دانلود تمام دمو های Truth Of Touch

http://s1.picofile.com/file/6295256536/totddl.jpg

عکس: نگین



سلام خدمت دوستان! چند وقت بود نبودم اما حالا با یه هدیه توپ برگشتم!

همون طور که میدونید آلبوم حقیقت لمس شامل 15 ترک هست که از این 15 ترک دوتاش تکراریه و چهارتاش هم خواننده داره! خواننده های اون چهارتا ترک کلوی لاوری ، نیتان پاشکو و لزلی میلز هستن. دو ترک مربوط به لزلی و اون دو نفر هم نفری یه دونه آهنگ دارن. طولانی ترین ترانه ی این آلبوم اهنگ Yanni & Arturo هست که نزدیک به 6 دقیقه طولشه و کوتاهترین آهنگ هم ترانه ی Flash Of Color هست که 3 دقیقه و 14 ثانیه طولشه.

دیگه زیاد حرف نمیزنم و میرم سراغ لینک های دانلود:

دانلود همه دمو ها در یک فایل زیپ:


Download - Zip - 5.24 MB - PicoFile


دانلود به صورت تک به تک:


Truth Of Touch (4:10) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Echo Of A Dream (3:56) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Seasons (3:53) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Voyage (3:33) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Flash Of Color (3:14) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Vertigo (3:25) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Nine (3:31) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Can't Wait (by Leslie Mills) (4:07) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Guilty Pleasure (3:46) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


O Luce Che Brilla Nell'oscurità (by Nathan Pacheco) (4:01) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


I'm So (4:35) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Long Way Home (by Leslie Mills) (3:34) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Yanni & Arturo (5:54) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Mist Of A Kiss (4:28) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


Secret (by Chloe Lowery) (4:02) : MP3 - 356 KB : PicoFile / 4Shared


فقط  15 روز دیگه مونده! امیدوارم لذت برده باشید


نظرات 103 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:00

من آهنگهای یانی که توسط شما اجرا شده است را دانلود کردم که عالی بودن.من میخوام پیانو یاد بگیرم آیا شما آموزش میدهید.خواهش میکنم به من جواب خود را ای میل کنید

taxi3 چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 19:57

بچه ها می تونید یانی رو با مایک اولد فیلد و پائول ماریوت مقایسه کنید

احسان دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 19:35

سلام
بچه ها کسی از ویدئوهای کنسرت جدید استاد در مکزیک خبر نداره کجا میشه پیدا کرد ؟ توی youtube که خبری نبود
راستی بچه ها در ویدئوی one on one یه تیکشه خیلی با حاله ، اونجایی که یه دختری میخواد یه جورایی استاد رو اذیت کنه (مسخره کنه) و با حالت تمسخر از استاد میپرسه : یانی اسم کوچیکته یا بزرگت ؟
بعد استاد میگه یانی اسم کوچیکمه و کریسومالیس اسم فامیلیم و بعد استاد به یه حالت جالبی حال دختره رو میگیره .
حتما ببینید

حمید رضا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 14:58

سامان جان مرسی از نظری که دادی اما ۱۳ ساله که یانی میزنم ، سبک اصلی من کلاسیک هست واز 32 سونات پیانویی بتهوون، 19 سونات رو میزنم. توی جشنواره کلاسیک سال 86 هم مقام 4 رو کسب کردم و فوق العاده هم گوش قوی دارم اما تنظیم یه آهنگ به حس شخصی بستگی داره و ربطی به بد زدن و یا عدم شنوایی صحیح ، نداره.
تا الان تمام آهنگهایی رو که از یانی گذاشتم بدون هیج ایرادی بودن جز همین Within_Attraction که یه بار رکورد کردم و حالا ۲ ۳ تا نت اشتباه زدم ، اون هم یه قطعه کیبردی که پیانویی زدم ، فکر نکنم بد باشه. دلیل هم این بود که عجله داشتم و میخواستم که زود برای بچه ها این آهنگ رو آپ کنم.
در کل از نظر شما متشکرم. اون هم ، چشم ، حتمآ گوشمو قوی تر میکنم.
دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

بی همتا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 14:51

برای دانلود از سایت فورشیرد میتونید از سایت rapidbaz.com استفاده کنید.برای فایلهای زیر 20 مگ عضویت نمیخواد.

Adel دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 13:49

راستی یانی ول کن این آهنگ the storm نیستش و بازم تو کنسرت چند شب پیشش اجراش کرده
یکی نیست بش بگه بابا جون یه چیز تازه بزن
راستی نمیدونم تو این کنسرتاش سبیل رو داره یا نه؟؟؟؟؟؟
چهرش از دور معلوم نیست

نگین دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 13:41

ممنون عادل عزیز

Adel دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 13:34

حمید رضا جان دو تا آهنگت رو گوشیدم
به نظر من nightingale زیبا تر بود و آهنگ almost a whisper هم خوبه ولی جای کار هنوزم داره
ولی در کل باید بگم : AWESOME

سجاد دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:22 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام... خب معلوم شد من تنها کسی نیستم که از
Point of Origin و امثال اون خوشم میاد احسان جان
تا حالا دقت نکرده بودم!! راست میگی Paths on Water یه شباهت هایی به Mermaid داره!
آلبوم Chameleon Days رو هم زیاد گوش میکنم. همه ی ترکهاشو گوش میکنم. به خصوص که چندین ترکش این تیپیه. منو یاد گرو Chameleon میندازه این این تیپ کارا.

سعیدS جان شما هم ببخش. من یه مدت عصبیم. و در کل حال و حوصله بحث کردن ندارم.

آقا اون Within_Attraction حمید رضا رو یکی بگذاره مدیا فایری جایی لطفا....

امیر دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:04

حمیدرضا جان من نت های زیادی از یانی دارم ولی نت آهنگی که تو زدی رو نداشتم برا همین پرسیدم..واقعا کارت فوق العاده شده تا حالا شاید 100 بار گوش کردم..اگه نت آهنگی از یانی رو خواستی بگو اگه داشتم بزارم

حمید رضا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 02:26

آقا امیر ، من گوشی زدم اونو اما این 2تا آهنگو ، نت دارم.

http://www.4shared.com/audio/9fTmEKza/NIGHTINGALE.html


http://www.4shared.com/audio/YtRa6Nw3/Almost_A_Whispe.html

حمید رضا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 00:47

سلام به همه
از همه کسانی که نظر دادین ، متشکرم.
دوست دارم تمام کارهای یانی رو پیانویی اجرا کنم.البته تا اونجایی که در توانم باشه انجام میدم.
دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

ص.غ یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 23:49

حمیدرضا کارت درسته
ادامه بده
همین که اینجا کسایی هم میان که از موزیک سر رشته دارن و فقط شنونده خالی نیست خودش غنیمته.
تو موسیقی اگه کسی بتونه نوت بخونه و اجراشم بکنه یعنی کلی از راه رو اومده.
به امید کارای بهتر و بهتر

سعیدs یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:17

راسی سجاد جان کامنتت چه تند بود؟بابا ما که چیزی نگفتیم که سجادی
چرا ناراحتی حالا؟

من فقط میگم نظراتمونو باهم درمیون بزاریم و البته درموردش بحثم بکنیم که باعث افزایش اطلاعاتمون بشه نه باعث دلخوری
بهرحال اگه ناراحت شدی که بعید میدونم دوست عزیز صمیمانه ازت عذر خواهی میکنم

سعیدs یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:12

ای بابابابابابا.آخرش فورشیدم فیلتر کردن رف پی کارش.بچه ها آخرش یاهو رم فیلتر میکنن بعدشم مدیا فایر.حتی گوگلم فیلتر میکنن[:S018:
بچه ها نمیخوام ناامیدتون کنما ولی آخرشم در این سایتم میبندن
من که هر کاری کردم نتونستم آهنگ حمیدرضا رو دانلود کنم ولی حتما باید خیلی قشنگ باشه هنو گوش نکرده دست طلا دمت گرم
بابت آهنگی که قولشو دادمم باید بگم همین امروز آخرین امتحان ما که فیزیولوژی بود تموم شد راحت شدم.پس میرم روی زدن سنتورینی اما قول زود نمیدم چون الان کیبورد ندارم
ولی یکی از دوستام داره میرم با مال اون میزنم
فعلا

سعید یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:06

البته سامان جان این ویدئو رو شاید بشه گفت رسمیه.چون اولش با اعضای گروه صحبت میکنن در مورد Voyage.اونم با کیفیت خوب

احسان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 21:26

سلام
ایول بابا ، اگه میدونستم بعد از اون پیامم بچه ها این همه فعال میشن ، زودتر پیام میگذاشتم ایول ایول
راستی آقا سجاد در مورد اون دوتا آهنگ که گفتی باید بگم که عالین ،اگه دقت کرده باشی آهنگ Paths on Water یه جورایی یه کم شبیه و تند شده آهنگ Mermaid در همین آلبومه ، آهنگ Point of Origin هم که فوق العادس و یه حس و حال عجیبی داره و در عین حال خیلی قدرتمنده مخصوصا" از دقیقه 3:21 تا دقیقه 5:20 ، من اولین بار این آهنگ رو چند سال پیش از آلبوم 1999 - Winter Light گوش دادم که بعدا" فهمیدم اصالتا" مال آلبوم Out of Silence ، وقتی این آهنگ رو گوش میدم ، اگه کسی کنارم باشه میگه بابا تو دیوانه ای که خوب دلیلش هم فکر میکنم به خاطر همون قدرتمند بودن و خاص بودن این آهنگه ،
حالا من میخوام یه یادی از آهنگ Days of Summer بکنم از آلبوم 1988 - Chameleon Days که این آهنگ زیبا هم یه جورایی خاصه مخصوصا از دقیقه2:35 تا 2:49 که خیلی قشنگه ، در این آهنگ میتونیم هنر استاد رو در نواختن کیبورد یکبار دیگه ببینیم ، صدای کیبورد استاد در این آهنگ شبیه صدای کیبوردش در قسمت دوم آهنگ Reflections Of Passion که صدای جالبیه

سامان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 21:16 http://www.yanni-fans.com

هنوز یکی پیدا نشده تصویری اجرای جدید این یکی آهنگ رو بزاره تو یوتیوب.فقط رفتن نشستن نگاه کردن برگشتن!
اگر کسی از دوستان کاملش رو با کیفیت خوب پیدا کرد خبر بده.
نظر من هم راجع به کارهای حمید رضا جان اینه که اگر روی آهنگهای یانی کار نکنه بهتره.چون گوشی کار کردن گوش قوی میخواد و همینجوری نمیشه.

سجاد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:14 http://www.s-mb.blogsky.com

لینک مدیافایر اون اجرای زنده ی voyage
http://www.mediafire.com/?03k2c34us1cca26

سجاد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 17:07 http://www.s-mb.blogsky.com

امروز آهنگ آشنایی از یانی که متاسفانه فراموشش کرده بودم از تلوزیون پخش شد. سریع رفتم پیداش کردم و گوشیدم. احساس کردم این آهنگ و دوقلوش مورد کم لطفی قرار گرفته گفتم اینجا بهشون اشاره کنم.
دوتا آهنگ ده هشتادیه غلیظ از قدیمی ترین های یانی از آلیوم Out of Silence
منظورم Point of Origin دو قلوش Paths on Water هست. من که خیلی دوسشون دارم. وقتی که یه حال و هوای خاصی دارم که نمیتونم توصیفش کنم اینجور چیزا رو گوش میکنم. یه حالت نسبتا خشن و بی حال و حوصله که سعی میکنم با تمام سختی های موجود به مسیرم ادامه بدم(شاید یه حالت عصبی بد باشه).
خب حالا نظرتون راجع این دوتا آهنگ چیه؟؟ الان دارم این دوتا رو کنار دموها میگوشم الانس که اتصال کنه

راستی یکی یه فکری بکنه منم بتونم از هنر محمدرضا عزیز لذت ببرم آخه 4shared فیل داره

سجاد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 16:08 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
ای بابا این ای اس پی من قربونم بره 4shared رو فیل کرده که

محمدرضا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 14:50 http://www.imaginations.persianblog.ir

فکر کنم به غیر از یکی دوتا گزینه بقیه چیزایی که عادل جان نوشت تو ایران به کارمون نمیاد .. نه بنر یانی تو سطح شهر هست .. نه بلیط کنسرتی نه لحظه ی رمانتیک دریافت آلبوم به صورت قانونی و از پستی و ...
تی شرت و پوستر و ویدیو کلیپ رو عشقه .. یانی بیگیر که اومد

فاگوت یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 14:40

به 4شیرد هم رحم نکردن نامردا. چرا لینکش فیلتره؟ آخه چرا؟ حتی سیو ویدئو هم لینکا رو نمیشناسه. چه خبر شده؟ سجاد و محمدرضا چه جوری دانلود کردن؟من دوست دارم اجرای voyage ببینم یکی یه راهی به من نشون بده لطفاً
اما photo scavenger hunt
خود scavenger hunt یه مسابقه س که یه لیستی رو ارائه میدن بعد افرادی که توی اون مسابقه شرکت میکنن باید برن اون لیست رو پیدا کنن اما نباید بخرن یعنی باید خودشون بگردن حالا هر چی که هست میتونه اشیائ قدیمی باشه یا چیزای دیگه. photo scavenger hunt م احتمالاً یعنی باید افراد دنبال عکسهایی باشن که توی لیست scavenger huntه. ولی من یادم نمیاد یانی کجای صحبتاش اینو به کار برده؟

Adel یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 13:55

حمید رضا جان دانلود کردم و الان بار پنجمه که دارم گوشش میدم
خیلی قشنگه
دستت طلا
آفرین

امیر یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 10:17

حمید رضا جان بسیار بسیار عالی بود..1 سوال داشتم نت این آهنگو داری یا گوشی زدی؟؟

محمدرضا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 09:41 http://www.imaginations.persianblog.ir

خیلی زیبا بود حمیدرضاجان .. ممنون بابت اینکه زحمت کشیدی و اجرا کردیش ... راستش اولین آهنگی که من از یانی شنیدم این آهنگ بود و یه جورایی ته ذهنم امضا کرده خودشو ( عاشق اجرای استودیوییشم ... کنترل آدم رو بدست میگیره لاکردار) ... دس و پنجت سلامت !

Adel یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 09:16

سلام به همه
در جواب نگین جان باید بگم اینطور که email یانی رو خوندم ازمون خواسته که در هفته ی انتشار آلبوم این کارا رو انجام بدیم و عکسهای روتوش شده یا همون عسهای تمیز و تنظیف شده ای رو که از لحظات زیر شکار میکنیم رو براشون email کنیم و در قرعه کشی شرکت کنیم.
1-در هفتی ی انتشار آْبوم با دوستامون بشینیم و آهنگ رو بگوشیم و از لحظات و شادی هامون حین گوشیدن عکس بگیریم.
2-از لحظات شادی در حضور در کنسرت ها عکس بگیریم
3-از message board ها ، وبلاگ ها و ... عکس شکار کنیم
4-از صفحی ی یانی تو Twitter عکس بگیریم.
5-از بنر هایی که در وبسایت های یانی خودمون ساختیم عکس بگیریم بزاریم
6-از تیشرت هایی که خودتون طراحی کردین عکس بگیرین
7-از زمانی که آلبوم رو از پست تحویل میگیرین عکس بندازین
8-از بلیط های کنسرت های 2011 عکس بندازین
9-از آهنگ voyage موزیک ویدیو بسازین بزارین تو youtube و لینکش رو برامون بفرستین
10-از بنر های گردونی که در سطح شهر برای اطلاع از کنسرت های یانی هست عکس بندازین
11-از پروفایلتون تو YanniCommunity و عکس های پروفایلتون عکس بگیرین بفرستید


در ضمن هر کدوم از این کارا یه امتیاز مخصوص به خودش رو داره که تو email نوشته
زمان ارسال آثار هم از الان تا 22 مارس هستش


راستی محمد رضا دستت درد نکنه. اگه میشه لینک youtube تمام آهنگ های کنسرت جدید رو بزار.
ممنون

سجاد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 01:33 http://www.s-mb.blogsky.com

یوهوو voyage..........


چند دقیقه بعد...........
..
..
..
در حد تیزر بود که.........
کیفیت صدا
ولی خب دستت درد نکنه محمد رضا جان و آقا سعید
ولی به نظر میاد اجرای زنده این البوم ظرافت هاش خیلی کمتر از استدیوییش باشه به خصوص با تیم آب رفته مگر اینکه ضبط شده بگذارن و بعد همراهی کنن

حمید رضا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 00:28

سلام به همه
اینم لینک آهنگ Within_Attraction که قول داده بودم.
1 بار بیشتر نزدمش و یه جاشو اشتباه زدم (2 تا نت) ، خودتون به بزرگی خودتون ببخشید. منتظر نظراتتون هستم.
دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین.

http://www.4shared.com/audio/qwuRuqY9/Within_Attraction.html

احسان شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 23:31

سلام
بچه ها یکی دو روزیه که تنبل شدید ، پس یه نظری یه سوال درست و حسابی یه چیز جدیدی ، یه حرکتی ، امتحانا هم که تقریبا تمام شده ، نکنه همتون مثل من آخر این ماه کنکور ارشد دارید و سرتون شلوغه؟
علیرضا خان ، آقا سامان و... شماها خبری ازتون نیستا؟

سعید شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 21:55

از آهنگای جدیدی که یانی توی مکزیک اجرا کرده میشه به Voyage اشاره کرد.لینک یوتوب http://www.youtube.com/user/yannivideos#p/u/3/0cvarB4bZHQ

نگین شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 20:31

در ضمن دوستان خیلی ممنون که اینهمه شرمنده م کردین و جواب سوالمو دادین..

مگه شما این میل رو از تیم یانی نگرفتین؟
یا گرفتین و نخوندین؟
یا خوندین و ترجمه نکردین؟
یا ترجمه کردین متوجه نشدین؟
یا متوجه شدین و جواب منو نمیدین؟
یا جواب منو دادین من ندیدم؟
یا من دیدم و بی خود نگرانم؟
یا نگران نیستم و خودم رو زدم به نگرانی؟
یا ...

نگین شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 20:28

یعنی از دیروز تا حالا هیچکی کامنت نذاشته؟ چه غیر فعّال یه موقع گر میگیرن بچه ها یه موقع اصلاً پیداشون نیست..

اومدم از راکت بودن اینجا جلوگیری کنم
و تو دل همه تون قند آب کنم

..::شمارش معکوس انتشار آخرین شاهکار یانی بزرگ شروع شد::..

10
9
.
.

Es Amor شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 17:35

http://www.youtube.com/watch?v=UJkSnpYzhf0

Es Amor

دیگه ندیده بودیم آهنگو هنوز ندادن بیرون دست همه باشه.
البته اصلش نیست و از تیکه های مختلف چسبوندن به هم و کیفیتش زیاد خوب نیست. ولی همینم خیلی قشنگه.

معلوم نیست اصلشو کی میخواد بده بیرون.

محمدرضا شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 17:16 http://www.imaginations.persianblog.ir

ای که خدا از قرقیزستان (جایی نزدیک خرخره در انسان) آویزون کنه اونایی رو که فقط بلدن سنگ بزارن جلو راه ملت ... آخرش نشد که تصویریش رو آپ کنم بس که سرعت اقتضاح بود ولی صوتیش رو براتون آپ کردم ... ملت که داشتن خودشون رو میجروندن موقع اجرای voyage ... به منم انگار یه کارتن از این بستنی کیم بود قدیما .. ا اونا داده باشن و پولشم داییه بیچارم حساب کرده باشه .. در پوست خود ترکیدم .. خیلی قشنگ بود .. ممنون یانی !
http://www.4shared.com/audio/054USCZd/Yanni_-_quotVoyagequot_Live_In.html
اینم لینک یوتوبش :
http://www.youtube.com/watch?v=0cvarB4bZHQ

محمدرضا شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 16:06 http://www.imaginations.persianblog.ir

آها یه چیز دیگه .. یانی Voyage رو هم تو این کنسرت اجرا کرده .. الان که دارم میتایپم داره میدانلوده .. لینکش رو اگه بدرد بخور بود براتون مینهم

محمدرضا شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 13:57 http://www.imaginations.persianblog.ir

سلام ..
طاها جان .. فک کنم همون قبلیاس .. یه ویدیو از این کنسرت دیدم که طبق معمول از سقف سالن گرفته شده بود و یانی داشتkeys to imagination رو مینوازید ..!!
فک کنم لازمه یه نمه به تورهاش تنوع بده .. وگرنه شیکر زیادشم خوب نیست ...
( البته شایدم کارای دیگه ای هم نواخته باشه ولی وقتی دیدم ارکسترش همون تیم آب رفته ی سال قبله یه نمه حالم گرفته شد .. حالا تو ساخت آلبوم همه چی استودیوییه رو میشه گذاشت پای خلاقیت ولی کنسرت دیگه به نوازندهاشه نه به سیم و سمپلاش !)

طاها جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 15:26 http://jarre.blogfa.com

کسی اطلاع داره توی کنسرتهای جدید یانی که از ۲روز پیش توی مکزیک شروع شد چه آهنگهایی اجرا شده؟ و از آلبوم جدید آهنگی جزو این کنسرت بوده؟

نگین جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 01:30

سلام بچه ها خوبین؟
یه سوال برام پیش اومده !!
منظور یانی جان از این Photo Scavenger Hunt که گفته جیه؟ دقیقاً میخواد چیو شکار کنیم؟ ترجمه تحت الفظیش که خیلی بده.. حالا نمیدونم شاید اصطلاح باشه..
اگر شما میدونین بگین لطفاً

سجاد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 00:52 http://www.s-mb.blogsky.com

خداییش یانی راست میگفت که دوستاش گفتن نمیتون دستگاه پخش ماشینشونو خاموش کنن. من به واسطه کارم و رشتم بیشتر وقتمو پشت کامپیوتر میگذرونم. از روزی که دموها بدستم رسیده تا الان یعنی فکر کنم چهار روز همش دارم این دموها رو گوش میکنم. یه نیم ساعت که پشت کامپیوتر نیستم همش توفکرم زودتر برگردم بازم گوش کنم. حالا 7.5 که یه دور کامل میشه رو حساب کنین ببینین چند دور گوش دادم از صبح تا شب فروش اورجینال اگر راه بیفته به مناسبت یانی شدن یانی (تغریبا کسی نمیخواد شاکی شه چرا گفتم تغریبا) قراره یه پولی دستم برسه حتما این البومو میخرم.

سجاد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 00:45 http://www.s-mb.blogsky.com

سعیدS جان اول از همه من نظرمو گفتم

دومن من گفتم از که چطور از صدای خواننده استفاده کنه. نه این که کجا استفاده کنه. اگر دقت کرده باشی مبینی که توی این البوم صدای موسقی مقلوب صدای خواننده نیست و در کنارشه.
قبلا بیشتر صدای خوانده به گوش میرسید تا صدای موسقی. ولی الان تعادل داره که خیلی زیباش کرده.

اسم اینجا هم بخش نظراته و من نمیخوام راجع نظراتم با کسی بحث کنم. همین که هست. شماهم نظرت رو گفتی.

سعیدs پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:20

سجاد جان یانی همیشه بلد بوده و میدونسته از صدای کی کجا استفاده کنه
چرا اینجوری گفتی که تازه داره دستش میاد؟

امیر پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 15:32

سلام به همه.من مدتیه کار برام پییش اومده و اینترنت درست و حسابی مثل مال خودم ندارم.ولی امروز که برگشتم خونه و اومدم تو سایت کفم برید!
فقط در یه کلام واقعا بی نظیر بود.
من دوباره میرم و به زودی میام.
راستی عادل جان دستت درد نکنه که حداقل تو جوابمو دادی!

Adel پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 00:44

احسان جان منظورم این نبود که آهنگ mother night زیبا نیست. اصلا اون آهنگ جای خودش رو داره و واقعا به نظر من از تمام آهنگای یانی پر احساس تره
راستش من فقط یک ماهه که از وجود این آهنگ مطلع شدم.
شاید تا به حال 100 بار گوشش کردم و خیلی احساساتی شدم حتی تا مرز .....
در مورد اون دو آهنگ دیگه هم تفاوتشون رو فهمیدم و در واقع یانی روی اون آهنگا خیلی کار کرده تا بتونه به حالت امروز درشون بیاره
چون که فقط با پیانو زده شدن میگم که محشر هستند.
راستی این آهنگ mother night اگه یه اسم عشقی احساسی داشت که دیگه واقعا خیلی حس آهنگ رو بیشتر میکرد

طاها چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 23:54 http://jarre.blogfa.com

به نظر من جذاب ترین آهنگ همون Truth Of Touch هست.بعد از اون به Echo Of A Dream هم خیلی امیدوارم،حس میکنم بعد از آخر دموش یه آهنگ فوق العاده در راهه.
البته حس بسیار خوبی هم نسبت به Guilty Pleasure دارم.
خلاصه از اون آلبومهاست که رتبه 1 بیلبورد مبشه!

حسین چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 23:31 http://yanniclub.tk

اصلا ازتون انتظار نداشتم که نظر بینندگان سایتتون رو نمایش ندی

علیرضا:
دوست عزیز من و سامان که نمیتونیم 24 ساعته بشینیم توی قسمت کنترل سایت و منتظر باشیم که تا کسی کامنت گذاشت تاییدش کنیم .. کمی صبر داشته باشید ... دلیلی برای تایید نکردن کامنتتون وجود نداره!

سعیدs چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 22:30

سلام به برو بچ فعال
من نمیدونم چرا همه زوووووووووووووم کردن روی truth of touch و season ؟؟؟
چرا بقیه آهنگا به این قشنگی به چشاتون نمیاد؟
بازم میگم cant wait از همش قشنگتره.فقط cant wait:]

احسان چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 21:57

سلام
خواهش میکنم عادل جان
گفتی که دوتا آهنگ nostalgia و marching season محشرن ، قبول ولی خیلی کم لطفیه اگه از mother night صحبتی نشه ، واقعا زیباست ( شاید با کمی کم لطفی بشه گفت از نظر خالص بودن پیانو از دو تای دیگه زیباتر و آرام تر با احساس تره ) شاید توجه زیاد من به این آهنگ بدلیل این باشه که در آلبومهای دیگه استاد نمونه ی اون رو ندیدم ولی nostalgia و marching season رو بارها در کنسرتها و آلبومهای استاد دیدم و شنیدم که البته از زیباییش کم نکرده
البته عادل جان حتما توجه داری که این دوتا آهنگ در این آلبوم (nostalgia و marching season) با اصل ایندو که ما در آلبوم های اصلی استاد سراغ داریم در بعضی جاهاش متفاوته

محمد چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 21:25 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
متاسفانه سربزنگاه برای یکی از گوشهام یه مشکلی پیش اومده فعلا فقط باید با یه گوش آهنگارو گوش بدم.
به نظر من truth of touch و seasons برگ برنده یانی تو این آلبوم هستند که اونها رو هم سریعا دموهاش رو بیرون داد.
به نظر من قابل مقایسه با ethnicity و ماقبلش نیست به هیچ وجه! اما از voices و voces یک سروگردن بالاتر هست.
سازهای الکترونیکی به هیچ وجه جذبه و کشش آگوستیک رو ندارن.
بهترین راه برای برگشتن به محبوبیت قبلی همینه.
باز هم باید بگم اینها همه نظر شخصیمه و دلیل برای درستیش نیست.
فعلا

حسین چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 21:24 http://yanniclub.tk

شما همیشه این طوری جواب توجه بازدید کنندگان سایتتون رو میدید؟
سوال اول:آیا اشاره کردید که سرور های 4shared و پیکو فایل قابلیت resume فایل دانلودی رو ندارن؟
سوال دوم:ایا فکر کردی که همه بازدید کنندگان سایت شما اینترنت adsl و یا پر سرعت ندارن؟
سوال سوم:آیا تا حالا خودون با اینترنت dial up یا کم سرعت اقدام به دانلود فایل کردید؟
سوال چهارم:آیا یه دونه از این لینکا رو که بت دادم تست کردی ببینی با فور شیرد یا پیکو فایل چه تفاوتی داره؟
ممنون میشم نظرمو پاسخ بدین و البته نمایش.

علیرضا:
جواب اول: سرور 4shared بله اما تا جایی که من میدونم پیکوفایل قابلیت resume داره
جواب دوم: طبق آماری که دارم 65 درصد با اینترنت dial up از اینجا بازدید میکنن
جواب سوم: بله من هر تغییری که روی سایت میدم یا پستی که میذارم با dial up تستش می کنم که سرعتش مناسب باشه برای لود شدن و همونطور که میبینید حجم همه فایل ها بسیار کمه وا با اینترنت dial up هم به راحتی دانلود میشه
جواب چهارم: برای من هیچ اهمیتی نداره که لینکایی که شما دادید چه فرقی با پیکوفایل یا فورشیرد داره... تا جایی که من میدونم افرادی که از اینجا استفاده میکنن از این لینک ها راضی هستن. اگه کسی مشکلی توی دانلود فایلی داره لطفا خبر بده
---------------------------
سوال اول: شما توقع داری من بلافاصله بیام لینک های شما را بذارم توی پست؟ چرا چنین توقعی داری؟
سوال دوم: میشه بدونم که چه کسی از شما درخواست کرد که فایل ها رو روی سرور دیگه ای آپ کنی که الان اومدی و طلبکاری؟
سوال سوم: شما اگر واقعا قصدت این بود که من از لینکات استفاده کنم و بذارمشون توی پست چرا توی بخش ارسال نامه به مدیر این کارو نکردید و اومدید به طور عمومی این بحث را مطرح کردید؟
به هر حال من هنوز هم از شما ممنونم به خاطر لینک ها ... اما مطمئن باشید اگر که جبهه بگیرید من هم جبهه می گیرم.
امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد