Change

http://s2.picofile.com/file/7975158816/998076_1403963976493347_68268063_n.jpg

Music by:Yanni
 
Lyrics by:Chloe


I feel very close with chloe. She touches my heart and she is absolutely fearless. Even though she's young, there's a depth about her in her soul. Once the audience figures out who chloe is, they're going to fall in love with her it's impossible not to

Yanni


من با کلوئی احساس صمیمیت می کنم.اون من رو تحت تاثیر قرار داد.اگرچه خیلی جوان هست اما روح بزرگی داره و نترس هست.وقتی که تماشاگران متوجه بشن کلوئی کیه غیر ممکنه که عاشقش نشن...

  یانی

"Change"

" تغییر "

 

How could I ever know

چطور باید می دانستم

I would find myself alone

که روزی خودم را تنها میابم

Facing your daemons as well as mine
و با شیطان درون تو و خودم روبرو می شوم

Wishing for the past that words cannot find

حالا در آرزوی گذشته ای هستم که کلمات قادر به بیان آن نیستند

But somewhere in the night

اما جایی در تاریکی شب

The music in my mind comes alive

آهنگی را به یاد می آورم 

I hear love's haunting lullaby

لالایی فراموش نشدنی عشق را می شنوم

And it sings of a time we once knew

که از زمانی می خواند که آن را به یاد داریم

A time when all I could breathe was you

زمانی که تمام نفسم تو بودی

But seasons never remain the perfect shade

اما هیچ فصلی شبیه یکدیگر نیست

Our love's not the same so we must

عشق ما هم یکسان نیست پس باید

Change...change...change

تغییر کنیم...تغییر...تغییر

How could I ever know

چطور باید می دانستم

That with time you would go

که پس از مدتی مرا ترک خواهی کرد

Leaving me to find what

Was missing in between our lives

و من باید به دنبال گمشده ی زندگیمان باشم

But somewhere in the night

اما جایی در تاریکی شب

The music in my mind comes alive

آهنگی را به یاد می آورم 

I hear love's haunting lullaby

لالایی فراموش نشدنی عشق را می شنوم

And it sings of a time we once knew

که از زمانی می خواند که آن را به یاد داریم

A time when all I could breathe was you

زمانی که تمام نفسم تو بودی

But seasons never remain the perfect shade

اما هیچ فصلی شبیه یکدیگر نیست

Our love's not the same so we must

عشق ما هم یکسان نیست پس باید

Change

تغییر کنیم

Once we had summer in the fall

زمانی گرمای تابستان را در خزان پاییز داشتیم

Now my heart knows what it's like

To lose it all

ولی حالا ایمان دارم که همه چیز را از دست می دهم

نظرات 2 + ارسال نظر
عادل سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 19:48

به مخاطبین پیشنهاد می‌کنم اجرای زنده‌ی این ترانه‌رو ببینن. من که هردفعه مو به تنم سیخ می‌شه.

محمدرضا بیرالوند دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:11

ممنون یانی فنر :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد