معجزه موسیقی یانی!

http://s9.picofile.com/file/8289194942/New_York_Feb_11_2003.jpg


تعدادی اندک از نامه هایی که باعث بازگشت یانی پس از ترک موسیقی در سال 1998 شدند:

نامه ای از یک پسر نوجوان به دستم رسید که تعریف کرده بود چطور موسیقی من مانع خودکشی او شده است. (بعدا او و خانواده اش برای تشکر از من به پشت صحنه کنسرت آمدند. همگی آنجا ایستاده بودند و گریه می کردند و من به شدت حالم دگرگون شده بود. لحظه بی نهایت فوق العاده و شگفت انگیزی بود.)


زمانی دیگر در تور Tribute، پسر جوانی را ملاقات کردم که شیمی درمانی کرده بود. او به من گفت که وقتی به آهنگهای من گوش می داده، تجسم می کرده که تومورش کوچک و کوچک تر می شود. و این اتفاق افتاده! بیمارستان هم برای زنده ماندنش یک مدال به او اهدا کرده بود. او را هنگام بخش سوال و جواب در کنسرت ملاقات کردم که به استیج نزدیک شد و مدالش را به من داد. هنوز هم آن مدال را در دفتر کارم دارم.


یک مادر برایم از این نوشته بود که دختر بسیار کوچکش دستخوش یک بیماری مرموز شده بود و دیگر نمی توانست صحبت کند یا حتی خودش غذا بخورد و فقط زمانی غذا می خورد که موسیقی من پخش می شد.


کسی دیگر از معلولیت وخیم یک نوزاد و همچنین ناتوانی مادرش و لحظاتی گفته بود که آنها با هم در آرامش همراه آهنگهایی که ساخته بودم به آرامی می رقصیدند. وقتی او تنها 1 ماه داشت فوت کرد و والدینش در مراسم خاکسپاری آهنگ "Until the Last Moment" (تا آخرین لحظه) را پخش کردند.

از کتاب یانی در گفتار (صفحه 450 تا 451)

نظرات 1 + ارسال نظر
...alone جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 17:22 http://maloosak.69.mu

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...آنقدر سیر بخند تا که غم از یاد برود...
روزهاتون شاد شاد...تقدیرتون قشنگ... خیلی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین...منتظر حضور سبزتون هستم !!
5618

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد