنگ in your heart تو کدوم آلبومشه ؟
خب پس اون دو تا کلمه رو کی میگه ؟
من فک می کنم حتی صدای اون بچه ها هم زنده نست چون هیچکدوم از بچه ها هم میکروفون ندارن... صدای یانی خب قبلاً ضبط شده و اونجا پخش میشه... اوکی؟
در ضمن عیب نداره .. n بار دیگه ببین ارزش داره..

میلاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 18:37

مهدى جان دراولین فرصت برات میزارم و دوم اینکه من اهنگ voyage شنیدم به نظر من با اینکه سبک یانى داشت امروزى بود نظر شما چیه؟

فرید دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 18:13

نگین جان یه چی گفتی من به شک افتادم رفتم کل کنسرت 2009 رو واسه nامین بار نیگا کردم ببنیم درسته یا نه.گفتی یانی دو کلمه لاو و پیس رو میگه.ما که ندیدیم یانی میکروفن به دست بشه توی این آهنگ.همشو اندرتوماس میخونه.یانی باهاش زمزمه میکنه (مثل اکثر آهنگ ها) اما اینطوری نیست که میکروفن به دست باشه و بخونه و صداش توی آهنگ باشه

مهدی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 18:04

اگر لطف کنی لینکش رو بزاری ممنون میشم

میلاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 14:33

راستى اقا مهدى اهنگ in your heart بدون خواننده
دارم و هست

میلاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 14:29

اگه علیرضا وقت کردى آهنگ voyage خودت اپ کن

Milad دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 14:25

تو کارت پستال تمام قاره ها رو نام برده ولى هنوز لیست تور یانى اعلام نشده اگر خبرى شد علیرضا اعلام میکه ما هم منتظریم

فاگوت دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 14:01

دوستان عزیز مجدد سلام و ممنون بابت لینک کار پستال.بی زحمت اگه می دونین جواب سوالم رو بدین. منظور از asia که به عنوان یکی از مکانهای کنسرت جدید توی کارت پستال میاد کدوم شهرها و کشورهاست؟

مهدی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 12:37

ممنون.
باز خوبه یکی هست جواب سوالای مارو بده

نگین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 00:58

سلام
فقط خواستم ج آقا مهدی رو بدم
اون اهنگی که گفتی nican( in your heart)j که فکر نمی کنم بدون خواننده ش باشه .. که اگرم باشه باید به همین اسم داخل پرانتز که نوشتم باشه.. مگه شما کنسرت 2009 بانی رو ندیدی؟ یه قسمتی تو این آهنگ هستش که یکی میگه Peace و Love اون یانی هستش .. بقیه رو اندر تامس می خونه.. جزو اون 4تا خواننده هاشن..

سجاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 00:50 http://www.s-mb.blogsky.com

با نظر آقا میلاد موفقم اینجا با 50 تا پست که خوبه با 5 پست هم باشه برای ما ارزش داره. گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده. مهم اینه که اینجا آمار بازدید بالایی داره. کلی هم بازدید کننده ثابت داره. یه سری مطالبش هم هیچ کجا پیدا نمیکنی. شما هم که نمیخوای این وسط هکر باشی که؟؟

ص.غ یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:30

خیلی ممنون آقا سجاد ما تونستیم save بکنیم.
و ممنون از Hooti بخاطر کاور آلبوم
ولی کاورش خیلی سادست، حال نمیده، عکس های داخل این فایل کارت پستاله خیلی ردیفترن، مخصوصا آخرین عکسش جون میده واسه کاور.

میلاد یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:08

اقا سینا توهین نکن هرکى هستى براى خودتى اینجا براى ما ارزش داره حتى اگه 50 تا پست داشته باشه

مهدی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 21:52

سلام کسی آهنگ nican رو بدون خواننده نداره و آیا یانی توی این آهنگم میخونه؟

سینا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 21:40

هک چیه یکی ندونه فک میکنه حالا چه سایتی داری!
همش ۵۰ تا پست زدی کشتی خودتو

Hooti یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 19:32

لینک پایین توی قسمت نظرات قبل هم بود.
ص.غ عزیز خواسته بود که بازم گذاشتم.
فکر کنم که این تنها کاوریه که تو اینترنته.
اگر کسی تو اونترنت سراغ داشت واسمون بذاره.
ممنون و خسته نباشید.

Hooti یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 19:22

عکس 1000*1000 جلد آلبوم Truth Of Touch

http://xm.hostei.com/images/71d8d05d7950.jpg

حجمش هم 200 کیلوبایت است

فرید یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 16:55

محمد رضا دمتتت گرم!بابا تو سلطان طنزی.خیلی حال کردم.کلی خندیدیم داداش.راستی آقا این آهنگ voyage عجب چیزیه من که کلی باش حال کردم.البته سبکش یه ذره متفاوته با کارای سابق.حتی سبکش مثله if i could tell you که خیلی ها می گفتن نیست.من که با گوش دادن این آهنگ منظور یانی رو از این که گفت بیشتر الکترونیکه تا آگوستیک بیشتر فهمیدم.گفتم نکنه منظور از الکترونیک سبکی مثل ژار باشه چون اصلا با یانی سنخیت نداره این شکل موسیقی.در فکر میکنم این آلبوم خیلی کار متفاوتی باشه و که هیچ کدوم از کارای یانی قابل مقایسه نیست من که تا حالا از این 3 تا دمو و این یه آهنگ کامل که اومده از Vertigo خیلی خوشم اومد.نظر شماها چیه؟

میلاد یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 13:55

ببخشید اگه وقت کردید یه سریهم به بی همتا بزنید

میلاد یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 12:22

این فایل فلش میتونید به راحتى با نرم افزارهاى مدیریت دانلود مثل دانلود منیجر ذخیره کنید من خودم امتحان کردم و میتونید فیلم یوتیوب هم به راحتى ذخیره کنید

مهدی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 11:02

سلام کسی آهنگ nican رو بدون خواننده نداره و آیا یانی توی این آهنگم میخونه؟

فاگوت یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 10:46

دوستان عزیز سلام و ممنون بابت لینک کار پستال. یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین منظور از asia که تو کارت پستال میاد کدوم شهرها و کشورهاست؟ راستی من با ادرس اقا سجاد رفتم اما بازم نتونستم ذخیرش کنم.

سجاد یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 00:16 http://www.s-mb.blogsky.com

اگه با این ادرس بازش کنین میتونین با مرورگرتون save as کنید و روی هارتون ذخیرش کنین
http://www.idesign4u.com/yanni/yanni-ecard.swf

ص.غ شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:17

سلام به همگی
خوشحالم که اینجا سرپاست
کسی کاور آلبوم جدیده رو نداره واسمون لینک کنه؟
راستی این کارت سال نو رو نمیشه دانلود کرد، نه؟ آخه عکساش خیلی باحاله

میلاد شنبه 4 دی 1389 ساعت 22:13

حالا نمیشه اول و اخر اسمش بگى

علیرضا: بیخیالش بشو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد