Truth of Touch سومین دمو از آلبوم Truth of Touch

http://s1.picofile.com/file/6201185110/main.jpg


سلام

امروز سومین دمو هم منتشر شد.

آهنگ: Truth of Touch

آلبوم: Truth of Touch


لینک های دانلود آهنگ به دلیل پیروی از قانون کپی رایت حذف شدند


پ.ن۱ : این پست در اصل مال آقا سامانه! اما قسمت شد که من بذارمش !

پ.ن۲ : عکس این پست هم مثل پست قبلی هیچ ربطی به موضوع مطلبش نداره!

نظرات 72 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:36

سلام دوستان. من آلمان هستم و به شدت یانی خونم افت کرده و اینجا اومدم واسه دریافت چند تا آهنگ که دیدم لینک حذف شده. جایگزین چیزی نیست برای دانلود؟
خیلی خیلی ممنونم از همه زحمات و لطفتون

موستفا رهیمی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 21:06 http://www.heyboy.blogfa.com

I'm so مال کیه؟ نگو که مال chloe هست. نمی تونم تحمل کنم... خداااااااااااا...

علیرضا: نه این آهنگ بی کلامه

موستفا رهیمی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 21:04 http://www.heyboy.blogfa.com

آآآآآآآآآآاه ... خدای من.
دو آهنگ دیگر در وویسز باشد و من نشنیده باشم... تازه از آن بدتر love take me در سایت توست و من نمی توانم آن را دانلود کنم. آن هم از کی؟از نفس من (کلوی) آآآآه خدای من...
چی کار کنم نمی شه آهنگ کلوی جلو چشممه ولی نمی تونم بشنومش وای که چه غمناکه

علیرضا: لینک دانلود این آهنگ توی این پست هست (لینکشو تست کردم مشکلی نداشت): http://www.yanni-fans.com/1389/02/30/post-12/

مصطفی رحیمی سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 14:07 http://www.heyboy.blogfa.com

ببخشیدمن یه سوال داشتم.مگه آلبوم وویسز به غیر از این آهنگا آهنگ دیگه ای هم داشت؟
omaggio
kipper
our days
never leave the sun
before the night ends
mass alla
unico amore
vivi il tuo sogno
set me free
kill me with your love
mi todo eres tu
ritual de amor
nei tuoi occhi
amore di nuovo
داشت؟

علیرضا:
توی آلبوم voices دوتا ترک دیگه هم هست به اسم های: Love Take me و I'm So.

مصطفی رحیمی شنبه 20 آذر 1389 ساعت 19:57 http://www.heyboy.blogfa.com

من دارم روز شماری میکنم ////

مصطفی رحیمی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 22:39

ببخشید اشتبا شد (دیدم) نوشته یانی... نامرد یه سری هم به وب من بزن دیگه.

مصطفی رحیمی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 22:37 http://www.heyboy.blogfa.com

راستی دقت کردی تیپ یانی یه دفه عوض شد؟ روزی که کنسرت voices نگاه می کردم یه دفه فک کردم اشتباهی خریدم. دوباره به جلد بسته اش نگاه کردم ئیئم نه بابا نوشته یانی

سجاد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 23:43

دیروز هم به من این جواب و داده بودن

Hello Sajjad,
We are currently working on trying to get Yanni's music to Iran. Unfortunately, we currently can't promise anything, but our goal is to get his music around the world.

Thank you and have a wonderful day,
YanniWakePR

تاحالا چیزی به اسم وعده سرخرمن شنیدین. این همونه.
من فکر میکنم مشکلشون نحوه دریافت هزینه باشه و احتمالا فکر میکنن هیچ روشی وجود نداره.

ویدئوی the rain must fall رو هم میتونید با گوگل روی یوتیوب پیدا کنید و بعد با سایت http://savevideo.me/ دانلودش کنید.

فرید شنبه 13 آذر 1389 ساعت 23:30

سلام به همگی.آقا یه خبر توووووووووووووووپ.بهتون گفتم که ایمیل زدم به منجرهای یانی که این چه وضعشه چرا ایران ندراه این لیست.حالا جنابان منیجر این جواب رو دادن :
Hello Farid,
We are currently working on seeing what can be done to bring Yanni's music to Iran. Unfortunately, at this time, it is not possible. Please sign up for Yanni's e-newsletter to be kept up to date with our progress.

Thank you and have a wonderful day,
YanniWakePR

به نظرتون منظورش چی می تونه باشه ؟

نگین شنبه 13 آذر 1389 ساعت 18:43

کسی نمیخواد آپ کنه؟

علی سرافراز شنبه 13 آذر 1389 ساعت 18:12 http://futureaccounting.blogfa.com

با سلام خدمت دوستان کسی موزیک ویدیوی آهگ زیر از یانی جون داره؟
اگر بذاره خیلی ممنون می شم

the rain must fall


iدر ضمن کسی نرم افزار تفکیک دقیق آهنگ از صدا داره
مرسی از زحمت شما

سجاد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 18:03

سیستم من که پاکه پاکه چون منم همون طور که قبلا هم گفتم مثل شما از node استفاده میکنم و هیچ فعالیت مشکوکی از زیر دستم در نمیره.
هدف هم این وبلاگ بوده و پشتیبانی وقتی میتونه جواب بده که هدف کل وبلاگ ها بوده یعنی در واقع خود بلاگ اسکای هدف بوده باشه نه یدونه وبلاگ یعنی اینکه اونها حداکثر اما حملات سایت خودشونو داشته باشن. این موردی نیست که پشتیبانی بتونه چیزی بگه. من فکر میکم یه نفر میخواسته از این طریق سیستم شما رو آلوده کنه و بعدهم ...
حالا دیگه بقیش با خودتون. در ضمن بهتر بود این بحث توی کامنت دونی نبود و از طریق ایمیل پیگیری میشد. من بودم کامنت های این بحث تروجان رو حذف میکردم.

محمد رضا شنبه 13 آذر 1389 ساعت 11:12

آی نفسکششششششششششششش
آقا عجب شبیخونی زدن ناکسا ..
غمت نباشه رئیس .. با یه تف دریا نجس نمیشه ... تروجان که سهله .. عموجان و دایی جان طرف هم بخوان ویروس بازی دربیارن شوالیه های فداییه یانی مثل چی میرن تو شیکمشون .. فقط دمت گرم سرویس کاریه دهن مهن این یکی کار خودته .. ما کلا تو گود همچی فیزیکی میریم تو شیمیاییه بدخا مدخاها ... شرمنده تا الان تو اینترنت دک و پوز پیاده نکردیم ... اگه تونستس یه جایی باهاش قرار بزار تو اونترنت(= جایی همانند دم در مدرسه بعد از زنگ آخر) مثل سرندیپیتی روش فرود میایم جون رئیس

سجاد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 01:51

علیرضا جان
ظاهرا که مشکل فعلا حل شده فقط سیستمتو یه بایه ویروس کش کاردرست اسکن کن و بعد از اطمینان کامل به کنترل پنل سایت لاگین کن.

من با پشتیبانی تماس گرفتم
هیچ حمله ی تروجانی گزارش نشده (چه موفق و چه کنترل شده) هیچ کس دیگه ای هم این مشکل را ندیده... من روی سیستمم نود ۳۲ اصل دارم یعنی از خود ایزت خریدم غیر ممکنه که مو لا درزش بره
من فکر می کنم مشکل از سیستم خودت بوده

سجاد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 00:09

منظورم
alireza1993_4
بود.

سجاد جمعه 12 آذر 1389 ساعت 23:40

سلام علیرضا
آدرس ایمیلت اینه دیگه

alireze1993_4
یاهو

یه سری اطلاعات که بدست آوردم برات فرستادم به نظر نمیاد در ارتباط با هک شدن باشه اما فعلا با سیستم الوده به کنترل پنل وبلاگ لاگین نکن. ie استفاده نکن و جاوااسکریپت رو خاموش کن
سیستمتو هم بایه ویروس کش درست درمون اسکن کن. من از node اپدیت شده استفاده میکنم.

سعید جمعه 12 آذر 1389 ساعت 22:59

علیرضا من که تروجانی نمیبینم

علیرضا جمعه 12 آذر 1389 ساعت 21:36 http://www.Yanni-Fans.com

سلام به همه دوستان
امروز به من پیام داده شده که صفحات سایت حاوی تروجانه!!!
من خودم با دو سه تا کامپیوتر چک کردم مشکلی نداشت
اگه کس دیگه ای هم با این مشکل رو به رو شده لطفا خبر بده!
قضیه جدیه

سجاد جمعه 12 آذر 1389 ساعت 00:37

من که نمیبینم این دورو برا فقط اس-ـرائ--یل کوفتی هست اگه بشه اسمشو کشور گذاشت!!
بی خیال مهم نیست کجا ماها را حساب کردن که اینجا حساب کنن

فرید پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 22:04

نه دیگه این طورم نیست که خاورمیانه نباشه.اکه نگاه کنید امارات هست.

سجاد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 20:14

به نظر میان از خاورمیانه کلا خبری نیست! خوشم نیومد یعنی چی!!
یعنی ماها هیچی دیگه !! دمت گرم یانی!!

مصطفی پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 19:25

اتلیکو جان دستت درد نکنه

محمد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 13:33 http://www.yannilover.blogfa.com

سلام خدمت همه
بابت فروشگاه سایت یانی خیلی خودتونو ناراحت نکنید. من خودم هندیم. گفتم دیگه هند که حتما تو لیست هست. ولی نبود.
مثل اینکه یه سری کشورا رو ندارن کلا.
حالا مشکل از کجاست نمی دونم!
راستی این پکیجه کلا قیمتش چقدری هست؟

نریمان پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 09:13 http://yanniran.blogsky.com

دوستان به خاطر تاخیرم معضرت می خوام.
دموی آهنگ Truth of Touch در یانیران.

محمد رضا پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 03:25

آره رفقا ... منم رفتم دیدم اون پکیج محترم رو .. فک کنم هدیه یانی کله قند باشه ..! باشه باشه فهمیدم فلاسک چاییه .... اوکی بابا فهمیدم لپ اپه ... آخه چی رو اونجوری بسته بندی میکنن ..؟!
ولی بی شوخی ..نمیخوام سیاسیش کنم ولی ایران که مدتهاست کم رنگه .. و مدت کوتاهیه که کاملا بی رنگ شده .. بنابراین بنده خدا یانی که مدیریت تجاریش رو گذاشته دست اون منیجر خوشحالش و اون هم که تابع کمپانیه . کمپانی هم فک میکنه ایران یه جزیرست تو غرب قاره آفریقا ..!!! خدایا اینا جیبمونو نزنن ... پست سفارشیشون پیشکش ...محو از نقشه از دنیا نریم که خیلی ستمه ...!!

A T L I K O پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 03:25

این عکسو خودم با افکت درست کردم. باحال شده!
http://www.photofunia.com/output/1/1/l/F/9/lF9uouIITmaflZcxDsbPZQ.jpg

سجاد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 02:28

چه جالب من هم دقیقا چند دقیقه پیش میل زدم بهشون که ایرانو اضافه کنین
اولش کلی ذوق کردم که حتما ایران هم توش هست اما وقتی دیدم نیست خیلی حالم گرفته شد و از یانی ناراحت شدم
اسم هر قبرستونی توش بود غیر از ایران

فرید پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 02:18

سلام به همگی.پیش فروش آلوبم جدید یانی این بار با راه اندازی مجدد فروشگاه انحصاری سایت یانی شروع شد.ظاهرا که این مدیران سایت یانی دیشب تا امروز ... گیجه گرفته بودن واسه راه انداختن این سایت اول ایمیل زدن که آقا زنبیل ور دار و بیار که فروشگاه راه افتاد و پیش فروش آلبوم شروع شد.ما رفتیم چک کردیم دیدیم نه تنها خبری از آلبوم نیست.بلکه لینکه اصلا خرابه.بعد دوباره میل زدن که آقا غلط کردیم اشتباه تایپی بوده برید راه افتاده.ما دوباره چک کردیم دویاره خبری نبود خبری نبود.خلاصه بروبچز مدیران یانی دیشب کارشون این شده بود که هی میل بزنن سایت راه افتاد بعد دوباره میل بزنن که آقا غلط کردیم.کلا ایم سوژه جالبی بود در نوع خودش.تا بالاخره امروز صبح سایتشون شروع به کار کرد.ولی انصافا عجب پکیجیه ها!من که حاضرم بگیرمش.بسته اش شامل : یه دیسک آلبوم truth of touch + یه چتر با لوگوی یانی + یه تی شرت با لوگوی یانی + یه بسته که هدیه ویژه یانیه.اگه یادتون باشه سایت یانی خیلی وقت پیشا یه فروشگاه داشت و میشد همه محصولات رو مستقیم از سایتش خرید (الان لینک های آمازون و بست بای جایگزینش شدن).بعد از اونحا میشد به ایران هم سفارش داد.من یه بار رفتم خیلی جالب بود.اسم همه ی استان های ایران بود و برای همشون میفرستاد.من ایمیل زدم و گفتم که برای ایران میفرستید.اتفاقا مسئول اون فروشگاه سایت یانی یه خواهر ایرانی بود اسمش تارا بود.خیلی خوشحال شد و استقبال کرد و گفت چرا که نه.تو هر وقت سفارش دادی من همون موقع برات میفرستم.اما الان که دوباره فروشگاه راه انداخته ایران توش نیست.من ایمیل زدم که جان مادرت اضافه کنید ایران رو اما تا حالا که خبری نیست

A T L I K O پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 02:18

دونلود آهنگ The Gift Of Life - To The One Who Knows از یانی جون و لزلی عزیز. البته این آهنگ مدت هاست که در وبسایت رسمی لزلی میلز رلیز شده و من هم همون ایام از طریق رها جان با خبر شدم و دونلودش کردم. اما الان بعد از مدت ها یادم اومد که لینک دونلودش رو اینجا نذاشتم. اگه کسی تا این لحظه ازش خبری نداشته و یا دونلودش نکرده اینم لینک دونلود:

http://www.mediafire.com/?upfff39cze8p8cx

سجاد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 02:18

بالاخره بعد از چند سال تصمصم گرفتم آواتار داشته باشم
اوگی شخصیت کارتونی مورد علاقه منه
برای اطلاعات بیشتر به
http://www.iranjoin.com/store_comment/c20.htm
مراجعه کنید فقط یه قسمتشو ببینید عاشقش میشین توی تبیان هم چند قسمتی برای دانلود پیدا میشه و البته خیلی جاهای دیگه. فعلا میتونیم اوگی نگاه کنیم تا آلبوم یانی بیاد

سجاد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 00:51

آره بی همتا جان امروز دقیقا داشتم به همین فکر میکردم.
اون زمان محمد رضا میگفت شاید یکی از این ترگل و رگلای دورش عاشق شدن و یه if I.... دیگه ساخت البته این البوم به نظر عاشقنه نمیاد و اما مثل این که خورشید آرزوهامون دوباره طلوع کرده
از این موضوع خیلی خوشحالم اما این ترک های 30 ثانیه ای دارن دیونم میکنن امروز کلا زندگیم مختل بود.
مخصوصا اون آهنگی که روی تیزره و حرفای یانی و تصاویرش خیلی مخمو تیلیت کرده.

بهنام چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:40

محمد رضا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:39

آره بی همتاجان ... گل گفتی ... خودشم میگه .. اگه میتونستم بهت بگم !!!( شیطون ... لیندا رو که پیچوندی این- تو - کیه ما که آخرش نفهمیدیم ) البته نگین خانم هم پر بیراه نمیگن .... یانی احتمالا بعد از ازدواج به علت روح حساسش بیشتر اوقات روز رو در آشپزخانه مشغول شستن ظرفها بوده یا با تلاش فراوان با استفاده از ضربات سرپنجه های قدرتمندش در پی گرفتن یک باد گلوی حسابی از نوزاد محترم و متعاقبا به کپه نهادن نامبرده جهت ایجاد ساعتی وقت برای نواختن پیانو می باشد که هنوز دست محترم به ساز نرسیده توسط عیال احضار شده و جهت خرید مقادیر نامعلومی بادمجان .. تره ... کره محلی... ( روم به دیفار) پوشک ... رب گوجه و خیارشور به بیرون از منزل فرستاده می گردد .. بدیهیست همچین موجودی باغبون خونه یانی هم نمیشود چه برسد به خود یانی !

بی همتا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 21:37

بچه ها یادتونه اوایل شروع پروژه Voices همگی متفق القول معتقد بودیم که یانی یه if I could tell you یه دیگه لازم داره تا برگرده؟...این البوم همون if I could tell you ایه که منتظرش بودیم...

نگین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 18:50

جوک سال

اگر یانی ازدواج کرده بود اینهمه شاهکار خلق نمیشد چون زنش بهش می گفت :

کجا میری؟با کی میری؟ کی برمیگردی؟چرا تو ؟ مگه چقد بهت میدن؟بازم خودشیرینی کردی؟ زنم تو نوازنده هات هست ؟ چه جوری باهات تماس بگیرم؟ واقعاً می خوای کنسرت بدی؟آخه مامانم اینا قراره بیان ...

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 18:17

دست مدیریت درد نکنه

حاج امیر چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 12:36

واقعاْ نمی دونم چی بگم؟!هم خوشحالم یانی همون یانی شده هم این آهنگ ۳۰ ثانیه ای این قدر تو آدم نوفوذ می کنه که...

محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 09:28 http://www.yannilover.blogfa.com

سلام
اول از همه به کسایی که از تیزر تشکر می کنن باید عرض کنم که تیزر کار محمدرضا بود نه من (محمد)!
دوما: منظور من هم همون الکترونیک بودن آهنگهاست که بهتر بود آگوستیک باشه. به نظر من. (من خیلی از این کلمه ها سردرنمیارم) منظورم به سبک رفلکشن آف پشن یا همچین چیزایی.
راستی این کنسرت آمریکای جنوبی دی وی دی نمی شه؟
با تشکر

A T L I K O چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 03:13

سلام مجدد به همگی.
اینم دموی یه آهنگ جدید آلبوم Truth Of Touch به مدت زمان 01:18. این آهنگ در حقیقت همون آهنگیه که تو تیزر ویدیویی که محمد جان زحمتش رو کشیده بود. اسم آهنگ رو هیچ کدوممون هنوز نمیدونیم. اما ریتمش (ویالن) کاملا عربیه. خیلی قشنگه. کیفیتش هم عالیه. تو مدیافایر آپلودش کردم. عجب سایت باحال و سریعیه.
از لینک زیر دونلودش کنید:
http://www.mediafire.com/?b4q6au8y59bu7go

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 02:19

wooow چه گاف بدی دادم!!!!
منظورم کت شلوار بود
بهتره برم بخوابم تا بیشتر گاف ندادم

علیرضا: نظر قبلی را به خاطر غلط املایی مشکل دارش پاک کردم با اجازت!!!
-----------------------------------------------
اصلاح شده ی نظر قبلی آقا سجاد:
به نظرتون این اهنگی که روی تیزر کدومه؟؟
به نظرم Echo Of A Dream یا Voyage یا Can't Wait باشه. شایدم هیچ کدوم

باورم نمیشه یانی دوباره یانی شده نمیدونم این تیزر برا بار چندم داره روی سیستم اجرا میشه. دقت کردین بازهم از لباس سفید استفاده میکنه مثل قدیما بچه ها یانیمون داره پیر میشه تو این کت شلوار خیلی بد نشون میده

یکی نیست بگه نصف شبی برو بخواب فرداصبح بایت زود بلند شی بازم درس بخونی! دعا کنین منم زودتر درسم تموم شه. بریم سرو کارو بارو دنبال آرزوهامون. آرزو بر جوانان عیب نیست

بهنام چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:58

تق تق تق زدیم به تخته ولی نزدیک بود همه بیدارشن

بهنام چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:52

دستت درد نکنه آق محمد رضا خیلی خوب بود مخصوصا اون آهنگی که وسطش پخش میشد برای یه لحظه یاد قدیما افتادم

محمد رضا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:40

چون اینجوری داره برا خودش زمان میخره ... آدم ها فقط یه بار به دنیا میان ... اما بارها میتونن تو همین دنیا متولد بشن .. به نظر من یانی به موقع از این فرصت استفاده کرده .. پروژه ویسز دقیقا یه نقطه تلاقیه ... دنیایی که یانی رو متهم به تکرار میکنه با شروع شدن ویسز آرزو میکنه که یانی برگرده حتی اگه تکراری باشه و حالا یانی مثل سالهای اول فعالیتش افق روشنی روبه روش میبینه .. کلی از غرغرها به همین خاطر به انرژی مثبت تبدیل شدن ... اون بی مهابا تجربه میکنه .. هوادارهاش ازش حمایت میکنن و ... پنجاه و شش سال ( بزنید به اولین تخته نزدیکتون لطفا) برای یکی مثل اون فرق زیادی با سال سی ام نداره ... ینی یه آدم تو زندگیش دیگه چی میخواد ؟ ( میگید زن و زندگی و زنگوله پاتابوت(بچه) ؟ اینو فک کنم با خودش به گور ببره بعد ۱۲۰ سال )

A T L I K O چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:27

سامان جان و محمد عزیز به خاطر لیست کامل آهنگ ها و تیزر تبیغاتی آلبوم جدید واقعا ممنون.
محمد تیزر عالی بود. عالی. یه آهنگ توش بود که خوب هنوز نمیدونیم کدوم آهنگ آلبومه اما محشر بود.
آهنگای آلبوم همونطور که خود یانی هم تو تیزر گفت بیشتر الکترونیکن. و این خصوصیت آلبوم جدید رو شدیدا به If I Could Tell You شبیه می کنه.
یانی واقعا تک. بی همتاست.

A T L I K O چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:19

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب باشه
آقا من یه سوال دارم. چرا؟ واقعا چرا؟
میخوام بدونم چرا یانی داره با چند صد میلیون طرفدارش بازی می کنه؟!!!
آقا یانی با این آلبوم جدیدش داره با ما بازی می کنه! (معنای مثبت)
آهنگای جدیدش محشره پسر. محشر
Truth of Touch = If I Could Tell You 2
دموی خود آهنگ Truth of Touch که دیگه معرکه بود. از صبح تا حلا بالغ بر 80 بار گوشش دادم (واقعا 80 بار).
میدونین چی بیشتر از هر چیز دیگه خوشحالم می کنه؟
اینکه این آلبوم 15 تا تراک داره
کاملا معلومه که یانی دوباره خودش شده. همونطور که خودش هم گفت:
The Return of Yanni as You Know Him Best

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:09

به قول محمد رضا ابسولوتلی محمد جان به نظر من اینطور که پیش میره آرزوی شما (و من ) توی یک یا دو آلبوم بعدی براورده میشه روندو نگاه کن آروم آروم تا وکال کامل پیش رفت آروم آروم داره بر میگرده الیته بماند من احساس میکنم یانی در اهداف داز مدتش خیال داره truth of touch رو وکال کنه یعنی اینکه احساس میکنم اینها برای وکال شدن ساخته شدن. این معنیش اینه که اون به وکال در کنار رجعتش ادامه میده

طاها چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:01 http://jarre.blogfa.com

ببخشید، نظر بالا برای من هستش.

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 01:00

سامان جان مطمئنی این لیست آهنگهای آلبوم جدیده؟
آخه ۲تا آهنگ تکراری توش هست.I'm So که از آلبوم Voices بود به نظر من اصلا" آهنگ جالبی نیست.

یانی تو آلبومهای قدیمی هم آهنگهای تکراری داشت.مثل In The Mirror که تو دو تا آلبوم هست با کمی تغییرات سلولی!این لیست هم از طرف مدیریت یانی بود.

محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 00:59 http://www.yannilover.blogfa.com

این آلبوم کاملاْ بیکلام هستش؟

محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 00:47 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
می خواستم بگم واقعا از ته دل آرزو می کنم حداقل یکی از آهنگهای این آلبوم جدید تو سبک و مایه‌های اون آلبوم های قدیمی تر از if i could tell you باشه. مثل dare ti dream...
نمی دونم دقیقا منظورم رو میفهمید یا نه ...
به هر حال این نظر منه.
اگر کسی لینک یوتیوب قشنگ از یانی پیدا کرد بذاره تا من هم سریع یه جای دیگه آپش کنم همه استفاده کنن.
بازم متشکر از همگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد