زندگی نامه چارلی آدامز - Charlie Adams Biography

نام:

فارسی: چارلی       انگلیسی: Charlie


 

نام خانوادگی:

فارسی: آدامز       انگلیسی: Adams


 

نژاد: آمریکایی


 

تولد: هشتم می 1954     -     هجدهم اردیبهشت 1333


 

ساز: درام - پرکاشن


 


 

چارلی در خانواده ای در آمریکا چشم به جهان گشود. از سنین کودکی علاقه ی زیادی به ظربه زدن به اجسام و تولید صدا توسط آنها داشت. در سن 13 سالگی علیرغم مخالفت خانواده شروع به آموختن درام کرد. اولین استاد وی دون ویلارد و پس از آن بیل مولر بود.  وی در مدت کوتاهی توانست به پیشرفت چشمگیری در نواختن درام دست یابد. او پس از ورود به دبیرستان غربی جولیت ، مجذوب گروه های راک و جاز شد. در دوران کالج نیز در گروه های راک فعالیت کرد و چند کنسرت برگزار نمود.


 

او در دوران دانشگاه گروه چملیون را تاسیس کرد. اعضای این گروه عبارت بودند از: چارلی آدامز (درام - پرکاشن - خواننده) ، یانی (کیبورد - سیتی سایزر) ، دوگان مک نیل (خواننده - گیتار بیس) ، جانی دونالدسون (گیتار) و مارک آنتونی (خواننده - کیبورد). فعالیت های این گروه سر آغاز همکاری چارلی و یانی بود. گروه چملیون در زمان خود یکی از پرطرفداران و قوی ترین گروه های راک بود. این گروه چندین تور در لیست خود دارد که همگی با موفقیت انجام شدند. یکی از برنامه های ویژه ی اجرا های زنده ی این گروه تک نوازی چارلی به صورت وارونه بود که طرفداران زیادی داشت.


 


 

ویدیو تک نوازی وارونه ی چارلی آدامز


 


 


 


 


 

چندی بعد توسط ارتش هوایی آمریکا از چارلی درخواست شد که آهنگی حماسی برای آنها بسازد که چارلی پذیرفت و آن ترانه را برای ارتش هوایی آمریکا درست کرد که کاملا مورد قبول آنها بود. گروه چملیون به مدت 10 سال در زمینه ی موسیقی راک درخشید. در سال 1980 یانی برای ساخت آهنگ برای چند فیلم به لس آنجلس رفت. بلافاصله چارلی نیز برای همکاری در ساخت چند آلبوم به لس آنجلس سفر کرد. به این صورت گروه چملیون در سال 1980 از هم پاشیده شد. البته بعد از مدتی عده ای تصمیم گرفتند که این گروه را دوباره احیا کنند اما هیچ یک نتوانستند قدرت سابق چملیون را به آن برگردانند. هم اکنون نیز گروهی با این نام وجود دارد اما فعالیت های آن هیچ شباهتی به گروه چملیون اولیه ندارد.


 


 


 

همکاری مجدد چارلی و یانی از سال 1987 آغاز شد. در طول این هفت سال یانی و چارلی برای یکدیگر نقش مشاور در زمینه ی آهنگسازی را داشتند. پس از برگزاری تور سال 1987 ، یانی آلبومی با نام Chameleon Days روانه ی بازار کرد. این آلبوم شامل گزیده ای از آهنگ های گروه چملیون سابق بود که مجددا با کمک چارلی نواخته شده بودند. یانی و چارلی از سال 1987 تا اکنون بدون وقفه (یعنی بیش از 20 سال) در همه ی تور ها و کنسرت ها با هم همکاری داشته اند. چارلی در دوران همکاری با یانی نیز جوایز و هدایایی از دانشگاه ها و مراکز معتبر برای نوازندگی خود دریافت کرده است. به صراحت میتوان گفت که چارلی یکی از بزرگ ترین و بی نظیر ترین درامر های زمان حال است.  چارلی تنها عضو تور یانی است که از اولین تور یانی تا کنون همیشه با وی همراه بوده و به گفته ی خود وی یانی را مثل برادرش میداند.


 


 

چارلی به همراه دو فرزندش در چشن تولد خود


 


 


 


 


 

لطفا کم و کسری ها رو به بزرگی خودتون ببخشید


 


 

کپی برداری از مطالب و عکس های فوق تنها با ذکر منبع مجاز است

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 18:55

اجراهاش فوق العــــــادس

واقعا بهترینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد