Voyage Released

سلام

این پست باید خیلی وقت پیش منتشر میشد اما به دلایلی نشد!

من فهمیدم که بعضی از دوستان با اینکه لینک دانلود این آهنگ توسط دوست عزیزمون بی همتا منتشر شده ، هنوز نتونستند این آهنگ را گوش بدند. برای همین لینک دانلودشو با کیفیت و سرور های مختلف براتون میذارم. حتما حالا پیش خودتون میگید که ای بااااباااا بعد از این همه وقت که پست ندادند حالا هم که اومدن و پست دادن پست قدیمی و تکراری میدن! باید خدمتتون عرض کنم که یه پست با موضوع خیلی جالب در حال آماده سازیه که به زودی بعد از این پست میذاریمش!



لینک های دانلود به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند

نظرات 173 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 11:03

با سلام
من نت موسیقی های یانی رو به صورت دو ر می فا سی لا

می خواستم .نمیدونم چیکار کنم

سجاد پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 13:56 http://www.s-mb.blogsky.com

حمید رضا جان من به علت افت کیفیت اتصالم به اینترنت مدتیه صفحه هم به زور لود میکنم. اینه که نتونستم کاراتو دانلود کنم. تا ببینم کی توفیق حاصل میشه

taxi3 چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:12

بچه ها اهنگ تیتر پایانی فیلم دسپرادو2رو نیگاه کنین =

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 20:54

سلام به همه دوستان
ص.غ جان ، Adel جان ، روزبه جان و امیر جان ، از همتون بخاطر نظراتتون ، متشکرم.
1 بیوگرافی با اجازه بچه ها از خودم میگم(منو ببخشید ، قصد ریا ندارم)
متولد 6 مهر 1363 هستم. توی شیراز بدنیا اومدم و شیرازی هم هستم.
کلاس پنجم دبستان بودم که با مامانم اینا رفته بودیم فروشگاه رفاه. یه ارگ کوچولو که طولش 40 سانتیمتر بود از کلاس سوم دبستان که هدیه تولدم بود ، داشتم. توی رفاه که راه میرفتم ، 1 دفعه ، آهنگ Swept Away که از یانی بود رو شنیدم و اسرار روی اسرار به مامانم که این کاستو برام بخر ، مامانمم نمیخرید ، میگفت موقع امتحانهای ثلث دومت هست. بهر حال خرید برام. همرو توی خونه دیوونه کرده بودم. شبانه روز اون کاستو گوش میدادم. سال دوم راهنمایی به کلاس پیانو رفتم بعد از 5 سال ، شروع کردم به آهنگسازی ، البته سبکم کلاسیک هست و بتهون رو میپرستم. از قبل از دانشگاه تا الان هم آهنگسازی کار میکنم ، استاد اصلی من هم داود جعفری بوده و هست که نابینا هست و استادان داود هم ، احمدپژمان ، اسلامی ، دیباذر و... بودن. بنظر من ، آهنگسازی یه حس هست که انسان باید بتونه تبدیلش کنه به صدا . توی خیابون که راه میرم ، 1 دفعه 1 آهنگ به ذهنم میرسه که با دهنم میزنمش و با موبایلم ظبطش میکنم تا سوژه یا اون ملودی رو از دست ندم. امیر جان ، با سینتی سایزر میتونی ، آهنگساز بزرگی بشی و بهترین گزینه برای تو ، تمرین و ایجاد حس روی ساز هست.

امیر چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 19:29

سلام حمید رضا جان..حمید رضا جان شما تو کدوم شهر فعالیت میکنین..منم مثل شما آهنگسازم اگه بشه میتونیم با هم دیگه فعالیت بکنیم..ساز من پیانو و سینتی سایزره..1 استدیوی تقریبا کاملی هم دارم..منتظر پیغامت هستم!!

روزبه چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:56

حمید رضا جان موسیقی رو از کجا شروع کردی ؟ من علاقه وحشتناکی به آهنگ سازی دارم . هر موقع موبایلم آهنگ بخش کردنی تیریب کنسرت برم میداره ... به سینتی سایزر هم علاقه شدیدی دارم . یه راهنمایی میکنی که از کجا شروع کنم و چطور در این وادی بیش برم ؟

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:47

و یه چیز دیگه این که شما گفتید از مطالبی که تا الان خوندم کامل تر بود ولی بازم متوجه نشدم.

Adel چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:46

حمید رضا جان آهنگات خوب بودن
ولی من از موسیقی سر رشته ای ندارم که طوری نظر بدم که به دردت بخوره
موفق باشی
به قول دوستان این که اسم قطعات خودت رو خودت انتخاب کن چون کارهای خودتن

مصطفی رحیمی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:45

مرسی البته اون یه مثال بود. ولی کلا چیز سختی به نظر می رسه.در مورد اون سوال که سنتور من الان چه جوری کوکه باید بگم ذاست نمی دونم ولی یادمه یه روز سه سال پیش بود اون موقع ها که می رفتم کلاس وقتی استادم داشت راجع به کوک سازم حرف می زد و منم مثل همیشه حرفاشو متوجه نمی شدم(آخه خیلی تند تند حرف می زد) کلمه شور رو فهمیدم که از دهنش بیرون اومد.این کمکی میکنه؟

ص.غ چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:28

حمید رضا به نظرم تم آهنگ هات قشنگ بودن. راستی دوست دارم بدونم چند ساله کار کردی و اینکه 1 پیشنهاد: اسم آهنگا رو خود خودت انتخاب کن (پشیمون نمیشی) و طوری بذار که اگه به انگلیسی برشون گردوندی همچنان قشنگ بمونن.

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 17:17

سنتور ، سازی هست که باید در دستگاه های مختلف کوک بشه ، مثل نی که توی دستگاه های مختلف باید نی های مختلف داشته باشیم ، مثل چنگ (هارپ) که توی کنسرت های یانی دارین میبینین که مثلا 5 تا چنگ هست که توی هر آهنگ از یکیش استفاده میشه.
من ترتیب فواصل موسیقی رو بهت میگم ، خودت دیگه میتونی روی سنتور بدست بیاری ، البته اینجا سایت طرفداران یانی هست که من از همه بخاطر این مطالب معذرت خواهی میکنم.

هر پرده از 2 تا نیم پرده تشکیل شده که هر نیم پرده هم از 2 تا ربع پرده تشکیل میشه.

بین نت دو و ر - 1 پرده
بین نت ر و می - 1 پرده
بین نت می و فا - نیم پرده
بین نت فا و سل - 1 پرده
بین نت سل و لا - 1 پرده
بین نت لا و سی - 1 پرده
بین نت سی و دو - نیم پرده
پس بین سی و دو ، نیم پرده هست که شما گفتید 1 پرده. بین سی بمل و دو ، 1 پرده هست. شما باید 1 سیم قبل از سی رو بزنید، البته اگه کوک سنتور شما ، سیم چهارمش ، سی بمل کوک شده باشه . الان سنتور شما ، چه نتهایی داره ؟ گام یا دستگاه سنتور شما چی هست ؟

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:50

منظورم نیم پرده و ربع پرده و ... بود.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:49 http://www.yessss.blogsky.com

آها راستی یه چیزی .یه سوال دارم مخصوصا از تو حمید رضا
من الان سه ساله که موسیقی کار میکنم. سنتور. و بعد از این سه سال از بخش پرده ها فقط تئوری شو یاد گرفتم ولی تو عملیش مشکل دارم ببین مثلا سیم پنجم در سنتور سی ه سیم ششم هم دو ه از سی تا دو یه پرده حساب میشه ولی مثلا وقتی می گن سی بمل باید چجوری بنوازیمش؟ هرکی می دونه خواهشا کمکم کنه که کارم خیلی لنگه.

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:42

مرسی مصطفی جان

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:31

همین الان یانی باهام تماس گرفت . بیچاره گریه ش در اومئه بود می گفت مگه اون سایت واسه من درست نشده؟ پس چرا آهنگای بقیه رو توش میذارید و راجع به اونا نظر می دید؟ حقم داره طفلک حمید رضا بهتر نیست یه وبلاگ بسازی و آهنگ ها تو توش بزاری و یه رای گیری درست حسابی توش بکنی؟

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:28

راستی میلاد.فک نکنم بتونم بیام اونجا چون من فقط برای سر زدن به دو سه تا استدیو میام تهران ولی تو اصلا آدرس خونتونو بده خدا رو چه دیدی شاید اونجا نزدیک بود بهم تو رو خدا میبینید چه گیری کردیم؟

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:25 http://WWW.YESSSS.BLOGSKY.COM

سلام. من بر خلاف خیلی از دوستان هم سواد موسیقی دارم هم آهنگ شناسم.اگر هم سرنوشت بخواد سال دیگه آلبوم منم درس می شه. راستش برای آهنگایی که می سازم اسم های جالبی انتخاب کردم. و اما به نظر من آهنگ رویای خاموش همونطورکه بقیه هم گفته بودن خیلی زیبا بود و من پیش خودم براش یه اسم انتخاب کردم که می گمش امیدوارم خوشت بیاد از نظر من که به آهنگ می خوره: زمستان رویایی.
تازه رویا هم داره دوباره.

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:13

مرسی محمد جان

محمد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:01 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
به نظر من (البته خیلی آهنگ شناس نیستم) آهنگ خاطرات شیرین کودکی از بقیه دلنشین تر بود. بعدش هم رویای خاموش بعد از اون هم شور عشق. البته جای کار بیشتری داره. شاید اگه می شد بهشون افکتای بیشتری داد خیلی بهتر می شد.
در مورد اسم هم من خیلی سلیقه اسمی ندارم ولی بعد از کمی تفکر نظرم رو می گم.
فعلا

میلاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:56

سلام به همگی
مصطفی من اینترنتی نخریدم پارسال با چه بدبختی از پشت شهرداری (سابق) گیر آوردم ولی اگه خواستی میتونم به داداشت بدم به من ایمیل بزن
milad.parish2010@gmail.com
adel جان هنوز ایمیلمم ندیدم بهت خبر میدم
و درباره اهنگ 1001 یانی میتونم همین بگم که بسیار زیباست و زنگ موبایل گوشیم گذاشتم

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:53

فقط محمد رضا جان و میلاد جان نظر دادن.
حداقل من منتظر ۳۰ تا نظر هستم. خواهش میکنم همه نظر بدین. در ضمن ، محمد رضا جان ، اسمی رو که گفتی ، انتخاب کردم واسه یکی از کارام. مرسی از تو محمدرضای عزیز

از همه بچه های زیر میخوام که نظر بدن ، ممنون
علیرضا - سامان - سجاد -محمد - هادی - عادل - مصطفی - نگین - تاکسی 3 - ص.غ .....

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:46

فقط محمد رضا جان و میلاد جان نظر دادن.
حداقل من منتظر ۳۰ تا نظر هستم. خواهش میکنم همه نظر بدین. در ضمن ، محمد رضا جان ، اسمی رو که گفتی ، انتخاب کردم واسه یکی از کارام. مرسی از تو محمدرضای عزیز

از همه بچه های زیر میخوام که نظر بدن ، ممنون
علیرضا - سامان - سجاد -محمد - هادی - عادل - مصطفی - نگین - تاکسی 3 - ص.غ .....

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:44

آره ۱۰۰۱ خیلی خوبه

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:41

؟

هادی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:21

wow
چه خبر بشه تا 13 ساعت دیگه!
هیچوقت از این کارا نمیکردی علیرضا... خیلی پست مهمی باید باشه

Adel چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:45

با نظرت تا حدودی مخالفم آخه همین صداهای زیادشه که قشنگش کرده.
به نظرم تو آلبوم voices این آهنگا خیلی زیبا هستند:
1001
love take me
our days
Moments Without Time
تو آلبوم voces هم خودم که واقعا عاشق آهنگای زیرم:
eterno es este amor
que te vaya bien

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:25

به نظر من سر و صداش زیاده ولی زیباست من ۱۰۰۱ بار گوشش دادم و هنوز برام تکراری نشده ولی بازم میگم سر و صدای اضافه داره میتونست بهتر باشه.

Adel چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:20

بچه ها لطفا نظرتون رو در مورد آهنگ 1001 بگین؟
به نظر من که خیلی رویاییه

Adel چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:18

میلاد جان برات email زدم.
منتظر جوابت هستم
از لطفت هم ممنونم

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:09

سایت فروشی چیزی نداره؟ اصلا از کجا خریدی؟ بگو صاف برم از همون جا بخرم دیگه (عین دیوونه ها) نه جدی بگو.... شاید بهش نزدیک باشم. منظورم خونه ی برادرم تو تهرانه. خودم که تو سبزوارم.

میلاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:00

من خودم هم اول همون داشتم ولی پارسال اصلش گیر اوردم تو بگو من چیکار کنم حجمش که بالاست نمیتونم برات اپ کنم

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:58

می دونی چیش برام دردناکه؟ این که دو ساله دارم هر روز اونو نگاه میکنم خدااااایاااااا

میلاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:57

اقا حمید رضا اهنگ های قشنگی بود یه سبک ایرانی اصیل توش بود م که خیلی خوشم اومد مثل آلبوم نسیم بهاری شهرداد روحانی اگه کارت ادامه بدی با قوت تمام میتونم بگم که طی چند سال آینده یکی از بهترین ها میشی البه این هم بگم که حتما باید ترکیبی کار کنی نه پیانو خالی ولی در هر حال خوب بود

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:55 http://www.yessss.blogsky.com

جدیخدای من . از سبزوار که هیچی توش گیر نمیاد متنفرم.. حالا باید چیکار کنم؟ از کجا گیرش بیارم هان ؟

میلاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:51

سلام مصطفی اون کنسرت ۲۰۰۹ که نو دیدی نسه اورجینال نبوده
برعکس اصل کنسرت کیفیت عالی داره تعداد اهنگ هایی هم که اجرا میشه بیشتر

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:46

نه نه نه نیاید ارور داد عکسم حجمش بالا بود مثل اینکه نمیشه بی خیال بعدا که درستش کردم باز خبر می دم حیف شد با سنتورم عکس گرفته بودم

محمد رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:41

به به ... چه عجب ..حمیدرضاجان رو کردی دلنوازی هاتو ...
ممنون .. خیلی خوب و با با احساس بود عزیز .. مخصوصا رویای خاموش که به نظر من بین این سه تا تاثیر گزار تر بود .. بعدش شور عشق و خاطرات شیرین کودکی ... خیلی خوبه که میشه روحیه ایرانی رو تو پیانونوازیت حس کرد ... در مورد اسمها هم که کارت درسته بزرگوار ولی با شنیدن رویای خاموش یه لحظه همچین چیزی به ذهنم رسید :
بر بالهای خزان
به امید سایه های رنگین درختان برای همه استعدادهای موسیقیه محجور در نقاب تنهاییه هنره سرزمینه لحظه های خیال انگیز !‌ ( عجب جمله عجیبی شد ... فک کنم بشه ازش سه چارتا اسم درآورد! )

مصطفی رحیمی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:40 http://www.yessss.blogsky.com

عکسمو تو وبم گذاشتم بیاید. شبیه محمد پیامبر نیستم؟ اون عکسش که تو نوجوونی گرفته شده؟

مصطفی رحیمی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:38 http://www.yessss.blogsky.com

راستی چی دارید می گید؟ یانی که تو کنسرت ۲۰۰۹ اصلا آهنگ our days رو اجرا نکرد. مگه چند تا کنسرت 2009 هست. مگه یه دونه نیس که خیلی بی کیفیته تصویرشم کوچیکه؟

مصطفی رحیمی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:35 http://www.yessss.blogsky.com

سلام اووووووووووووووووووووووووووووووه چه خبره؟ از دیروز ساعت یازده و سی و سه دقیقه تا الا ن سی تا نظر اضافه شده. تاکسی سه آخه اینام سواله تو می کنی؟ خو ب حرکت دستش سریعه دیگه حالا که چی؟ خوب منم طوری سنتور می زنم که همه دستامو گم می کنن سریع شدن در نواختن ساز کاریه که یه هفته بیشتر وقت نمی بره. واسه من که این طور بود.

حمید رضا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 10:55

سلام به همه.
۴ سال میشه که دارم روی آلبوم پیانویی خودم که اولین کار رسمی خودم هست ، کار میکنم.
9 تا آهنگ ساخته شده. همه 9 تا آهنگ رو استاد احمد پژمان و استاد داود جعفری تایید کردن و اسرار کردن به ظبط کارها.
الان دموی 3 تا از آهنگها آماده شده، 30 ثانیه هستن. اگه نظر بدین (چه خوب و چه بد) ممنون میشم. این کارو با اجازه مدیران سایت انجام میدم. لینک آهنگهارو میزارم. در ضمن اگه ، اسم آهنگها رو نپسندیدید ، میتونید نام جدید انتخاب کنید و به من بگید. همتونو دوست دارم چون یانی رو دوست دارین...

http://www.4shared.com/audio/YM0Vxr6o/Shore_Eshgh.html

http://www.4shared.com/audio/akCMB73V/Royaye_Khamosh.html

http://www.4shared.com/audio/uFpXAOQ_/Khaterate_Shirine_Koodaki.html

محمد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 09:09 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
همین الان که از پای کامپیوتر بلند شدم رفتم اتاق بغلی اخبار شبکه یک آهنگ in your eyes رو گذاشته بود. دستشون درد نکنه. چند ده ثانیه ای گذاشتن. ولی حیف که هیچ موقع ذکر منبع نمی کنن تو تلویزیون.

محمد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 08:58 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
فکر کنم آقا علیرضا منتظرن رکورد ۴۰۰ تا نظر قبلی شکسته بشه تا پست بعدی رو بذارن!!
در مورد کنسرتای یانی من هیچ شکی ندارم که آکروپولیس فوق العاده ترین کنسرت یانی هستش. حالا کاری به افکتای پشت صحنه و تنظیم های جدید و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و .. ندارم. حس و حالی که آهنگ های آکروپولیس با اون اجرا داره رو تو هیچ اجرای دیگه ای ندیدم.
در مورد غمگین بودن آهنگ به نظر من غمگینیش باید از طرف خود یانی باشه با پیانویی که می زنه و یا کیبوردش. (شاید به خاطر تعصب زیادی باشه). نه از طرف ویولن زن گروه و یا بقیه. مثل آهنگ the end of august یا until the last moment یا one mans dream آکروپولیس. مخصوصا با صحبت های قبل از اجرای یانی که همراه میشه یه طعم دیگه ای داره. من بعضی وقتا صبحا که می خواستم برم بیرون کامپیوتر رو روشن میکردم و آهنگ the end of august رو می ذاشتم و همراهش صبحانه می خوردم و آماده می شدم برای مدرسه و ...
راستی من گاهی وقتا کلایدرمن هم گوش میدم با کریس اسفریز. آهنگ pura vida ش خیلی جالبه. اونم یه Enchantment داره ها. خیلی قشنگه. فعلا

سجاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:55 http://www.s-mb.blogsky.com

راستی من اوایل از ویلن جیغ جیغی کاریج بدم میومد
اما الان چند ساله عاشقشم خیییییلی باحاله
یا مثلا Swept Away و The Rain Must Fall جاهای شلوغ و کل کلشو نمیتونستم گوش کنم اما الان چند ساله چند دور پشت هم گوش میکنم

انتخاب غمگین ترین کار یانی هم مشکله اما به نظر من ویلن کاریج وسط آهنگ nostalgia به خصوص اجرای لندن خیلی تاثیر گذاره من هر وقت بهش گوش میکنم خیلی پر سوزه
until last moment 2006 با اون ویلن سامول خیلی غمگینه احساس من سیاه، تاریک و تنهاست. اما اگه غمگین پیانو بخوایم One Man's Dream مثل رویاهای پرر شدس. چقدر حرف زدما!!! شب بخیر

سجاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:30 http://www.s-mb.blogsky.com

توصیف niki nana

خداییش این یانی معلوم نیست اونورش چیه!! واقعا چجوری توی اون موقیت کیبوردهم میزده!!

سجاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:27 http://www.s-mb.blogsky.com

وا!!!
نگین جان standing in motion که کوتاه نیست!! از کارهای طولانی یانی!!! اما توی کنسرت های بعد از آکروپلیس فقط یه تکیشو اجرا کرده یا حداقل توی چیزایی که منتشر کرده کامل نبوده. نسخه استدیویش که مربوط به آلبوم in celebration of life هست 5 دقیقس و اجرای اکروپلیسش با حذف مقدمه ی acroyali یه 6 دقیقه ای هست! من معمولا آکروپلیسش و گوش میکنم چون یه مقدمه 4 دقیقه ای برای خوردن یه چایی لب سوز لازمه

میلاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:19

نگین توصیف اهنگ niki nana خیلى باهال بود کلى خندیدم

سجاد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:17 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...به همه بروبچه های فعال. یکی گفته بود ۱۰۰ و چند تا کامت خیلی معرکس باید بگم توی وبلاگ مرتضی رکورد ۴۰۰ و چند تا هم داشتیم طرفدارای یانین دیگه چی فکر کردین

با نظر طاها در مورد ژار موافقم. اما همچنان خوشم نمیاد ترجیح میدم بعد از یانی کیتارو یا ونگیلس و ونجیلس(آخرش نفهمیدم چی تلفظ میشه!) گوش کنم.

حرکات دست یانی هم چیز جدیدی نیست!! از قدیم بوده. ۲۰۰۶ که چیزی یادم نمیاد خیلی وقته نگاه نکردم. اخه من کنسرتها رو دوره ای نگاه میکنم اینطوری هر دفعه اندازه بار اول کیف داره اما الان desire لندن یادم میاد و حرکات دستشو حفظم خیلی باحاله تو حس که میرم بی اختیار حرکاتش رو تقلید میکنم به خصوس یه تیکه تکنوازی یانی هست یکمی بعد از ویلن جیغ جیغیه کاریج یکیمی بعدش یه حرکت خاصی انجام میده انگار خودش با خوش مناظره میکنه من این اجرای یانی روخیلی دوست دارم. یکی از معدود اجراهایی که یه تیکه هاییش آدم حس میکنه یانی داره نهایت تلاششو میکنه توری که از اون حالت ریلکس همیشگیش و خنده هاش و ... دیگه خبری نیست. کلا توی اجرای زنده خیلی میره تو حس، با تمام وجودش اجرا میکنه انگار نواختن تنها براش کافی نیست و ارضاش نمیکنه. خیلیا چشم میدوزن به نت و کیبورد بعدم کم میارن اما خدا میدونه این یانی چه موجودیه. انگار حرف زدن و نواختن براش یکیه

نگین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:07 http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

آها راستی اینو هم میخواستم بگم
آقا میلاد من آهنگ niki nana رو تو کنسرت Tribute خیلی دوس دارم .. کلاً یانی جان تو این آهنگ جوگیر میشن .. اون جا هم بهرحال جوان تر بودن و به طبع پر هیجان تر و پر انرژی تر بپر و بالایی می کرد که عزیز دل ، مونده بودم چطوری با اون همه حرکت های بالا پایین چپ راست کیبورد هم میزنه.. تازه موهاش هم قربونش برم همش جلوی دید بود.. یعنی دو تا دست که رو کیبورد بود پاهاش هم تو هوا .. موهاش هم جلو چشمش.. عجیب اینه که آهنگ از دستش در نرفت..
و چقدر اون صحنه ای که مادرشو رو نشون داد جالب بود که مادرش هم داشت با اون آهنگ حال میکرد.. الهـــــــی

نگین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 01:00 http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

۱۲۴
چه بحث های باحالی این taxi3 راه میندازه تروخدا ببین..اول که در مورد standing in motion بود .. بعد در مورد رتبه بندی آهنگ سازا .. حالا هم حرکات دست یانی عزیز.. این آمار زیاد کامنت ها هم بیشترش بخاطر همین بحث هاییه که taxi3 راه میندازه.. حالا منم یه چیزی میگم در جواب این سوالات واسه اینکه گفته باشم..
standin in motion رو که تخصصی نمی تونم بشکافکش .. که بگم .. مطمئنم اگر موسیقی هم میدونستم بازم در حدی نبودم که کار یانی بزرگ زیر ذره بین ببرم و مورد تجسس قرارش بدم .. من فقط از کاراش لذت میبرم.. بر خلاف بعضی ها که یه آهنگ رو بطور لحظه ای کشف می کنن و عاشقش میشن.. من با همه ی آهنگهای این هنرمند حال میکنم و لذت میبرم و البته standing in motion با همه ی کوتاهیش برام همیشه هیجان انگیز و قشنگه..

غیر از یانی عزیز.. بزرگ قدرتمند در عرصه ی موسیقی متاسفانه کس دیگه ای رو نمیشناسم یا حداقل کارهاشون رو نشنیدم که بخوام رتبه بندیشو بگم یا اینکه مقایسه شون کنم.. استغفرالله.. مقایسه؟؟؟یانی ؟ با کی؟

حرکات دست!واقعاً نمی دونم چی بگم.. فقط میتونم بگم حرکات دستشو تو همین آهنگ standing in motion اون چند ثانیه آخرشو دوست دارم تو کنسرت 2009 واون حرکت آخرش بعد تموم شدن آهنگ دیووانه کننده س..و آهنگ Santorini که یه حرکت قشنگی داره که همیشه تکرار میکنه اونهم آخر آهنگ هستش..

خیلی نوشتم
فعلاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد