Truth Of Touch


سلام به تمام دوستان عزیز!

اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم؟! خیلی کوتاه میگم و سرتونو درد نمیارم! بازم آقا طاها مثل آلبوم قبل گل کاشت  و ما را از انتشار آلبوم و لینک های دانلودش با خبر کرد! یه نکته ای هم هست که توی دوتا پست قبل اشتباه شده بود و اینجا باید تصحیحش کنم. آهنگ Long Way Home خواننده نداره و ترانه ای کاملا بی کلام هست. البته این آهنگ ها هیچکدوم اورجینال نیستن! و بنابراین کیفیت اورجینال را هم ندارن. اما تا همینجاش هم خیلی با ارزشه.


لینک های دانلود آهنگ ها به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند



یک نظرسنجی برای ترانه های این آلبوم توی قسمت نظرسنجی های سایت درست کردیم اما با قبلی ها فرق داره چونکه توی این نطر سنجی میتونید چند تا گزینه را همزمان انتخاب کنید که فکر میکنم اینجوری خیلی بهتره:


ورود به صفحه نظرسنجی های سایت



نظرات 276 + ارسال نظر
mahmoud pakzat سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 17:37

سلام دوستان
اگه کسی استاد یا معلم پیانو به سبک یانی میشناسه , ازش خواهش میکنم به من یه ایمیل بزنه
m.pakzat@yahoo.com

محمد یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 20:00

سلام به دوستان من محمدم موسیقی سنتی کار میکنم آوازهای سنتی رو خوب می تونم بخونم دنبال یه ویولونیست خوب میگردم که خاطره گلهای رنگارنگ و بتونیم زنده کنیم اگه به صدام شک داشتید می تونید امتحان کنید من تقریبا به تمام ردیف ها تسلط دارم خودم نی میزنم ولی به ویولن خیلی علاقه دارم اگه کسی بود که با هم همکاری کنیم به این شماره زنگ بزنه ۰۹۱۱۸۰۶۴۷۳۲ من تهرانم

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 11:32

سلام
بیشتر آهنگ های trust of touch گوش دادم خوب بود بد نبود
ولی نمی دونم چرا حسی که توی آهنگ های ده بیست سال پیش یانی بود توی هیچ کدوم از اهنگ های الانش نیست
یه دونه از آهنگ های آکروپلیسش می ارزه به 100تا آهنگ الانش. خودش هم که از این آلبوم های اخیرش خیلی راضیه
پس احتمالا یا یانی عوض شده (یه امریکایی بی احساس)
یا ما توقعاتمون از یانی زیاده!

مهران جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 11:04

سلام
ظاهرا لینک ۳۲۰ ف ی ل ت ر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حمید چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 18:06

با سلام-ممنون ار اینکه البومو گذاشتین
ظاهراْ اهنگ 04-Voyage کامل نیست درسته؟
باز هم ممنون

آرتمیس چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 14:21 http://www.khatere-sungirl1994.blogfa.com

سلام
ببخشید
من برای دانلود آهنگ ها با مشکل بر خوردم:(
کلمه ی عبور چیه؟؟!!!!

علیرضا:
کلمه عبور را که نوشتم توی پست
www.yanni-fans.com
(همه اش با حروف کوچیک)

فرهلد شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 11:53

سلام و خسته نباشید
لازم میدونم بگم بسیار خوشحالم که این وبسایت این همه بازدید کننده داره و هنوز هم افرادی هستند که توانایی تشخیص موسیقی خوب و بد رو دارن
از مدیران وبسایت برای فراهم آوردن چنین محیطی بسیار ممنونم
اما در مورد این آأبوم متاسفانه باید بگم نمیتونم باور کنم که این آلبوم ساخته ی یانی است
این آأبوم با این که جدیدترین آلبوم است اما نسبت به آلبوم های قبلی خیلی ضعیف تره
فقط ترک اول این آلبوم تا حدودی وام دار آلبوم های قبلی و همون سبک خاص یانی که مبتنی بر طبیعت است ساخته شده
امیدوارم در آأبوم های بعدی شاهد کارهای بهتری مثل
one man,s dreamباشیم که با وجود قدیمی بودنش هنوز هم رنگ و بویی جدید دارد

مهران شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 08:48

سلام
خسته نباشید
اگه میتونید کیفیت 320 را روی سایت دیگه ای آپلود کنین اصلا دانلود نمیشن

بهرام پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 19:58

سلام
در ضمن
وقتی میخوام از پیکوفایل دانلود کنم پسورد میخواد
من www.yanni-fans.com رو وارد میکنم که میگه اشتباست!!!

بهرام پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 19:52

این همه سایت آپلود
چرا تو سایت های به این بدی آپلود کردی
که قابل دانلود نباشند؟!!

حمید رضا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 21:15

سلام به همگی
بچه ها ، به ایران آومدن یانی ، یه دروغ بوده . توی مصاحبه شهرداد ، خودم از زبانش شنیدم که گفت تا حالا یانی همچین تصمیمی نگرفته که به ایران بیاد. آقا سامان هم که از سایت یانی پرسیده و جوابش این بوده که تصمیمی تا الان گرفته نشده که یانی به ایران بیاد.
دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

Ali پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 20:40

salam doste man.. karetoon bi nazire..

vali ye eshkal.. lotfan file haro tooye hosti upload konid ke ghabeliate Resume dashte bashe mogheye download ..

shoma doste aziz ke karetoon download va upload hast behtare ke ye hoste DL ba gheymate 10 toman mahiane dashte bashid ke hosteton ham poshtibani shode bashe ham ghabeliate Resume dashte bashe ham betore hamishegi va motmaen dar internet mondegar bashe...

albate pishnahade dostane bod baraye pabarjaiye behtare sitetoon..

babate ahanga ham mamnoon.. kheyli AAli hastan

movafagh bashi

سجاد 2 پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 16:16

امیر جان واقعا ممنون

امیر چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 16:56

فرید در مورد این کاری که گفتی منم موافقم کار جالبیه البته اگه تا روز کنسرت برای من یکی مشکلی پیش نیاد چون میترسم بیلیت بگیرم بعد نتونم بیام.ولی سعی میکنم تا اون موقع هر کاری دارم انجام بدم و بیام!چون واقعا حیفه،یانیو که نمیتونیم تو ایران ببینیم لااقل بریم یکی که با یانی بوده رو ببینیم!

امیر چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 16:20

سلام هم از مدیران و هم از دوستان عذر میخوام که بجای یانی در مورد کسی دیگه حرف میزنم ولی خوب درخواسته دیگه!آقای سجاد2 بفرمایید اینم اون آهنگایی که خواسته بودید!
http://s1.picofile.com/file/6356079474/Explosive.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6356083498/Fuego.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6356084504/Gypsy_Rhapsody.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6356087522/Victory.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6356094564/Viva.mp3.html

فاگوت چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 15:01

مرسی سجاد جان، پژمان جان و سهیل خان!

سهیل آملی چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 14:13

بیا فرید اینم لینک دانلود Within_Attraction . فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر میتونی دانلودش کنی.

https://www.4shared.com/audio/xuyJQYoQ/Yanni_-_Within_Attraction.html



مصطفی چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 13:52 http://www.ourdays.blogsky.com

ببخشید (دوستان) منظورم بود.

مصطفی چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 13:52 http://www.ourdays.blogsky.com

آره مرضیه خانوم می دونیم...
از مدتی که یانی رو می شناسم خبری تاسف بار تر از این نشنیدم
ولی اینجا دستانی هستن مثل آقا حمیدرضا که بتونن کاری که یانی قصد انجامشو داشته انجام بدن

مرضیه چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 13:39

سلام بچه ها شنیدید اون سالها قرار بوده یانی جون بیاد تخت جمشید برای کنسرت حتی قبول کرده بوده نوازنده های خانم هم نیاره ولی بزرگان اجازه ندادند واقعا که جای تاسفه آخه چرا زودتر یه کاره ای نمی شید تا شاید یکی از آرزوهامون برآورده بشه و یانی بیاد ایران
قول می دم اگر اومد خودم برای همتون بلیط بگیرم چون من شیراز هستم

علیرضا:
لطفا به این صفحه مراجعه کنید:
http://www.yanni-fans.com/1389/06/08/post-23/

پژمان چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 12:44

فاگوت جان سلام!
اگر سرعت پایین اینترنتم اجازه داد حتما within Attraction برات آپ می کنم!!!

سجاد چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 11:07 http://www.s-mb.blogsky.com

کنسرت دوم و سوم فکر میکنم همین الان هم بلیطش تمام شده باشه خیلی طرفدار داره....

سجاد چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 11:06 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام... پیشنهاد فرید جان که خیلی جالبه...
خوابهای طلایی رو حدس میزدم کار خود شهداد نباشه چون اجرای زنده بود و معمولا اجراهای زنده خیلی کم از آثار خودشون اجرا میکنن.

within attraction اکروپلیس هم خیلی ها دارن. من تلاش میکنم آپلود کنم. اما قول نمیدم. دیروز میخواستم این کارو بکنم نشد.

فاگوت چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 09:59

سلام. قابل دوستانو نداشت. اما یه نکته اینکه قطعات ژیلا و خوابهای طلایی از استاد جواد معروفیه که شهداد روحانی برای ارکستر تنظیمش کرده با نوازندگی پیانوی خودش.
من به خیلی از سایتهای معتبر لیریک سر زدم اما هنوز متن ترانه ناتانو ندارن اما به محض اینکه پیدا کردم خبرتون میکنم.
within attraction اکروپلیس اگه کسی داره اپ کنه لطفاً صواب داره به خدا.
پیشنهاد فریدخان هم جالبه ها.

فرید چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 02:29

کنسرت شهرداد روحانی منظورم هست که قرار برگزار بشه

فرید چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 02:27

سلام به همه.یه پیشنهاد برای مدیران سایت و باقیه دوستان دارم
.اگه یادتون باشه زمانی که یانی رفت آکاپولکو فن کلاب مکزیک به همه اعضا یه نشونه خاص داده بود و همه اونجا همدیگه رو دیدن و کلی عکس گرفتن.بیاید پایه باشید ما هم از طریق این سایت قرار بزاریم بریم کنسرت.میشه یکی بیاد یه نمادی یا یه کارتی درست کنه برای هر نفر که همدیگه رو بشناسیم.بعد کلی عکس بگیریم بزاریم توی سایت.خیلی باحال میشه.نظر شما چیه ؟ فقط سریع چون 2 و 3 اسفند کنسرت شروع میشه

سجاد 2 چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 00:45

آقا امیر میشه اون چند تا آهنگیو که از bond دارین آپ کنین...
ممنون میشم

سجاد 2 چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 00:32

واقعا bond کارشون درسته...
بازسازی winter.Vivaldi رو هم داشتن.
ممنون از همه دوستان...

روزبه سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 20:39

عادل جان ... تو صفحه اصلی سلیت گوشه سمت چپ بالا رو نگاه کنی چند تا گزینه هست . اونجا روی انجمن و تالار گفتگو کلیک کن . بعد برو تو تالار موسیقی روی موسیقی بی کلام کلیک کن . اونجا فول آلبوم bond رو پیدا میکنی . بفرما لینک مربوطه رو گذاشتم همینجا تا کارت راحت بشه ...
http://forum.gigadl.net/showthread.php?t=9432
البته شما برو اونجا فول آلبوم خیلی هارو مثل یانی , ونجلیس , کیتارو , سکرت گاردن , ونسا مای و ... پیدا میکنی . کلا تالار موسیقی این سایت واقعا دیدن داره . واقعا ...

سجاد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 20:26 http://www.s-mb.blogsky.com

وااای اصلاحیه حیثیتی کامنت قبیلم وطن با (ط) مینویسن نه با (ت)

امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 19:58

اون کلمه تو کامنت قبلی(nd'i) "دیگه" بود! حواسم نبود زیان نوشتم انگلیسیه!

امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 19:56

یه چیز nd'i!
متن ...O Luce فکر نکنم موجود باشه چون یه سایت هست به اسم filecrop که تقریبا هر چی تو اینترنت آپ میشه اونجا هم میارهاصلا مثل یه موتور جستجوگره!من اوجا دنبالش گشتم ولی نبود!احتمالا هم جایی دیگه نباشه!ولی امیدوارم اینطوری که من میگم نباشه!چون خود منم خیلی از نیتان خوشم میاد و دوست دارم متن آهنگشو داشته باشم!

امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 19:25

عادل جان لطف داری قابلی نداشت!
دستت درد نکنه فاگوت که این 3 تا رو هم آپ کردی!
واقعا کفم برید!Golden_Dream رو اصلا فکر نمیکردم کار شهرداد باشه!میدونید چقدر دنبال این آهنگ گشتم!
واقعا دستت درد نکنه فاگوت عزیز!

سجاد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 18:40 http://www.s-mb.blogsky.com

ای ای ای خدا بگم چیکار کنه این صدا سیما رو ... پس Golden_Dream اینه !!! کار شهداد بود!!! خب این صدا سیما حداقل کارای وتنی رو پخش میکنه بگه کار کیه نمیمیره که!!! اونم یکی مثل شهداد روحانی... واقعا چی باید گفت؟؟

Adel سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 18:24

سلام
اولا : مصطفی جان قابلی نداشت
دوما : فاگوت خان منم خیلی دنبال متن ترانه ی ناتان گشتم ولی اصلا نیستش
سوما : امیر جان به خاطر لطفت خیلی ممنون واقعا عکس العملت خیلی بالاست و خیلی on time هستی
خیلی دوست دارم الان دانلود کنم ولی باید تا فردا صبر پیشه کنم.

محمدرضا سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 18:03 http://www.imaginations.persianblog.ir

ممنون امیر جان و فاگوت عزیز .. دانلود تک به تکش خیلی راحت تره و در ادامه توصیه سجاد جان در مورد خرید آلبوم های ایرانی .. بنده کاملا موافقم و به محض اینکه یه آلبومه اصلی از شهداد گیر بیارم این دانلودا رو حلالشون میکنم !

فاگوت سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 15:48

مصطفی جان منم 3 تا اهنگ دیگه از البوم نسیم بهاری رو برات اپ کردم البته فرمتش wmaس ولی عوضش حجمش پایینتره و راحت تر دانلود میشه. برای ادیتش میتونی از نرم افزارهایی که فرمتها صوتی رو به سادگی تغییر میده استفاده کنی.
http://s1.picofile.com/file/6353202212/05_Golden_Dream.wma.html
http://s1.picofile.com/file/6353223338/09_Freedom.wma.html
http://s1.picofile.com/file/6353233398/06_Epic.wma.html

مصطفی سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 13:14 http://www.ourdays.blogsky.com

مرررررسیییییییییییی عاااااااااااااااااااااااااادل جااااااااااااااااان
یه دنیااااااااااااااااا ممنون
نمی دونم چی بگم. دنبالش گشتم ولی پیداش نکرم مرسییییییییییییی.....

امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:51

خوب اینم لینک اون 6 تا آهنگ شهرداد:
http://s1.picofile.com/file/6352880280/Connie_s_Butterfly.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6352881286/Dance_Of_Spring.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6352885310/Jila.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6352888328/Motherland.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6352895370/Ozra_s_Dance.mp3.html
http://s1.picofile.com/file/6352898388/Serenity.mp3.html

امیر سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:44

راستی عادل جان اشتباه کردم من 4 تا آهنگ از شهرداد ندارم 6 تا آهنگ ازش دارم که دارم همشو آپ میکنم.منتظر باش لینکشو میزارم!در مورد اون سایتی هم که گفتی من توش رفتم ولی قالب سایتش چشمو اذیت میکرد زیاد توشو نگشتم!
اسم آهنگا هم اینا بود ولی گفتما اطمینان ندارم!
Explosive
Fuego
Gypsy Rhapsody
Victory
Viva

Adel سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:42

دوباره سلام
الان رفتم تو سایت yannicommunity و دیدم که یه نفر lyric آهنگ secret رو گذاشته. ( البته خودش گوشیده و گذاشته) و اینطوری که آهنگو با lyric گوش دادم به نظرم 99% درسته
حالا با اجازه ی اون طرف میذارمش


Tell me what lies behind your eyes,
your beauty fades but the passion comes alive.

Tell me again, how your dream begins,
cause when the night falls it's alright with me,
if you wanna make believe.

Whisper your laugh in my ear,
the world disappears and only I can hear.

Music descending, hearts transcending,
And only in this moment we hold the key.

I got a secret, I only tell if you want.
Nobody's got to know, oh no, nobody's got to know.
I got a secret, can you keep it.
Nobody's got to know, oh no, nobody's got to know.

Try to forget the past,
somethings remain and others never last.
Just by this minute,
why don't we finish what we started long ago,
you can't say no.

(3x)
I got a secret, I only tell if you want.
Nobody's got to know, oh no, nobody's got to know.
I got a secret, can you keep it.
Nobody's got to know, oh no, nobody's got to know.

مصطفی سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:40 http://www.ourdays.blogsky.com

سلام..
من تسلیم سجاد جان
راستی...
ببخشید یادم رفت یادم بیاد بعدا می گمشرمنده

Adel سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:23

سلام
راستش امروز که داشتم میگشتم یه لینک آلبوم جدید رو دیدم که از دوستان میخوام دانلود کنن و اگه آلبوم اصلی ریلیز شده بود به ما هم بگن که دانلود کنیم. من خودم ADSL ندارم
مطمئن نیستم که آلبوم اصلی هست یا نه ولی امتحان کنید
اینم لینک:

http://hotfile.com/dl/103155288/a04e44f/Yan-ToT-2011.zip.html

فاگوت سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 11:13

سلام .فکر میکنم قیمت 15 تومن برای یک کنسرت ارکستر سمفونیک خیلی گرون نباشه. خبر دیگه هم اینکه شهداد روحانی اسفند هم در تهران هست و رهبری ارکستر سمفونیک تهران رو برای اجرای عمومی هم بر عهده داره. برای تهیه بلیت جشنواره میتونید با شماره های 22955747 و 22948683 تماس بگیرید. این خبرها از خبرنامه سایت موسیقی ما برای اعضا میل میشه. سایت خوبیه.
یه چیز دیگه کسی فایل صوتی within attracyion اجرای اکروپلیس رو داره؟ اگه دارین بیزحمت آپ نمایید
من همچنان دنبال ترانه ...o luce هستم. اما هنوز نتیجه نگرفتم. فکر کنم آخرشم کار خودمه ...

سجاد 2 سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 01:18

شب بخیر
واقعا آهنگ رقص بهاری زیبا و قشنگه, یانی حق داشته...
قبلا هم این آهنگ رو شنیده بودم و خیلی دوسش داشتم...
از آقا محمد رضا که لینک دانلود رو گذاشتن و بقیه دوستان که اطلاعات خودشون رو میذارن واقعا ممنون

Adel سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 00:17

روزبه جان به سایتی که گفتی رفتم ولی فقط سه تا از آهنگای Bond رو داشت نه 4 تا آلبوم کاملش رو
کجا باید پیدا کنم

سجاد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 00:09 http://www.s-mb.blogsky.com

امشب قبل از خبر ساعت ده یه تیکه از Within Attraction پخش کردن. روحم پرواز کرد قلبم جلا پیدا کردم... من خیلی این آهنگو دوست دارم. همیشه بی اختیار همراش میخونم. همشو حفظم وقتی گوش میکنم میدونم دقیقا لحظه بعد چه صدایی میاد با این وجود هنوزم برام تکراری نشده. به خصوص امشب با صدای استریوی تیلیو چه کیفیتی هم داشت انگار از ارشیو استدیوی خود یانی دزدیده باشن! معلوم نیست صدا سیما اینا رو از کجا گیر میاره!!

درضمن دوتا ترک البوم trust of touch هم مربوط به voices هست. برای اون دسته از دوستانی میگم که خبر ندارن.

Adel دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:34

Thanks Dear Mr Roosbeh

روزبه دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:25

شرمنده دوتا بشت سر هم میزنم چون این آخری رو یادم رفت .


الانم تو همون سایت و تو همون بخش دارم فول آلبوم
Vangelis
رو میگیرم ...

علی دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:24

سلام ....با تشکر از زحماتی که برای ما...دوستدتران یانی می کشید
خواستم بگم که آهنگ i'm so مربوط به آلبوم yanni voices هست نه این آلبوم آخر
من ۳ ساله که i'm so رو دارم
جهت اطلاع عرض کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد