ویدیوی آلبوم حقیقت لمس (Truth Of Touch)

http://s1.picofile.com/file/6291351106/Finetuning.jpg

 

سلام به دوستانی که منتظر آلبوم جدید یانی هستند! 

فکر کنم به همه سلام کردم! چون کسی نیست طرفدار یانی باشه و منتظر یکی دیگه از شاهکارهاش نباشه...

باز هم یک ویدیو از یانی در رابطه با آلبوم حقیقت لمس (Truth Of Touch) منتشر شد که همین روزها به بازار خواهد اومد.این یکی تقریبأ کامل و جامع تر هست.یانی پیرامون ساخت آلبوم توضیحاتی میده که ترجمه اون رو براتون میذارم.   

یانی:اولین چیزی که میخوام درباره Truth Of Touch بگم اینه که من عاشق این آلبوم هستم.

ساخت این آلبوم یک سال به طول انجامید و میتونم بگم کار بسیار تازه ای هست و روح رو به پرواز درمیاره و از شنیدنش واقعا احساس خوشحالی می کنم. 

حتی این آلبوم رو به تعدادی از دوستانم دادم که گوش بدن و به من گفتن داخل ماشین بارها به اونها گوش دادن بطوریکه نمی تونستن دست از گوش سپردن بردارن.

این کار فرصتی برای من بود که بشینم و بعد از مدتی طولانی کارهایی به سبک همیشگی یانی بسازم.این آلبوم میتونه با خیلی از مردم ارتباط برقرار کنه

برای این آلبوم تنظیمات صدایی زیادی انجام دادم.یک عالمه صداهای تازه و جدید به کار بردم و  نمی خواستم از همون صداهای همیشگی استفاده کنم.من برای این آلبوم آزادانه و راحت کار کردم و فکر میکنم یک ترکیب بسیار زیبا بوجود اومده باشه و در حافظه ها ماندگار بشه.

من فقط موسیقی رو نوشتم که می خواستم بنویسم؛اون چیزی که توی ذهنم بود.این کار به قدری برای من با ارزش بود که برام مثل خانواده ام شده بود.زمانی که شروع به ساختن اولین قطعه کردم به خودم گفتم تا تمومش نکنم رهاش نمیکنم.

ساخت این آلبوم من رو بسیار خوشحال کرد بطوری که هر روز به استودیو میومدم و تا شب کار میکردم.بعضی شب ها نمی خوابیدم؛شاید یکی دو ساعت.گاهی چیزی هم نمیخوردم و واقعأ عاشقانه این کار رو انجام دادم.

فکر میکنم این آلبوم خیلی از طرفداران رو بطور خوشایندی شوکه کنه.

دوست دارم زمانی که کار به دست مردم میرسه طوری باشه که وقتی توی خیابون راه میرم و ماشینی از کنارم رد می شه از داخلش صدای موزیک این آلبوم به گوشم برسه...


http://s1.picofile.com/file/6291352112/Yanni_Truth_Of_Touch.jpg


همراه توضیحات یانی چند تا از آهنگهای این آلبوم هم در این ویدیوی 4 دقیقه ای به صورت Demo هست. 

  

    

Download - 21.73 MB - FLV - Mediafire


Download - 2.48 MB - 3GP - 4Shared (لینک دانلود 3GP از مهدی)

 

Yanni Truth Of Touch - FLV_MP4_HD (1080) - Youtube


موفق باشید همگی

نظرات 23 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 19:06 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
بالاخره موفق به دانلود این کلیپ شدم.
خوش بود. اون یانی بود. باید منتظر بمونیم
یانی خیلی خوشحال و راضی بود. مثل اون زمانی که if i could tell you رو منتشر شده بود و راجعش حرف میزد....
نمی خوام پیش داوری کنم اما به نظر دموهایی که روش بود خیلی خوب بود. nine رو هم به نظر میاد یه قسمت اوجشو انتخاب کردن اما موقعی که یانی داره صحبت میکنه صدای بخش های دیگش به گوش میرسه که خیلی جالبه به نظرم.

یه مشکل. یه ویئوی دیگه بود یانی روی voyage صحبت میکرد. لینکشو نمیتونم پیدا کنم. کمک. البته من قبلا دانلود کردم. برای کسی میخوام.

احسان یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 23:37

سلام
آقا سجاد ممنون از جوابت
من شخصا وقتی کنسرت Royal Albert Hall استاد رو میبینم اصلا یه حال دیگه ای میشم ، چون آهنگایی مثل A Love For ,Dance With A stronger ,Desire, Life آهنگهایی نیستند که بشه به راحتی از کنارش گذشت .
اما نمیدونم چرا خود استاد یه کم نسبت به این کنسرتش بی محبته ، اگه خاطر دوستان باشه حدود 5 یا 6 سال پیش قبل از اینکه سایت رسمی استاد دستخوش تغییرات کلی بشه ، هم از این کنسرت و هم از سخنرانی استاد در دانشکده هنر (همون one on one) مطالبی به چشم میخورد ولی الان در سایتش خبری از اینا نیست ، یا اگه باشه من ندیدم

محمد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 21:04 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
آقا سجاد. فکر نکنم هیچ کدوم از شرایط اومدن به ایران برای یانی مهیا باشه و در آینده هم بشه. ولی خوشبختانه به کشور من یعنی هند اومده. ولی متاسفانه من اونموقع ۴ سالم بوده و تو ایران هم بودم.!!!
اگه یه بار دیگه بخواد بیاد من مخ خونواده رو می زنم و یجوری می رم.
فعلا

سجاد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 17:14 http://www.s-mb.blogsky.com

ای بابا!!! سامان جان حق با هوتیه!! تنها راه دستمون به یوتی می پره ها فکر میکنین وبلاگ نگین چجوری مرحوم شده؟؟ یه آدم مریض....

----
محمد جان فکرشو بکن! یانی در استرالیا!! یا در ژاپن!! دست آخر افغانستانم میاد ولی ایران نمیاد

Hooti یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 15:52

این آدرس که واسه تبدیل ویدیو گذاشتین رو لطفا و خواهشا تا دو سه روز دیگه پاک و حذف کنید.
این آدرس اگه دست اهلش بیفته فلتریکیشنش میکنن.
بازم ممنون.

محمد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 15:14 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
واقعا با شنیدن این صحبتها به آلبوم تروث آو تاچ امیدوار شدم. هرچند از آهنگ وییج به اندازه هیچکدوم از آهنگهای آلبوم ایف آی کود تل یو و خیلی از آهنگهای ادنیسیدی خوشم نیومد.
در مورد آهنگ ناین هم فکر می کنم باید تا زمان شنیدن آهنگ کامل صبر کرد و اظهار نظر بدی نکرد.
به نظر من اگر یانی می خواد به محبوبیت شدید قبلی خودش برسه باید با ساختن آهنگهایی مثل آهنگهای آکروپولیس و سفر به کشورهای جدید و دور از غرب خودشو نشون بده.
در پایان بگم اینها همه نظر شخصی من بود و درستیش اصلا تضمین نمیشه.
فعلا

محمدرضا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 15:02 http://www.imaginations.persianblog.ir

سلام بچه ها ...
وووف.. بالاخره تونستم آپش کنم ..
Highland live in vegas با کیفیتهای بالا پایین .. تقدیم به شما .. قدم رنجه بفرمایین کلبه درویشی حقیر درخدمت باشیم ..
با تشکر ..
دوباره دمت گرم سامان جان .. ایضا علیرضاخان .. بعد امتحانات این پست همچین یه حاله پیشتاز داد بهمون !

سجاد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 14:06 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
ببینید طبق قواعد دستوری زبان انگلیسی حیقت لمس یا حقیقت احساس درسته.

کنسرت Live At The Auditorio Nacional Mexico هم گویا انتشار ویدئو ... نداشته. توی یوتیوب هم یه چندتایی از اجراهاش باید باشه. بیشتر از این خبر ندارم! اگر کسی چیزی میدونه بگه ما هم استفاده کنیم

مهدی یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 11:43

سلام به همگی
خیلی قشنگ بود آقا سامان.راستی این سایته گراواتار هم که فوت شد...
این ویدیو رو با فرمت 3gp دیدم گفتم بزارم برا کسایی که نتونستن با کیفیتش رو ببینند( کیفیتش بد نیست )
http://www.4shared.com/video/tl5b-lE4/YanniTruthTouch_e258_w_2.html

Adel یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 09:25

باشه وایمیسیم تا 19 بهمن که یه نفر قانون کپی رایت رو بشکنه و برامون آپ کنه
همیشه آرزو داشتم که تمام آلبوم ها و کنسرت های یانی رو به صورت اوریجینال داشتم ولی حیف که نمیشه
امیدوارم این آلبوم هم مثل if i could tell you خاص باشه

مرضیه یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 08:47

سلام
ممنون از لینک خوبتون
یه سوال
اگر معنی truth of touch را لمس یا احساس حقیقت بذاریم بهتره یا همون حقیقت لمس چون دو معنی کاملا متفاوت می شه لطفا نظر بذارین تا روشن بشیم

احسان یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 00:46

سلام
ممنون از ویدئوی جدید
بچه ها استاد یه کنسرتی داره به نام Live At The Auditorio Nacional Mexico که مربوط میشه به سال 1995 ، در این کنسرت آهنگای زیادی از کنسرت آکروپولیس و کنسرت لندن که سال بعدش اجرا کرد رو اجرا میکنه ، کسی از این کنسرت خبری نداره ؟

علیرضا شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 20:55 http://panjereye-choobi.blogfa.com/

سامان جان ممنون.

سجاد شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 20:04 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام........
من امروز اخرین و سخت ترین امتحانمو دادم و تمام
الانم کلی خوشحام.

دست پنجولتون درد نکنه{گل} خیلی خوشحال شدم از دیدن این مطلب. بابت ترجمه هم واقعا تشکر مضاعف. چون من یکی که لیسنینگم خیلی بده. با وجود این که یانی همیشه خیلی شمرده حرف میزنه من بازم کامل متوجه نمیشم.

به نظرتون این که یانی انقدر روی آزادانه کار کردنش تاکید میکنه.
این که اینهمه کار کرده. با تمام وجودش و عاشقانه کار کرده. این که میگه به طرز خوشایندی همه رو شوکه میکنه. چه معانی میتونه داشته باشه؟؟؟؟؟ یانی هروقت این جوری کار مینه نتیجش یه چیز خیلی خاص میشه. بی صبرانه منتظرم.

نگین شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 17:32

سلام
ببخشید ما که ای دی اس ال نداریم باید چیکار کنیم؟ کلیپ میذارید کیفیت در حد خدا .. یه زحمت به خودتون نمیدین یه کم کیفیت رو بیارید پایین یا اینکه در فرمت های مثل 3gp بذارید همه بتونن دانلود کنن.. خیال کردین که چی؟؟ من قبل از اینکه کنسرت های یانی عزیز رو داشته باشم .. کلیپ های کوتاه از ترانه هاشو تو یه وب سایتی که بطور 3gp گذاشته بود میدیدم.. زحمت بکشید آپ که میکنید به فکر dial up هم باشید
---------------
پ.ن : تا حالا آهنگ tribute رو اینجوری کشف نکرده بودم
عجب آهنگیه بخدا..

Hooti شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 16:47

Adel جون مگه nine رو گوش کردی که میگی جذبه نداره .
بذار حداقل همش بیاد بعد بگیم .......(هرچی).
بیخیال.به هر حال وامیسیم تا 19

سعید شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 14:50

انتظار واقعا سخته تا ۱۹ بهمن

Adel شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 14:33

دستتون درد نکنه
ولی نمیدونم چرا یانی میگه خیلی قشنگه؟؟؟
حداقل آهنگ nine که مثل کارای معمولیه و اصلا جذبه نداره و همش صدای گوم گوم میاد

علی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 14:01

سلام . باز هم مثل همیشه موفق.....

با ترجمه ای که کردی لذت فیلم بیشتر شد.

بازهم موفق باشید . . . .

سعیدs شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 12:45

سلام به سامان عزیز.
واقعا ممنون که ترجمشم گذاشتی.این حرفای یانی خیلی روح انگیز و قشنگ بود.بی صبرانه منتظر این آلبومم میخوام همه آّهنگاشو هزاران بار گوش بدم و هر بار بگم یانی دوست دارم

ص.غ شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 12:22

انصافا راجع به هیچ کدوم از آلبوم هاش اینجوری تعریف نکرده بود. هرچند با شنیدن Voyage میشه گفت بعیده تا این حد که میگه خوب باشه ولی باید بهتر از کارای بعد از ethnicity باشه.

محمدرضا شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 08:21 http://www.imaginations.persianblog.ir

woooow
من هنوز ندانلودیدمش(!) سامان جان ولی ایول .. دمتون گرم ...

Hooti شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 07:04

واقعا عالی بود.
خسته نباشی عزیز.
منتظریم واسه کل آلبوم تا 19 بهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد