گزارش تصویری از کنسرت های 2011 + عکس

http://s1.picofile.com/file/6592406436/yanni_1200x800_.jpg


  

 

سلام...

  

چند روز پیش دوست هنرمندم حامد،مدیر صفحه طرفداران ایرانی در سایت Yanni Community در یکی از شبکه های ایرانی ماهواره که به دلیل امنیت سایت نمیشه حتی اسم شبکه رو آورد گزارشی از کنسرت یانی در واشنگتن رو دیده بود که به من هم خبرش رو داد.شاید کسانی که تور یانی رو دنبال می کنند دیدن این گزارش براشون جالب باشه...

     

 

  

 Yanni Live In Washington - 15.1 Mb - Flv - Picofile

 

 Yanni Live In Washington - Youtube

 

 

ویدیوی کوتاه دیگری هم در صفحه اصلی یوتیوب یانی گذاشته شده که نیم نگاهی به کنسرت ها هست و زحمت های گروه و خود یانی.در قسمت ابتدایی ویدیو یانی تازه از خواب بیدار شده و میگه صبح بخیر به همگی.ساعت ۵ عصر هست اما برای ما صبحه! 

چون معمولأ هر شب گروه اجرا داره بعد از کنسرت به طرف شهر بعدی حرکت میکنند و نیمه های شب به شهر بعدی میرسن.اگر هم شهر بعدی دور باشه بین اجراها چند روز فاصله برنامه ریزی شده.

قسمت های دیگر از این سری هم در راه هست که باید منتظر باشیم... 

   

  

   Yanni US and Canada Tour 2011 Leg 1 - 8.4 Mb - Flv - Picofile

   

 

 

Yanni US and Canada Tour 2011 Leg 1 - Youtube - 240p/1080p Hd

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6592402412/Radio_City_Hall.jpg

 

حدود 60 تا عکس هم هست که بسیار دیدنی هستند.سالن های زیبای مختلفی رو به همراه اعضای گروه و خود یانی رو شامل میشه که می تونید دانلودشون کنید.

  

 

Download - 12.7 Mb - Zip - Picofile 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6592408448/Miami_.jpg


 

  

من به بازدید ها،نظرها یا تعداد دانلود های سایت که نگاه می کنم کم کم دارم دلسرد میشم!   

دوستانی که فقط دانلود می کنند و نظر نمیدن حداقل گاهی نظری راجع به پست های مربوط بدن بد نیست!

ما هم بدونیم برای خودمون یا 20،10 نفر مطلب آپلود نمی کنیم!

خلاصه اینکه فعالیت اینجا رو در اصل شمایی که خواننده هستید می تونید بیشتر و به روز کنید.برای اینجا کم زحمت کشیده نشده. 

ممنون از شما.

موفق باشید... 

نظرات 80 + ارسال نظر
rubin یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 19:09 http://kahroba1994.blogfa.com

سلام خیلی ممنون یانی بی نظیره

mehdix سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 11:25

خسته نباشید
چرا اون قسمت چنگ نوازی که در تبلیغات کنسرت ال مورو هستش توی dvd کنسرت نیست؟
اگه اون کلیپ رو جداگانه دارید واسه دانلود بذارین
مرسی

سلام.اون تکنوازی چنگ در دی وی دی موجود هست.احتمالا دی وی دی که شما دارید نسخه تلویزیونی PBS هست که اون آهنگ رو شامل نمیشد.این لینکش:
http://www.youtube.com/watch?v=IVV6XH_x9jY

Vahid یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 17:57

مطالب خیلی عالی و کامل هستند
درود بر شما دوستان فعال که به هنر اهمیت می دهید

امیر حسین جعفری یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 00:57 http://www.liverpoolism.blogfa.com

با سلام سایت فوق العاده ایه و من این سایت رو در وبلاگ خودم لینک کردم و طرفدار ژر و ژا قرص یانی ام

مصدر شنبه 11 تیر 1390 ساعت 14:39 http://sibesib.blogfa.com

سلام
کارهای یانی بی نظیره
ممنون از سایت خوبتون

سهند چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 12:54

سلام خدمت دوستان گرامی
من خودم یکی ار طرفداران سر سخت یانی و گروهش هستم ومی خواستم بگ که اگه یادتون باشه یانی میخواست در ایران داخل تخت جمشید کنسرت بزاره و همچی قطعی بود اما به دلایلی و مخالفت های داخلی این کنسرت لغو شد و این اتفاق برای یانی هم خیلی گران تمام شد الان من می خوام به شما بگم که شما میخوایین یه بار دیگه یانی را به ایران دعوت کنید و بعد دوباره مخالفت بشه و بعد نارحت بشه از همینی که هست خراب تر بشه به نظر من شما یک مقدار برای انجام این کار کوتاه بیاین چون جوابش معلومه
سر اخر از زحمت های شما برای این امر تشکر کنم اضافه کنم که من خودم عضو این سایت هستم

سامان:دوست عزیز شما منبعی مطمئنی دارید که یانی قصد سفر به ایران رو داشته؟آیا این پست سایت رو مطالعه کردید؟
http://www.yanni-fans.com/1389/06/08/post-23/
همه از وضع خیلی نامناسب کشور با خبر هستند که امکان اجرای کنسرت اون هم برای یانی شاید الان غیر ممکن باشه.ما فقط به سهم خودمون قصد داریم یانی رو از این که در ایران چقدر طرفدار داره با خبر کنیم...

... پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 20:26

واااااااااااااااااااااااااااااااااای ...
واقعا از سایتتون ممنونم ...
نمی دونین که چقدر دنبال ای فیلما و عکسا گشتم ...
بازم ممنون

محسن امانی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 10:43 http://nabzefarda.com

ممنونم بابت لینک ها...
جالب بودن :دی

م.س سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 13:20

امید وار م هر چه زودتر کنسرت های تصویری یانی در پاناما ۲۰۱۱در بیاید از شما نیز که این قدر زحمت می کشید خیلی تشکر می کنم به امید خدا

امید سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 10:10

بهنام جان پدرو تو کنسرت Event خیلی جلف بازی در میاره
مثلا وسط آهنگ یهو داد می زنه و آهنگو خراب می کنه
همین باعث میشه که یانی آخر کنسرت چند تا فحش حواله اش کنه
آخنسرتو ببین متوجه میشی
من فکر می کنم سر همین قضیه دعواشون شده و پدرو قهر کرده رفته

مصطفی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 13:10 http://www.ourdays.blogsky.com

اووووه
پسر... عالی بود

او هوهوهو

Hooti دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 06:53 http://s1.picofile.com/file/6637084504/Sometimes_Dreams_Really_D

If Dreams Come True....Can I Have a Kiss ?
شرمنده ی همگی که اینقدر دیر شد.
حجم: 4.7 MB

http://s1.picofile.com/file/6637084504/Sometimes_Dreams_Really_Do_Come_True_.mp4.html

بهنام یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 23:42

سلام.کسی میدونه چرا پدرو از گروه یانی رفت؟

حسین یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 21:09

باسلام وخسته نباشید از لطفشما ودیگر دستدنکاران که در جمع اوری این اهنگها زحمات زیادی را متحمل مشوید کمال تشکر رادارم وامیدوارم در این راهها همیشه کوشا باشید ودل ما را نیز شاد کنید...؟؟ ...کمال تشکر را دارم

مصطفی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:34 http://http://www.ourdays.blogsky.com/page/2/

راستی مگه شما نخواستید آلبوم I Love You Perfect رو براتون آپلود کنم؟

خوب توی وبلاگم گذاشتم دیگه چرا نمیاید دانلود کنید؟


این لینکشه:
http://www.ourdays.blogsky.com/page/2/

فقط خواهشا بقیه ی وبلاگو بیخیال شید

مصطفی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:29

راستی توی اون پست قدیمی ها یه ویدئو از کلوی بود که نوشته بودید اسمشو نمی دونید (همونی که کلوی توی رادیو می خوند) خواستم بگم اسم اون آهنگ After the fall هست...
اون آهنگ یکی از آهنگ هاییه که کلوی توی گروه Trans Siberian Orchestra خونده و البته آهنگ Dry land هم مال همین گروهه....
(که از اولشم معلوم بود مال یانی نیست آخه یانی کی راک ساخته که بار دومش باشه؟!)

اگه مایل بودید اصلاحشون کنید....

مصطفی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:21

حتما دعات می کنم فاگوت.....
ساز خوبی باش و درساتو بخون.....




نمی دونم اشکال از سیستم منه

فاگوت یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:07

سلام دوستان. دستت درد نکنه سامان جان. خیلی خوبه.
دلیل اینکه نظرات سایت کم شده اینه که یانی یه مدته که تکراری شده .مطمئنم هروقت کار جدیدی ارائه بده نظرات این سایتم زیاد میشه
راستش من یه مدتیه که کمتر سر میزنم چون این هفته کنکور دارمو دارم درس میخونم!اما قول میدم به محض اینکه سرم خلوت بشه در بحثها مشارکت کرده و بترکانم!
لطفا! برام دعا کنین

Donya یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 14:45

چرا نتونستی دانلود کنی ؟؟؟ لینکاش که کاملا سالم بود و من به راحتی گرفتم !!!

مصطفی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 12:56

من که نتونستم ویدئو رو دانلود کنم

فاطمه یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 11:15

سلام...
خسته نباشید...
از ویدئوها و همینطور عکسها واقعا" لذت بردم.
دستتون درد نکنه

Donya شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 23:49

خیلی خوب است !!! ممنون از شما !!!

مصطفی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 22:02

جون به لبمون کردی هوتی.....
زووووووووود!!!!

Hooti شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 21:41

یه ویدیوی خیلی جالب از یانی دیدم.
تا سه یا چهار ساعت دیگه آپلودش میکنم.
واقعا قشنگه.
فقط یک دقیقه و شش ثانیه است.
وای خدای من.
ایشالا یه روز واسه ما !
میگید چی؟؟؟؟
وایسید می بینید....
See You Soon

مصطفی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 21:23

نمی دونم
ولی یه دفعه یه حسی بهم دست داد.....

بیخیال.....

مصطفی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 19:09

راستی آقا سامان دیروز یه وبلاگ دیدم که آهنگ های کلوی که توی آلبوم وویسز بودنو برای دانلود تو وبش گذاشته بود خواستم بپرسم اگه اینجور وبلاگ ها هم اشکال دارن بهت معرفیشون کنم....
حالا واقعا اشکال دارن؟

سامان:مگه من تا حالا گفته بودم کسی آهنگهای یانی رو جز سایت ما برای دانلود بذاره اشکل داره؟

ehsan شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 07:44

دلسرد نشو عزیز من که همیشه مطالب سایتت رو دنبال میکنم عالی تک هستی داداش

حامد شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 07:33

سلام سامان جان.
عالی بود. اتفاقاً دوستم تو کانادا رفته بود کنسرت.
دلسرد نشو، دیدی کامنت گذاشتم.

الیاس عباسیان جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 18:06

با سلام و خسته نباشید
از اینکه این سایت رو راه انداختین و ما رو از اخبار جدید در مورد یانی با خبر میکنید و پستهای خیلی عالی رو سایت میگزارید ممنونم با تشکر

رضا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 09:55

ممنون از زحماتتون

مصطفی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 17:35 http://ourdays.blgsky.com

راستی آقا سیاوش می شه آدرس فیس بوکتونو بدید؟؟؟؟

مصطفی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 17:15 http://www.ourdays.blogsky.com

مرسی...

امید سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 15:22

دمتون گرم که پا به پای یانی پیش میرید و ما رو هم از کاراش مطلع می کنید
آرزوم اینه دفعه ی بعد که به سایتتون سر زدم با خبر بشم که یانی یکی از کنسرتای اخیرشو منتشر کرده :)

پرهام سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 14:27

سلام.خواهشا دلسرد نشین...کم لطفی از ماست.

آرش سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 14:25

من هم همینطور.مثلا آهنگ farewell من آهنگ the sphinx رو اجرا میکنه

مصطفی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 13:25 http://www.ourdays.blogsky.com

من یه سوالی دارم...

یه آهنگی هستش که اسم واقعی شو نمی دونم ولی توی آلبومی که من دارم به اسم twilight هست... لینکش توی وبلاگم هست لطفا اگه اسمشو می دونید بگید به من__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

مجتبی دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 22:19

تشکر دستتون درد نکنه

بهنام دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 21:27

آرش جان من هم باید بگم که دنبال همین آهنگ هستم .حالا اگر کسی لینکشو داره بذاره.

بهنام دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 20:49

همونی که نوشته دانلود کنسرت Royal Albert Hall یانی

برگ خزان دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 20:14

زیبا بود. مرسی

مصطفی دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 20:02 http://www.ourdays.blogsky.com

کدوم؟

اگه منظورت پشت صحنه هاست نتونستم دانلودشون کنم....

بهنام دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 18:35

سلام.مصطفی اون چیزی که می خوای توب وبلاگ بی همتا هست.

Adel دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 17:23

سلام
بابت مطالب ممنون
از اینکه کلیپ های یوتوب رو تو سایت دیگه آپ میکنید تا ما هم بتونیم دانلود کنیم ممنونم
همیشه این کار خوب رو ادامه بدید

آرش دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 14:36

سلام.میدونم الان وقتش نیست ولی اگر کسی لینک دانلود آهنگ standing in motion live in DCU center رو داره بذاره.من نتونستم از وبلاگ بی همتا دانلود کنم چون خراب بود.

سیاوش دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 11:08

سلام عزیزان خسته نباشین.از مطالب سایتتون واقعا ممنونم .یانی خداست و واسه یانی کار کردن افتخاریه.من چند روز رو با یانی بودم تو آکاپولکو.واقعا مرد نازنینیه.خیلی استایلیش هست و خیلی فن.توی سه تا از کنسزتاش هم بودم.اگر سوالی داشتید در خدمتتونم.مرسی بچه ها

محمد دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:18

سلام و خسته نباشید.
با تشکر از مطالب خوب و کاملتون

مصطفی یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 23:08 http://www.ourdays.blogsky.com

بله؟!؟!؟
از چی؟
شما همونید که با شهرداد روحانی مصاحبه کرد؟
خوب از چی؟

حمیدرضا یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 22:05

دستت درد نکنه. دلسرد نشو

مصطفی یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 21:03 http://www.ourdays.blogsky.com

آلبوم حاضره....
تقدیم با عشق

آره اکثر آهنگ های آلبوم به (در آینه) شباهت دارن... تو توضیحاتشم گفتم...

خوب.... بفرمایید......


www.ourdays.blogsky.com

بهنام یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 20:28

آره حتما بذار .من فقط دو تا آهنگ از این آلبوم شنیدم.یکیI'll be by your side و اون یکی هم توی آمازون شنیدم marry me که شبیه in the mirror بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد