زندگی نامه لزلی میلز - Leslie Mills biography

نام:

فارسی: لسلی - لزلی           انگلیسی: Leslie


نام خانوادگی:

فارسی: میلز                       انگلیسی: Mills


متولد: ؟؟؟؟ ایالت کنتاکی (سال تولدش را هیچ کسی نمیدونه ، حتی توی سایت رسمیش هم نیست)


ساز: گیتار



لزلی میلز در یک خانواده متوسط در ایالبت کنتاکی متولد شد و از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی نشان داد به طوری که مادرش برای هدر نرفتن استعداد وی او را به کلاس های موسیقی فرستاد. او در دوران دبیرستان همراه با خانواده اش به دلایل نامعلومی از کنتاکی به نیویورک نقل مکان کرد. پس از آن زمینه پیشرفت وی در دبیرستان محل تحصیلش در نیویورک فراهم شد. در دوران تحصیل از او تقاضا های زیادی می شد که برای جشن های مختلفی که در دبیرستانشان وجود داشت هنرنمایی (نوازندگی و گاهی اوقات خوانندگی) کند.



او از همان روز ها توانست به استعداد خود در زمینه ی خواندن هم پی ببرد. پس از آن به کمک دوستانش توانست دو یا سه تک آهنگ منتشر کند (البته با تنظیم بسیار بد و فقط در منطقه ای محدود)


در سال 2000 به یکی از گروه های موسیقی پیوست و در سال 2001 برای خوانندگان مختلف شروع به شعر گفتن کرد. شعر های وی به طوری بود که کم کم آمار فروش شعر هایش بیشتر از آمار فروش ترانه هایش شد!



در بین خوانندگان آلبوم Voices لزلی تنها فردی است که می توان از او سوابق بسیاری قبل از کار با یانی پیدا کرد. او برای سال های متوالی با فردی به اسم Chris Pelcer کار می کرد.

پس از آن او شروع به خواندن آلبوم های رسمی به کمک کمپانی MPL کرد. در همین حین ترانه های زیادی را برای فیلم های مختلف سرود و خواند. از جمله:

What a girl wants

White Oleander

PowerPuff Girls



بعد از آن از وی دعوت شد تا برنامه های تلویزیونی حضور یابد و این کار موجب معروفیت و محبوبیت وی شد.

او در سال 2007 به اوج محبوبیت خود رسید و در سال 2008 توسط ریک ویک برای آلبوم جدید یانی انتخاب شد. او پس از انتشار آلبوم توانست قدرت صدای خود را به همه ثابت کند. اما بر خلاف تصور همه او در نظرشنجی های پس از کنسرت مکزیک رتبه های پایین را از آن خود کرد. برخی ها علت این امر را خواندن ترانه ی Our Days می دانند که یکی از بدترین ترانه های او به حساب می آید.





پس از کنسرت مکزیک (به عقیده بعضی افراد) او محبوبیت خود را از بین مردم از دست داد. علاوه بر این او تنها خواننده ای بود که در آلبوم Voces حضور نداشت که این خود دلیلی برای کاهش محبوبیت وی بود.



کار با یانی از زبان لزلی: من همیشه در تلاش بودم تا در کار خودم به موفقیت برسم و این آرزوی من خیلی زود تحقق پیدا کرد. کار با دوستان خوبم در این آلبوم یکی از فتخاراتی است که تا آخر عمر به آن می بالم. امیدوارم که توانسته باشم به توقع مردم و یانی پاسخ کاملی را بدهم. من تا جایی که میتوانستم به سختی کار کردم تا یانی و مردم از این آلبوم راضی باشند ؛ امیدوارم که باشند!

آخرین آلبوم رسمی او Falling off the world است که در آوریل 2009 منتشر شد. گویا او نیز هم اکنون مشغول ساخت آلبوم شخصی خود با یانی است.

*** ببخشید اگه خیلی مختصر بود. چون که این وب سایت مربوط به یانی هست نمیتونستم اسم زیادی از سایر خوانندگان و نوازندگانی که در بیوگرافی بودند را بیاورم. ***
کپی برداری از مطالب فوق تنها با ذکر نام منبع مجاز است

نظرات 11 + ارسال نظر
behnam چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 02:25

ممنون حامد جان

محمد احمدی دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 11:29

اهنگ The keeper لزلی بسیار زیباست. شعر قشنگی هم داره.

محمد پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 07:46 http://16dec.blogfa.com

برای چی نظر بعضیها نسبت به لزلی منفیه؟
به نظر من خیلی خوب میخونه.
آهنگای لزلی از بهترین آهنگای آلبوم voices هستند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 17:22

کجایی رییس ... داری ترجمه میکنی ؟

چیو ترجمه کنم؟
تموم شد دیگه! هر چهار تا را گذاشتم ... شاید بعدا اون چهارتا خواننده مهمان یا شاید هم ریک ویک را گذاشتم! البته شاید
همه اش تقصیر این یانیه که هیچ کار جدیدی نمی کنه!

حامد (yanni_hamed@yahoo.com) جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 23:18

سلام به همه دوستان عزیز....
خانم الهام نظرتون حداقل واسه من خیلی جالب و البته مزحکه!!!
عذرخواهی میکنم که دارم رک صحبت میکنم....
خب یه قسمت از جواب شما رو جناب "رانی" گفته اما باقی مطالب....
اول) به نظر من این ویدیو اصلاً جلف نیست و اگه قرار بود جلف باشه یانی این قطعه رو اجرا نمیکرد....
و اگه به قول شما "میتونست این قطعه رو بهتر اجرا کنه" ، خوب شما بهش پیشنهاد میدادین که چطور این کار رو انجام بده!!!!!
دوم) والا من همه نظرات رو به قول شما که "به خودت زحمت بدی" کم و بیش دیدم و کسی رو ندیدم که راجب این قطعه مثل شما برخورد کنه....کسی رو هم ندیدم بگه بدترین قطعه!!!!!!
سوم) ژست؟ چه جالب!! حرکات یانی ژسته؟ چه جور ژستی؟ مگه میخواد عکس بگیره؟
اگه حرکات یانی ژسته پس ارتباط یانی با اکثر نوازنده ها به خصوص "چارلی آدامز" و همینطور القای احساسات درونیش به بیننده چطور صورت میگیره؟ اینها رو شما متوجه هستین؟.....
چهارم) داستان اجرای آهنگ هم که دیگه مشخصه . وقتی شما نمیتونین تشخیص بدین که این قطعه داره "زنده" اجرا میشه نه به صورت Playback دیگه چه انتظاری میشه داشت!!!!! (وارد جزییات اجرا نمیشم)
شما قطعاً باید روی احساس خودتون کار کنید نه "احساسی که باید تو آهنگ باشه"....
و منظورتون از آهنگ های زیادی به سبک Our Days چیه؟ کدومآهنگ یانی جلف بوده که این یکی بیشتر از بقیه جلف و "زننده" هست؟
فضای بلورین و کریستالی آهنگ های یانی احتیاج به تفکرات عمیقی داره نه سطحی نگری....
پنجم) آفرین به شما که همه جوانب رو در نظر دارین ، خب از حرف هایی که زدین میشه تشخیص داد!!!!!
و اینکه گفتین بیشتر از من به همه افراد حاضر نگاه کردین یا اینکه همه جوانب رو سنجیدین!! ، این هم جای سوال داره!!!!شما لطف کنید به چیزی که اطمینان دارین تاکید کنید نه به چیزی که حتی 1 درصد هم نمیدونید!!!!!
ششم) منظور من از تاتر موسیقی همین هست که گفتم ، اول موسیقی بعد بازی (توام با هم)...احتمالاً شما یا درست نخوندین یا متوجه نشدین...منظور من از بازی همون تصویر هست که پیش روتون دارین میبینید....تصویری که برای این موسیقی طراحی و اجرا شده....که البته شما فقط جنبه های خاصی از اون رو در نظر دارید....
هفتم) من تناقضی توی صحبت هام نیست ، حرف هام رو صریح میزنم و به گفته هام ایمان دارم..شما خوب مطالعه بفرمایید....
متاسفانه تصورات شما دارای تناقض هست و البته دیدگاه شما....
این رو هم بگم که من قصد مجادله یا بحث با شما رو ندارم ، نظرات خودم رو گفتم .
امیدوارم که بینش و نگرش همه ما تعالی پیدا کنه....
شاد و پیروز باشید.....


دوست عزیز
سعی کنید با صراحت کمتری حرف هاتون را بزنید
در غیر این صورت مجبور میشم که نظرتون را حذف کنم

رانی جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 01:39

در مورد سطح کیفی آهنگ ها نمی دونم چی باید بگم ..خودتون میدونید و توقعتون ولی در مورد اجرای این کنسرت ... برعکس تصور خیلی از بچه ها اجرا زنده و در صحنه ست برای توجه بیشتر لطفا به ویدیوهایی که توسط تماشاچیان ضبط شدن مراجعه بفرمایید .. میگین چه ربطی داره .. برای این مورد هم برگردین به کنسرت لاس وگاس و توضیحات یانی در اول کنسرت در مورد چگونگی اجرا ... ضبط ... ادیت و پخش پانچ شده ی اصوات ... همه ی صداها در لحظه ... در صحنه . چیزی که ما توی ویدیوی اصلی کنسرت میبینیم همون شکل اجرا شدست منتها سیقل یافته تر .. چیزی که تماشاگرها توی صحنه میشنون براساس فاصلشون نسبت به مونیتورینگ صدا متفاوته .. دی وی دی شکل متعالییه که یانی میخواد مخاطبش بشنوه... و درمورد خواننده ها و تصور لب زدنشون به جای اجرای حقیقی بهتره دوباره به اجراهای نیتن و باقی خواننده ها توجه کنین بابا خرخرشو جر داد بنده خدا !!

الهام جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 00:32

سلام و خسته نباشید
در جواب آقای حامد (yanni_hamed@yahoo.com):
اول: ممنون از این که نظرتون را گفتید
دوم: دوست عزیز من هیچوقت به کار یانی شک نکردم. اگه دقت کنی هم متوجه میشی که این مطلب مربوط به لزلی بود نه مربوط به کار یانی! من همیشه طرفدار نوآوری های اون توی موسیقی بودم و هستم. اما می دونم که یانی می تونست این آهنگ را خیلی قشنگ تر از این به وجود بیاره (منظورم فقط ویدیو اونه). قبول کنید که کار کلوی و لزلی در این ویدیو خیلی جلف هست و به شخصیت یانی لطمه خواهد زد.
در ضمن دوست عزیز این چیزی که من گفتم تنها عقیده ی من نیست. اگه به خودت زحمت بدی و به نظرسنجی هایی که انجام شده دقت کنی خودت متوجه میشی که همه آهنگ our days را بدترین آهنگ آلبوم و کنسرت می دونن!
در ضمن خودتون هم میدونید که حرکات یانی توی اجرای اون آهنگ فقط یه نوع ژست هست چون که آهنگ قبلا ضبط شده و حالا داره playback میشه. اون حسی که باید باشه توش نیست.
یانی آهنگ های زیادی به سبک our days داره اما هیچ کدوم مثل این آهنگ این قدر جلف و زننده نیست.
در اونجا که میگی "شما اون دوتا زن را می بینید" باید بگم اولا من همه جوانب یک کار را نگاه میکنم. مطمئن باش که بیشتر از تو به همه افراد حاضر در صحنه دقت کردم. دوما وقتی که برای ویدیو موسیقی از تاتر موسیقی استفاده میشه منظور اینه که شما باید علاوه بر آهنگ به تصویر اون هم توجه کنید.
دیگه چیزی نمیگم تا خودت یه بار دیگه نظر خودت را بخونی که کلی تناقض توش هست
خوشحال میشم باز هم نظرتو بدونم

دوست عزیز
سعی کنید با صراحت کمتری حرف هاتون را بزنید
در غیر این صورت مجبور میشم که نظرتون را حذف کنم

حامد (yanni_hamed@yahoo.com) پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 20:29

سلام علیرضا جان ، ممنون از وبلاگ خوبت....
من در جواب خانم الهام باید بگم که شما چقدر موسیقی رو میشناسید؟ روی چه حساب میگین که آهنگ فوق العاده Our Days
مزخرفه؟
میدونید به کار بردن انواع سازها توی این قطعه ، به خصوص سازهای زهی چقدر متبحرانست؟ چقدر این آهنگ خوب تنظیم شده ؟ صدای گیتار بیس رو میتونید تشخیص بدین که چقدر خوب پایه و اساس آهنگ رو حفظ میکنه؟ فضاهای خالی رو پر میکنه و همینطور اجرا و تنظیم حرفه ای درام و پرکاشن؟
شما آهنگ های یانی رو بر طبق علایق خودتون میسنجید و هر چی که از نظر خودتون "مزخرف" باشه میندازید دور!!!!
یانی توی عرصه موسیقی یه حرفه ای به تمام معناست ، اگه واقعا یانی رو خوب میشناسید و همه کارهاش رو شنیدین و اگه واقع گرایانه فکر میکنید ، یه قطعه ای از یانی پیدا کنید که خوب نباشه ، خوب اجرا نشده باشه و خوب تنظیم نشده باشه؟ آیا میتونید پیدا کنید ؟
وقتی اینجور شخصی اینقدر حرفه ای کار میکنه نباید به هیچکدوم از کارهاش شک داشت!!!!!
به کار بردن خواننده چه اشکالی میتونه داشته باشه؟
و اینکه شما گفتین "فکر نمی کنم دیگه یانی با این لزلی کار کنه" !!!!!!!! آیا یانی روی طرفدارای لزلی کار میکنه؟ یا روی نوع تفکرش به موسیقی؟
توی ویدیوی Our Days شما فقط همون 2 تا زن رو میبینید؟ یا اینکه یانی رو هم میبینید؟ نوازنده ها رو هم میبینید؟ اجرای موسیقی رو چطور ، گوش میکنید؟
این ویدیو یه نوع "تاتر موسیقی" هست (Music Theater) ، تاتری که اساس اون موسیقی و بعد بازی کردن هست....... قطعه یا تاتر Our Days به صورت زیبایی اجرا میشه ، بازیگران اصلی این تاتر 3 نفرند ، یانی با حرکت های دستش اونها رو میرقصونه و یه احساس خاص به همراه اجرای زیبای آهنگ به بیننده میده.....
این به نظر شما چی میتونه باشه؟ یعنی خیلی الکی اجرا میشه ؟ بدون هیچگونه تفکری؟
من خوشحال میشم دلایلتون رو بگین که چرا این آهنگ به قول شما "مزخرفه" ؟
امیدوارم شما و امثال شما توی نگرشتون به موسیقی تجدید نظر کنین و حداقل یه موسیقی خوب رو تشخیص بدین......
موفق باشید.


رانی پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 01:44

مشکل بزرگ لزلی تو کمتر دیده شدن به خاطر عدم تسلط به زبان اسپانیایی بوده .. زبان انگلیسی پتانسیل کمتری تو ساخت آثار وکال نسبت به زبان اسپانیایی داره و اون به دلیل سخت خوانی در آوازه ( نه در بیان) و یکی از دلایلی که یانی هم به سمت موسیقی اسپنیش گرایش پیدا کرد روانی و سیال بودن این زبان بود که تطابق بیشتری با موسیقیه پر شور و هیجان یانی داشت . ولی در کل امیدوارم یانی دوباره به شرایطی برگرده خلاقیتهاش رو با موسیقی حس کنیم .

آزاد چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 02:32 http://blog.cheshmehregi.com/archives/107

سلام مجدد دوست گرامی ، آیا شما هم کتاب "کایت رانر" را خوانده اید ؟ نظر شما در مورد این کتاب چیست ؟ آیاد دیدگاهتان در مورد مردم افغانستان با خواندن این کتاب عوض شد؟

الهام سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 23:40

فکر نمی کنم دیگه یانی با این لزلی کار کنه!
آخه خیلی طرفداراشا از دست داده مخصوصا بعد از همون آهنگ مزخرف our days ...!
من که خیلی از اون هنگ بدم میاد از اون به بعد از لزلی هم بدم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد