Marching Season 2010

http://s1.picofile.com/file/6266301806/Puerto_Rico4.jpg


 

سلام.این پست مخصوص یکی از شاهکارهای یانی هست.

آهنگی به نام Marching Season_اجرای سال 2010 در کشور برزیل؛سائو پائولو.  

یانی همیشه این آهنگ رو در کنسرتهای خود اجرا کرده و این اجرا هم از آخرین و بهترین های یانی و چارلی آدامز،درامر او هست.  

 

یانی راجع به این آهنگ در اکثر کنسرت ها توضیحاتی میده:  

یکی از اولین و زیباترین آهنگهایی که در زمان بچگی ساختم این آهنگ Marching Season هست.

حدود 30 سال پیش!در اون زمان چیزهای زیادی تو ذهنم بود که میخواستم با پیانو بنوازم اما به خوبی نمیتونستم پیانو بزنم. 

به طوری که در ابتدا با دست چپ و بعد راست مینواختم  

اما میخوام امشب برای شما با هر دو تا دست بنوازم...

 

ویدیو کیفیت بسیار خوبی داره و توسط تماشاگران فیلمبرداری شده.

   

 

Marching Season - Flv_Mp4_Hd - Youtube

 

Download - 56.59 Mb - Wmv - Mediafire

 

لینک زیر فایل صوتی همین ویدیو هست که من تغییراتی درش بوجود آوردم و فکر می کنم با این کیفیت و تنظیم به نوعی کمیاب باشه.امیدوارم لذت ببرید.   

  

 Download - 4.65 Mb - MP3 - 4Shared    

     

 http://s1.picofile.com/file/6266300800/Marching_Season.jpg

 

موفق باشید

 

تا بعد...

نظرات 145 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 01:34

سلام بچه ها من ۱۵ سالمه و عاشق یانی و گروهشم.همیشه وارد این سایت میشم و از خوندن مطالبش لذت میبرم.این سایت حال و هوای خاصی داره.ولی اولین باره که دارم براتون مینویسم.من اهل اهوازم.من خودم تو کار موسیقیم و گیتارالکتریک و پیانو کار میکنم.من از طرفداران این سایتم و خیلی خوشحال میشم با شماهاوارد مکاتبه بشم و ارتباط داشته باشم.
امیدوارم در جمعتون جایی برای من داشته باشید.
به امید آشنایی بیشتر.




زنده باد یانی

سجاد شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 20:43 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام دوباره.
آقا سعید اون لینیکی که گذاشتی و گفتی از یانی شاکی شدی و...
آره خیلی ها اون ویدئو رو دیدن. مثل اینکه ادامه شوک ویسز تازه داره به شما میرسه فکر کردین من چرا میگم این یانی وان یانی نیست که من روش تعصب داشته باشم... واسه چیه....
یانی وان بچه مثبتی که ما فکر میکردیم نبوده و نیست. اگه تحملشو دارید کتابشو بخونین. من که فقط موسقیش برام مهمه.

سجاد شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 20:07 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
فرید جان to take....to hold همونطور که گفتی
بسیار زیباست. خیلی خورب بیان کردی. نمیدونم چرا اکثر حرفات حرف دل منه!!!

محمد رضا جان میگم اون آخر highland رو هم دسته کنسرتو نمیشه فید کرد اما کلیپ رو که میشه فید کرد

سعیدs شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 13:08

راسی اینم یه ویدئو دیگه که قولشو داده بودم
http://www.4shared.com/video/HEDRNc7I/Yanni_Interview_1of2.html
این علیرضا که اصلا مث اینکه نظر منو نخونده.حالا هم که سامان یه پست جدید گذاشته پس ما واسه برو بچ آپ میکنیم پستم نخواستیم
توی این ویدئو یانی درباره ی آلبوم IF I COULD TELL YOU توضیحاتی میده.حتما میدونید که سال 2000 سال شکوفایی یانی در ایالات متحده بود.یانی در این سال خونه خودشو به استودیوی شخصی کاملا پیشرفته مجهز میکنه و سایت خودشو تاسیس میکنه که تو این ویدئو توضیح میده.این ویدئو یه قسمت 2 هم داره که اگه استقبال شد آپش میکنم.تا بشه این مدیران سایت تلاش ما رو هم ببینن.با اجازه فعلا

سعیدs شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 12:53

منم با نظر برو بچ موافقم.به نظرم ما ها همه باید سعی کنیم آهنگای یانی رو بزنیم.واسه پیشرفت موسیقی کشور یا نشدم واسه دل خودمون.
من اولین بار که ویدئوی مارچینگ سیزن حمیدرضا رو دیدم گفتم بابا این دیگه کیه دس همه مارو ازپشت میبنده
حمید رضا جان واقعا هنر ینی این.من خودم قسمت هایی از santorini و a word in privat زدم.سعی میکنم کاملش کنم و بعد امتحانا یکیشو آپ کنم.

حمید رضا شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 00:54

فرید جان ، شکسته نفسی میکنی.
مرسی ، این سایت یه شور و انرژی خاصی داره. تمام بچه ها پر انرژی هستن و همه به هم داریم تبادل انرژی میکنیم مثل our days که یانی کاملا انرژی میده و میگیره.
همتونو دوست دارم چون یانی رو دوست دارین.

ص.غ شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 00:21

آلبوم های بی کیفیت Ksmet مال یانی نیست.

نمی دونم مال کیه اما فقط چند تا از آهنگاش مال یانیه مثل Stealing The Jet.

کلا هرچی به اسم یانی بیاد تو بازار زود فروخته میشه، شایدم این آلبوم به همین دلیل به یانی نسبت داده شده.

البته تو آلبوم چندتا آهنگ خیلی خیلی قشنگ داره که سبکشم به کارای یانی نزدیکه اما مطمئنا کار یانی نیست.

روزبه جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 23:20

بچه ها یکم از کارای یانی فاصله میگیرم . تو کنسرت هندوچین ( که هنوز نمیدونم دقیقا کجا برگزار شد ) اون خانومی که ترک love is all رو اجرا کرد اسمش چیه و الان کجاست ؟ یا مثلا اون خانوم سیاه پوسته که تو کنسرت آکروپولیس و همین هندوچین بود اسمش چیه و یه بیو گرافی ازش بی زحمت میخوام ؟ از اون آقا هه که ویولن سل میزنه و قیافش داد میزنه که تو کار موسیقیه ... تو کنسرت هندوچین چارلی آدامز کجا بود که یکی دیگه بر مسندش نشسته بود ... اون خانومه که عرضش از طولش بیشتره و اصولا تو آهنگ های یانی نقش جیغ زدن رو بازی میکنه کیه ؟ ...
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
بهتر نیست یکمم درباره کنسرت هندوچین صحبت کنیم / من سوالات زیادی درباره این کنسرت باشکوه دارم

محمدرضا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 23:11 http://www.imaginations.persianblog.ir

HIGHLAND : LIVE IN VEGAS .. کاملترین نسخه ... گوش شیطون کر .. تا کمتر از 12 ساعت دیگر

بی همتا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 22:49

وبلاگ http://yannifans.persianblog.ir آپدیت شد...ویدئوی جدید از آلبوم Truth Of Touch بهمراه دموی آهنگهای Nine و Vertigo ...

احسان جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 21:42

سلام دوستان
من متاسفانه به تازگی با این سایت (بهتره بگم یانیکده) آشنا شدم ، همینجا جا داره از علیرضا جان و بقیه دوستان تشکر کنم ، البته اینکه میگم تازه با سایت آشنا شدم به این معنی نیست که تازه با استاد یانی آشنا شدم ، من حدود ده سالی هست استاد رو میشناسم و با آهنگاش عشق میکنم ، اولین آهنگی هم که یادمه اون روزا خیلی گوشش میدادم you only live once بود که حالا هم که گوشش میکنم هنوز برام تازس ، سوالی که از دوستان دارم اینه که چند سال پیش دوتا سی دی از بازار خریدم به عنوان آلبوم استاد یانی به نامهای kismit 1 ,kismit 2 که جای دیگه ای هم در مورد این آلبومها چیزی نشنیده بودم ، سبک آهنگهاش هم به کارهای استاد نمیخوره ، خودم فکر میکنم این دوتا آلبوم مربوط میشند به موسیقی فیلم که توسط استاد ساخته شده ،اگه کسی چیزی میدونه لطفا راهنماییم کنه
خسته شدم

سامان:یانی آلبومهایی به این نام نداره!
لیست آلبومهای یانی:http://www.yanni.com/discography/music.aspx

احسان جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 21:28 http://newage-music.blogfa.com

سلام به دوستان.
ویدویی جدید از یانی که درباره آلبوم جدیدش صحبت می کنه.
حتما ببینید.
جالبه.
http://www.youtube.com/watch?v=oHPrEiWLnrQ

فرید جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 03:39

حمیدرضا جان دستت درد نکنه که این همه اطلاعات جالب میدی.استفاده کردیم واقعا.حتما within attrachtion رو آپلود کن.راستی یه جمله باحال گفتی "دوستتون دارم چون یانی رو دوست دارید".جمید رضا جون من هم تو رو دوست دارم.هم واسه اینکه یانی رو دوست داری.هم واسه اینکه اطلاعات مفید به ما میدی.
یادمه یه زمانی اینجا بحث سر این بود که بهترین آهنگ یانی چیه! به نظر من همه آهنگ های یانی قشنگ هستن و هر آهنگ یه دنیای خاص و معنی و مفهوم خودش رو داره که باید درکش کرد.اما به نظر من از بین همه آهنگ هایی که تا حالا یانی ساخته یه آهنگ هست که با همه فرق داره.یه آهنگ هست که واقعا روح و فکر آدم رو به پرواز در میاره.یه آهنگ هست که با عمق وجود آدم حرف میزنه.یه آهنگ هست که از عمق ملودی هاش و از لابه لای تک تک آوا هاش معانی عمیق به گوش میرسه.آهنگی که حتی اسمش هم خاصه و مثل هیچ کدوم از آهنگ های یانی نیست.این آهنگ to take....to hold .این آهنگ همون نقطه ی عطف و نقطه اوجیه که بارها گفتم یانی دیگه نمیتونه بهش برگرده.بعضی وقتها واقعا شک می کنم چنین شاهکاری ساخته دست بشره.این آهنگ بزرگ بی شک بزرگترین شاهکار موسیقی دنیا است.شاهکاری که به آدم اجازه میده بگه یانی بزرگترین آهنگ ساز تاریخ موسیقی دنیا است.
جالب ابنجاس که این شاهکار فقط در حد اجرای استدیویی بوده و تا حالا اجرا زنده نداشته و اسمی ازش برده نمیشه.تنها در زمان voices لزلی روش آهنگ before the night ends روش میخونه که توی کنسرت 2009هم اجرا شد.اما این هیچ کدوم از این اجراها و تنظیم های جدید نتونستن حال و هوای آهنگ اصلی رو داشته باشن و فقط به این شاهکار ضرر زدن.من فکر میکنم یانی درکنار marching season یا nostalgia یا خیلی از آهنگ هایی که پای ثابت همه کنسرت ها هستن ، حتما باید ورژن اصلی آهنگ to take to hold رو اجرا کنه.

سعید جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:47

شرمنده انقد نظر میدم.اون کیفیتش بده.این بهتره http://www.youtube.com/watch?v=5qguw3h73pw&feature=related

سعید جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:37

سلام.الان 1چیزی توی Youtube دیدم اینجوری شدم و اینجوری و اینجوری .شاید اگه یانی جلوم بود میزدمش.حالا میگین چرا؟فقط این ویدیو رو ببینین http://www.youtube.com/watch?v=ZOX__JYpRVg

سعید جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:06

حمیدرضا جان ممنون میشم اگه لینک Marching Season رو که زدیم اینجا بزاری.ممنون

Adel پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 23:24

امیر جان واقعا سوالات سخت بود
راستش من از Pedro خیلی خوشم میاد و وقتی کنسرت 2009 رو گرفتم منتظر بودم تا ببینمش ولی وقتی دیدم نیست خیلی دپرس شدم
واقعا هنرمند بزرگیه
من فکر کنم چون Pedro آدم مغروریه دیگه دوست داشته به صورت تنها کار بکنه و شاید هم آهنگای 2009 طوری بوده که به وجود Pedro نیاز نبوده
حالا که Pedro رفت ولی خدا کنه Samvel سر جاش بمونه
راستی اون percussionist کنسرت 2004 لاس وگاس ( منظورم Walter Rodriguez ) چرا رفت؟ واقعا خیلی ماهر و با حال بود

حامد پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 22:26

سلام به همگی دوستان ،امیدوارم حالتون خوب باشه.
محمدرضا جان کارت عالی بود ، میکس تصویریه قشنگی شده
دستت درد نکنه ، انشااله پروژه های بزرگی رو ادیت کنی...
در مورد سوالی که دوستمون عادل جان پرسیده بود:
همونطور که باقی دوستان توضیح دادن منظور از موسیقی
آکوستیک (Acoustic) و الکترونیک (Electronic) ، تفاوتشون در بکارگیری سازهای مربوطه هست.
در موسیقی که از سازهای آکوستیک مثل "گرند پیانو" یا انواع سازهای زهی (شامل ویولن ، ویولن سل ، ویولا و استرینگ های متفاوت) و همینطور سازهای کوبه ای (شامل درام ، پرکاشن و انواع اینها) و یا حتی سازهای بادی (شامل فلوت ، پن فلوت ، ساکسیفون ، هورن و.....) استفاده میشه به طوری که هر نوازنده عهده دار نواختن یک ساز به خصوص هست ، موسیقی زنده تشکیل میشه ، البته هر کدام از این سازها به خودی خود یک ساز آکوستیک محسوب میشن...
اما در موسیقی که از ابزار الکترونیکی شامل انواع سینتی سایزر ها ، ورک استیشن ها و همینطور نرم افزار های مختلف کامپیوتری استفاده میشه به موسیقی الکترونیک تعبیر میشه.
این ابزار الکترونیکی در واقع ابزار تولید صداهای آکوستیک هستند اما به صورت الکترونیکی و البته با ویرایش ها و ادیت های بسیار زیادی که میتونن روی یک نمونه آهنگ یا یا انواع صداهای اون آهنگ داشته باشن ، قادر به ایجاد صداهای جدید با هارمونی ها و رنگ های مختلفی هستند.
استفاده از ابزار الکترونیکی کار آهنگساز رو در به کار گیری سازهای مختلف راحت کرده و در اصل با چند نمونه ساز الکترونیکی و برنامه های مختلف کامپیوتری میتونه یک موسیقی کامل رو بسازه.
اما باید این واقعیت رو در نظر داشت احساسی که در شنیدن و حتی به کارگیری یک موسیقی با سازهای آکوستیک هست در نمونه الکترونیکی اون پیدا نمیشه و میشه گفت رقابت سینتی سایزر ها و انواع نرم افزار ها برای رسیدن به تولید هرچه بهتر صدای سازهای آکوستیک هست هرچند که به عنوان مثال در یک دیجیتال پیانو شما هیچ گاه احساس و واقعیت وجود یک آکوستیک پیانو رو درک نخواهید کرد...
البته این رو هم بگم که تلفیق به کارگیری سازهای آکوستیک و الکترونیک توام با هم هنر بزرگی هست که یانی به بهترین شکل ممکن این نقش رو ایفا میکنه.

حمید رضا پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 21:24

بزودی قسمتی از آهنگ ، Within Attraction را با پیانو اجرا میکنم. بعدش هم فایل تصویریش رو آپ میکنم. با اجازه دوستان

Adel پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 19:11

راستش یاد یه ویدیو از Marching Season که چند وقت پیش گرفته بودم افتادم که یانی در کشور چین(Forbidden City) این آهنگ رو اجرا کرده و از شبکه ی CCTV پخش شده، ولی دقیقا نمیدونم که آیا به کنسرت هند وچین مربوط میشه یا نه!
از ویژگی های مهم اجرای این ویدیو اینه که سبک شروعش مثل Marching season 2010 هستش و درامر اون چارلی آدامز نیست و Pedro در این آهنگ برای اولین بار فلوت رو مخلوط این آهنگ میکنه که این خیلی به زیباییش اضافه میکنه و همچنین اینکه چهره ی یانی در این ویدیو از همیشه دلنشین تره و خیلی با احساس آهنگ رو میزنه
من این ویدیو رو از سایت Youtube دانلود کردم و لینکش رو برای شما میزارم تا اگه خواستید دانلود کنین و ما رو هم دعا کنین
http://www.youtube.com/watch?v=S4zzwDIuwxw


در ضمن خودم اینترنت پر سرعت ندارم که در سایت دیگه آپلودش کنم
امروز آخرین امتحانم رو دادم و فکر کنم نمره ی کامل میگیرم
از دوستانی هم که تفاوت الکترونیک و آگوستیک رو فرمودند متشکرم
با تشکر
عادل

امیر پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 16:38

سلام به همگی.یه دو سه روزی نبودم ببین چه خبره!
امان از دست این امتحانا به کل وقت آدمو میگیره!
محمد رضا عزیز دستت درد نکنه ویدیو قشنگی بود.بازم از این کارا بکن!
سعید جان دست تو هم بابت این ویدیو درد نکنه خیلی زیبا بود!
هر کی هر چی داره آپ کنه من می دانلودم!امروز adsl مفت با سرعت بالا گیرم اومده!
در ضمن دم همه گرم که به سوالم جواب دادین!یعنی این قدر سوالم سخت بود؟

عرفان پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 16:15

سلام....
حمید رضا جان من گفتم:به هر آهنگی که حتی یک ساز الکترونیک در اون باشه آگوستیک گفته نمیشه. نگفتم موسیقی یانی الکترونیک یا آگوستیکه. سبک یانی New Age است و هیچ محدودیتی نداره که چه سازی استفاده کنه .مثل کنسرت 2006 که سنتور آورد.
در باره ی این نظر شما هم که گفتی میخواد بیشتر از sampleاستفاده کنه یاید بگم یانی از اول این کار رو می کرد.مثل Acroyaliو....
من تصور کردم شاید بخواد چند تا قطعه برای گیتار الکتریک ،کیبورد یا.... بسازه.

محمدرضا پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 16:08 http://www.imaginations.persianblog.ir/

چشم عزیز .. دیگه آخراشه فقط موندم چطور تمومش کنم .. چون آخره هایلند موسیقی فید اوت میشه و لحظه پایانش یه جایی تو بی نهایته ! توی کنسرت هم که معمولا موسیقی به فید اوت ختم نمیشه و تو یه لحظه می بندنش .. با کیفیت خود کنسرت رندر کردم یه دویست و شصت مگی شد ولی فک کنم بشه با کیفیت قابل قبول آپش کرد ...

حسین پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 15:39 http://yanniclub.tk

سلام به مدیران سایت...شما که ژیشنهاد منو نگاه هم نکردید اما اگه لینک هایی رو که از این به بعد آژ میکنید رو من تو سرور 20uplaod آپ کنم بتون بدم توی سایت میزارید؟

سعیدs پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 12:06

واقعا هیش خبری نیس.بنابراین من به عنوان یه طرفدار خفن یانی بهم برخورد و در حرکتی انقلابی میخوام ویدئوهایی رو از یانی که فک میکنم ممکنه بقیه نداشته باشن آپ کنم
این اولیشه.http://www.4shared.com/video/DKlllvZl/Reflection_Of_Passion.html
قدیمیه و اما خیلی عاشقانه..من خودم روزی چند بار نگاش میکنم.
همینجا از علیرضا میخوام که اینو به عنوان یه پست جدید بزاره
تا بقیه از این بی خبری درآن و منم بقیشو آپ میکنم

سعیدs پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 11:47

تو این بی خبری کسی از لسلی میلز آهنگی چیزی نداره؟

بی همتا پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 07:18

محمد رضا جان، جون هرکی که دوس داری فایل کامل و با کیفیت highland‏ رو بذار.واقعا قشنگ شده.

حمید رضا پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 00:46

سلام به همه دوستان
در مورد موسیقی الکترونیک باید بگم که اگه این نظریه آقا عرفان رو بپذیریم ، یعنی یانی ، از سال 1984 که اولین آلبومشو داده بیرون ، موسیقیش الکترونیکی بوده چون توی همه آهنگاش ، 100% از کیبورد استفاده کرده. حتی آلبوم TRIBUTE که واقعا آلبوم سنگینی بود و خیلی قوی تنظیم شده بود با سازهای جهانی و ارکستر همراه با دسته زهی. پس من این جریان رو قبول ندارم و طور دیگه به قضیه نگاه میکنم.
بنظر من ، موسیقی الکترونیک ، موسیقی هست که ما توسط سخت افزارها و نرم افزارهای موسیقی ، به صدای دلخواه برسیم و در قطعه استفاده کنیم. مثل آهنگ Voyage
آلبوم جدید یانی الکترونیکی هست نه بخاطر اینکه کیبورد درش هست ، بلکه بخاطر اینکه از Sample استفاده میکنه.
مثلا من توی یکی از آهنگام ، احتیاج به صدای تار داشتم ، اما تار زن سراغ نداشتم. ملودی تار رو که نوشته بودم با کیبورد که به کامپیوتر وصل بود ، زدم. در نهایت به کمک نرم افزارهای موسیقی ، برای اون نتهایی که زده بودم ، صدای تار انتخاب کردم و توی آهنگم استفاده کردم. میشد صدای سنتور استفاده کرد ، صدای ستار ، اما من صدای تار رو دوست داشتم. این آلبوم یانی چون توسط sample مدیریت میشه ، الکترونیکی هست ، میشه هم بجای Sample از نوازنده استفاده کرد که فکر کنم یانی دگه نمیخواد پول بده.
دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین

محمدرضا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 21:02

پیشنهاد آقا سعید هم خیلی خوبه .. البته قبلا حمیدرضا جان مارچینگ سیزن رو در قالب اجرای ویدیویی ارایه کرده بود ولی خب خیلی دلم میخواد مثلا Within Attraction رو با اجرای بچه ها ببینم ... آقا عرفان هم که با زدن وسط خال بینوا وی را به قتل رساندند

محمدرضا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 20:16 http://www.imaginations.persianblog.ir/

آره بهنام جان .. خودمم از مشکیه خوشم میاد ... راسش اگه موقعیتش پیش بیاد حتما می چاپمش !
اون عکسه هم کار خودم بود ! بابا خواستم یه برخورد رمانتیک(!) با یه صورتی که انگار تا ابد میخواد جوون بمونه داشته باشم .. برگشتن به وطن مثل یه ماهی که سرانجام به آب های موطنش برمیگرده .. همین .. خودمم کلی ناراحت شدم وقتی داشتم کار میکردم .. نه به خاطره بد بودن کارم به خاطره تلخیه حقیقتی که یه روزی فرا میرسه و من با یه نمه شیطونی بهش عینیت دادم ... وگرنه هیچ فردای نیومده ای ارزش اینو نداره که امروز قصه ش رو بخوری ! ولی خب منکر این نمیشم که دیدنش ناراحت کنندست

عرفان چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 18:10

سلام دوستان.....
آهنگ های آگوستیک به آهنگ هایی گفته میشه که با ساز هایی نواخته بشه که صدارا بدون استفاده از انرژی الکتریسیته
تولید کنند.
الکترونیک هم به ساز هایی گفته میشه که با انرژی الکتریسیته تولید صدا می کنند.
به هر آهنگی که حتی یک ساز الکترونیک در آن باشه آگوستیگ گفته نمیشه.
منظور یانی هم این بود که بیشتر از قبل میخواد از ساز های الکترونیکی استفاده کنه.


برخی ساز های آگوستیک:
پیانو
ویلن
ویلن سل
گیتار (آگوستیک)
هارپ
فلوت
ساکسوفون
......
الکترونیک:
گیتار Bass
کیبورد
گیتار الکتریک
.....
باز هم اگر در اصطلاحات موسیقیایی کمک خواستید در خدمتم.

سعید چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 11:47

سلام به همگی.1پیشنهادی داشتم.چند وقت پیش که داشتم توی Youtube چرخ میزدم دیدم خیلیا آهنگای یانی رو زدن و فیلم گرفتن و آپ کردن.با خودم گفتم چرا ما این کار رو نکنیم.گفتم بیام اینجا بگم که دوستانی که دستی توی موسیقی دارن این کار رو بکنن اگه براشون مقدوره.حداقل واسه من یکی که دیدن یه هم وطن که آهنگاه یانی رو بزنه خیلی جذابه.ممنون از وقتی که واسه خوندن نوشتم گزاشتین

بهنام چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 02:10

سلام به همه طرح های قشنگی بودن ولی اون مشکیه قشنگ تر بود. این طرح ها رو میخوای بچاپی یا نه همین جوریه ؟
امروز یه عکس جالب ولی ناراحت کننده از یانی دیدم که البته فوتو چاپیه
http://www.4shared.com/photo/rybFEQPG/yanni_final_album.html

محمدرضا سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 23:07 http://www.imaginations.persianblog.ir/

آب شدم محمد جان .. یکی بیاد جمعم کنه !
راستش منم اشراف کاملی روی اصطلاحات موسیقی ندارم ولی خب در ادامه تعریف آقاسعید یه جورایی میشه همون صورت ملودیک آهنگای آگوستیک که نسبت به الکترونیکها ریتم متفاوت و غیرقابل پیش بینی تری دارن .. صداسازی توسط سینتی سایزر توی الکترونیک بیداد میکنه و عملا برخورد هنرمند با موسیقی و صداها مثل برخورده شاعره با کلمات تو شعر نو در برابر شعر کلاسیک و ساختارمحور که به نظر من مثل موسیقیه آگوستیکه ! ( عجب تعریف فلسفی شد ! ) البته آقا حمیدرضا یا حامدجان بهتر میتونن توضیح بدن
آها داش یادم میرفت .. اینام لینکه تی شرت هایی هستن که قبلا گفته بودم از یانی کار کردم :
http://www.4shared.com/photo/Y6jvtt3T/yanni_ts_2.html
http://www.4shared.com/photo/ENlhOZdZ/yanni_t_sh_1.html

سعید سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 21:34

الکترونیک که معلومه.اما فک کنم آگوستیک به آهنگایی مثل Until the last moment و اینا میگن.

محمد سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 21:23 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
این چند روزه که قم برف میومد زده بود به کابلای تلفن کوچمون کلا از هم پکیده بود نمی تونستم بیام نت.
آقا محمدرضا. واقعا ازت ممنونم. آرزوی قدیمی من رو برآورده کردی. خیلی دوست داشتم این آهنگ رو بصورت ویدیویی ببینم. چقدر قشنگ آهنگ رو اجرا می کرد یانی!!! (مثلا باورم شده)
ولی انصافا قشنگ از آب دراومده بود. اگه کنار یانی بودی به نظر من بهتر از ریک ویک کمکش می کردی.
در مورد الکترونیک و آگوستیک هم خواهش می کنم کسایی که اشراف دارن توضیح بدن. من برای خودم کامل کامل واضح نیست. البته تقریبا می دونم ولی ممکنه تو توضیحش سوتی بدم.
فعلا

محمدرضا سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 19:39 http://www.imaginations.persianblog.ir/

ممنون رفقا .... آره سجادجان .. یکیش مثلا اینکه از دوتا ساز که نباس یه صدا در بیاد ( فلوت و قرنیس)ولی خب .. کلاژ این سوتی ها رم داره .. حیف که حجمش بالاست ...همش که تموم که شه سعی میکنم با کیفیتش رو بیاپم چون یه جاهاییش خیلی باحال شده .. ای خدا کره جنوبی نیم وجبی سرعت اینترنتش ۳۷/۴ مگ بر ثانیست اون وقت ما اینجا از لاک پشتم باس تیکه بشنویم هیچچی را به را فیلتری پیچم میشیم( همان فیتیله پیچ اینترنتی )

Adel سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 18:49

سلام بچه های عزیز
امروز که داشتم به دقت به Teaser آلبوم Truth Of Touch گوش میکردم دیدم که استاد Yanni فرمودند که :
این آلبوم بیشتر الکترونیکه تا آگوستیک .
میشه یکی بگه آگوستیک یعنی چی و الکترونیک به چی میگن؟
لطفا کامل روشنم کنین، آخه من تو موسیقی نیستم و فقط با آهنگ های استاد حال میکنم
مخسی
آخیش پنجشنبه امتحانام تموم میشه

سجاد سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 18:00 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام.....
محمد رضا جان دمت گرم.... خیلی فز داشت این highland عجب تنظیمی بود روی keys to imagination
البت چندتا آخرش چندتا گاف هم داشت ولی درکل خیلی باحال بود
اگه می شد عجب پیزی می شد اما فکر کنم یانی امروزی اگر اجرای زنده ای از این آهنک داشته باشه 98 درصدش به صورت ضبط شده از قبل پخش کنه

منم بابت وبلاگ نگین خیلی ناراحت شدم. یه سایت هست به نام سایت ساماندهی. باید ثبت نام کرد و ثایت رو توش معرفی کرد. بعد یه سری مصادیق داره باید اونا رو رعایت کرد. هر وقتم مشکلی پیش بیاد. یه راست فیل نمیکنن. اول خبر میدن بعد اگر مالک سایت مشکل رو حل نکرد. فیلتر میکنن یا فقط همون صفحات مورد دار رو فیل میکنن.

اون اواتارت هم برای من خاطره انگیز بود. وسط کنسرت یه دفع ای انگار یانی بهت میگه هی چطوری؟!! بار اول خیلی برام جالب بود.

نگین سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 15:08

سلام خوبین؟
چه خبر؟چه احوالات ؟

فرید جان یه جوری گفتی اشک خودم در اومد دیگه چه کنیم؟من که خداییش نفهمدیم واسه چی ف ی ل ت ر شد وبم.. خیلی دپرسم کرد .. من خیلی وقت بود وب نزده بودم اینم بعد مدتها با بی حوصلگی زدم اما روش خیلی کار کردم قالبش ، متنش.. خلاصه حالمونو گرفت دیگهعادت کردم به این ف ی ل ت ر ها .. یه وب ها و سایت هایی اینجوری میشن که آدم شاخ در میاره..راست میگی اگر این سایت هم اینجوری شه چیکار باید کرد؟

اینم لینک آواتارم واسه آقا سعید.. خودم عکس گرفتم از کنسرت 2009 آهنگ the storm

http://up.iranblog.com/images/ubfuj1g0ljvazc4xs06r.jpg

مهدی سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 14:44

خیلی عالی بود محمدرضا جان

behnam. سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 10:45

salam . . . Jaleb va Ghashang boud , khoub tanzim shode boud .

محمدرضا سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 02:36 http://www.imaginations.persianblog.ir/

ای بابا ... حواس ما رو :
http://www.4shared.com/video/2Or62uHg/highland_mpeg4.html

محمدرضا سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 02:25 http://www.imaginations.persianblog.ir/

همینه فریدجان .. اونجا خارجه مردم اینترنت دارن ... اینجا ایرانه مردم فیلترنت دارن !
بعله ... امروز نشستم بعد از مدتها کنسرت لاس وگاس رو دیدم و خداییش عجب کنسرتی بودها !!! فیلمبرداری .. نورپردازی .. بچه های بالا ... سالن ... یانی ....همه چی در حد المپیک ... با خودم گفتم چی میشد مثلا نور تو لیت یا هایلند رو هم اجرا و ریلیز میکرد ... بعد دیدم .. خب نشده دیگه .. پس آستین ها را اومدم بالا بزنم دیدم آستین کوتاه تنمه بیخیال آستین دست به کار شدم و با استفاده از ویدیوهای ۲۰۰۶ اجرای ویدیویی هایلند رو ساختم که لینک زیر اولاشه ! ( بابا بیکار نیستم امتحاناتم تموم شدن ! )

فرید سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 00:58

سلام به همه.بچه من خیلی ناراحتم.امروز رفتم بعد مدتها وبلاگ بروبچه ها رو چک کنم.اتقافقا یکی شون هم وبلاگ نگین بود.وقتی آدرس بلاگش رو زدم دیدم نوشته access dinied . وبلاگش فیلتر شده!آخه جرا؟! نگین بیچاره مگه چی می نوشت.مگه چه حرف بدی زده بود؟مگه به کی توهین کرده بود؟جز اینکه از دلش نوشته بود؟یعنی واقعا مشکل مملکت ما وبلاگ نگین بود؟حالا که وبلاگ نگین فیلتر شده دیگه مشکلات حل شد؟امان از این آدمای نفهم.آقا شما هم برید یه فکری بکنید.کار این جماعت حساب کتاب نداره.یه دفه دیدی شما بعد از این همه زحمتی که برا سایت کشیدید یه روز بیخود و بی جهت فیلتر شدید رفت پی کارش.به همین راحتی،به همین خوشمزگی ...

سعیدs دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 20:35

بابا چقد همه اینجا اکتیون
ما که فشار امتحانا کامل وقتمونو گرفته و نمیراره بیام سر بزنم
ولی افتخار میدم 100 مین نظرو میدم
نگین جان این اوتارت بد خشکله خیلی خوشم اومد.میشه لینک دانلودشو برام بزاری؟

رضا پیانیست دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 15:00

سلاااااااااااام.رضا پیانیست بعد از مدت ها اومد.سلام بچه ها خوبین سامان داداش خسته نباشی.بعد از تقریبا یه ماه که تو لندن بودم به ایران اومدم و خبرهای زیادی دارم که میدم به سامان تا بهتون بگه.همونطور که میدونید دارم کارام رو انجام میدم که برم پیش یانی.فعلا خدانگهدار همتون.بعدا تمام عکسهامو با یانی میدم سامان بزاره تو سایت.بازم میام

محمدرضا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:26 http://www.imaginations.persianblog.ir/

درود بر شما !
نو پرابلم سجاد جان ..
http://www.4shared.com/video/8X70SLau/yanni_live_in_vegas.html
اینم لینکه تیزره وگاس ... مجبور شدم حجمش رو کم کنم تا بتونم آپش کنم ... یه مارچینگ سیزن هست از اجرای یانی تو dcu center که شاید سریع ترین اجرای یانی و چارلی باشه .. اولش هم یانی برا چارلی کری میخونه و میگه ایندفعه میخوام سریع بزنما شوخی ندارم خیلی سریع ..! فک کن درامر رو آوردن کنار پیانو

سجاد دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 00:36 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
محمد رضا جان میبینم که کار دادم دستت
روزبه جان اگر منظورت آهنگ همین سایته که مشخصاتش انتهای نوار کناری سمت راست سایت هست. اسمش Highland هست از آلبوم محبوب منIf I Could Tell You
اون کنسرت 2009 رو من که اطلاع قطعی ندارم. اما به نظرم بر میگرده به شخصیت یانی. در واقع به نظر من سیاست به خرج داده تا بعد از اجرای سانتورینی ملت درخواستی نداشته باشن و بدونن دیگه وقت خداحافظیه بعد از یه چیز بر جنب و جوش مثل نیکی نانا کلک خوبیه برای آب ریختن روی آتیش

روزبه یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 21:24

بچه ها این آهنگی که سایت بالا اومدنی بخش میشه اسمش چیه ؟
یه سوال دیگه هم دارم ...
یانی تو کنسرت ۲۰۰۹ بعد از ترک نیکی نانا با ملت خداحافظی میکنه و چند دقیقه بعد یهو میگه یکی دیگه یکی دیگه و سانتورینی رو شروع میکنه . یانی یادش رفته بود سانتو رو اجرا کنه یا تماشاچیا ازش خواستن ؟ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد