Mist Of A Kiss

 http://s1.picofile.com/file/6631732392/229460_1802337451161_1021573935_3161961_3878494_n.jpg

 

((Don't Forget The Dream...Dream Do To Come True)) قسمتی از جمله معروف یانی!

رویا رو فراموش نکنید،رویایی که به حقیقت تبدیل بشه...

در اکثر کنسرت ها یانی این جمله همیشگی خودش رو تکرار میکنه.اما ایندفعه یکی از تماشاگران با همین جمله از یانی خواهشی میکنه که خیلی جالبه:
(((اگه رویاها به حقیقت تبدیل میشن پس میشه یک بوسه به من بدی یانی؟!!!)))

ویدیویی ۱ دقیقه ای در یوتیوب از یانی منتشر شده که خواستم برای کسانی که خبر یا دسترسی نداشتن بگذارم.سوژه بسیار جالب و منحصر به فردی هست.فقط باید ببینید.

من این پست رو چند روز پیش می خواستم بگذارم که دسترسیم به اینترنت قطع شد.حالا هم دیدم زحمت لینک رو یکی از دوستان به نام Hooti کشیده که همون رو گذاشتم.با تشکر...

  

 

Download - Mp4 - 4.8 Mb - Picofile

 

 

 

Sometimes Dreams Really Do Come True - Youtube - 240\720p HD

 

 

خبر داغی هم هست که چند روز پیش (البته الان که دارم میگم یکم سرد شده!) داخل سایت یانی درج شد که طرفداران می تونند سوالهای خودشون رو از طریق ایمیل یا فیس بوک یا توییتر برای یانی بفرستند و چند شب بعد یانی مثل دفعه قبل به چند تا از اونها جواب میده. 

دیشب هم ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران یعنی 19 اردیبهشت از سایت http://www.ustream.tv/yanni مصاحبه در سالن نوکیا،شهر لس آنجلس برای دومین بار به صورت زنده پخش شد که ایندفعه درست قبل از اجرای یانی بود.بعلاوه اینکه آهنگ Voyage هم برای تماشاگران وبکست اجرا شد! 

اگر موفق به دیدن اون نشدید نگران نباشید.همین الان هم از لینک بالا می تونید استفاده کنید و این ویدیو رو ببینید.زمانش 45 دقیقه هست.به زودی هم داخل سایت برای دانلود قرار میگیره.منتظر باشید... 

راستی ممنون از همه کسانی که از سایت پشتیبانی می کنند.مرسی از همه.

نظرات 42 + ارسال نظر
شهریار یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 15:30

خیلی خوب بود دم همتون گرم. مصطفی گل اوه اوه ببخشید یانی از you هم ممنونم l LOve uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu طرفداران یانی

اکبر سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 16:10

راستی کسی dvd اصل یانی رو داره اصل باشه من یجا دیدم یکی داشت که dvd ناین بود یعنی 9 گیگ و کنسرت voices هم بود وقتی اجرا میشد منو داشت شامل همه آهنگها و پشت صحنه و تنظیمات صدا وتصویر

اکبر سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 15:54

سلام من یکی از طرفداران پرو با قرص یانی هستم. از سایت خوبت ممنونم امیدوارم همواره همینطور با شور و ذوق سایت رو نگه داری مرسی

مصطفی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 10:12

بازم دمت گرم

Mohammad دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 15:49 http://j-mohammadi.mihanblog.com

اوه اوه یانی چه کارا که نمیکنه....
بازم دمش گرم روشو زمین ننداخت

مصطفی دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 15:35

بچه ها کجا رفتید؟
نظر!!!!

A T L I K O دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 02:59

دونلود دمو های جدید و دریافت اطلاعات کامل آلبوم Yanni Presents Ender Thomas در:
http://www.yanni-ifc.com

سجاد یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 19:10 http://www.s-mb.blogsky.com

دانلود وب کست اخیر یانی شامل اجرای voyage با کیفیت عالی در www.yanni-ifc.com

ehsan یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 03:16

ممنون از سایت خوبتون ایشالا که 100 سال زنده باشین شما و یانی

مصطفی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 23:59

هیییییییییی!!!!!!!
مررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسییییی

روزبه شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 23:34

مصطفی جون عزیز دلمی تو َ گریه نکن خودم یادت میدم ...
من ۲ تا سایت بلتم واسده دانلود فیلم از یوتیوب
www.keepvid.com
www.savevideo.me
از جفت این سایت ها میتونی استفاده کنی . تنها کاری که باید بکنی اینه که لینک یو تیوبت رو کپی کنی و ببری تو جایی که تو سایت مشخص شده . اونجا که paste کردی روی دانلود کلیک کن تا چند تا لینک با کیفیت و فرمت های مختلف بهت بده . حالا هر کدومو که حال کردی بزن دانلود شه ...

مصطفی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 20:25

یه آهنگ فوق العاده از کلوی[:S:]S004:]S004:]S004:]S004:]



http://www.youtube.com/watch?v=EKU8dwLDM1A




دوستان جان من جااااااااان من دانلود کردن از یوتیوبو یادم بدید....
شما رو به سجاد که معلوم نیست کجا رفته قسم004:][:S004

مصطفی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 20:24

هییییییییییی!!!!!!!
سامان کامنتمو ویرایش کن لطفا

مسعود شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 17:51

سلام. من زیاد به این سایت سر میزنم ولی خیلی کم نظر میدم.حالا میخوام به شما آدرس یک ویدیو را تقدیم کنم.voyage با دوربین اصلی و با کیفیت فوق العاده

http://www.youtube.com/watch?v=MdckezbiVfY&feature=related

بهنام جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 23:22

آقا سامان اگه می شه زود تر پست دانلود این آهنگ رو بذار.مخصوصا صوتی.

مصطفی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 22:28

آها راستی یه چیز باحال

تا دیروز همه تو مدرسه بهم می گفتن استاد...... دیروز تو کلاس تو جمع بچه ها گفتم از این به بعد منو یانی صدا بزنین به معنیشم کاری نداشته باشین (آخه دیوونه ها اسم یانی هم به گوششون نخورده) اونام الان یانی صدام می زنن.....

ما هم حااااال می نماییم

مصطفی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 22:17

خیییییییییییلی سخته.....
چطوری همگی امضا کنیم؟؟؟!!!!!!

اولا که امضاهای ما رو روی هم بذاری خودش یه کتاب می شه.... بعدشم ما که هر کدوممون مال یه گوشه ی ایرانیم.....

فکر نکنم عملی بشه....... اگه بشه هم خیلی درد سر داره!

روزبه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 21:59

یانی واقعا غافلگیر شد ... از اون WHAT گفتنش معلومه . بچه ها یه پیشنهاد از یانی بپرسیم چرا نمیاد ایران از طرف سایت بفرستیم به یانی همگی با هم زیرشو امضا کنیم ... چطوره ؟

بهنام پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 17:11

مصطفی جان.منظور ایشون آهنگ for ever with you هست.تو همین سایت لینکش بود.

مصطفی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 16:33

دنیای بی رحمیه....

ولی اصلش همینه.....

هرکسی باید نقششو ایفا کنه و بره....

لزلی میلز؟ کدوم آهنگ؟ من نشنیدم!

Donya پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 15:41

آخخخخخخخخخ !!! مادرش فوت کرد !!؟؟!
من اون آهنگیو که تو کنسرت آکروپلیس برای مادرش زد رو خیلی دوس دارم به خصوص وقتی که لزلی میلز هم روش خونده !!! عاشق اون آهنگم !!! هر دفعه گوش میدم گربم میگیره !!! خیلی ناراحت شدم میگین فوت کرده !!!

مصطفی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 13:01

آقای روحانی گفت مادرش چند ماه پیش فوت کرد

پدرشو والا خبری ندارم

Donya چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 22:39

ممنون خیلی قشنگ و جالب بود !!! کاش من جای اون خانومه بودم که یانی رو بوسید !!!
دوستان یه سؤال داشتم میدونم ربطی به بحث نداره ولی خیلی جوابش برام مهمه !!! در حال حاضر پدر و مادر یانی زنده هستن ؟؟ ممنون میشم جواب سؤالم رو بدید !!!

مصطفی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 21:23

یانیه دیگه... اند ورزشکاری

جون من جولو بازوشو حال می کنی؟

به این می گن آّهنگساز خوشتیپ

امید چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 21:08

عکس العمل یانی خیلی جالب بود
همین طور طریقه ی بوسیدنش
انگار می خواست شنا بره!

سجاد 2 چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 19:04

واقعا ممنون ...
بی نطیر بود ...

دخترک چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:42

وای خیلی جالب بود

مصطفی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 00:04

ببخشید اگه ناراحت نمی شید لینک یه آهنگ از enrique بذارم....
آخه قشنگه.... با خودم گفتم شاید شما هم خوشتون بیاد:

http://www.4shared.com/audio/7MuC7qag/Dirty_Dancer_Remix-_IroMusic_-.html?

مصطفی سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 23:26 http://bikhial

MGM یه دنیا ممنون.....

من اون ویدئو رو آخرشم نتونستم دانلود کنم حالا با این کارت تونستم ببینمش.... ممنون

راستی راستی اون دختر بچه هه کی بود اولش یه لحظه بود بعد رفت؟؟!

بهنام سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 21:17

خیلی باحال بود.مرسی

Adel سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 19:01

سلام
سر تیتر این پست نوشته بودید mist of a kiss
منم فکر کردم یانی این آهنگ رو تو کنسرتش زنده اجرا کرده و کلی با شوق و ذوق اومدم و دیدم که ای دل غافل.
یانی گیر داده به چند تا آهنگ تکراری
آخه چرا.
از ویدیو ممنون
کلی حال کردم
جالب بود

محمد سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 17:06

یه گله داشتم ازتون چرا به سفارشات فروشگاه محصولات یانی جواب نمیدید؟

MGM سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 13:36

سلام دوستان
تشکر بابت خبررسانی تان...
برای دوستان هدیه ای دارم..اجرای زنده ی آهنگ voyage رو براتون آپلود کردم..تقدیم شما:

http://www.4shared.com/video/dSRn7hn2/Voyage_-_UstreamTV_-_Yanni_LIV.html

(این قسمت رو از ویدیوی این پست بریدم تا دوستان سریعتر بتونند اجرای زنده این موسیقی زیبا رو ببینند و گوش کنند)
سایز : 23.3M
مدت زمان : 04:23

تشکر از زحماتتان.

حامد سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 08:21

سلام سامان جان.
جالب و منحصر به فرد بود.به امید اینکه روزی در اینجا بتونه کنسرت برگزار کنه.
ممنون.

علیرضا سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 01:41

ممنون سامان . خیلی خوب بود...

سعید دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 23:59

خیلی جالب بود یانی چقدر خاکیه که رفت بوسش کرد

behnam دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 23:57

ممنون ، خیلی جالب بود فقط میخندیدم

فاطمه دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 22:31

سلام...
ممنون آقا سامان و hooti عزیز... خیلی ویدئوی جالبی بود...

مریم دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 21:56

ممنون از زحمات همه دوستان به خصوص مدیر محترم سایت
خبری از dvd جدید نیست ؟
موفق باشید

سعیدs دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 20:25

سامان دوست دارم.
با جرات میتونم بگم این منحصر به فردترین پستی بوده که تو تا حالا گذاشتی
خیلی خیلی هم قشنگ نوشتی


ما همه جوره حمایتتون میکنیم
راسی کاش یانی یه بوسم به من میداد

مصطفی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 18:35

من این ویدئو رو شاید بالغ بر ۳۰ بار دیدم....




بار ها اونو دیدم و مثل دیوونه ها می خندیدم....

خیلی غیر منتظره بود

مصطفی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 18:31

مرسی مرسی مرررررررسیییییییییی

عالیه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد