دو تا آهنگ جدید از یانی

...:::  سلام دو تا آهنگ جدید از یانی میگذارم برای دانلود  :::...



اولیش مال Leslie Mills هستش ، به اسم Forever with You که همون Felitsa خودمونه!


Download - MP3 - 8.9 MB - 4Shared




دومیش هم مال Chloe Lowery هستش ، به اسم Love Awakening که فکر کنم قبلا demo  اون را شنیده باشید!


Normal Quality: Download - MP3 - 5.3 MB - 4Shared




راستی قصد دارم به زودی بیوگرافی (زندگی نامه) این 4 نفر را بگذارم. اما خب یه کمی طول میکشه تا ترجمه اش کنم.

تا بعد...!


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 21:50

B harhal kheili saite khoobi darin;estefade kardam.mmnoon

Nazanin zahra جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 21:47

Slm,ahange forever with you nmidoonam chera baz nmishe too har barnameiam k miram!vpn am daghoon shode dah ja raftam donbale in ahang vali ya filtere ya b har dalili nmishe!daram divoone misham az sob tahala!

سامان شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 17:24

خیلی ممنون
واقعا قشنگ بود
خیلی وقت بود که دنبال این آهنگ بودم تا اینکه اینجا پیداش کردم
حرف نداری علیرضا جان

محسن چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 20:42

آقا خیلی مرسی................

یکی چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 17:26

ایول
دستت درد نکنه به نظر من که آهنگ love awakening خیلی قشنگ بود ولی خب یه یکی کیفیتش بد بود ولی اشکال نداره
بازم ممنون

محسن چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 12:58

مرسی عالی بود
فقط دو تا سوال:
1-اینا رو از کدوم سایت گیر آوردی؟
2-چرا کیفیت Love Awakening اینقدر پایینه؟
اگه میشه جواب بده!

سلام محسن جان
این آهنگ را خیلی گشتم تا پیدا کردم
هیچ جا با کیفیت اصلی موجود نبود.
چون که اسمش را هم تا قبل از این نمیدونستم پیدا کردنش سخت بود. الان دارم دنبال یه کیفیت بالاش میگردم. اگه پیدا کردم حتما میگذارم
اگه هم شما تونستید پیدا کنید بهم بدید تا بگذارم
ممنون

محمدرضا چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 02:49

ممنون علیرضا جان ... خیلی لطف کردی .. وبلاگت هم خیلی ردیفه... مخصوصا عکس یانی اون بالا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد