عکسها و ویدیوهای تور مکزیک ۲۰۱۱

سلام.امروز چند عکس و چند ویدیو از جدیدترین اجراهای یانی توسط تماشاگران در مکزیک براتون میذاریم.

  

http://s1.picofile.com/file/6434858148/7DrQ_.jpg

 

http://s1.picofile.com/file/6314348088/7GZt_.jpg


 

   

 

 VOYAGE _YOUTUBE  

 

 VOYAGE LIVE IN MONTERREY_YOUTUBE

  

   THE RAIN MUST FALL_YOUTUBE 

 

STANDING IN MOTION - NOSTALGIA - THE STORM _YOUTUBE 

 

  ONE MAN'S DREAM_YOUTUBE

 

تور ۲۰۱۱ از تاریخ ۲۶ ژانویه در مکزیک شروع شد و آخرین اجرا در تاریخ ۲ فوریه خواهد بود.  

لیست آهنگهای اجرا شده:    

 

01) Santorini 

02) Enchantment 

03) Keys To Imagination 

04) Felitsa 

05) Voyage  

06) The End Of August 

07) The Rain Must Fall

08) Cello Solo   

09) Dance With A Stranger  

10) Acroyali\Desire 

11) Duet  

12) Marching Season 

13) Harp Solo 

14) Within Attraction 

15) Ode To Humanity_Aria 

16) Niki Nana 

17) Standing In Motion  

18) Nostalgia

19) The Storm 

20) One Man's Dream  

 

دو شب اجرا در یک سالن هم در تاریخ ۱۲ و ۱۳ فوریه در کشور پاناما در لیست تور هست. 

ادامه تور یانی در اواسط ماه مارس به صورت پیاپی اجرا خواهد شد و قطعأ اجراها از آلبوم جدید هم خواهد بود.   

 

در ادامه مطلب عکسهای بیشتری ببینید یا همه عکس ها رو در یک فایل زیپ شده دریافت کنید. 

 

Download - Zip - 1.30 MB - Picofile 

 

  

 

   

 

 

  

   

 

 

    

     

    

    

 

 

    

   

   

  

  

 

  

  

 

 

 

 

تا پست بعدی و خبرهای جدید...

نظرات 28 + ارسال نظر
niki nana پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 18:00

سلام به همه
یک سوال: یانی بین سالهای 2003 تا 2009 که 2 آلبومvoices & voces رو ارائه کرد،آلبومی نداده؟یعنی 5 سال هیچ آلبومی نداده؟
من جدید میباشم راهنمایی لطفا!

قسمت آلبومهای یانی رو نگاه بندازید متوجه می شید.
سال 2003:Ethnicity
سال 2006:Yanni Live!The Concert Event
http://www.yanni.com/discography/music.aspx

sssss جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 00:01

یانی فوق العاده اس چه آهنگاش تکراری باشه چه نباشه
منو داداشم که هیچ وقت از شنیدن کاراش خسته نمیشیم.
یانی نظیر نداره

سلام میشه عکس کلوی هم بذارین خیلی میخوام بدونم چه شکلیه
بیوگرافیشم بذارین اگه ممکنه

علیرضا: عکس و بیوگرافی این خواننده در سایت موجوده کفی بود کمی جست و جو می کردید
http://www.yanni-fans.com/1389/01/09/post-6/

محمدرضا یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 16:32

salam. khaste nabasshin. vaghean karet 20 20 20 hast. manam az tarfdarane yanny hastam. eyval be karet va saitet

سجاد چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 03:03 http://www.s-mb.blogsky.com


طاها جان یعنی واقعا خود البومه!!! تا انتشار که مونده
بعدم که فیل داره که الان نصف شبی من که خوابم نمی بره دیگه!!! حالا با فیل چیکار کنم

ایناهم که همش فیل هوا میکنن.... من اعصابم ضعیفه!! یکی کمک کنه

طاها چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 00:34 http://jarre.blogfa.com

آلبوم عالیه! بازم لزلی گل کاشت،به نظر من Can't Wait فوق العادست و بدون شک با احساس ترین آهنگ آلبومه.نوازندگی یانی هم که غوغا میکنه.اشکمو در آورد...
با Nine-Vertigo-Truth Of Touch هم خیلی حال کردم.
Flash Of Color هم قشنگ و دوست داشتنیه و حس شاد و جذاب خاص خودشو داره.
Guilty Pleasure هم ساده و یکنواخت اما بسیار زیباست.
بقیه آهنگها هم زیبایی خاص خودشونو دارن.حتی آهنگهایی که نیتان میخوند و من زیاد خوشم نمیومد، توی این آلبوم برام جذاب بود.
آلبوم فوق العادست...

سجاد چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 00:21 http://www.s-mb.blogsky.com

راستی یادم رفت من میخواستم این ویدئو هارو آپ کنم بعد دیدم دانلودشون با ای دی اس ال سخته چه برسه به آپ!!

سجاد چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 00:19 http://www.s-mb.blogsky.com

آه یانی کجایی.... امیدوارم این وضعیت موقتی باشه و من که معتقدم یانی هر چقدر هم که خفن باشه باید از یک رهبر حرفه ای داشته باشه. تا صداها هماهنگ تر و زیبا تر بشن. تا اهنگها تنظیم بشن.
شاید علت این هم که یانی یه سری اهنگ های ثابتی رو اجرا میکنه. این باشه که تنظیم آهنگ های دیگرو برای ارکستر سمفونی نداره.
درکل فکر میکنم مشکل نداشتن یه رهبر کاردان و پول باشه.
فکرشو بکن یه ملیاردر هنر دوست پیدا بشه یانی رو همه جوره ساپورت کنه که فقط بره استدیوی خونگیش سالی یه بار با آلبوم های خفن با بیس پیانو بده بیرون و همه رو کف برکنه

طاها سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 23:11 http://jarre.blogfa.com

دوستان این آدرس تمام آهنگهای آلبوم جدید رو به طور کامل و با کیفیت عالی برای گوش کردن گذاشته! :
http://music.aol.com/new-releases-full-cds/#/6
دارم Truth of Touch رو گوش میدم،خیلی خوشحالم!

سعید سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 22:35

دوستان دقت کنن حجم فایلها خیلی بالاس.مخصوصا اونی که Standing in motion و Nostalgia و The Storm رو داره.آپلودشون وقتگیره و چیزی که الان واسه همه کمه وقته.
یادم نمیاد سامان یا علیرضا گفته باشن که این تنها سایت یانی تو ایرانه.کافیه یه سرچ توی گوگل کنین و ببینین چند تا بلاگ در مورد یانی هست(ایرانی).
اما من به عنوان یه بیننده ی این بلاگ میگم که این بهترین سایت ایرانیه در مورد یانی.

محمدرضا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 22:11 http://www.imaginations.persianblog.ir

خب عزیزان وقتی یکی مثل ریک ویکه جنایتکار کنارشه میخوایین بهتر بشه .. از وقتی این انسان اولیه اومده یانی شروع کرده به خودزنی .. ای بسوزه پدره پول ... کاشکی هنرمندا از یه جایی تغذیه میشدن تا مخاطباشون منبع درآمدشون نباشن .. اون وقت هنر و خلاقیت هرگز از هم جدا نمیشدند ... از طرفی یانی حق داره و از طرفی میتونست یه موسیقی دان معمولی باشه و هر کاری دلش خواست بکنه .. ولی خب .. اصلا چرا انقدر منفی ببافم .. شاید تور آمریکاش بهتر باشه .. من مطمئنم اگه یانی بخواد .. فقط بخواد .. میتونه .. هنوز ازش برمیاد غوغا کنه ..

Adel سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 20:41

دوباره سلام
همین الان رفتم تو سایت یانی خوندم که نوشته بلیط کنسرت یانی در تاریخ 12 فوریه تو پاناما مجانیه
حالا خودتون حدس بزنید که دیگه از لحاظ امکانات و ... اون کنسرت چه وضعی میتونه داشته باشه

در کل منم با نظر آقا محمد و حرفاش موافقم و بدون که تنها نیستی

نگین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 19:40

ممنون بی همتا جان .. ولی من هم میتونم برم تو یوتیوپ و لینک پیدا کنم و بیام کپی کنم تو وبلاگم .. این کار آسونیه.. اما یه سایتی که به خودش میباله که تنها سایت معروف و پر ببیننده ی یانی بزرگ تو ایرانه .. و خیلی ها میان تا اینجا اطلاعات بگیرن .. خیلی ها که همهشون از اینترنت های مختلف استفاده میکنن .. بنظر شما بهتر نیست .. بجای اینکه من خودم برم و علاوه بر اینکه باید بگردم دنبال یه سایت که بتونم آپلودش کنم بعد دانلودش کنم .. خود مدیران زحمت اینکار رو بکشن.؟

در هر صورت از لطفت ممنونم
شما همیشه به من لطف داری

علیرضا:
ما هیچوقت به خودمون نبالیدیم و نگفتیم که تنها سایت معروف و پربیننده ی یانی بزرگ تو ایران هستیم. اما اینو قبول دارم که باید خودمون آپ میکردیم ویدیو هارو. دلیل اینکه این کارو نکردیم اینه که درگیر خبرای آلبوم جدیدیم. من معذرت میخوام.

مصطفی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 19:35 http://www.ourdays.blogsky.com

و این هم یه عکس زیبا از کلوی لاوری و یانی عزیز که هردوشونو از ته قلب دوس دارم. البته خیلی هاتون داریدش ولی واسه اونایی که ندارنش می ذارم:
http://www.4shared.com/photo/g0HZqVXS/2582_1131018715105_1216368203_.html

Adel سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 18:43

سلام به همه
قابل نداشت نگین جان

راستی چرا این اجراها یه جورین؟؟؟؟
چرا اصلا نور پردازی ندارن؟؟؟
واقعا کنسرت 2004 خیلی شاهانه بود.
امیدوارم کنسرت های آمریکا 180 درجه فرق بکنن
یه سوال از یانی:

آقای یانی جان با وجود آهنگ های زیبایی مثل
november sky
in your eyes
so long my friend
to the one who knows
flight of fantasy
highland
playing by heart
to take...to hold
.
.
.
چرا همش گیر دادی به این آهنگهای تکراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سجاد سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 17:10 http://www.s-mb.blogsky.com

من از تنوع صحبت نکردم از کیفیت کنسرت گفتم!!! با یه تیم بزرگ و یه رهبر قوی هزاران هزاران بار هم شور ونشاط داره. همون ویسز هم تیمش جمع وجور تر از قبل ترش بود.
یه چیز دیگه. یانی عمرا با این آهنگها وداع کنه

مصطفی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:08 http://www.ourdays.blogsky.com

اجرای این آهنگ های قدیمی توسط یانی اونم در این روزها یه جور بوی وداع می ده وداع با آهنگ هایی که یانی باهاشون خاطره های زیادی داره و جوونیشو با اونا سپری کرده و همین طور می تونه مقدمه ای باشه برای اجراهای جدید و آهنگ های آلبوم های اخیر منظورم از آهنگ های بی کلام وویسز گرفته تا آهنگ های آلبوم حقیقت لمس.
با این وجود من که واقعا دلم نمی خواد منظور یانی از این اجرا ها وداع باشه ولی همونطور که سجاد گفت دیگه اجرای این آهنگ ها شور و نشاط گذشته رو نداره و باید یانی در کارش تنوع ایجاد کنه.
من که بی صبرانه منتظرم تا از آلبوم جدید هم یه دی وی دی منتشر بشه و امیدوارم دوباره یانی و وویسز رو ببینم در حالی که دو سال گذشته و همشون پخته تر شدن..

سجاد سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:12 http://www.s-mb.blogsky.com

این ویدئوها یه جوریه! اون شکوه کنسرت های قدیمی رو نداره مثلا این شروع این the rain must fall رو با شروعش تو کنسرت آکروپلیس مقایسه کنین متوجه میشین. تیم ارکسترسفمونی تهران خودمون از بزرگتره!! هرچی روی صحنه بیشتر کاربشه و تعداد نوازنده ها بیشتر باشه خب تاثیرش مشخصه دیگه.... جای رهبر هم به نظر من واقعا خالیه...

مصطفی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:30 http://www.ourdays.blogsky.com

ببخشید.
فقط می خواستم بگم تو قسمت بیوگرافی هاتون نوشته بودید کلوی لاوری ساز ندارد یه اشتباه کوچیک پیش اومده کلوی نوازنده ی گیتار هست.
این نظر که بی ربط به آلبوم جدید نبود.

فاگوت سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 09:17

وقتش رسیده که یانی یه تحول اساسی برای تنوع بخشیدن به اجراهاش ایجاد کنه. فقط اینجوریه که میتونه به روزهای اوجش برگرده

بی همتا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 07:39

نگین جان ف ی ل ت ر که مشکلی نیست، شما لینک رپیدشیر یا فورشیرد یا هر سایت دیگه ای رو میتونید از طریق سایت rapidbaz.Com‏ (که دات ای ار و دات نت هم داره) دانلود کنید حتی اگه لینک ف ی ل ت ر باشه.واسه فایلای زیر 20 مگ هم عضویت نمیخواد.

محمد دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 23:38 http://www.yanni-lover.blogfa.com

بازم سلام
از دیدن آهنگ وییج که یانی اجرا می کرد خیلی خوشحال نشدم. دلیلش هم اینه که با این وضع یانی هم از نظر قیافه هم از نظر نوع آهنگ هم از نظر گروه ارکستر هم از نظر خود اعضای گروه هم از نظر انتخاب محل های کنسرت هم از لحاظ خیلی چیزها افت فاحشی کرده.
البته این نظر شخصی منه. شایدم اشتباه کرده باشم.
فعلا

سجاد دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 22:25 http://www.s-mb.blogsky.com


به نظر میاد علاوه بر سیبیل ریش هم رو به رشد و ماندیست

محمدرضا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 21:51 http://www.imaginations.persianblog.ir

راستی یه چیز دیگه .. به نظر شما هم کم پشت شدن ارکستر یانی .. ضعیف شدن طراحی صحنه و طراحی نور به خاطر کاهش هزینه ها و ارزون شدن بلیط کنسرت و به تبع اون استقبال بیشتر مردم منطقه آمریکای لاتینه که خب .. چندان مایه دار نیستن یا این سیاق جدید یانیه ؟.. اگه هدف یانی اشاعه موسیقیش تو نقاط نسبتا محروم باشه قابل توجیه ولی اگه این رویه ای باشه که بخواد تا انتها در پیش بگیره ... تصور اجراهای قدرتمندی مثل لاس وگاس و تربیوت و حتی اتنثتی تور مفقودالاثر هم دیگه دور از دسترس باشه !! آخه نشنیده پیداست که کیفیت افت میکنه با این شرایط .. البته من یکی که امیدوارم تو تور آمریکا حداقل به خاطر فروش آلبوم جدیدش یه کار اسمی اجرا کنه .. یه کاری در حد اسم خودش .. یانی!

روزبه دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 21:19

ای خدا ... یعنی میشه ما این یانی رو تو ایران ببینیم






ژس این کنسرت های جدید یانی منتشر نمیشه ؟

سعیدs دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 20:36

سامان جان چند تا از این آهنگایی که گفتی رو من ندیده بودم
مث ۸ و ۱۱و ۱۳ میشه یه توضیحی بدی؟

آهنگ ۸ اسمش روشه.تک نوازی ویولن سل.دقیقآ همون تک نوازی قبل از آهنگ The Storm سال 2004.آهنگ 11 هم در کنسرت مکزیک سال 2008 که DVD شد اجرا شد.13 تک نوازی ویکتور اسپینولا با چنگ هست.

محمدرضا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 20:24 http://www.imaginations.persianblog.ir

ممنون سامان جان .. لطف عالی متعالی

نگین دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 20:23

سلام
یه موقع به خودتون زحمت ندین لینک ها رو آپلود کنین ها.. اصلاً.. مهدی امثالی هستن که میان آپلود می کنن .. شما چرا آخه ؟

این عکسها از همین کنسرتای اخیرشه یعنی؟دیشب پریشب؟ الهـــــی.. موهاشون چه بلند شده.. چقدر اینجوری جذاب تره..
ای بازم این دختر چندشه این خواننده هه.. خیلی یه جوریه..

امیدوارم یکی بزرگواری کنه .. این فایل ها رو به یه لینک غیر ف ی ل ت ر ی ن گ تبدیل کنه..

زبونم مو در آورد بس که گفتم آپ می کنید به فکر همه باشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد