دعوت از یانی برای کنسرت در ایران!

http://s1.picofile.com/file/6757615690/IMG_856.jpg

 

سلام به همگی... 

این پست قبلأ هم داخل سایت قرار گرفته اما این بار امیدواریم موفقیت آمیز تر باشه! 

داخل سایت یانی در قسمت تور کنسرت ها هم لینکی قرار داده شده برای کسانی که خواهان اجرای کنسرت یانی در کشور مورد نظرشون هستند. 

شما با پر کردن چند گزینه در لینک زیر می تونید سهمی برای دعوت از یانی برای کنسرت در ایران داشته باشید.حداقل تا ماه سپتامبر (شهریور ماه) که تور جدید یانی شروع خواهد شد میشه تعداد رأی ها رو برای ایران افزایش داد.امیدواریم حداقل تعدادش توسط شما طرفداران عزیز دو برابر بشه تو این فرصتی که هست.

از صحت این سایت هم مطمئن باشید.خیلی از هنرمندان و گروه های خارج از کشور از طریق  همین سایت Eventful برای کنسرت در جاهای مختلف دعوت شدند.برای مثال کنسرت یانی در آرژانتین در سال 2010 توسط همین سایت انجام شد!   

حالا مشکلات داخل کشورمان برای اجرای کنسرت بماند.تنها کاری هست که در حال حاضر میشه کرد.




View all Tehrān events on Eventful

 

همچنین تعداد رأی هایی که تا بحال از کشور های مختلف برای دعوت یانی درج شده رو می تونید در لینک زیر ببینید.   

   

  Yanni Demands    

 

  

در ضمن داخل سایت Yanni Community،قسمت طرفداران ایرانی یانی که مدت زیادی هست توسط دوست خوبم حامد عزیز تشکیل شده عضو بشید لطفأ تا تعداد اعضای طرفداران ایرانی یانی در اون سایت هم که زیر شاخه سایت رسمی یانی هست زیاد بشه.

   

 

Yanni's Fans In IRAN 

 

  

 

 

یک سری عکس هم از تور 2011 هست که می تونید دانلود کنید. 

   

   

Download - 12.8 MB - Zip - Picofile

 

 

موفق باشید...


l
نظرات 125 + ارسال نظر
sana یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:08 http://www.armin3d.com

سلام بنظرم سایتتون قشنگه http://www.armin3d.com

وجیهه جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 22:36

سلام
زیپ کد میخواد، چی بزنم؟

yanni جمعه 24 تیر 1390 ساعت 15:02 http://yannihastmamani.com

hi iranian people
هر وقت آدم شدید و به موسیقی احترام گذاشتید من میام ایران!
در ضمن نوازنده های زن هم می خوان با من بیان ایران و حاضر نیستن حجاب داشته باشن!
چی کا کنم؟
گفتم که هروقت آدم شدید میام ایران.
هرهرهر

مهدی سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 02:50

من هم موافقم...

من هم به ایرانی بودنم افتخار میکنم...

هم برای گذشته و هم برای حال...


مهدی دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 22:33 http://daneshe-emrooz.blogsky.com

من هم نگفتم فقط بیایم از هویتمون تعریف کنیم بگیم ایرانی هستیم.اگر گفتم هویتمون رو انکار نکنیم به خاطر اینه که یادمون باشه چه کسایی توی این مرز و بوم تلاش کردند زمینه ساز چه پیشرفتهایی توی دنیا شدن.اگر من میگم هویتمون رو انکار نکنیم میگم گذشته مون رو فراموش نکنیم اگر بعضی از افراد چیزهایی درباره گذشتشون بفهمن ایمان میارن که میتونن خیلی از کار های غیر ممکن رو ممکن کنند.
شاید اینها از نظر شما شعار باشه ولی این رو بدونید گاهی اوقات شعار هم تاثیراتی داره
"ایرانی بودن هیچ افتخاری نداره"من که به ایرانی بودنم افتخار میکنم شما رو نمیدونم

سعیدs شنبه 18 تیر 1390 ساعت 22:35

مهدی جون داری از چی صحبت میکنی؟

شعار نده قربونت بشم
این هویت هیچ افتخاری نمیگم نداشته و تاریخ ایران رو انکار نمیکنم اما الان که نداره
هویت بخوره تو سرشون
چی واسه ماها گذاشتن؟؟؟
الان نمیگن هویتت چیه میگن کجا زندگی میکنی و چقد حالیته؟
چند مرده حلاجی ؟
سواد و تسهیلات و کارت چیه
ایرانی بودن هیچ افتخاری نداره
به جای اینکه بیایم از هویتمون تعریفای بیخود بکنیم بهتره یه کم پیشرفت یاد بگیریم

سعیدs شنبه 18 تیر 1390 ساعت 22:31

سر کنسرت دعوا نکیند
من دارم اورجیناله

تمام ترکهاش هست
اگه کسی میخواد اعلام کنه واسش پست میکنم

مصطفی شنبه 18 تیر 1390 ساعت 15:03 http://www

ای بابا تا الان شونصد بار جواب این کامنت داده شده..... چیزی که امسال منتشر شد در واقع گلچینی بود از کنسرت های قبلی.....

و فقط قسمت کوتاهی جدید داشت...............

آقایون لطفا فن کلاب بیاید......

کمبوجیه شنبه 18 تیر 1390 ساعت 14:55

منم با هادی موافقم .کنسرت ۲۰۱۱ یانی رو می شه گیر آورد؟چه جوری؟
من خیلی گشتم اما نتونستم.آخه خوب بلد نیستم چیزی رو که می خوام دانلود کنم.
توررررررررررررررررررررررررررروووووووووووووخدا

مهدی پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 22:02

اگر انصاف رو رعایت کنیم عرب ها خیلی فعالیت کردند و حقشون هست که یانی بهشون توجه کنه بره عمان ولی حرف من اینه که یانی یه زمانی ایران رو توی برنامه ش داشته ولی انگار فراموش کرده!خدا رو شکر که فن کلاب رسمی شد و میتونیم با جدیت بیشتر فعالیت کنیم ایران رو به یانی یادآوری کنیم

مهدی پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 21:57

"خوش به حال همه غیر ایرانی ها!!!"
آقا سعید این حرفت یه ذره من رو قلقلک میده درسته که توی یه سری مسائل عقب هستیم و مشکل داریم اما نباید هیچوقت هویتمون رو انکار کنیم

سعیدs پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 11:13

خدایا!!!!!!!!

خوش به حال برو بچز امان!!!
خوش به حال همه غیر ایرانی ها!!!

مهدی چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 21:05

فعلا که داره برنامه میریزه۴ آبان بره عمان.آخه من نمیدونم چرا؟چرا باید اینجوری باشه؟
http://www.omaninfo.com/news/yanni-all-set-win-hearts-oman.asp

hadi چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 20:26

اقا جون من یه پست جدید بدین,پکیدیم اینقدر اومدیم سایت دیدیم هیچی نیست.

سعیدs چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 20:16

راستی یه چیز دیگه

آخرش یانی افغانستان هم میره کنسرت میزاره اما ایران نمیاد

حالا ببینید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سعیدs چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 20:15

ایمیل واسم اومده که مطمئنا واسه همه تون اومده
میرین مسافرت؟
اونوقت گردهمایی لغو؟؟؟

میخوایم یانی هم بیاد ایران!!!!

بهنام چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 15:10

بچه ها بازم می پرسم کسی نت آهنگ a love for life رو نداره؟

مهدی سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 14:24

سلام

بچه ها شنیدید شهداد روحانی اومده تهران و با ارکستر سمفونیک تهران می خواد اجرا داشته باشه...

ظاهرا شایعاتی در مورد بهاای بودنش تو یه سایت نوشته شده که بعد اون شهداد تو مصاحبش با فارس گفت پدر بزرگ و پدر و خودم همگی مسلمونیم و من بهایی نیستم...

توصیه میکنم اگر تونستید حتما تو کنسرتش شرکت کنید-در ضمن برا خلیج فارس هم داره یه آهنگ میسازه....

راستی کسی میدونه این همه آهنگ که توسط ارکست سمفونیک ملی و تهران هر چند ماه اجرا میشه رو کجا میشه تهیه کرد...یه بار یک سی دی تو ماهان کرمان دیدم قیمتش نجومی بود فکر کنم حدود 20 هزار یا بیشتر....

بهنام شنبه 11 تیر 1390 ساعت 21:03

سلام.بچه ها کسی نت آهنگ a love for life رو نداره؟

محمد جمعه 10 تیر 1390 ساعت 00:37

بازم سلام
امیدوارم حال همگی خوب باشه. من چند وقتی اینترنتم قطع شده بود و نمی تونستم سر بزنم. می بینم که افراد جدیدی وارد بحثا شدن و حرفای خوبی هم زده شده.
داشتم نظرات صفحه 2 همین بخش رو می خوندم که دیدم چند نظر در مورد ضعف آلبوم های جدید یانی نوشته شده بود.
ببینید من اصلا از شیوه ساخت آهنگ و سختی کار و ... سردرنمیارم ولی فکر می کنم که ساختن آهنگی مثل سیزنز یا تروث آف تاچ یا وییج از فلیتسا و ... مقداری سخت تر باشه. منظور بعضی از دوستان که گفته بودن ضعیف شده این شاید باشه که اگر نگیم ضعیف شده واقعا دلنشینی قبل رو نداره. این نکته برای من و یکی از دوستانم (که حداقل 8 سال یانی رو به شدت دنبال می کنه) کاملا قابل لمسه.
هرچند شاید برای ذائقه مردم کشورهایی مثل آمریکا و کانادا و بخش هایی از اروپا خیلی جالب و زیبا باشه. می دونید که! علائق و ذائقه موسیقیایی مردم مشرق زمین با مردم مغرب زمین (اصطلاحا) خیلی تفاوت داره (یا حدااقل داشت)
افرادی که از قدیم یانی رو دوست داشتن اکثرا با آلبوم های جدید یانی مثل ویسز و ووسز و اون اسپانیولیه باید یه مقدار حالشون گرفته شده باشه. من که وقتی دومین ترک ویسز یعنی انچنتمنت رو دیدم که روش وکال گذاشته شده بود یه غم شدیدی رو احساس کردم. و همینطور بعضی از دوستان که دیگه ...
بهرحال به نظر دوستان احترام می ذارم و معتقدم این مسئله ذائقه کاملا شخصی هست و مربوط به شنونده هست.
فعلا

kitaro پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 23:22

کسی بیوگرافی از پدرو نداره ؟
هم مال پدرو رو میخوام هم مال چارلی آدامزو ...

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 12:36

به مبارکی و میمنت بالاخره پرچم ایران هم رفت توی سایت یانی
قسمت affiliates

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 12:26

توی بعضی از آلبومهای یانی، سازهای بادی جایگاه ویژه ای دارن مثل Tribute که دائما" شاهد چیره دستی های پدرو هستیم... اما توی این آلبومهای اخیر این نوع سازها چندان استفاده نشده!!! شاید به این دلیل که یانی دیگه تصمیم نداشته از این سازها به اندازه ی قدیم استفاده کنه، عذر پدرو رو خواسته اما یه سازی مثل ویولن پایه ی ثابت همه ی آهنگهاست و همون طور که می بینیم یانی همیشه از بهترینها در این زمینه استفاده کرده مثل کارن و یروینیان... اما اگر فرض رو به این بگذاریم که این نظریه درست باشه، یانی هر وقت توی کنسرتها بخواد از آهنگهای آلبومی مثل Tribute یا Ethnicityاستفاده کنه واقعا" جای پدرو خالیه و پر کردن این خلا کار خیلی سختیه!

فاطمه پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 12:01

ولی من هنوزم معتقدم همونطوری که خواهرزاده ام میگه، موسیقی یانی به حرکت سیال ذهن کمک میکنه، روح آدم رو میکنه میبره یه جای دیگه، اتفاقن تو TOT هم اینکار رو به خوبی انجام داده. حتی تو همین آلبوم Ender Thomas باز هم تکرار شده. یا حتی توی Voices، مسئله سر اینه که هرکسی با پیش فرضهای ذهنی خودش به موسیقی گوش میده و این پیش فرضها روی لذت بردن یا نبردنش اثر میگذارن.
آدمهایی مثل خانم کارن بریگز یا پدرو یا اون بنده خدا رهبر گروه توی کنسرتهای هند و چین که الان اسمش یادم نمیاد، آدمهای بزرگی هستند که مهارت خوبی دارن اما دلیل نمیشه همیشه بخوان توی یک سبک باقی بمونن و از خودشون کارهای جدید ارائه ندن یا تجربه کار کردن با موزیسینهای دیگه رو از دست بدن. ماشالله هرکدوم هم حدود ده دوازده سال یا بیشتر با یانی همکاری داشتن. خب فسیل میشن بابا

Adel پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 11:35

مصطفی جان حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه تو پدرو بودی؟؟؟؟؟؟

سعید چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 22:46

مصطفی یعنی چی تا حالا پدرو نبودی؟
---
خیلی ها از گروه یانی رفتن.فقط پدرو نیست! کسی که میاد آهنگ میزنه 100 درصد یه حقوقی میگیره.شخصا فکرم اینه که یانی به خاطر کم کردن هزینه ها اونا رو فرستاده رفتن :دی
شایدم واسه این باشه که سر پدرو با گوگوش مشغوله

مصطفی چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 21:06

من که نمی دونم تا حالا پدرو نبودم!!!

Adel چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 18:05

سعید من که تو پست قبلم طرح کردم؟
دلایل رفتن پدرو رو بگید واینکه چرا دیگه تو گروه یانی یه شخص که ساز دهنی بزنه نیست؟

سعید چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 16:17

Adel شما یه موضوع طرح کن بچه ها بیان حرف بزنن

Adel چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 12:11

سلام
پس چرا کسی نمیاد چیزی بگه و حرفی بزنه؟؟؟؟
مگه امتحاناتون تمام نشدن؟؟؟؟
مال من که دوم تیر تموم شد.
بابا بیاین یه چیزی بگین
حوصلمون سر رفت

احسان دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 11:47

به نظر من یانی با اون حرکاتش آهنگو تو کنسرت جذاب و زیبا و شاد می کنه . اگه کنسرتهای ونجلیس و پول ماریوت رو ببینین متوجه میشین که چه کنسرتهای دلگیر و غمگینیه و همه آدماش اتو کشیده و خشک که بیننده رو جذب کنسرت نمی کنه. در مورد آهنگ ها هم باید بگم که اگه یانی قرار بود همیشه آهنگ های شبیه به هم می شاخت که اصلا جالب نبود . بعدشم کی گفته البوم truth of touch ضعیفه؟ متر این سنجیدن چیه؟ آهنگ voyage که به نظرم از خیلی از آهنگهای قدیمی بهتره.

حسین دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 01:28 http://yanniclub.blogfa.com

سلام دوستان....
من تقریبا همیشه با این سایت هستم و حتی نظرات رو هم دونه به دونه مبخونم و جایی که نظری داشته یاشم ارائه میکنم.
در مورد چند نظر قبلی یه گله از شما دوستان دارم:
ببینید هر آدمی همیشه توی دوران زندگیش تا یه حدی میتونه از روح و جسم خودش کمک بگیره و مسلم هستش که هیچ شخصی نمیتونه همیشه توی اوج باشه مثلا یه بازیکن فوتبال....هان؟فراز داره نشیب داره
در مورد یانی هم این موضوع صدق میکنه ببینید آغاز فعالیت رسمی استاد تقریبا حدود 30 -33 سال پیش بوده و مسلم هستش که طی این مدت انسان خیلی تغییر میکنه و میشه گفت که دوران پیری استاد فرا رسیده
و نظر من اینه که دیگه آلبومی به طراوت و زیبایی گذشته از استاد نخواهیم شنید.
و باید دلچسب نبودن آلبوم TOT رو با توجه به شرایطی که استاد توش هست رو پذیرفت.

اما بیائید با انصاف باشیم و در مقایسه یانی و آثارش با دیگر نوازنده ها این موضوع رو در نظر بگیریم که :
شما ببینید توی البوم های یانی (ترجیحا قبل از 2006)مثل Reflections Of Passion و Dare To Dream و Tribute و...
چند تا آهنگ هستند که توی هر آلبوم مورد علاقه شمان؟از یه آلبوم یانی چند تا آهنگ مورد علاقه شما هست؟
حالا از به آلبوم نوازنده هایی که اسمشون رو میاربد چند تا؟

من که به شخصه خودم تمام آهنگ هاب آلبوم Tribute رو دوست دارم؟
خلاصه این که میخام بگم آهنگ های یانی در قیاس با سایر نوازنده ها بیشتر به دل آدم مینشیند و یه جوری هستن که احساس میکنی یه حس نزدیکی غریبی با اونا داری.....

در مورد کنسرت های یانی نظر من اینه که اون در اجرای کنسرت نظیر نداره و کار ها و رفتار ها و ایده های اون بوده که باعث شهرت جهانیش شده
مثلا توی هند آهنگ Deliverance و Prelude مناسب با حال و هوای این کشوره
و توی چین علاوه بر اینکه چند کلامی به زبان چینی صحبت میکنه در آهنگ Nightingale از سبک موسیقی چینی بهره میگیره.
چرا دور برم آلبوم mexicanismo؟
یا آهنگ Nostalgia و Acroyali در یونان؟

که هیچ نوازنده ای در کنسرت هاش مثل یانی نبوده!!!!!!

قبل از اینکه نظر بدید آیا فکر کردید که حرکات یانی در اجرا هاش متناسب با آهنگ هاییه که داره اجراشون میکنه؟

سمفونی شماره 4 بتهوون که نیست عزیز من که عین مجسمه وایسه؟

(ببخشید اگه نظراتم طولانیه و اینکه غلط املایی داره چون چسب های روی کیبوردم پاک شده)

روزبه دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:02

هادی آقا ساز دهنی میخوای این آهنگ کیتارو رو گوش کن ...
the light of the spirit
برنده جایزه گرمی شده این آلبوم

مصطفی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 23:53

آره فقط نمی دونم این مدیر کجاس که گیر بده........ اون موقع ها من تا می گفتم فلانی بالا چشت ابروه همچین جبهه می گرفت مدیر ک انگار چی گفتم!!!!!!!!

ولی حرفاش وقتی عصبانی می شد اند خنده بود......

من فقط می شستم اینطوری

من همه جوره با یانی ام خواه در راه خواه گمراه خواه حتی بکوبد بر دیگ سیاه!!



علیرضا: هستیم در خدمتتون ... همین دور و برا!

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 23:39

یه نکته هم بگم,دیگه این بحث داره به جاهای بد و توهین و بی احترامی کردن به دیگران می رسه.بی خیال. نظر همه محترمه و نباید به عقاید دیگران توهین کرد.یانی رو عشق است.

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 23:35

اقا صد بار من وویسز رو نمی گم و منظورمم خواننده های یانی نیستن که میرقصن منظور من خود یانیه.چرا خوب به حرفام توجه نمی کنین؟تازه هم اقا سعید این چه منطقیه که چون یانی حجب و حیا نداره من نباید طرفدارش باشم؟من دوسش دارم چون اهنگاش زیبان.
در ضمن اقا عادل واقعا خوب گفتی جای خالی یه ساز دهنی واقعا تو اهنگای یانی دیده میشه.

سعید یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 22:56

hadi من طبق حرف مهدی حرف زدم! گفت سیر الهی منم اون رو گفتم! طرف صحبتم مهدی بود.
من طرز برخوردم با کسی که بی دلیل و منطق و فقط از روی فرهنگ خودش (نه فرهنگ ایران که هوتی گفت) بعضی حرف ها رو میزنه همینه!
باور کنید همین حرف ها همین طرز فکراست که خیلی از ایرانی ها رو مضحکه ی خاص و عام کرده!یانی خیلی وقته رقص و غیره توی کنسرتاش هست!Tribute,Live The Concert Event,Voices رو نگاه کنید!بعضی خواننده هاش میرقصن!این یعنی حجب و حیای کنسرت ها کمه؟!یا یانی از اول توی کنسرتاش موقع اجرا یه حرکاتی میکرده! این یعنی حجب و حیاش کمه؟! اگه کمه خوب از اول کم بوده دیگه! چرا اومدین سمت این موزیسین بی حجب و حیا!
مصطفی هم خوب گفت!مثلا اگه لزلی یا کلوی مثل مجسمه بودن و فقط لبشون حرکت میکرد که شعر رو بخونن حجب و حیا زیاد میشد؟!

Adel یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 22:35

سلام
الان داشتم کل کنسرت 2004 آمریکا رو میدیدم.
به نظر من اگه توی اون کنسرت پدرو نبود واقعا مقدار قابل توجهی از زیبایی کنسرت کم میشد
همچنین برای کنسرت هند و چین هم کار پدرو به زیباییه کنسرت صد چندان اضافه کرده بود.
ولی توی کنسرت مکزیک واقعا نبود پدرو یا هر کسی که ساز دهنی به خوبیه اون بزنه کنسرت رو بی روح کرده بود
به نظر من یانی باید با چنگ و دندون پدرو رو توی گروهش نگه میداشت
واقعا پدرو یه پدیده توی رشته ی خودش بود.
اه اعصابم از دست آقای یانی خورده

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 22:06

اقا مصطفی من اولم گفتم که نمی خواستم بحث به اینجا برسه و اصلنم نگفتم مشکلم با وویسزه و به نظرم حتی اینکه ادم رو یه سری اهنگا خوندن بذاره ایده ی خوبیه.ای از این.منظور من اون حجب و حیا ایه که یانی اول داشت ولی الان نداره و با نظر من داره زیادی قر میده .همین.در مورد a love for lifeهم اقا سعید خیلی باهات حال کرد ولی با طرز برخوردت با دیگران ,نه ,زیاد حال نکردم.
در ضمن کودوم یک از اونایی که من گفتم خدا رو قبول ندارن؟

مصطفی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:28

در ضمن........................توقع دارید خاننده بیاد مث تیر چراغ برق وایسه آهنگ بخونه؟ یا مثلا خواننده ی زن چادر مشکی سرش کنه؟

اونجا مکزیکه و آمریکا....................... نه مکه و کربلا.....


بقیه شم مهم نیس چی می گید این نظر من بود..

مصطفی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:24 http://goldofgods.blogsky.com

ببینید من هنوزم می گم و سر حرفم هست که:
Voices چیزی از آلبوم های دیگه کم نداره.....

به این آلبوم باید به چشم یه آلبوم وکال نگاه کرد نه این که گذاشتش کنار آلبوم های بی کلام......


اینم باید بگم خوب؟؟؟؟؟

سعید یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 19:50

hadi اگه مشکلت با حرکات یانیه که باید بگم شما برو کیتارو رو نگاه کن که هنگام اجرای موسیقی چه کارایی که نمیکنه! اونقد جنب و جوش میکنه که عرق میکنه!
اما در مورد کیفیت کارهای یانی که افت کرده باهات موافقم!
من خودم اونقدر از این کارای یانی خسته شدم که چیزی جز A Love For Life گوش نمیدم از یانی!
---
مهدی اونوقت اگه یه کدوم از این موسیقی دان ها به خدا اعتقادی نداشته باشه این سیر الهی که میگی چی میشه؟!
خواهشن قبل حرف زدن کامنت گذاشتن و نظر دادن فکر کنید و همه جوانب رو در نظر بگیرید!

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 15:40

من دیگه نمی خوام خیلی به این قضیه دامن بزنم و خدا شاهده که اصلا هدفم از مطرح کردن این قضیه کشوندنش به اینجا و این بی احترامی ها نبود, در مورد هیا هم به نظر من نوازنده ای مثل یانی که سبکش سبک فاخر و بی کلامه و سبکیه که با انسان ارامش می ده روا نیست که موقع نواختن موسیقی این همه حرکت بی جا انجام بده.مطمئن باشین که یکی از دلایل کمتر شدن طرفداران یانی هم همینه و البته کم شدن کیفیت اهنگ ها رو هم نمی شه منکر شد.اکرویالی کجا و سیزنز کجا؟

مهدی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:46

به نظر من آقا هادی یک واقعیت رو گفت که در اون شکی نیست و خوبه این همه نوازنده رو هم مثال زدن...
و شما آقا سعید چرا ناراحت میشید-حرف حق که ناراحتی نداره...
قطعا اکثر اونایی که عاشق آهنگ بیکلام هستن یه دلیل دارن و اون هم رشد ،تعالی و سیر الهی هست و معدود عده ای هستن که برا دنس دنبال این جور آهنگان ولی بدونید اگر بنا به فکر نکردن به این آهنگا بود و فقط هدف خوش گذرانی بود که الا ماشاا... آهنگ ریخته که آدم رو بیشتر تحریک میکنه...

دوستان لطفا به نظر همدیگه احترام بزارید و با تعصب در یک مسئله چشم رو روی حقایق نبندیم...



سعید یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 13:10

من بی ادبی نکردم! شما میتونی Voices رو اصلا نبینی تا از حجب و هیا نیفتی! میتونی خیلی از عکسای یانی رو نبینی تا از حجب و هیا نیفتی! تاسف بار طرز فکر شماست نه من!

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:23

اینم از اواتار من که فعلا واسه اهدافی تعبیه شده,بعد یانی می کنمش.

hadi یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:00

اقا سعید.اولا اینکه ما اینجا نیومدیم با هم دعوا کنیم,اومدیم یه صحبتی با هم داشته باشیم و یه رونقی به سایت بدیم, پس این کار شماست که مایه ی تاسف و خارج از احترامه, منم چون دیدم از کیه یا پست جدید نیست خواستم رونقی به سات داده باشم و یه چیزی رو با چالش بکشم.این از این.
دوما شما اگه یه بررسی ای بکنید می بینید که همه ی اساتید برجسته ی دنیا مثل همین کریس اسفیرز یا پول ماریوت یا ونجلیس یا هانس زیمر و یا خیلی دیگه همه از این گوهر بهره مندن و این باعث میشه که در این مورد بر یانی ایراد وارد شه.
سوما در مورد قیاس یانی با کریس اسفیرز شاید اهنگای قدیمی یانی بهتر از اون بودن,ولی اهنگای جدیدش که به نظر شخص من افت شدیدی داشتن,واقعا از خیلی هنرمندا مثل کریس اسفیرز یا پول ماریوت ضعیف ترن.شما توکاتو رو با ناین مقاسه میکنین؟
البتته من همیشه عاشق یانی بوده و هستم و همیشه بهترین نوازنده ی من خواهد بود.

Password: www.Yanni-IFC.com

دوستان یرای اینکه یکم بریم تو نخ عکس قدیمی از یانی. یه سری عکس گذاشتم از یانی و خانوم لیندا اوانس:
فایل RAR حاوی 6 عکس.

Hooti یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 07:35

آقا سعید خیلی ببخشید. اینجا بخش نظراته. هرکس حق داره هری که خواست (مطابق فرهنگ ایرانی) بگه. بهتر اینه که راجع به خودمون نظر ندیم((میتونی بری مداحی و از این جور چیزا گوش بدی حجب و هیاش هم خوبه!))، راجع به یانی نظر بدیم. آقا هادی هم اصلا حرف زشتی نزده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد