رای گیری برای کنسرت یانی در تهران

قبل از هر چیزی بگم که میدونم که کار بی فایده ایه! اما همین طوری گذاشتم که یانی بدونه که توی ایران هم طرفداران زیادی داره!


کنسرت یانی در تهران

سلام دوستان هر کسی که میخواد یانی در ایران کنسرت برگزار کنه به این نظر سنجی رای بده!

فقط کافیه روی دکمه Demand it! کلیک کنید!



رای بدید!!!!




View all Tehrān events on Eventful


l
نظرات 22 + ارسال نظر
صابر سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 10:22

با سلام

من هم قطره ای کوچک از اقیانوس طرفدارای یانی هستم. تنها آهنگسازیه که صد بارم آهنگاشو گوش کنی بازم طراوت و تازگی داره. ولی حیف، اگه این مسئولای ما یکم کوتاه بیان با یانی توافق کنن کنسرتش اجرا بشه عالی میشد. من که آرزومه قبل مردنم اگه یه بارم شده کنسرت یانی رو ببینم. به کوری چشم بدخواهای یانی

ساسان دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 12:39

مثلا می شه بگی بخاطرش چیکار کردی کیمیا خانوم

کیمیا جمعه 24 تیر 1390 ساعت 20:40

کنسرت یانی تو ایران؟ ما که باید این ارزو رو با خودمون تو گور ببریم وقتی شجریان نمیتونه کنسرت تو ایران بذاره اون وقت یانی بذاره؟ بعدشم با این شرایطی که ما داریم همون بهتر که نذاره تمام زیبایی کنسرت از بین میره مثلا خواننده ی زن نمیتونه بیاره یا اعضای گروهش باید حجاب داشته باشن متوجه میشین که منظورم چیه؟ وگرنه من ارزوی قلبیمه که یانی رو ببینم من از وقتی تو قنداق بودم یانی گوش میدادم و وااااااااااااقعا دوشس دارم از تمام وجود به خاطرش همه کاری کردم خییییییلی دوسش دارم ولی امیدوارم که بتونه بذاره

سید حسام شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:43

یعنV ممکنه که یانV بیاد ایران

ترنج یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 12:49 http://www.happy-young.blogfa.com

sahlaaaaaaaaaaaaam nana.... manam davatesh kardam biay,ghose nakhora ajijaaaaaaaaaam...
rastiiiii.misi k dg meshki nemipushamo avordi..... 2set dalam....

دختر ایروونی چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 11:38 http://dokhtareirooni.persianblog.ir/

سلام سایت قشنگی دارید ولی این یانی کی هست؟هرچی هست که خیلی طرفدار داره منم بهش رای دادم
به منم سر بزنید

حسین سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 12:17 http://delju.blogfa.com

Mamnon.movafagh bashid.

مرسده دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 20:19

عالیه عالیه چه رای گیری باحالی من که از خدامه بیاد ایران کاش که بیاد ما هم حالی بکنیم مردیم از بس پای اینترنت کنسرت هاشو دیدیم
شمام موفق باشین

پوریا بهمنی جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 18:53

چی میشد ما هم بکی از اون تماشاچی های ردیف اول می بودیم...
معلوم نیست ما تو این ایران چی کار می کنیم ...

من ارزومه تو یکی از کنسرتاش باشم...

یاعلی.خدافظ

حمید فرید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 17:07

با عرض معذرت سال 76 را اشتباه تایپ کردم

حمید فرید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 16:54

یکی از بزرگترین آرزوهای من این است که بتوانم به سرزمین اساطیری یونان بروم . البته امروزه روز میرانم در بین کشورهای اروپایی یونان از اقتصاد بیماری رنج میبره و کمکهای دیگر کشورهای اروپایی نیز نتوانسته کمک زیادی به بهبود اوضاع آن بکند . به هر حال سقراط و افلاطون و ارسطو و توماس آکویناس و ................ بعنوان خداوندگاران اندیشه سیاسی و فلسفی تا دنیا باقی است مطرح هستند و بنیان جوامع پیشرفته مدیون نظریات اونها هست . آزادی ، برابری و عدالت و حقوق شهروندان و قانون و قانونمندی دستمایه های فکری این بزرگان می باشد . یانی و ایرنه پاپاس و ونجلیس اوانگالوس ادیسه پاپاتاناسیو که هم عصر ما هستند جای خود را دارند. من برای همه دوستان سفر به جاهای خوب و زیبا و معنوی را آرزومندم . از همه دوستان هم میخواهم برای من نیز دعا کنند تا به این سرزمین دوست داشتنی سفر کنم و به آنجا مشرف شوم .

حمید فرید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:24

باسلام
یادم هست سال 76 و همزمان با برگزاری موسیقی فجر بود و قرار بود یانی هم به ایران بیاید ولی نیامد . دورود بر خاتمی عزیز و بزرگ . فضای سیاسی و اجتماعی در ایران به گونه ای باز شده بود که آهنگساز مشهوری مثل یانی عزم آمدن به ایران را داشت . سلام و درود بر خاتمی و اصلاح طلبان و آفرین بر شما و کاربران سایت شما.

محمد مهدی سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 13:01

با سلام عرض خسته نباشید ازوبلاگ خوب شما کمال تشکرو دارم ای کاش خبر نامه ای تدارت می دیدید که از طریق mail ما رو از اخبار جدید سایت باخبر کنه ممنون میشیم.

ومن می تونم تقاضای همکاری در وبلاگ شما روکنم؟

BMW چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 16:02 http://car-tuning-picture.blogfa.com

سلام
خوبی
کارت درسته
۲۰
موفق باشی خرخون

فاطمه یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:16

سلام...
آقای علیرضا این ایده رای گیری کار بسیار جالبیه اما از اینکه اظهار کردید که میدونم کار بی فایده ایه أدم غمش میگیره از اینکه دیدن یانی محاله!در ناامیدی بسی امید است...
موفق اشید

حسین یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 19:37

سلام دوستان عزیز:
منم خیلی آهنگهای یانی را دوست دارم ، مخصوصا کنسرت آکروپلیس را که واقعا بی نظیره.
گرچه دور از تصوره ولی امیدوارم روزی برسه که یانی هم بتونه کنسرتاشو تو ایران اجرا کنه
راستی بچه ها کسی لینک دانلود آهنگ ( داخل شعله آتش )یانی را نداره؟؟
آخه خیلی تو اینترنت دنبالش گشتم ولی فقط برای پیشواز ایرانسل بود ، برای دانلود نبود. خیلی قشنگه اینم کدشه:
(331433)

سامان:داخل سایت 4shared.com رو سرچ کنید برای دانلود هست.

D.H پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 16:58

دوستان گرامی سلام !!!
zip code ایران چیه دقیقا ؟؟؟

سعیدs سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 09:58

سلام.به نظر من حق با شماست فقط یانی باید بدونه که تو ایرانم این همه طرفدار داره.دمت گرم فکر خوبیه.

سمن شنبه 1 آبان 1389 ساعت 19:04

سلام دوست عزیز.ممنون که این رای گیری رو گذاشتین.فقط این سایت رای گیری وابسته به کجایه؟

مربوط به سایت eventful میشه

rezagh یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 22:52 http://magicpiano.blogfa.com/

سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب باشی
ولی من فکر نکنم این کنسرت عملی باشه
چرا که خود یانی درخواست کرده بود در پاسارگاد کنسرتی داشته باشه ولی بدلیل وجود خانمها در کنسرت و طرز اجرای کنسرت با بعضی از مسئولین کنار نیومدن
متاسفانه...
خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیز
وبلاگ خوبی داری و برای مطالبت ممنونم ازت...

دوست عزیز من که خودم هم اول پست گفتم که مطمئنم این کار عملی نیست
فقط دلیل این کار اینه که یانی بدونه چه قدر طرفدار در ایران داره!

چت روم فارسی - پارس کلام سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 17:10 http://www.parskalam.com

سلام دوست عزیزم


از شما دعوت می کنم از " پارس کلام " دیدن کنید

امکانات پارس کلام :

- استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم چت فارسی

- تالار گفتگوی فارسی

- سیستم چت رایگان

منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستیم

www.ParsKalam.com

.:: نوروز شاپ ::. سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 15:10 http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد