Yanni Nokia Theater Webcast

سلام به همگی 

طبق قولی که در پست قبلی داده بودم وبکست یانی رو برای کسانی که هنوز موفق به دیدنش نشدن گذاشتم! 

مصاحبه زنده یانی برای بار دوم البته این بار در Nokia Theater لس آنجلس از اینترنت پخش شد. 

سوال های زیادی از یانی پرسیده میشه در این مصاحبه که باید ببینید.فرق این یکی با قبلی این هست که قبل از اجرای کنسرت انجام میشه.قسمت خیلی جالب این مصاحبه وقتیه که یانی کار با کیبوردهای خودش رو به طور مختصر نشون میده که برای من واقعأ غیر منتظره بود!  

 

http://s1.picofile.com/file/6673981886/Webcast.jpg

 

حدود 2000 نفر بیننده به صورت زنده از اینترنت این 45 دقیقه مصاحبه یانی رو تماشا می کردند. 

در میان صحبت های یانی گفته شد در روسیه هم کنسرت خواهند داشت! 

Alexander Zhiroff اهل روسیه نوازنده ویولن سل در گروه هم به یانی تا حدودی زبان روسی آموزش داده!

یانی همیشه به هر کشوری که سفر میکنه چند کلمه با زبان اون کشور با تماشاگران کنسرت صحبت می کنه...

باید لیست کنسرت ها رو تا چند ماه آینده ببینیم چون کنسرت ها چند روز دیگه در تاریخ 22 می در آمریکا به اتمام می رسه.داخل سایت یانی هم از سپتامبر 2011 برای شروع تور بعدی در اروپا،آسیا و آمریکای لاتین صحبت شده.    

نکته دیگری که برام جالب هست اینه که طرفداران یانی در کشور مصر بسیار زیاد هستند که هم در وبکست قبلی در استودیو و هم این وبکست برای یانی ایمیل هایی از این کشور فرستاده و خونده شد.یانی فعلأ شرایط رو مناسب ندیده برای برنامه ریزی کنسرت در مصر.اما حداقل اسم این کشور چندین بار به گوشش رسیده که طرفداران بسیاری در اونجا داره و فقط روزانه داخل صفحه فیس بوک یانی چقدر کامنت و عکس و دعوت برای کنسرت در مصر درج میشه.آیا ما هم یکی شدیم که توقع کنسرت یانی در ایران رو داریم؟

 

http://s1.picofile.com/file/6673982892/Voyage.jpg

 

در انتهای این مصاحبه هم آهنگ Voyage به صورت کامل توسط گروه و یانی اجرا میشه که فوق العاده دیدنی هست.مخصوصأ برای دوستانی که فقط ورژن آلبوم این آهنگ رو گوش دادند.

زحمت لینک ویدیو رو سعید جان کشید.اگه یادتون باشه وبکست قبلی هم ایشون زحمت کشید و به ما کمک کرد.تشکر بسیار زیاد از سعید عزیز...

ویدیو دقیقأ از نظر کیفیت و زمان همونی هست که از سایت Ustream.tv/yanni به صورت زنده پخش شد.

    

 

 Yanni Nokia Theater Webcasat - FLV - 168.3 MB - Filebulk

  

  

Yanni Nokia Theater Webcast Part 1 - 240p\720p HD - Youtube 

 

Yanni Nokia Theater Webcast Part 2 - 240p\720p HD - Youtube 

 

Yanni Nokia Theater Webcast Part 3 - 240p\720p HD - Youtube

 

 


http://s1.picofile.com/file/6673978868/Stage.jpg


لینک زیر هم دانلود اجرای Voyage با همون کیفیت لینک بالا هست.

  

 

 Voyage - FLV - 20.2 MB - Filefulk

  

 

آهنگ صوتی این اجرا هم می تونید دانلود کنید.    

  

Voyage - MP3 - 3.8 MB - Picofile

 

  

امیدوارم لذت ببرید...

نظرات 51 + ارسال نظر
A T L I K O چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 01:55

سلام به همگی. به مدیران سایت خسته نباشید میگم. راستش یکی دو بار دیگه هم این کامنت رو گذاشتم اما جوابی دریافت نکردم. بچه ها از دی وی دی "Yanni A Living Legacy" چه خبر؟ یه لینک دونلودی چیزی. و همینطور از کیفیت 320 آلبوم اندر توماس. ممنون.

سامان:دی وی دی یانی هنوز رو نت پخش نشده.شاید به دلیل تکراری بودن اون هست که استقبال زیادی نشده.فقط از نظر کیفیتی شاید کمی تفاوت داشته باشه.چون Selection بود من هم به دنبالش نرفتم تا داخل فروشگاه بگذاریم.آلبوم اندر هم یه مدت بگذره با کیفیت بهتر میشه پیداش کرد.هروقت جایی 320 دیدم کنار همون لینک ها میگذارم.

علی یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 09:09

سلام
مصاحیه جالبی بود فقط می خواستم بدونم که از کنسرت مکزیک به بعد کنسرتی به طور توی سایت هست یا نه؟

سامان:کنسرتی به طور ... داخل سایت هست؟!!!!اگه منظور به صورت تصویری هست خیر!یانی بعد از کنسرت سال ۲۰۰۹ مکزیک دی وی دی یا ویدیویی به صورت رسمی منتشر نکرده هنوز.۲ تا مصاحبه انجام شد از طریق نت که این یکی استثنأ با اجرای زنده یانی همراه بود.هر دو مصاحبه داخل سایت هست.

نوید چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 18:26

سلام
واقعا عالی بود خیلی ازتون ممنونم
منکه دارم از دسته این آهنگای یانی دیوونه میشم
واقععععععععععععععععععععا زیباسسسسسسسست
بازم مرسی از زحماتتون

سجاد دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 21:06 http://www.yanni-ifc.com

آروم باش آقا سعید!! موضوع انتقاد کردن یا نکردن نیست. موضوع اینه که عقل حکم میکنه انتقاد از هرکسی یا هرجایی رو به همونجا یا همون شخص بگی مگر این که...
در ضمن من IFC سایت من نیست و من هم اینطور فکر نمیکنم پس شایسته اینطوری حرف بزنی. خواستی بیا نخواستی هم خیر پیش فقط یادت باشه انتقاد رو سرجای خودش و به صاحب نقد بگی نه جای دیگه. حرف من اینه.

saeed یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 18:00

salam b hame tarafdaran gole yanni.
bacheha man daneshjuye reshteye modiriat jahangardi hastam.
age b2nid san'ate gardeshgari tuye 2sale akhir pordaramadtarin san'ate 2nya moarefi shode v hata az sanaye khodrosazi o naft ham balatar rafte.
nemunash torkie hamsayamun v chin hastesh.
man say daram age shoma v masulane daneshga hamrahi konid 1karaye kuchiki darhade tavanam va3 erae 1 tarh b sazmane miras farhangio gardeshgari bdam.
bacheha khodaeesh jaye afsus dare keshvare ma az nazare jazebehaye tarikhi o farhangi o tabi'i binazire tuye 2nya.ma potansiele ziadi baraye kasbe daramad az tariq in san'at darim ama hanuz vasash hata 1 vezaratkhune nadarim ta b karaye in san'at saro samun bde.mano shoma hata age btunim yanni ro razi konim biad iran hanuz taze avale rahim chon k motmaenan khode unam mi2ne k concert dadan inja moshkele.
bacheha darzemn ba tavajoh b ink 1ki az jame jahaniaye footbal tuye qatar bargozar khahad shod man tavajohe shomaro b in nokte jalb mikonam k jahane qarb o arab 2nbale enhetate farhango tamadone qanie iran hastan o aztariqe in baziha mitunan naame khalije fars ro tuye azhane tarafdrane ziade in baziha khalije arab shekl bdan.2lato nezame ma b in chiza fek nmikone moteasefane pas biain khodemun b khodemun komak konim chera k farhange irani qanitar az une k bkhad tuye farhang amrikaee tahte onvane jahani shodan edqam bshe.

.............bgzarim............
omidvaram dark konid.............
man 1 seri etelaate moasaq o motabar az turhaye yanni lazem daram vaqean az harki k komakam kone mamnun misham.man khodamam 2nbalesh hastam ama b sababe moshkelate zendegimo mashqale ha forsate kami daram.
harki etelaati rajeb in turha dasht b emaile man send kone v motmaen bashe k khedmate bozorgi b keshvare khodesh karde.
ya ali
bbbbbbbyeee

روزبه یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 22:55

من هیچ نمیدونستم یانی ۳۸ تا آلبوم داده بیرون ...

بهنام یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:33

بچه ها کسی DVD کنسرت رویال آلبرت هال اصل رو داره؟من هر چی میگردم همش اونی هست که چهار تا آهنگ بیشتر نداره.

روزبه شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 23:02

منبع :
WWW.GIGADL.NET

فول آلبوم یانی از 1984 تا 2011
کلا 38 تا آلبوم از یانی ...


http://forum.gigadl.net/showthread.php?p=82168#post82168


بهنام شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 19:07

سلام.مگه آلبوم اندر توماس منتشر نشده؟هیچ خبری ازش نیست.در ضمن اگر کسی لینک دانلود santorini کنسرت تاج محل و شهر ممنوعه ی چین رو داره لطفا بذاره.

مصطفی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 15:46 http://www.goldofgods.blogsky.com

می شه کل آلبوم ethincity رو توی یه پست بذارید؟

ممنون

سعید شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 00:45

سجاد نه.دیشب سر زدم اینو فهمیدم و گفتم.لول

من هر روز به سایتتون میام اما نام کار بریم یادم رفته بود.امروزم با اجازتون اومدم اونجا شناسه کاربریم رو p یدا کنم.

اگه خیلی علاقه داری فک کنم بتونی بفهمی که از سایتتون برام واسه پسورد و نام کاربریم ایمیل اومد.

در ضمن وقتی سایتی درست میکنین فکر کنم واسه اینه که من و امثال من بیایم توش.دیگه دلیلی نداره دلیلش رو بخوایم به شما بگیم.

بعد آزادم هر جا که دوست دارم نظرم رو راجع به هر سایتی که میخوام بگم.فکر نکنم اجازه گرفتن لازم باشه.

در ضمن وقتی شما میای توی قسمت نظرات اینجا میگی فلان چیز اومد توی Yanni IFC پس منم میتونم اینجا در مورد سایتتون نظر بدم.

اگه جنبه انتقاد نداری کامنت نخون.من کار خاصی نکردم.فقط انتقاد کردم.

فکر کنم مدیر یک سایت بتونه دسترسی من و به اونجا قطع اگه خیلی ناراحتی میتونی به راحتی دسترسی من رو قطع کنی.یا بدی قطع کنن.

مصطفی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 00:06 http://www.goldofgods.blogsky.com

سجاد حساس نشو....
ریلکس باش....
ریلکس ریلکس....


راستی ایمیل حمیدرضا رو کسی نداره؟

سجاد جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 21:46 http://www.yanni-ifc.com

آقا سعید طبق محاسبات ما یانی تا موقعی که مترجم های فن کلاب امتحانتشون تموم بشه و بخش انگلیسی رو ترجمه کنن به سایت ifc نمیاد.
اگر در مورد سایت IFC نظری داری فکر کنم مشخصه که باید توی همون سایت بگی نه اینجا!!
پس امروز اومده بودی سایت چیز پیدا کنی اینجا بگی؟؟

ببخشید من رک و بی تعارف حرف میزنمااااا... خوبه همه روی اتحاد تاکید دارن بعد شما همچین کاری میکنی!

ا-ع جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 16:10

باسلام وخسته نباشید
دست شما درد نکنه مخصوصآ آقا سامان ای کاش زیر نویسی یا متن صحبتهای یانی رو میشد داشته باشیم

سعید جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 00:52

حسین جان دو گانگی وجود نداره.همه بچه ها دوست دارن یانی

بیاد ایران اما یه عده به موضوع فکر میکنن و میبینن نمیشه

یه عده هم بر پایه احساساتشون میگن میشه

سعید جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 00:49

حالا من یه سوال دارم.اومدیم و یانی یه روز اومد توی سایت Yanni-IFC خوب سایت رو با زبون انگلیش باز میکنه میره ببینه چه خبره عکسش رو میبینه میاد متن اون پست رو بخونه ای بابا اینجا که نوشته English version not available خوب میره پست بعدی رو بخونه ای بابا بازم همون آش و همون کاسه.میره پست بعدی اـ این اینگلیشه اما براش آشنا هست چون از سایت خودش یه کپی پیست ساده شده.خوب بریم بعدی اـ این زیرش یه چیزایی نوشته اما کجایی هست؟بعد از مطالعه میفهمه ای دل غافل.نویسنده این پست اومده توی قسمت اینگلیش سایت فارسی نوشته

حسین جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 00:04 http://yanniclub.tk

سلام دوستان شرمنده که بدون آگاهی نظر دادم
من از ساخت سایت yanni-ifc مطلع نبودم
اما به نظرم این سایت و تمامی اعضای آن میتونن در جهت دعوت یانی به ایران اقدام یا اقدامات شدیدا موثری انجام بدن.

یه توصیه هم به آقایون سجاد ،سعیدs ،سعید ،سامان و بقیه که حرف از دو گانگی میزنن دارم و اونم اینه که صحبت از دو گانگی و دودستگی و این تفرقه های احتمالی که در صورت ادامه باعث دلسردی ما طرفداران از دعوت یانی به ایران میشه رو دیگه انجام ندید.
بیاید به جای این بحث ها فعالیت هامون رو با هم روی یه هدف متمرکز کنیم.
ولی خداییش وب سایت طرفدارای یانی نباید این همه به( ضعم بنده ) ساکت باشه........
من پست های قبل رو نگاه کردم و واقعا برای کسایی که فقط واسه دانلود آلبوم tot یا ویدثو ها میان و در بحث هایی که تو سایت میشه شرکت نمیکنن و نظر نمیدن متاسفففففففففم

سعیدs پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:53

نه مصطفی جان خب من نمیدونستم !!!

نمیدونم چرا اما خب بی اطلاع بودم من که نگفتم که شماها نگفتین یا اطلاع رسانی نکردید من گفتم کجا اطلاع رسانی کردید همین !

اما سجاد جان شما آقا کارت بیسته من که دیگه حرفی ندارم

تلاش کنیم برای یانی
اگه به یه نفر دیگه هم نیاز داشتید من هستم

سجاد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:21 http://www.yanni-ifc.com

آقای سعید S من همینجوری پیش خود رفتم برای شخص خودم سایت درست کردم؟؟؟؟ خیلی بی انصافی...
چند تا پست قبل حدود چهار صد تا کامنت هست که کل ماجرا رو نشون میده. اگرهم شما بی اطلاع هستی علتش اینه که من دوست ندارم بیام کامنت دونی اینجا تبلیغات بکنم. تربیت من بهم میگه کار یک آدم با شخصیت نیست. از طرفی مدیران اینجا هم کاری نکردن. حتی پست انتخابات رو حذف کردن ... همونم با فشار من زده بودن... من خارج از ادب میدونستم از میران اینجا بخوام برامون تبلیغ کنن. وقتی خودشون کاری نمیکنن. دلیلی نداره من برم ازشون بخوام بنظرم گستاخانس که همچین چیزی بخوام!

حالا فرض کنیم من رفتم واسه شخص خودم سایت راه انداختم. من نمیخوام به اینجا و خصوصا محتواش توهین کنم اما بنظرتون ضرفیت های یک وبلاگ با امکانات محدود که حتی توش برای چپکی کردت چیدمان کامنت ها مشکل و محدودیت داره میتونه برای یک فن کلاب مناسب باشه.

در کل به نظر من الان وضعیت عالی هست. اینجا آزادیم هر کاری مثل نقض کپی رایت انجام بدیم. از اون طرف هم فن کلاب با امکانات لازم و تقریبا نامحدود داریم و کارهای زیادی میتونیم انجام بدیم. دیگه دلیلی نداره کسی بگه آیا همه ما یکی شدیم و ...

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:05 http://www.goldofgods.blogsky.com

در ضمن سجاد همینجوری خودش یه سایت نزده که!

یادم نیست قسمت کامنت های چه پستی بود که کلی کلی نظر دادیم راجع به هدفمون....

دلیل خلوت شدن اینجا هم همیه دیگه!

تازه شم...... لینک فن کلاب الان حدود یه ماهه کنار سایت هست!

شما دیگه خیلی کارت درسته.... یعنی تو جریان هیچ کدوم از اینانبودی؟

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 21:57 http://www.goldofgods.blogsky.com

ببخشید سعید اس جان گروه اان چند ماهه تشکیل شده.... حواست کجاس عزیز؟ این حرفای شما وحسین آقا رو یه قرن پیش عملی کردیم!!

ص.غ پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 21:52

سامان جان شما هم بیا تو Yanni-IFC عضو بشو، قدمت رو چشم، منکه خوشحال میشم.

سعیدs پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 21:50

آهان خب سجاد من نمیدونستم که شما اینکارو کردین و یه گروه تشکیل دادین!!!

حتما خیلی ها هم مثل من هستند و اینو نمیدونند
میشه بگی شما کجا اطلاع رسانی کردین و تشکیل و عضوگیری این گروه رو مطرح کردید؟

در مورد سامان و این سایت خب درسته اونا یه کم سرشون شلوغه اما مطمین باش سجاد جان شما هم آتیشت میخوابه

حالا اولشه
ولی تلاشتو تحسین میکنم

در مورد دو دستگی و از این چیزا باید بگم این حرفت رو قبول ندارم ما همه باید با هم کار کنیم
تو خودتم رفتی یه سایت زدی
به اینا نمیگن دو دستگی
پس منظورت چیه؟

چیزی که مسلمه وقتی یانی ببینه که چندتا سایت طرفداری تو ایران اونم با یه عالمه کاربر و عضو داره بهتر و بیشتر ترغیب میشه تا وقتی ببینه که یه سایت بیشتر نیست
واسه همین من با تاسیس سایت های مختلف و همکاری اونا موافقم
در آخرم باید بگم سجاد شما کلا یه کم تند حرف میزنی چند بار دیگه هم تو همین قسمت کامنتها جواب منو دادی که البته یه دفعه هم خیلی تند بود ولی من ...

در کل هدف همه ما ورود یانی به ایران هست پس بیاید واسش با دل و جون همگی تلاش کنیم . وقتمون رو با بحث با هم هدر ندیم

سجاد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 21:02 http://www.yanni-ifc.com

آقا سامان فکر نمیکنم تند حرف زده باشم! اگرم یه وقتی چیزی گفتم فقط عمل بوده و عکس العمل!
اینم که گفتم یادم نمیاد کاری در زمینه اوردن یانی کرده باشین منظورم همین چند ماه اخیر بود که انتخابات انجام شد اون گروهی که سعیدS تازه داره میگه تشکیل بدیم(که نمیدونم چرا همچین چیزی مگیه! تا جایی که یادمه هدفمون براش نشدنی و بامزه بود.)، تشکیل شد.
اون زمان شما نه کاندید شدی، نه یک کلمه راجع این موضوع حرف زدی. علیرضا هم که کاندید شد و رای هم آورد اما گویا حتی وقت نداره اینجا رو آپ کنه و زحمتش روی دوش شما افتاده. حداقل علیرضا جان انقدر براش مهم بود که توی سایت عضو بشه.
یادمه توی اون ماجرای قلیان بحثهای آوردن یانی به ایران که با کامنت فرید بعد از چندسال مسکوت موندن شروع شد حتی یکی از شما دو نفر نبود یه نظارتی بکنه...
من از شما و علیرضا بابت زحماتی که کشیدین و میکشین چه برای این وبلاگ چه برای وبلاگ قدیمتون و همه کارهایی که کردین تشکر میکنم.
ولی خواهشا از این به بعد حواستونو جمع کنید حرف های مبهم نزنید و سعی کنید اگر به گروه کمک نمیکنید، کاری نکنید که دو دسته بشیم! هدف همه ما مشترکه و مشخصه و یک گروه هم با اراده خود بچه ها تشکیل شده تا همه دور هم باشیم و کمک کنیم و همونطور که خودتون گفتین به تنهایی نمیشه کار زیادی انجام داد... (همون قضیه ایمیل که گفتین) اما وقتی همه دور هم باشیم و کمک کنیم خیلی کارها میشه انجام داد کما این که همین الان هم با تیم نسبتا جمع و جوری که داریم اونم توی فصل امتحانات برنامه های زیادی توی دستور کارمون قرار داره و ایشالله تابستون خیلی کارها بیشتری انجام میدیم. دلیلی هم برای مبهم حرف زدن و کمک نکردن بعضی ها وجود نداره. شما حتی نیومدی توی سایت این گروه عضو بشی!
و گذشته ها گذشته آلان هست که مهمه. وگرنه چیزی که کم نیست آدم قدیمی کاره... که فن کلاب هم از وجودشون بی بهره نیست، هر چند اهمیتی هم نداره! کمک به گروه هست که مهمه.
در هرصورت وجود یک گروه بزرگ و قوی ضروریه که تشکیل شده و درش هم روی همه برای هرنوع همکاری بازه و مدیریت فقط تعارفیه برای نظم و مسئولیت. وگرنه برای من که مشخصه این چندین و چند سال(حدود 10 سال) که مدیریت و هیئت مدیره ای نبود به نتیجه ی قابل توجهی غیر از دورهم جمع شدن نداشته که اونم مدام یکی اومده و یکی رفته قدیمی ترا یه حساب کنن ببینن چندتا از دوستانمون دیگه ازشون خبری نیست؟؟

کوچیک همتون سجاد مدیر yanni-ifc.com که غیر از مسائل فنی توی هیچ زمینه ای کم نمیگذاره.
خب دیگه الان باید برم به ترجمه منابع زبان اصلی پروژه کارشناسیم برسم.

احسان پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 19:28

آقا به نظرم اگه یانی خودش هم بخواد بیاد ما نباید بذاریم. اگه بیاد و کنسرت بده در جریان کنسرت بسیجی ها میریزن تو کنسرت و همه چی خراب میشه و همون یک ذره آبرومون هم میره

سعیدs پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 18:19

راستی الان دیدم که اکبر تو پست قبلی گفته بود که کسی دی وی دی اصل یانی رو داره یا نه؟

اکبر جان من دارم

voicecs - 2006 - london - acropolis - tribut

همش هم اوریجیناله

سعیدs پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 17:55

سلام
دوباره میبینم که بعضی ها دارن تند میرن و محیط این فضا رو مسموم میکنند. توی پست های قبلی هم جایی که سامان گفته بود که چرا یهو تعداد نظرات پایین اومده و تعداد دانلودها بالاست گفته بودم چرا؟؟؟؟

چرا؟؟
چون ............ آقا تند نرید ....... درست با هم حرف بزنید
یه کلام . خیلی که کاری سختی نیست آدم هرچی هم اعصابش ضعیف باشه بازم میتونه

اما درباره یانی تو ایران

واقعا حیف ماها نیست ؟
همه انقد عشق و شور یانی رو تو ایران داریم اما این اتفاق نیفته؟
باید بیفته
حسین درست میگه......من همیشه خراب مرام بچه های جنوبم
همه میدونیم که چند سال پیش یانی میخواست بیاد ایران فکر دعوت دوباره یانی هم تو ذهن همه ما نتیجه اون خواسته یانی هست
خب یانی توی خیلی از جاهای تاریخی دنیا که دیگه اسم نمیبرم همه میدونید کنسرت برگزار کرده و اینکار موسیقی یانی رو در سبکی منحصر به فرد قرار داده

اما

یانی چند سال پیش وقتی که دنیا همین یه ذره شناخت رو هم رو ایران نداشت میخواست بیاد اینجا واسه کنسرت این نشون میده که یانی چقد به تاریخ ایران علاقه داره و خواهان برگزاری کنسرت تو ایرانه

ما همه مون میدونیم تو این 2 یا 3 سال دیگه که دولت خدمتگزار در حال خدمت رسانی به مردمه نمیتونه سرش شلوغه و با کنسرت یانی در ایران مخالفه
ما باید این زمینه رو واسه بعدها فراهم کنیم
و مطمین باشید با این کاری که حسین میگه شدنی و حتمنی خواهد بود
دیگه همینجا تشکیل گروه باید کلید بخوره
اینو ما همه از مدیران سایت میخوایم
سامان هم باید سرگروه باشه چون هم کهنه کاره و مدیر سایته تازه انگلیسی هم بلده
به امید دیدار یانی در ایران

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 16:43 http://ourdays.blogsky.com

بچه ها آلبوم i love you perfect کماکان تو وبلاگ منه ها!

فاطمه پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 14:30

سلام...
اول از همه از آقا سامان ممنونم به خاطر زحمتی که در مورد وبکست یانی کشیدن... دیر و زودش مهم نیست! مهم اینه که همچنان به کار خودشون به خاطر ارادتی که به یانی دارن ادامه میدن.خیلی متشکر
حسین آقا همه ی مواردی که مد نظر شماست توی سایت yanni-IFC رعایت میشه و مابقی قراره که اجرا بشه. پیشنهاد می کنم که خودتون یه سر به اونجا بزنید در جریان قرار می گیرید...
به امید روزی که یانی رو در ایران ببینیم...

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 14:24 http://www.goldofgods.blogsky.com

بازم بهناااااااااااااااااام....
مرسی!

بهنام پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 13:19

http://www.4shared.com/audio/8v_II44g/Yanni_-_World_Dance.html

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 10:17 http://www.goldofgods.blogsky.com

با همون اسم طلای خدایان لینک کنید لطفا

مصطفی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 10:16 http://www.goldofgods.blogsky.com

سلام..... توی وبلاگ جدیدم لینکتون کردم...... شما خواهشا لینکم کنید دوست دارم پر بیننده شه!

قشنگه شمام بیاید شاید موضوعش براتون جالب باشه....

ما و فرا زمینی ها در طول تاریخ.....

Hooti پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 00:43

دستت درست آقا حسین. همه ما نظرات شبیه شما رو داریم اما اینجا بعضی وقتا جو میگیرمون.(با عذر خواهى از دوستان)

Hooti پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 00:16

سلام و خسته نباشید به همگی.
خیلی از حرفای آقا سجاد درسته. شک نکنید.
البته من شخصا قدم کوچیکی هم واسه یانی بر نداشتم ولی این حق نیست که با آقا سامان اینطوری حرف زد. هر چی باشه ایشون و آقای عبدی قدیمی کارند.

حسین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 00:04 http://yanniclub.tk

آقا نظرات تمامی دوستان محترم هست اما به نظر من این کار (دعوت یانی به ایران ) یه همت و تلاش و یه پشتکار عالی و همه جانبه میخاد.
به نظر شما چرا یانی به مکزیک رفت؟
چرا اون 4 تا خواننده رو در مکزیک مطرح کرد؟
چرا پس از مدتی برای احترام به سبک موسیقی در این کشور یک آلبوم (mexsicanismo) را ریلیز کرد؟
یا چرا دوباره پس از مدتی یه تور دیگه تو مکزیک گذاشت؟

تمام این سوال ها به نظر من یه جواب دارن که این جواب به چند عامل تقسیم میشه
1-شور شوق طرفدارای یانی در مکزیک
2-سطح بالای امکانات اینترنتی در این کشور از نظر دسترسی به فیس بوک و توییتر و....خیلی سایت های دیگه که در اون ها بحث و گفت گو در مورد یانی و کار هاش بود و هست!!!!!! مانند انجمن ها....
3-شرایط حاکم بر عقاید دینی و مذهبی در این کشور که در این مورد این شرایط در ایران برای یانی دست و پا گیر هست.....خودتون میدونید که.......
4-مطرح بودن خوانندگان موسیقی مکزیکی در سطح جهانی و .........نه مانند ایرانی ها تنها در ایران
5-و از همه مهم تر رعایت کپی رایت در این کشور ...........که این موضوع در ایران در سازمانی که تلوزیون ایران دستشه(به دلایلی اسم سازمان مذکور را نمیارم) (خودتون میدونید) قدر پشیزی ارزش نداره و برای تبلیغ هر نوع محصولی از سیر مرغ تا جون آدمیزاد از آهنگ یانی استفاده میشه........و مطمئنم اگه کپی رایت توسط مدیران این سایت رعایت بشه و مثلا دیگه اثری از یانی (منظورم آهنگه نه اخبار و وویدئو هایی که از طریق وب رسمی یانی ارائه میشه)در این سایت قرار داده نشه خیلی از ما ها حتی خود من دیگه به این سایت سر نمیزنیم و بیخیالش میشیم........
6-خیلی از دلایل دیگه که در این جا قابل بررسی از طرف این حقیر نیست.......
در آخر من به همه طرفداران یانی در ایران میگم اگه یانی توسط ما طرفدارانش در ایران با خبر بشه که ما هم همانند مکزیکی ها عاشقشیم خودش ترغیب به آمدن به ایران میشه و بقیه مشکلات توسط خودش حل خواهد شد فقط ما باید بخواهیم.
راه حل:یک گروه با تعداد اعضای زیاد که مسلط به زبان انگلیسی حتی دست و پا شکسته بلد باشن حد اقل بالای 50 -60 نفر تشکیل بشه و کارش این باشه که در فروم ها و سایت های وابسته به یانی و سایت رسمی اش (که یانی قابل به دیدن اونا باشه) پیام بزاره (صمیمیت و نحوه برخورد در این پیام ها میتونه بسیار تاثیر گذار باشه )و این پیام ها همه یک هدف داشته باشه :تشویق و دعوت یانی به ایران و در این راه میشه از معرفی آثار تاریخی و فرهنگی و ملی ایران در این سایت ها استفاده نمود.

به طور مثال:فرض کنید یانی در نزدیکی پرسپولیس یا تخت جمشید (نه مثلا برج میلاد تهران) در حال برگزاری کنسرت مخصوصا آهنگ adagio in c minor باشه در حالی که انبوهی از تماشاگران ایرانی در اون مکان باشن؟
یا تصور این که یانی پس از مدتی آلبومی رو با استفاده از سبک موسیقی اصییییییل ایرانی ریلیز کنه.

اگر واقعا خواهان آمدن یانی به ایران هستید کاری همه جانبه و گسترده انجام بدید نه این که شرط بندی کنید که اگه یانی اومد اسمتون رو عوض کنید......!!!


من نظرات شخصیمو گفتم ممکنه مخالف باشید خیلیاتون باهاش
اما یه در خواست دارم اونم اینه که این نظر نمایش داده بشه توسط مدیران............

از طرف "حسین" طرفدار همیشگی یانی از آبادان

سامان چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 23:58 http://www.yanni-fans.com

من متاسفانه بارها دیدم که سجاد جان با همه تند برخورد میکنه.هم این سایت هم وبلاگ های دوستان دیگر.به قول خودشون اعصاب ضعیفی دارن.اینجا مثلأ دنیای مجازی اینترنت هست.من از اون جمله منظوری نداشتم.منظور از یکی شدن همین چیز ها بود.هرکاری هم که تو سایت میکنم رو به حساب وظیفه ام میگذارم در قبال کارهایی که یانی برای من کرده تا حالا.دوست دارم کسانی که مثل خودم دوسش دارن رو از کاراش با خبر کنم همیشه.در کل مفید باشم به نوعی.همین.اولین کاری که برای اومدن یانی به ایران کردم یادمه سال 84 یه متنی که الان داخل سایت هم هست نوشتم فرستادم ایمیل یانی ببینم واقعأ قضیه چی بوده.وبلاگی درست کردم که طرفداران دور هم جمع بشن که مرتضی عبدی عزیز هم کمکم کرد.حداقل کاری بود که تنهایی میتونستم بکنم در اون زمان.قبل از اینکه خیلی جاها شکل بگیره و مدیر دار بشه.

Mohammad چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 23:21 http://j-mohammadi.mihanblog.com

عالی بود...خیلی خوب بود.
فقط یه انتقاد داشتم....یه خورده دیر دادید بیرون
من اینو 5 روز پیش دیده بودم

سعید چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 20:32

سجاد من سعید هستم.با سعیدS فرق دارم

هروقت تائید کرد رو جفت چشام

در ضمن قشنگ نیست اینجوری با سامان حرف زدن.سامان هم دوست داره یانیه مثل شما و دوست داره یانی بیاد ایران.

مصطفی چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 19:50

ببخشید آهنگ world dance (اگه اشتباه نکنم) نسخه ی صوتی هم داره؟ اگه داره لینک لطفا

مصطفی چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 18:14

سجاد ریلکس باش یکم....

رجز که نمی خونی!

من که شخصا سامانو به عنوان فردی که کلی توی این سایت واسه ی یانی زحمت کشیده قبول دارم....

در ضمن سامانم یکی از طرفدارای پر و پا قرص یانیه پس اونم به اندازه ی همه ی ما دوست داره یانی به ایران بیاد.....!

فاطمه پارساپور چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 15:39

خودش میگه رویا به حقیقت میپیونده. به هرحال با اینکه خیلی از حرفهای این ویدئو تکراری بود و تو وبکست قبلی هم گفته بودشون، همچنان از شخصیت و نوع نگاهش به موسیقی لذت می برم.

سجاد چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 14:11 http://www.s-mb.blogsky.com

سعیدS پس از الان اسمتو عوض کن

آقای آقا سامان عزیز من از شما میپرسم آیا همه ما یکی شدیم که انتظار کنسرت یانی در ایران رو داریم؟؟

چند نفر از ایرانی ها به فیس بوک دسترسی دارن؟؟
چند نفرشون انگلیسی بلدن؟؟
شمایی که فکر میکنم هر دومورد رو داری چند بار توی فیسبوک برای یانی پیام گذاشتی؟؟

شرایط ایرانی ها فرق میکنه! بهتر نیست بقول شما یکی بشیم؟ حالا چی شده شما نگران اومدن یانی به ایران شدی؟ یادم نمیاد قبلا راجع این موضوع کوچکترین کاری کرده باشی یا حرفی زده باشی!!

محسن امانی چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 13:06 http://nabzefarda.com

اجرای تصویری voyage واقعا برام زیبا بود...
متشکرم...
یک انتقاد هم داشتم : لطفا کلیپ ها و فایل ها رو توی یک آپلودسنتر بهتر آپلود کنید تا بتونیم بصورت مستقیم دانلود کنیم یا اینکه از طریق وب سایت های رایج اونا رو مستقیم کنیم.
متشکرم.

سعید چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 01:37

اگه یانی یه روز بیاد ایران شخصا از بعد تائید کنسرت توی ایران اینجا با اسم سکینه کامنت میدم

روزبه چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 00:21

مصطفی جان ... همه اینا درست . اما به شرطی که ژاش برسه ایران


ای خدا ... یعنی اون روزو میبینیم ؟

مصطفی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 23:38

حاضرم شرط ببندم یانی پاش برسه ایران و انبوه طرفداران و موسیقی سنتی ما رو ببینه:
۱)یه تحول توی آهنگ هاش به وجود میاد
۲)حتما چند تا نوازنده ی ایرانی انتخاب می کنه
۳)بازم به ایران میاد
۴)چند تا دیگه بگم؟

خلاصه که کلی با ایران حال می کنه............

سعیدs سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 22:29

وای سامان عاشقتم
دستت درد نکنه
الان فکر کنم یه 20 باری هست که نگاش کردم

سعید خان دست شما هم درد نکنه
مرسی

به نظر من ما هم میتونیم از یانی توقع برگزاری کنسرت رو تو ایران داشته باشیم
چون ماها لیاقتشو داریم

یعنی یانی بره مصر کنسرت بزاره اونم تو این وضع داغون اونجا اما نیاد ایران !!!

اگه این اتفاق بیفته من یکی که خودکشی میکنم!!!

mostafa سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 22:07

سلام دوست عزیز واقعا ازت ممنونم خیلی لطف کردی

ص.غ سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 22:04

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد