ترانه ی Mi Ciudad سومین آهنگ از Mexianisimo

سلام

باز هم یه آهنگ دیگه منتشر شد! اسمش Mi Ciudad و خواننده ی اون هم لوسرو هستش.

بدون هیچ حرف اضافه میرم سراغ آهنگ:


لینک های دانلود آهنگ به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند
نظرات 31 + ارسال نظر
رضا پیانیست شنبه 22 آبان 1389 ساعت 11:52 http://www.yanni.com

یانی یعنی زندگی یعنی قلب موسیقیه یانی یعنی از قلب نت گرفتن و روی ساز ریختن و مردم رو ارام کردن.یانی یعنی تمام الات موسیقی.من خودم پیانیستم و میدونم کارهای یانی چقدر سختن.بخصوص کارهای گروهیش.به همین سبب به بزرگیو عظمت او پی بردم.یانی یعنی دردش به جونم.نمیدونم با وجود من بعضیا چجوری میتونن به یانی بی احترامی کنن.واقعا که

milad یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 16:31 http://www.gahvedag.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وب خیلی خوبی دارید مخصوصا قالبش که خیلی با دقت کار شده منم یانی گوش می دم یه وقت هایی اگه میشه دوتا وب منو لینک کن بد به وب من بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم مرسی
اولیش به اسم وبلاگ تفریحی قهوه داغ
http://www.gahvedag.mihanblog.com
دومیش به اسم کینگ سیاوش قمیشی
seivashghomayshi-.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتان هستم

سجاد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 18:10

جالبه!!! داداش، من از اول هم روی سبک بحثی نداشتم و ندارم چون قابل بحث نیست و یه جورایی فلسفیه(خود یانی هم همینو میگه) و بازی با کلمات و چیزی که مهمه بر چسبیه که روی آلبوم میخوره
اینم که از نظر شما قبل و بعد از ۲۰۰۰ هیچ فرقی نداره نکته جالبیه که تاییدی هست بر حرف من مبنی بر حذف یکی از دو مورد مقایسه هست که باعث قابل تعریف نبودن فاصله میشه!
عجیبه یعنی مثلا آکروپلیس و if.... و ethnicity با هم فرقی ندارن!!!

if... هم نمیشه گفت کاملا شرقیه در واقع من فکر میکردم رگه های شرقی و جادوی یانی این تیپیش کرده!! البته همون طور که شما هم گفتین بالاخره یه جورایی یه رگه شرقی داره دیگه! درمورد نام آهنگ هم یکی همون دوموردی که خودتون گفیتی به خصوص the flame within که من خیلی عاشقشم و در قسمتهایی از with an orchid , a walk in the rain به صورت قابل تاملی اصواتی تقلیدی از سازهای چینی شنیده میشه. این آلبوم در نوع خودش خیلی پر تنوعه مثلا wishing well یا in your eyes خیلی متفاوت اند! مثلا in your eyes به نظر یک قطعه پیانو میاد که هیچ ربطی به مرزو بوم خاصی نداره البته این نظر منه. خیلی ها میگن این آلبوم شاهکار ترین آلبوم یانی بوده به نظرم توی برنامتون بزارید بیشتر گوش کنید. پیچیدگی های اصوات و خلاقیت این البوم زبان زد خاص و عامه به خصوص خود if i could tell you خیلی لایه لایس آدم هرچی بیشتر گوش میکنه جزئیات بیشتری نصیبش میشه و میگه چطور ممکنه!!
بگذریم بازم تو لیستتون از کارهایی که گفته بودم خبری نبودها؟؟ مشکل همینه ها!! بی خیال! ممنون از اطلاعاتتون.

نریمان شنبه 1 آبان 1389 ساعت 13:34

خدمت آقا سجاد نازنین باید بگم که یانی از اول هم گفته بود که سبکش contemporary instrumental هست. من که نه از اول که یانیو شناختم سبکشو نیو ایج می دونستم و نه الان. پس از این به بعد هم از یانی انتظار آلبوم نیو ایج نداشته باش.

هیچ اختلافی هم بین قبل از 2000 و بعد از سال 2000 یانی فکر نمی کنم وجود داشته باشه یانی از سال 1994 سه سال به سه سال بدون هیچ وقفه ای آلبوم داد.
Live At The Acropolis 1994
Tribute 1997
If I Could Tell You 2000
Ethnicity 2003
Yanni Live! 2006
Yanni Voices and Voces 2009
و درباره آلبوم if i could tell you هم باید بگم که آهنگ های the flame within و reason for rainbows دارای سبک فلامنکو هستن.......این یه سبکه اصیل اسپانیاییه که گفته می شه بر اثر حمله ی اعراب و ایرانی ها از موسیقی این دو کشور در اسپانیا بوجود اومده.....اگر هم حرف من رو قبول ندارید می تونید از مدیر سایت yanni.com سوال کنید
و اینکه من خیلی وقته که این آلبومو گوش نکردم ولی یادم نمیاد که آهنگی به سبک موسیقی شرقی توی این آلبوم باشه اگه اسمه اون آهنگارو بگی ازت ممنون میشم.

سجاد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 12:02

راستی این بحث کامنت ها به کجا رسید من چند هفته ای هست که میل زدم و منتظر جوابتون هستم البته متوجه شدم که شما از بلاگ اسکای استفاده میکنید که فکر نکنم بشه کاریش کرد!

من که از همون اول گفتم نمیشه کاریش کرد
راستی من ایمیلی دریافت نکردما ... مطمئنی که آدرسو درست زدی ؟!!!

سجاد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 12:00

معمولا وقتی از فاصله صحبت میشه منظور از فاصله بین دوچیز هست پس طبیعیه که بعضی ها نمیتونن فاصله رو درک کنن چراکه که مورد اول رو حذف کردن. من فکر میکنم تاریخ البوم های یانی و تحولات یانی رو باید یکم دقیقتر مورد بررسی قرار بدید ،دوستان نا دیده گرفتن کارهایی مثل a love for life ,.... , و یکی از مهم ترین رویداد های زندگیه یانی از طرفدار های یانی بعیده!!
فاصله ای مطرحه فاصله بین دوقسمت زندگیه یانیه قبل از 2000 و بعد از اون تا قبل از هند و چین یانی ، یانیه خالص بود، اون زمان یانی بدون رویکرد تمرکز بر فرهنگ های مختلف یعنی همین بحث استفاده از موسقی بومی کشور های مختلف به اوج رسیده بود یعنی با همون کارهایی که شباهتی به هیچ مرزو بومی نداشت(یانیه خالص) یعنی این که یانی با اون کارها به اوج رسیده بود و از بعدش بود که تصمیم گرفت از موسقی بومی مرز های مختلف استفاده کنه فکر میکنم حالا متوجه شده باشید چه قسمت مهمی از کارهای یانی رو نادیده گرفتید(همون قسمتی که یانی با وانها شناخته میشه). قسمتی که خیلی از ماها با هاش زندگی کردیم و میکنیم و برامون خیلی مهمه اما بعد از این ماجرا یانی با توجه به روحیاتی که داره بحث موسقی های بومی رو وسط کشید و موفق هم بود اما طبق نظر منتقدان که فکر میکنم بشه روی اینترنت پیدا کرد از بعد از 2000 از حالت یکه تازی سبک new age افول کرد و فاصله ها آغاز شد امروز دیگه رسمن از new age خبری نیست و اینه که تو کت بعضی از ماها نمیره بگزریم از این که یانی میگه من سبکم new age نیست و ....
اما راجع آلبوم if i could tell you با توجه به شرایط و تاریخ اون زمان یانی فکر میکنم تراوشات ذهنی یانی متاثر از موسقی شرقی باشه و نه اسپانیایی و ... من این آلبوم رو یه جور یانیه خالص و مدرنیزه میدونم! البته من اینطور فکر میکنم اما اگر دلیلی بر گفتتون باشه خوشحال میشم بدونم!!

نریمان شنبه 1 آبان 1389 ساعت 10:45

مرسی هوتی جان.......

تا الان که این ۳تا آهنگو گوش کردم از silverio perez بیشتر خوشم اومد.

پپه آگویلار واقعآ صدای قشنگی داره

حامد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 00:44

آتلیکو جان این آهنگ Duena De Tu Amor از Lucero رو شنیده بودم ، انصافا کار قشنگیه
ولی بازم دمت گرم که زحمت میکشی و به فکر همه بچه ها هستی

A T L I K O جمعه 30 مهر 1389 ساعت 23:57

خدا کوچولو، فرهاد و مصطفی عزیز، مخلصیم. قابلی نداشت.
اگه خدا بخواد، احتمالا در روزهای آینده یه سورپریز دیگه هم واستون دارم.

مصطفی جمعه 30 مهر 1389 ساعت 19:28 http://samvel.blogfa.com

اتلیکو جان دستت درد نکنه

محمد رضا جمعه 30 مهر 1389 ساعت 18:12

حقیر به حد نهایت اسیر یانی بوده و گلاب به رویتان یانی باد گلو در نماید بنده به عنوان یک ترک سینگل به یادگار سیو خواهم نمود چه رسد به آلبوم بی شوخی زیبایه MEXICANISIMO .. به نظر کم سوی حقیر جادوی یانی در به کاربری سازهایی در کنار هم بود که حتی حضرت عزراییل جرات قبض کردن آنها را با هم ندارد چه رسد به موسیقی دان نماهای پرادعای مخالفش .. گرچه کنون هم نسبتا چنین است . اما
چه بگویم که ببردی به تمامی دل ما یونانی
که نشاندی تو به دل هر چه زدی یونانی
اینک این خلق قاچاقچی زده ی مکزیک را
مرگ ما ول کن و برگرد به خونت یونانی


A T L I K O جمعه 30 مهر 1389 ساعت 15:12

سلام خیلی مجدد!
مخلصیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم.
یه هدیه ی خفن دارم! البته این یکی دیگه مرتبط با مکزیکنیسیمو نیست.
یه آهنگ (کاملا) جدید از Lucero به نام Duena De Tu Amor به معنی "معشوقه ی تو".
آهنگ به همکاری یانی زده نشده و مختص خود Lucero ست.
لینک دونلود:
http://www.4shared.com/audio/vyMIn4r9/Duena_De_Tu_Amor.html

A T L I K O جمعه 30 مهر 1389 ساعت 14:47

سلام مجدد به همگی. این لینک رو ببینید. یه فایل پی دی اف راجع به یانی و آلبوم مکزیکنیسیمو:
http://www.venemusic.com/pdf/YANNI_MEXICANISIMO_ES.pdf

این توضیح توی سایت یانی هم بود فکر کنم
قبلا یه جایی خونده بودمش

Hooti جمعه 30 مهر 1389 ساعت 13:36

نریمان جان. سخنت بس بجا بود. زنده باد یانی.

A T L I K O جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:52

سلام. مخلصیم
خواهش می کنم محمدرضا و حامد عزیز. ناقابل بود.
به نظر شخصی بنده ی حقیر آلبوم جدید فوق العادست. من خیلی دوسش دارم. اون حس خلاقیت یانی کاملا توش حس میشه. برای من حال و هوای اون موقع های آلبوم اثنیسیتی رو داره. من مشتاقانه منتظر دونلود کردن آهنگ های کامل آلبوم با کیفیت خوبم.
راستی بچه ها شما از کدوم آهنگ(ها) بیشتر خوشتون اومد؟
من عاشق آهنگ La Malagueña شدم.

نریمان جمعه 30 مهر 1389 ساعت 02:30

خدمت دوستانی که میگن یانی از کارای قبلیش فاصله گرفته باید بگم که چیزی که یانی رو از بقیه آهنگ ساز ها متمایز می کنه تنوع فوق العاده زیاد کارهاشه. شما یه آلبوم نمی تونی از یانی بیدا کنی که سبکش شبیه آلبوم دیگه ای باشه. به چند تا مورد اشاره می کنم.

آلبوم in my time متمرکز بر پیانو

آلبوم tribute استفاده از موسیقی سنتی هند و چین

آلبوم if i could tell you استفاده از موسیقی اسپانیایی و آمریکای جنوبی

آلبوم ethnicity موسیقی بومی آمریکا

آلبوم voices تمرکز اصلی روی صدای انسان به عنوان کامل ترین آلت موسیقی

آلبوم mexicanisimo استفاده کامل از موسیقی مکزیکی

فرهاد پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 20:40

محمد رضا جان! کتک سیر رو خوووووب اومدی!
اتلیکوی عزیز. دستت طلا یک عالمه!

حامد پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 12:36

آتلیکوی عزیز ممنون بابت دموی آهنگها و ترجمه اونها
دمت گرم

اویس پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 11:45 http://oveis-mousavi.blogfa.com

سلام آقای علیرضا
باعث خوشحالیم هست که این وب سایت پیدا کردم
و باعث حسادتم هستش که کسی یانی رو بیشتر از من دوست داره
من تغریبا؛ ۵ سالی هست که با آهنگهای یانی زندگی میکنم
خوشحال میشم که با هم در بالا بردن مشهوریت آقای یانی کریسومالیس در سرزمین سازهای سنتی (ایران ) تلاش کنیم
با امید به اجرای کنسرت آقای یانی کریسو مالیس در تخت جمشید
با تشکر

محمد رضا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 04:07

ممنون atliko جان ... راستش اگه نگم تو این آلبوم خیلی از لحاظ تکنیکی قوی کار کرده خیلی نامردی کردم .. یانی طبق معمول کارش رو درست انجام داده ولی خب .. لامصب نمیره تو کت آدم .. این همه فاصله گرفتن از کارای قبلیش .. انگار که یه cd پیدا کنی که روش نوشته باشه یانی ولی هر چی گوش میدی کمتر یانی بشنوی .. چه میدونم .. رسم روزگاره دیگه .. فک کنم تنها راهی که باقی مونده اینکه یه جایی تنها گیرش بیاریم و یه پرس کتک سیر بزنیمش شاید یادش اومد آکروپولیس چند تا دندونه داره !!!

...:::خدا کوچولو:::... چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 20:18 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

مــــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــی!!!!!
آقا من هر روز دارم مشتاق تر میشم چرا نمیاد؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 03:04

من طرفدار خفن یانی هستم.اما انصافا ررررریید با این آلبوم جدید دادنش

با ادب باش عزیز جان

A T L I K O چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 02:14

سلام مجدد به همگی.
یه هدیه ی کوچولو اما خیلی باارزش دارم واسه ی همتون.
لینک زیر رو دونلود کنید. حجمش کمتر از ۳.۵ مگابایته. دموی تمام آهنگای آلبوم مکزیکنیسیمو به همراه ترجمه ی اسم آهنگها که هر دوش کار خودمه توشه. قابلتونو نداره:
http://www.4shared.com/file/f8GDYvIw/Yanni_Mexicanisimo_-_Demo_Song.html

A T L I K O چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 01:36

آقا مکزیکنیسیمو رلیز شد. به جون خودم!
اینم لینک خرید و گوش دادن به دموی همه ی آهنگ های آلبوم:
http://www.amazon.com/Mexicanisimo-Yanni/dp/B0042NJ0RA/ref=cm_cmu_up_thanks_hdr

الان سه روزه که البوم ریلیز شده
ساعت ۱۱ شب ۲۶مهر ماه به وقت ایران البوم ریلیز شد

محمد رضا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 21:40

وووووووو.... خیلی ممنون علیرضا جان ... موندم بقیشون چه جورین .. فقط همینجوری پیش بره که کله آلبوم قبل ریلیز سه میشه سی دی ها رو دستش باد میکنن!!

A T L I K O سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 14:03

علیرضا جون!
یالا یالا، ما مکزیکنیسیمو میخوایم، یالا!
آقا شدیدا مشتاق دیدار آلبوم جدیدیم هااااااااااااااااااااااااااااااا!

نریمان دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 22:01

آهنگی فوق العاده با صدای زیبای لوسرو نازنین

حامد دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 21:21

به نظر من واقعا آهنگهای جالبی هستند
تنظیم عالی و نوازندگی محشر یانی شنونده رو به وجد میاره.....
قطعا آلبوم فوق العاده ای خواهد بود

محمد* دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 18:56

بد نبود! اما به قبلی نمیرسید.

Hooti دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 14:12

مثل همیشه عالی بود. هم کار شما هم کار یانی

A T L I K O دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 00:39

این دفعه من اولین نفریم که کامنت میدم
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول!
دمت گرم علیرضا جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد