Yanni Presents Ender Thomas

   

 

سلام... 

آلبوم اختصاصی یانی برای اندر توماس چند روز پیش منتشر شد!

این آلبوم در واقع مربوط به پروژه Yanni Voices میشه.یعنی آهنگ های این آلبوم بین سالهای 2007 تا 2008 توسط یانی ساخته شده و اندر توماس خوانندگی کرده.اما به دلایلی تازه منتشر شده. 

آهنگهای دیگری از خوانندگان دیگر هم هست که متأسفانه یانی اونها رو هنوز منتشر نکرده و شاید هم دیگه نکنه! 

مثل آهنگ Es Amor که توسط  Cristian Castro خونده شد و همه طرفداران اون رو نصفه شنیدن.

این هم بگم که 5 تا از آهنگهای این آلبوم جدید اندر در آلبوم های Yanni Voices و Yanni Voces که در سال 2009 منتشر شدند موجود هست. 

آهنگ Bajo El Cielo De Noviembre هم فقط در کنسرتهای سال 2008 و 2009 اجرا شده بود اما اینجا نسخه استودیویی این آهنگ در این آلبوم موجود هست.بقیه آهنگها اجرای کارهای قدیمی یانی هست با صدای اندر که همگی به زبانی اسپانیایی خونده شدند و چند تا دیگه هم جدید هستند.


لینک های دانلود آهنگ ها به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند 

 

نظرات 70 + ارسال نظر
محمد حسین سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 01:03

سلام من تازه با شما آشنا شدم و ÷یداتون کردم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحااااالم
چطور میتونم بیشتر با شما در ارتباط باشم
ازسال 1374 آهنگهای یانی رو گوش میدادم زمانی که فیلم ویدیو بود و جرم داشت.ممنون

محمد حسین جان شما از طریق صفحه فیسبوک و سایت انجمن یانی میتونی با بقیه بچه ها در ارتباط باشی...

دوست شنبه 1 مهر 1391 ساعت 19:29

بابا من الان می خوام دانلود کنم اما بلد نیستم ترخده بگید چجور دانلود کنم کاملا دقیق[:S012[:S012:]:]

جواد پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 11:42

درود و سپاس فراوان برای اینهمه کوشش بی چشمداشت. من از علاقه مندان به یانی هستم و واقعا فکر نمیکردم در ایران وب سایت طرفداران یانی وجود داشته باشه سایتتون رو به طور اتفاقی پیدا کردم. پیروز باشید

سهیل دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 09:05

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز

من رشته تحصیلیم ارتباطی به موسیقی و هنر نداره ( حسابداری و مدیریت مالی خوندم ) و با توجه به حجم شدید کارم خیلی احتیاج به موسیقی آرامش بخش داشتم . سالهای ساله که آهنگ های یانی گوش میدم و لذت می برم و با اینکه هزار بار تا حالا گوش دادم ولی سیر نمیشم !
از شما دوست خیلی عزیزم تشکر میکنم که بدون هیچگونه چشم داشتی این همه اطلاعات خوب و جالب و آهنگهای زیبا رو در سایتتون قرار دادین تا آدمهایی مثل من که فرصت خرید یه آهنگم ندارن بتونن از اینها استفاده کنن . من به نوبه خودم واقعا؛ از شما ممنونم و امیدوارم همیشه سلامت و پر انرژی باشید و همیشه سایتتون پر بار باشه .
من به طور اتفاقی چون دنبال آهنگهای یانی بودم با سایتتون آشنا شدم و حتما باز هم خدمت میرسم .
یا علی

سامان:نظر شما و دوستان عزیز ۱۰۰٪ روی فعالیت این سایت تأثیر داره.ممنون از شما.موفق باشید...

ЯEZA یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 17:38

خیلی قشنگ بودند
ممنون و خسته نباشید

... پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 19:31

از سایت بی ظیرتون یه دنیا ممنون ...

صالح چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 19:19

مرسی سامان جان....ممنون

saleh یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:30

salam va khaste nabashid...mishe lotf konin va ahange bakeyfiate es amor ba sedaye cristian castro ro bezarin...ini ke man download kardam ye khurde moshkel dare y@ni khub zabt nashode....mamnoon....

سامان:این آهنگ متأسفانه کامل منتشر نشد.توی پست هم ذکر شده.اما از نظر کیفیتی هم قابل قبول نیست و فقط همین نسخه داخل سایت Youtube و 4shared موجود هست.

شهرزاد شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 21:22 http://fartooclose.blogsky.com

فوق العاده بودن آهنگ ها!
ممنون!
دعوت رو هم فرستادم... فکرش هم فوق العاده ست کنسرت یانی!!!

سارای شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 19:34

تقریبا نصف اهنگای این آلبوم تکراری هستند... من از همینجا یه خسته نباشید حسابی به یانی عرض می کنم

اما یه خسته نباشید و تشکر راست راستی به شما برای این پست... واقعا ممنون

مصطفی جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 01:43

تو که دفعه ی قبل گفتی savevideo.com !!!!!!!!!!!!!!

آره....سوال هست.....من لینکو وارد کردم بعد اومد 4 تا گزینه ی دانلود با کیفیت های مختلف..... ولی وقتی زدم دانلود اولا خیلی طول میداد که قطعش کردم بعدم مینوشت :
type:unknow file یه همچین چیزایی! به نظرت مشکل از سیستم دانلودمه؟



راستی سامان لطفا لیریک این آلبوم به اضافه ی وسز رو آپ کن

روزبه پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 21:57

مصطفی جان من گفتم . منتها keepvid یکم غر و فر الکی داره . با سایت www.savevideo.me برو . سایت رو که باز میکنی یه جا داره که میتونی توش لینک کپی کنی . لینک فیلم مورد نظر رو از توی یوتیوب ( جلوی قسمت سرچ نوشته ) کپی کن و توی محل مورد نظر تو savevideo.me پیست کن . بعد رو به روی همون جا روی download کلیک کن . بعد از حدود 1 دقیقه چند تا لینک با فرمت و حجم متفاوت نمایش میده که هر کدوم رو بخوای میتونی دانلود کنی ... باز سوالی بود بپرس

مصطفی پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 20:10

آره

لطفا مرحله به مرحله یادم بده!

بهنام پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 18:02

راستی یادم رفت.مصطفی می خوای از youtube دانلود کنی؟

بهنام پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 17:59

بهنام جان ممنون که گفتی چی کار کنم.صالح جان اون آهنگ که مال این آلبوم نیست.اون مال yanni voces هست.

saleh چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 20:20

agha in ahange es amor ba sedaye cristian castro ke tush nabud....

مصطفی چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 13:01

تورو خدا من هنوز معتلم....

...:::خدا کوچولو:::... چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 12:55 http://www.ghadahnoosh.blogfa.com

چه عالـــــــــــــــــــــــی........

مخســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

مصطفی چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 00:01

ببخشید کدومتون به من keepvid و معرفی کردید؟

خواستم بگم من هنوز ید نگرفتم چجوری باهاشون کار کنم خواهشا خوهشا خواهشا طرز کارشو مرحله به مرحله بهم بگید خیلی نیاز دارم....
دستم به دامنتون

behnam سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 22:19

آقای بهنام من اونی که شما میگی رو دارم نسخه VHS هست که روی دی وی دی ریخته شده و کیفیتش هم خوبه (کیفیتش همون VHS هست و میدونی که این کنسرت هم فقط بر روی VHS ارائه شده) من این دی وی دی رو از بی همتا گرفتم اینم سایتش اگه خواستی میتونی ازش بخری !!!
http://yannifans.persianblog.ir
اینم مشخصاتش :
Filesize: 700 MB
Resulation: 528x400
Duration: 00:54:31
Tracks : 1. Desire
2. Dance With A Stranger
3. A Love for Life
4. Within Attraction
5. Reflections of Passion
6. Aria
7. Nostalgia

بی نهایت سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 11:21 http://infinities.blogfa.com

شهریار جان...یک دنیا ممنونم ازت...باور کن خیلی دنبال این نت گشته بودم...هیچ جا پیداش نمی کردم...
با پیشنهادت هم به شدت موافقم...
بازم ممنون...

رضا سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 06:48

در ضمن آقای سعید.ه راس میگه دقیقا همون ملودیه
ُSirena هم Marmaid هم Love is all که توی هند اجرا شد،کلا یانی خیلی با این ملودی حال کرده! چون یه جورایی Change هم که تو آلبوم Voices بود ملودیش همینه

رضا سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 06:40

آقا این ترک 11 چه ربطی داره به Marching Season?

سامان:قسمت اول Marching Season ورژن آلبوم Chameleon Days

فاطمه سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 01:33

چه جالب. نظر احسان دقیقا در نقطه مقابل نظر من قرار داره.
:)))))
به هرحال بازم میگم، از این آلبوم خیلی لذت بردم.با اینکه خوانندگان معروف لاتین اجراهای خیلی زیباتری دارن اما صدای اندر برای خودش مثل یک سازه که به گوش من روی آهنگها نشسته. البته یادم میاد وقتی آلبوم voices هم اومد بیرون هرجا میرفتم همه ناراحت بودن. به عبارتی تو ذوقشون خورده بود. انتظار چنین کاری رو از یانی نداشتن.
اما هنوزم با شنیدن اون آلبومها لذت میبرم و به نظرم زیبایی خودشون رو دارن به خصوص our days.
این رو هم اضافه کنم که وقتی با انتظار و توقع سراغ آهنگی رفتم کمتر پاسخ گرفتم.
برای مثال سالها پیش وقتی آلبوم Celebration of life رو به طور تصادفی گیر آوردم با یکسری کارهای استودیویی الکترونیکی روبرو شدم که با ذهنیت من در مورد یانی با توجه به کار آکروپولیس خیلی متفاوت بود. دقیقا تو ذوقم خورد. ولش کردم و کمی بعدتر وقتی با یه ذهن خالی برگشتم سراغش واقعا ازش لذت بردم.

A T L I K O سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 00:11

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب باشه. اگه یه بزرگواری، حالا چه سامان جان، چه آقا علیرضا و چه یه دوست دیگه این آلبوم رو با کیفیت 320 بزاره، ممنونش می شیم.

دوستان نظر بدبد(سعید.ه) سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 00:01

سلام به همه دوستان.
مرسی از اینکه آلبوم رو گذاشتید برای دانلود.
آلبوم خوبیه، فقط به نکته
آهنگ por llegar A ti ملودی اولش که تو آهنگ تکرار میشه خیلی خیلی شبیه آهنگ give in to me مایکل جکسونه.
حالا اتفاقیه یا یانی اون کارو دوست داره نمی دونم. ولی جالبه
با نوازندگی اسلش کلی حال می کردم تو اون آهنگ، یانی هم با پیانو یه حالی داد!

بهنام دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 21:38

آقا سعید من تو مشهد نیستم .توی تهران هم اونی پیدا می شه که چهار تا آهنگ داره.من دنبال اونی می گردم که کامله و 7 یا 9 تا آهنگ داره.

سعید دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 19:01

salam aqa behnam man dashtam khili bahal bud moteasefane b 2stam dadam unam amanatdar nabudan.
uno kasi b man hedie dade bud unjuri k yadam miad az zist khavar gerefte bud(mashad).man mashad mishinam alan ayame emtehanate termame ishala bade emtehanat mikharamesh.
shoma age mashadi tuye zist khavar peidash kardi bamanam adres bde ta alaf nasham tuye un sakhtemune bozorg.

بهنام دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 14:37

بچه ها من یه سوال داشتمکه توی پست قبلی هم پرسیدم کسی جواب نداد.کسی کنسرت royal albert hall اصل رو داره ؟

Shahriar دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 07:35

سلام...
اینم لینک آهنگ mother-night برای دوستی که می‌خواستش...

http://s1.picofile.com/file/6731647882/Mother_Night.pdf.html

یه پیش‌نهاد:
تو سایت یه بخش برای نت آهنگ های یانی اختصاص بدین...
قول می‌دم خیلی زود پر از نت می‌شه...

مثطفی یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 22:36

نه امروز تو یه وبلاگ خوندم......گفت لابد درسته!!


ببخشید

سامان یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 22:09 http://www.yanni-fans.com

مصطفی جان چرا کامنتی میذاری که بقیه دوستان براشون سوال بشه؟؟مگه من لیست آهنگهای اجرا شده رو داخل سایت نذاشتم؟؟؟ خب این یعنی چی عزیزم؟منبعی داری که کدوم آهنگ های آلبوم جدید اجرا شده؟

بهنام یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 20:57

این همه جای خوب.من نمی دونم یانی چرا این امریکای جنوبی رو ول نمی کنه.

مصطفی یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 19:43 http://goldofgods.blogsky.com

یانی امسال توی کنسرت هایی ک توی واشنگتن و.... داشته تقریبا همه ی آلبوم جدیدو اجرا کره........و قراره یه مدت دیگه تورجدیدش شرع کنه که توی آمریکا و اروپا وآسیا برگذار می شه...

سعید یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 18:06

salam b hame tarafdaran gole yanni.
bacheha man daneshjuye reshteye modiriat jahangardi hastam.
age b2nid san'ate gardeshgari tuye 2sale akhir pordaramadtarin san'ate 2nya moarefi shode v hata az sanaye khodrosazi o naft ham balatar rafte.
nemunash torkie hamsayamun v chin hastesh.
man say daram age shoma v masulane daneshga hamrahi konid 1karaye kuchiki darhade tavanam va3 erae 1 tarh b sazmane miras farhangio gardeshgari bdam.
bacheha khodaeesh jaye afsus dare keshvare ma az nazare jazebehaye tarikhi o farhangi o tabi'i binazire tuye 2nya.ma potansiele ziadi baraye kasbe daramad az tariq in san'at darim ama hanuz vasash hata 1 vezaratkhune nadarim ta b karaye in san'at saro samun bde.mano shoma hata age btunim yanni ro razi konim biad iran hanuz taze avale rahim chon k motmaenan khode unam mi2ne k concert dadan inja moshkele.
bacheha darzemn ba tavajoh b ink 1ki az jame jahaniaye footbal tuye qatar bargozar khahad shod man tavajohe shomaro b in nokte jalb mikonam k jahane qarb o arab 2nbale enhetate farhango tamadone qanie iran hastan o aztariqe in baziha mitunan naame khalije fars ro tuye azhane tarafdrane ziade in baziha khalije arab shekl bdan.2lato nezame ma b in chiza fek nmikone moteasefane pas biain khodemun b khodemun komak konim chera k farhange irani qanitar az une k bkhad tuye farhang amrikaee tahte onvane jahani shodan edqam bshe.

.............bgzarim............
omidvaram dark konid.............
man 1 seri etelaate moasaq o motabar az turhaye yanni lazem daram vaqean az harki k komakam kone mamnun misham.man khodamam 2nbalesh hastam ama b sababe moshkelate zendegimo mashqale ha forsate kami daram.
harki etelaati rajeb in turha dasht b emaile man send kone v motmaen bashe k khedmate bozorgi b keshvare khodesh karde.
ya ali
bbbbbbbyeee

احسان یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 17:24

خودمونیم. تا حالا صدایی بی خود تر از صدای اندر توماس شنیده بودین؟ من مطمئنم که این آهنگها روی دست یانی باد کرده بودند که مجبور شد بعد از آلبوم trouth of touch بده بیرون

مهدی یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 13:39

ممنون آقا سامان.
این آهنگ the mermaid ‎‏ چقدر عوض شده!!

Adel شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 20:51

سلام
آهنگای این آلبوم واقعا بی نظیرن
ممنون از مدیران به خاطر آپلود آلبوم
راستش امروز خیلی خوشحالم چون برای اولین بار یه آلبوم اوریجینال از یانی گیرم اومد
واقعا در پوست خودم نمیگنجم

کمبوجیه شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 19:17

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید. من تازه عضو آواتار شدم و این اولین نظرمه ولی وب تون رو قبلا هم می دیدم.واقعا عالیه و خیلی متشکرم

مسعود شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 17:16

اون سیخ اول اسمم اشتباهی شد

lمسعود شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 17:13

سلام.این یک خورده خیلی کم کیفیتش پایینتره ولی بازم خیلی خوبه. تو سایت برو بچز خودمونه.فقط برای تو سعید


http://yanni-ifc.com/topics/music/

سعیدs شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 11:58

ای بابا این که ف یل تره

من گوش نکرده عاشق این آهنگ es amor ام.

قبلا فقط یه ویدئو ازش دیده بودم که مطمئنم خیلیاتون دیدید

عجب آهنگیه
مخصوصا اونجاش هست که یانی میگه:
es amor he says that so beautifuly

اونجاش دیگه یعنی خداست من که میمرم براش
الان خواستم دانلود کنم نشد فو ر ش ی ر د فی ل ت ره
اگه میشه مسعود جان زحمت بکش و توی یه سرور دیگه آپش کن
ممنون!
دعات میکنم

بهنام جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 22:35

اکبر جان.من هم موافقم که در آهنگ های یانی حس غیر قابل توصیفی هست. من این حسو بیشتر توی آهنگ one man's dream احساس می کنم.

اکبر جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 15:02

سلام.من اول دبیرستان بودم . ۱۵ سالم بود که با یانی آشنا شدم. اونم وقتی بود که یک روز بعد از ظهر که هوا بارونی بود تازه بارون تموم شده بود و رنگین کمون از پنجره پیدا بود و رادیوی ما روشن بود که یه دفعه یه چیزی منو به خودش جلب کرد. آهنگ A love for Life داشت از رادیو پخش میشد من ناخودآگاه به سمت رادیو رفتم و صداشو بلند کردم تا حالا هیچوقت اینطوری نشده بودم، بعد وقتی این آهنگ رو تا آخر گوش دادم یه حس عجیبی تو وجودم میومد انگار برای چند ثانیه وارد یک دنیای دیگه میشدم از اون به بعد من عوض شدم یه بچه ساکت و آروم و به شدت فلسفی گرا و دیگه هیچیو به راحتی قبول نمیکردم تا درموردش کاملاً فکر نکردم . از اون به بعد من شروع کردم به رادیو گوش دادن یه نوار میزاشتم تو ضبطمون و صبح تا شب هواسم به رادیو بود تا اینکه وقتی آهنگی از یانی پخش بشه اونو ضبط کنم من اون موقع یعنی ۱۲ سالیش اصلاً نمیدونستم که بیرون تو بازار نوارهای یانی رو ۶۰۰ تومن میفروشن فقط رادیو گوش میدادم همه تو خونه میگفتن من دیونه شدم. دست خودم نیود حس عجیبی که توی آهنگهای یانی بود منو گرفته بود. جالب اینجاست که من دقیقاً میدونستم که آهنگی که داره رادیو پخش میکنه مال یانی هست یا نه من فقط A love for life رو شنیده بودم و اسم یانی رو هم نمیدوستم ولی تو رادیو که آهنگهای یانی رو پخش میکرد من دقیقا میفهمیدم که این آهنگ ماله یانه یا نه( البته اسم یانی رو نیمدونستم) فقط میفهمیدم که این آهنگ همون حس توی a love for life رو داره واسه همین میفهمیدم که ماله این آهنگ سازه یکبار رادیو اسم یانی رو گفت از اون موقع فهمیدم که اسمش یانیه.( رادیو پیام رو گوش میدادم) بعد رفتم تو بازار دنبال نوارهاش و خریدمشون اولین نوارشم yanni tribute کنسرت هندو چین بود که خریدم. تا الان هم یانی رو گوش میدم همه آهنگها و کنسرتهاشو دارم. ولی حیف که به خاطر بزرگ شدنم اینکه دیگه بچه نیستم و پاک نیستم و قاطی روزمرگی زندگی شدم اون احساس عجیبی که از شنیدن آهنگ های یانی داشتم الان کمرنگ کمرنگ شده و لی هنوز عاشقشم و با آهنگاش آروم میشم ولی اون احساس عجیب نیست. من به خاطر رفتن اون احساس خیلی گریه کردم. ولی اینطور رفتنش رو توجیه میکنم که قلبم مثل بچگیام پاک نیست چون بزرگ شدم پس اون احساس نمیاد تو وجودم. کاش میدونستم توضیح بدم که اون احساس چه طوری بود و وقتی ۵ ثانیه تو وجودم میومد چه احساس بینهایت شاد و عجیبی داشتم.

مصطفی جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 11:33 http://goldofgods.blogsky.com

خوب اون عکسم گرفتم ولی تخت جمشیدو تو فیس بوک گذاشتم و فن کاب های کشور های دیگه لایکش کردن....

روزبه کاری نداره تو اون قسمتو برش بزن بعد با نرم افزار Converter تبدیلش کن به یه Mp3 البته باید بگم حجمش خیییلی پایین میاد!

فاطمه جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 01:48

اگر میشد لایک میکردم. آلبوم زیبایی بود. متشکرم

روزبه پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 22:37

خب مصطفی جان مشکل اینجاست که نمیدونم چطور صوتیش کنم ...

بی نهایت پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 20:03 http://infinities.blogfa.com

سلام دوستان...آلبوم خوبیه ولی خوب هنوزم با آهنگ های بی کلام یانی بیشتر احساس آرامش می کنم...هنوزم فکر می کنم صدایی که بتونه روی شاهکار های یانی بشینه و تمام احساس رو منتقل کنه اگه نایاب نباشه لااقل کمیابه...
راستی 1 سوال فنی...ممنون می شم اگه کسی می تونه کمکم کنه...
نت آهنگ Mother Night رو کسی داره احیاناً؟خیلی دنبالش گشتم پیداش نکردم...:(

Hooti پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 18:48 http://up.iranblog.com/images/oxi14e6rvnqvrk3gb5l3.jpg

آقا مصطفی فقط تخت جمشیده رو گرفتی بابا دمت گرم.
پس باید یه بار دیگه تکرار کنم:

اینم عکس روی آلبوم Yanni Presents Ender Thomas با کیفیت بالا:
حجم: 300 KB

http://up.iranblog.com/images/oxi14e6rvnqvrk3gb5l3.jpg
http://up.iranblog.com/images/oxi14e6rvnqvrk3gb5l3.jpg

مصطفی پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 14:40 http://goldofgods.blogsky.com

آره دیگه همون تخت جمشیدو می گم!

آلبوم قشنگیه........ من وقتی به اندر توماس گیر می دم تقریبا ۲۴ ساعته گوشیم آهنگهای اندرو پخش می کنه. .... حالا که این آلبوم اومد دیگه تا ۳۰ ساعت راحت می ره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد