موسیقی یانی و حرکات هنری و ورزشی

سلام. قبل از هرچیز بگم که این مطلب نوشته ی من نیست. متعلق به آقا سجاده. من فقط یه کمی ویرایشش کردم. به همین دلیل اگه سوالی در مورد مطالب براتون پیش اومد من خیلی نمیتونم کمکتون کنم. بهتره که سوالاتتونو از خود آقا سجاد توی قسمت کامنت ها بپرسید.

 آیا شده تا به حال به ارتباط نه چندان دور موسیقی یانی با حرکات هنری ورزشی (همون حرکت موزون) فکر کنید؟
 مدتی بود که سر نخ هایی از این موضوع داشتم اما امکان تحقیق و جست و جو نداشتم. اگر به سایت کلیپ های آنلاین مراجعه و درباره ی یانی جست وجو کرده باشین ، یکی از چیز هایی که بهش برمیخورین همین ویدئو های جالبیه که دربارش صحبت می کنیم. من همیشه به این موضوع فکر میکردم. حالا که مدتیه امکاناتش فراهم شده ، رفتم دنبالش. چیزای جالبی پیدا کردم. هر چند بی عیب و نقص نیستن. بزرگترین اشکالش اینه که به نظر میاد صدای آهنگ کمی عقب و جلوتر از حرکات هست. مثل اینکه اول اجرای زنده بوده بعد صدا ریمیکس شده روش. با این حال من که از بعضیاش خیلی خوشم اومد. مخصوصا At First Sight دقیقا با همون تصوری که من ازش داشتم اجرا شده. چندتایی شو اینجا میگذارم اگر وقت داشتم و استقبال شد بقیشو هم میگذارم. هر چند امتحانات ترم نزدیکه من مدتی ناپدید میشم تا همه در آرامش زندگی کنن خودتون هم می تونین پیدا کنین من یه بیست و چندتاییشو گرفتم اگر بیشتر جستوجو میکردم بازم بود.

اینهایی که اینجا میگذارم از نظر من بهترین ها هستن البته بعلاوه یه چندتا دیگه که شاید بعدا اضافش کردم.



At first Sight خیلی جذاب و رمانتیک
Download - 16 MB - FLV - Mediafire

Santorini هماهنگ با ریتم موسیقی و پر انرژی
Download - 13.11 MB - MP4 - Mediafire

The Mermaid جذاب و چشم نواز (ترکیب رنگ و چیدمان صحنه)
Download - 9.32 MB - FLV - Mediafire

The Flame Within جالب و مثل آهنگش خیلی خاص
Download - 17.48 MB - FLV - Mediafire


Renegade بسیار جالب
Download - 15.23 MB - FLV - Mediafire

Mother Night هنری ورزشی و بسیار هماهنگ
Download - 9.9 MB - FLV - Mediafire

A Walk In The Rain جالبه مخصوصا شروعش
Download - 16.26 MB - FLV - Mediafire

With An Orchid بسیار هنری
Download - 13.91 MB - FLV - Mediafire

Face In Photograph بسیار هماهنگ و هنری اما یه کمی جلف
Download - 16.39 MB - MP4 - Mediafire

Whispers In The Dark هنری و جذاب
Download - 13.04 MB - MP4 - Mediafire

Flight Of Fantasy
Download - 14.47 MB - MP4 - Mediafire


موفق باشید
نظرات 113 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 10:22

فوق العاده است. مخصوصا همراه با رقص آذری

TAXI3 پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 15:35

. با با طرز استفاده از مدیا فایر راببگویید؟

مصطفی دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:44

تو رو جون هرکی دوس دارید بهم بگید آلبوم ووسر کدوم بود؟
اهه.....اهه....اهه....

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:41 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
نگین خانم
حق با شماست. من حواسم نبود. ولی در اصل منظورم این بود که گروهی با خودش نداشت که همراهیش کنن. البته اونجایی که نشسته بود بغل استخر (فکر کنم) دو نفر همراهیش می کردند با ویولن. پس بازم به تناقض رسیدم.
فعلا

مصطفی دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:40

ببخشید من یه مطلب نوشتم اصلا چیز بدی نبود اون چرا فیلتر شد؟ جدی اصلا یه اتم هم بد نبود

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:37 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
من دقیقا در جریان این آهنگها نیستم و اونها رو از طریق همین وبلاگ و وبلاگ دوستدارای یانی پیدا می کردم. ولی فکر می کنم این آهنگها رو بشه از سایت اصلی یانی و یا از طریق مسیج بورد یانی و یا صفحه یانی تو مای اسپیس و تویتر پیدا کرد. ولی اگه آهنگی ریلیز بشه حتما بچه های این وبلاگ و وبلاگای دیگه بیکار نمی شینن و از زیر سنگ هم شده پیدا می کنن. مثل آهنگ voyage.!!!
آهنگهای قدیمی رو اکثر آلبوم ها رو از اینترنت گرفته بودم. اما ترتیب خاصی نداشت. تا اینکه دی وی دی آلبوم هاش رو خریدم که همه آلبوم ها داخلش بود.
اگه کسی قدیمی هاش رو نشنیده به نظر من فعلا ویسز و ووسز رو ول کنه بچسبه به همون قدیمی ها.
تو آلبوم ها devotion تلفیقی از آهنگهای شاد و غمگین یانی هست که خیلی جالبه. البته یه سری از آهنگهای به شدت مورد علاقه من تو آلبوم reflection of passion هستش. و برای اوقات گرفتن دل آلبوم in my time که بیسش پیانو هست اکیدا توصیه می شه.
فعلا

نگین دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:35 http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

سلام خوبین؟
خیلی باحال گفتی سجاد در مورد کلیپ nostalgia منم اون کلیپ رو دیدم اونجا خیلی جوون بود من از اون زمانش خیلی خوشم می یاد و همچنین اون موقعی که تو گروه سوسمار کوچک بود خیلی باحال بود قیافه ش.. اما در مورد آهنگ whispers in the dark اینقدر قشنگه که من اسم وبلاگمو گذاشتم روش و یه دورانی آهنگ وبلاگمم بود اما دیدم دیگه خیلی دارم افسرده میشم ورش داشتم یکی دیگه گذاشتم ..

در مورد کلیپ reflection of passion کجا یانی تنها بود؟ پس اون دختره کی بود که آخرش یانی جان رو تنها میذاره؟
ادامه ی این کلیپ رو من میدونم چی میشه.. دختره بعد از اینکه یانی رو تنها میذاره و قهر میکنه میره چند سال دیگه متوجه میشه که کسی که ترکش کرده کی بوده بعد پشیمون میشه و می خواد برگرده اما یانی جان دیگه قبولش نمیکنه دختره یه کاره ... یانی به این عظمت رو ول کرده رفته !!! حیفت نیومد؟؟؟


فعلاً

مصطفی دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:31 http://www.yessss.blogsky.com

سلام.
ای بابا باز که من گیج شدم من تا حالا فکر می کردم وقتی می نویسین voces در واقع می خواستین بنویسین voices که اشتباه کردید ولی حالا می بینم نه واقعا دو تا هستن.voces کدومه دیگه؟ ای خدااااااااا.... این آلبوم های یانی هم تمومی ندارن هرچی گیر میاری باز یکی دیگه هست.
راستی چند تا خبر از خودم دارم.
اول اینکه کتاب کیمیاگر و تموم کردم.
دوم اینکه دیشب وقتی صدای کلوی رو شنیدم به قدری خوشحال شدم که همه موج مثبت کائنات و جذب کردم و امروز بعد از دو سال تو سبزوار برف اومد
خبر بعدی اینکه دارم کم کم یاد می گیرم چه جوری آهنگامو برای دانلود بذارم ولی آخه اگه اینکارو بکنم دیگه کسی پول نمی ده آلبوممو بخره
این برای سجاد:
سجاد اشتباه نکن من کارای قدیمی یانی رو فراموش نکردم و هر روز گوششون می دم و کلا از آهنگای ماگوس_توی لایت_چیس خیلی خوشم میاد ولی چه کنم؟ وقتی کنسرت مکزیکو دیدم این دل همینجوری مثل قلاب گیر کرد تو همون کنسرت و کنده هم نمی شه لا مصب. تازه من اون نسخه ی بی کیفیتشو دیدم فک کنم اگه با کیفیتشو می دیدم همونجا کلنگ می گرفتم دستم می رفتم برای کندن کوه..

مهدی دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 11:07

سلام به دوستان
عادل جان منظورم همون آهنگیه که به سبک عربی زده yanni-arabic

Adel دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:08

ببخشید نظر قبلی مال من بود. اسمم فراموش شد.
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:07

سلام
از محمد و سجاد و بقیه به خاطر نظراتشون ممنونم
محمد جان من آهنگ o holy night رو از وبسایتت دانلود کردم
میخوام بدونم که آهنگ هایی کهتو آلبوم های voices و voces نیستن رو مثل همین آهنگ و forever with you باید از کجا دانلود کرد
در ضمن اگه لیست کامل آهنگ ها رو برام بنویسید که تو voices نیست ممنون میشم
راستی محمد جان و سجاد جان این آهنگ های قدیمی رو از کجا گرفتید؟
بعدش هم اینکه من آلبوم dare to dream رو از همه بیشتر دوست دارم ولی خوب از if i could tell you هم نمیشه گذشت

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 07:58 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
آره. یه نسخه هم از اجرای reflections of passion هم هست که تنهایی تو خونه اجرا می کنه. کودکیش رو هم یکی بجاش بازی می کنه. نمی دونم دیدی یا نه.
راستی اگه یه نظرسنجی چیزی راه بندازن در مورد این که بهترین آلبوم یانی کدومه شما به کدوم رای می دید؟
فعلا

سجاد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 02:29 http://www.s-mb.blogsky.com

آره بهترم
واقعا باچه حسی!! یحتمل خودشم یه همچین حسی داشته هرچی اجرا میکنه با همون حس اجراش میکنه. همچین میره تو حس آدم کف میکنه!! یه کلیپ قدیمی از اجرای nostalogia هست که اون نسخه قدیمی البومیشو اجرا میکنه توی یه اتاق خودش تنهاست خیلی بد میره تو حس....

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:54 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
چرا تنها. اینهمه رفیق اینجا داری. درسته اینجا مجازیه ولی ما انسان ها که در اصل مجازی نیستیم. ( فکر می کنم الان بهتر شدید)
گاهی وقتا فکر می کنم خود یانی با چه حس و حالی این آهنگ رو نواخته!!!
فعلا

سجاد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:28 http://www.s-mb.blogsky.com

وای نگو محمد من whispers in the dark بیشتر از یه بار در چند هفته نمیتونم گوش کنم بدوری دپرسم میکنه. آخه من طرز تفکرم از زندگی جوریه که آخرش تنها میمونم و این آهنگ اینو بهم یاد اوری میکنه. حس بدیه اما خیلی قشنگه نمیتونم بهش گوش نکنم از طرفی هم اگه زیاد گوش کنم دچار دپرسی عمیق میشم

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:13 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
آهنگ whispers in the dark برای کسایی که مشکلای روحی و یا شکستای ... در زندگیشون داشتن اصلا توصیه نمیشه! شوخی کردم. ولی من با گوش دادن به این آهنگ یاد یه اتفاق بد میفتم برای همین خیلی دور و برش نمیرم که اگر برم ...
فعلا

محمد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 01:08 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
اطلاعاتی که در مورد آهنگ o holy night دارم خیلی زیاد نیست. فقط میدونم که پارسال زمان کریسمس یانی این آهنگ رو در محل پارک والت دیزنی به همراه گروهش به طور زنده اجرا کرده. البته فایل صوتیش رو هم به طور مجزا هستش.
تو وبلاگ دوستدارای یانی کل ترانه این آهنگ به همراه معنیاش موجود هست. یذره بگردی تو نظرات فکر کنم همونجاها باشه.
آقا مصطفی
ایشالا که حالت خوب باشه و همیشه اینطوری سرزنده باشی!
آقا سجاد
دقیقا همینطوره. اون چیزی که باعث جذابیت یانی و شهرت جهانیش شد همون آلبوم ها و کنسرتهای قدیمی (و به قول بعضی ها نپخته) یانی بود که شاهکاری در آهنگسازی محسوب می شد. جایی که یانی آثار ساخته و پرداخته خودش رو به همراهی گروهی از ارکسترها اجرا کرد. نه اینکه گروهی کنسرت رو اجرا کنن و یانی آهنگهای قدیمی و شاهکارش رو به صورت از قبل ضبط شده و فقط ادا اجرا کنه.
چیزی که تو کنسرت ویسز کاملا مشهوده. هر چند در کنسرت لاس وگاس هم همچین چیزایی دیده می شد که یه آهنگ رو یانی بصورت خیلی کمرنگ درش حضور داشت (منظور در اجراش هست). بهرحال هرچی جلو رفتیم نقش یانی در کنسرت کمرنگ تر شد.
من فقط امیدوارم قبل از اینکه دیر بشه یانی یه آلبوم یا کنسرت مثل قدیما داشته باشه!!
الان یه مقدار حالم گرفتست. راستی شنیدید هفتاد و خورده ای نفر فوت کردند تو اون هواپیماهه.
خدا رحمتشون کنه
فعلا

سجاد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 00:57 http://www.s-mb.blogsky.com

یادم رفت بگم Adel جان من همیشه وقتی به Whispers In The Dark خوب گوش میکنم یکی از غمگین ترین های یانیه گفته میشه هدف حس تنهایی بوده.

هادی دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 00:50

فوقالعاده!!!

سجاد دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 00:45 http://www.s-mb.blogsky.com

سلام...
مصطفی به محمد میگه اختلاف سلیقه تا چه حد؟
مصطفی جان منم بهت میگم اختلاف سلیقه تا چه حد!؟ واقعا برام جالبه که افرادی هستن که انچنان مجذوب voices شدن که دیگه کلا کارای قدیمی یانی در حد چیزای معمولی و کم ارزش حساب میکنن!! من فکر میکنم تا حالا توجه کافی به کنسرت ها و آلبوم های قدیمی یانی نداشتی در ضمن من روی شخص یانی حساسیت آنچنانی ندارم. موسقیشه که برام مهمه. البته تا قبل از آشنایی با البوم های 2003 به بعد روی شخص یانی هم حساس بودم و برام یک انسان نمونه بود اما خب عوض شده... این یانی برای من اون یانی نیست که من روش حساس باشم.
روی کامنت محمد رضا هم بیشتر تامل کن

Adel دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 00:30

سلام . آقا محمد جان در مورد این آهنگ برام توضیحاتی بده لطفا
O Holy Night

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 23:50 http://www.yessss.blogsky.com

نه بابا محمد جون چه کاری دست خودم بدم؟
پائولو کوئلیو میگه:
اهم اهم....
در عشق هیچ خطری وجود ندارد هزاران سال است که انسان ها یکدیگر را جستجو کرده اند و یکدیگر را یافته اند.
کتاب کیمیاگر رو بخون اون بهت ثابت می کنه حرفامو.
اصلا برای همین زیباییش بود که با کلی زجر یه آهنگ به سبک مصری ساختم به اسم کمیاگر.
نه هیچی نمی شه فقط داشته باش ببین چی می شه جایی نری ها!
البته امیدوارم علیرضا ناراحت نشده باشه ار این پست (چه زود رنجم هست ایشش..)

محمد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 23:12 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
ایشالا. البته اینطور که الان دیدم تو سایت فارس نوشته بود که سقوط نبوده و فرود اضطراری بوده. بنده خداها خونواده های اینا چه زجری کشیدن بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیما!
فعلا

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 23:05

ممنون آقا محمد
راستی رفتی حرم ما رو هم دعا کن
آخه مگه میشه هواپیما سقوط کنه و کسی طوریش نشه
فقط در یه صورت امکان داره و اونم اینه که تو آب بیافته که ایران هم خشکه

محمد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 22:51 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
نه آقا عادل. تمامی کنسرتها رو با هم خریدم. فکر کنم ۸ یا ۹ تا دی وی دی بود که دو تا از دی وی دی ها هم اشانتیون بود. یکی کنسرت گروه سکرت گاردن و اون یکی هم کنسرت ونجلیز بود. از لحاظ قیمت هم نسبت به جاهای دیگه خیلی خوب حساب می کرد. فکر کنم سرجمع ۸ یا ۹ تومن شد. البته دقیقا یادم نیست الان.
در ضمن پول رو هم باید به حسابش واریز کنید. قبل از ارسال. و شماره فیش رو بهشون بدید.
راستی شنیدید هواپیما سقوط کرده تو ارومیه. امیدوارم کسی طوریش نشده باشه.
فعلا

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 22:46

محمد جان چه طوری هزینه رو پرداخت کردی؟

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 22:44

ممنون محمد جان ولی میشه بگی که آیا فقط VOICES رو خریدی؟
یا اینکه همه رو با هم خریدی؟
میشه بگی تخمینی قیمتش چقدر میشه؟
ممنونم

محمد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 22:22 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
خدمت آقا عادل عرض شود که دی وی دی این کنسرت که یه دی وی دی ۹ گیگ هست رو از یه وبلاگ خریدم. این آدرسش: http://www.yanni-voices.blogfa.com/
البته خیلی وقته این وبلاگ پست جدید نداره. ولی امیدوارم کمکتون کنه.
کیفیتش هم خیلی خیلی بالاست. هر چند مثل آکروپولیس و ده لایو ایونت و رویال آلبرت هال لندن دیگه حال قدیمی رو نداره. (برای من)
آقا مصطفی. یه موقع کار دست خودت ندی با این کارا!

محمدرضا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 21:50

ملا نصر‌الدین یه روز با دوستش میگپید:
دوستش : `خوب ملا، هیچ وقت به فکر ازدواج افتاده‌ای؟`
ملا نصر‌الدین پاسخ داد: ` فک که کردم. جوون که بودم، تصمیم گرفتم زن کاملی پیدا کنم صحرا رو ایکی ثانیه ردوندم تو دمشق ترمز زدم و با زن پر حرارت و بیوتیفولی آشنا شدم اما او از دنیا بی‌خبر بود. بعد سر خر رو کج کردم طرف قاهره ؛ اونجا هم با زنی آشنا شدمیدم که اوستای آسمون شنوسی بود، ولی گلاب به روت شبیه خودت بود. بعد چپیدم تو اصفهون رفتم و نزدیک بود با یه دختر زیبا با ایمان و آندراستند و فول آپشن ازدواج کنم.`
- `پس چرا با او ازدواج نکردی؟`
- `آه، رفیق! متاسفانه او هم دنبال مرد کاملی می‌گشت!
( خب حالا از یانی چه خبر ! )

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 21:38 http://http:/www.yessss.blogsky.com

فهمیدم خودشه پسر اسم آهنگو انتخاب کردم اسم آهنگ این هست که البته تو آلبوم نمی ذارمش و اصلا رسمی هم نیست:
For Chloe

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 20:32

راستی من اولین باری که اومدم و نظر دادم یادم رفت از سازندگان این سایت باحال قدر دانی کنم
پس حالا میگم که
آقا علیرضا دستت درد نکنه
آقا سامان شما هم ایضا

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 20:28

در مورد سوال مهدی جان باید بگم که فکر نکنم که barcelona nights اثر یانی باشه. البته مطمئن نیستم
منظورت از آهنگ عربی یانی چیه؟

Adel یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 20:21

محمد جان کنسرت کامل yanni voices 2009 رو از کجا گیر آوردی؟
راهنماییم کن.
من نشستم تک تک آهنگ هاش رو به صورت کامل از youtube دانلود کردم ولی خیلی دوست دارم کنسرت اصلیش رو داشته باشم

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:34

البته نا گفته نمونه خیلی از اسمی که انتخاب کردم خوشم نمیاد اگه می شه راهنماییم کنید یه اسم بهتر انتخاب کنم. ولی حتما توش لیلی یا شیرین داشته باشه چون می خوام تقدیمش کنم به لیلی خودم

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:33

لیلی با من است
اسم سومین آهنگیه که ساختم ای کاش بلد بودم بذارم برای دانلود
می دونین؟فردا امتحان اقتصاد دارم و تا الان چیزی نخوندم. عیب نداره فوقش بیفتم می ندازم گردن علیرضا

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:30

ممممممممم چه بد :-(
ولی واسه خودم یه خبر خوب دارم به اس ام اس دوستم توجه کنین تا متوجه خبر بشید.
کنسرت و فرستادم نقطه
فردا می رسه به دستت نقطه
قول بده بی جنبه بازی در نیاری.
البته منظور دوستم از اینکه گفته بود بی جمبه بازی هیجان بیش از حدم بعد از دیدن کلوی اونم با کیفیت بالاست.البته یه مساله ی دیگه ام هست من تا حالا فقط دیدم کلوی آواز بخونه ولی ندیدم حرف بزنه از دوستم شنیدم تو پشت صحنه ی آلبوم حرف می زنه سریع داد زدم گوشی رو بگیر جلوی اسپیکر کامپیوترت تا صداشو بشنوم. وقتی شنیدم یه لحظه سرم گیج رفت ... هاه خدای من خیلی با شکوه بود...

محمد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 18:02 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
زمانش یک ساعت و ۵۵ دقیقه کنسرت اصلی به همراه ۲۲ دقیقه چهارتا آهنگ به زبون اسپانیولی هست.
کسی که اون آهنگهای شاهکار قدیمی دهه ۸۰ و ۹۰ رو گوش داده باشه و عاشقش باشه خیلی از اینا خوشش نمیاد. بالاخره سلیقه با سلیقه فرق می کنه دیگه.
love take me که برای تیتراژ پایانیشه. تو خود کنسرت اجرا نمی شه.
فعلا

مصطفی رحیمی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 17:53 http://صصص

سلام من که هنوز شک دارم اون سنتورینی شما همونی باشه که من شنیدم. به هر حال ممنون.
آره محمد درست حدس زدی من همون کنسرت ناقص بی کیفیتو دارم. می شه بگی اصلیش چند دقیقه اس؟
فردا به دستم می رسه ولی از خوشحالی نمی تونم صبر کنم و در ضمن من واااااااااااااااااااقعا تعجب می کنم از سلیقه ات آخه اختلاف سلیقه تا چه حد؟ من کشته مرده ی اون آهنگم. راستی آهنگ لاو تیک می هم اجرا می شه؟

برگ خزان یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 17:40 http://www.bato.persianblog.ir/

سلام
امکان داره لینک دانلود تصویری کنسرت لندن یانی رو برام بذارید؟
من فقط یک نسخه پیدا کردم که ناقصه
متشکرم

محمد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 17:30 http://www.yannilover.blogfa.com

بازم سلام
آًقا مصطفی. اون که اول سنتورینی هست صدای آبشار نیست، صدای تشویق تماشاچی ها هست. یه لحظه شک کردم که دارید آهنگ in your eyes رو می گید که اولش صدای آب میاد. بعد رفتم سنتورینی acropolis رو گوش دادم حساب کار اومد دستم.
آهنگ port of mystery هم یه مقدار خیلی کم شبیه یه تیکه هایی از وسطای سنتورینی هست اما بقیش هیچ شباهتی بهش نداره.
دقیقه 51 کنسرت آکاپالکو مکزیک آهنگ theory of everything هستش که لزلی میلز اجرا میکنه به تنهایی.
آهنگ شادی هم که کلوی و اندر توش هستن اسمش quedate conmigo هست که تو آلبوم voces هم هستش. ولی خیلی بچسب نیست. (نظر شخصی)
احتمالا شما داری از روی ویدیوی pbs آهنگارو اسم میاری. درسته. اونی که دقیقه 51 اجرا میشه همونیه که گفتم. توی pbs اونی که بعد از صحبت های یانی به زبون مکزیکی هست within attraction هست اما توی دی وی دی اصلیش اونی که بعد از صحبتها اجرا میشه آهنگ vivi il tuo sogno یا همون almost a whisper خودمون هستش که نیذان پاشکو اجرا می کنه.
فعلا

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 15:04

, در مورد آهنگ Dry Land منم فکر نکنم کار یانی باشه احتمالا کار گروه TSO باشه.

mosy یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:24

راستی سایت رسمی کلوی لاوری اینه که فیلتره.
www.chloelowery.biz

به خاطر مریم مقدس هم که شده به وبلاگ منم بیاید.

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:20 http://www.yessss.blogsky.com

راستی من گیج شدم آهنگ santorini مگه همون نیست که اولش صدای آبشار میاد؟ پس چرا توی کنسرت آکروپلیس وقتی روی آهنگ santorini کلیک می کنی آهنگ port of mystery رو اجرا می کنه؟
بعد یه سوال دیگه هم داشتم. آهنگی که توی دقیقه ی پنجاه و یک کنسرت مکزیک اجرا می شه اسمش چیه؟ اون یه آهنگ شاده که توسط کلوی و اندر خونده می شه فهمیدید که؟اولشم نوازنده ی پرکاشن شروع می کنه.
و اون آهنگی هم که قبلش یانی به زبون مکزیکی صحبت می کنه اون اسمش چیه؟ واقعا گیج کننده اس.
آدامس می خوری؟

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:13 http://www.yessss.blogsky.com

علی علی علی...
من از شما توقعی ندارم (راجع به اینکه گفتی به ما چه) ولی آخه بعضی ها حرفایی زدن تا الان که برام ناراحت کننده بوده حالا نمی گم چی گفتن. ولی آخه خداییش حق بده تو خودتم که بودی حالت گرفته می شد. فک کن شما همه تون به یانی علاقه دارید حالا ما می گیریم حساس هم هستید روش. بعد یکی پیدا شه یه دفعه هرچی از دهنش در میاد به یانی بگه . و در اون موقع شما بی خیال نمی شینید قهوه بخورید و بهش چیزی نگید مسلما یه برخورد باهاش می کنید. من هم که با همه نبودم با بعضی ها بودم.به هر حال متاسفم متاسفم متاسفم یه عالمه اگه باعث شدم سایتتون با یه سری کامنت زشت بشه.
فیلم آلیس در سرزمین عجایب ساخت سال ۲۰۱۰ یه شخصیت به اسم کلاه دوز داشت که هر وقت داشت حرف می زد آروم آروم
قاط می زد و عصبانی می شد منم مثل همونم نریمان و سجاد بهتر می دونن.
یه بار دیگه متاسفم. هاه...

علیرضا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 13:59 http://www.Yanni-Fans.com

سلام به همه دوستان!
مصطفی جان من نظر آخرتو با اینکه اصلا دلم نمیخواد نظری را پاک کنم ، پاک کردم.
و باید بگم که اگه این بحث مسخره را ادامه بدی مجبورم تمام کامنت هاتو پاک کنم و یا اسمتو ببرم تو بلکلیست.
متاسفانه این بحثی که راه انداختی نه تنها داره از نظر اخلاقی اینجا را با مشکل مواجه میکنه بلکه داره کم کم رو اعصاب همه راه میره.
شما اگه عاشق کلوی هستی خب به ما چه ربطی داره؟ بیش از 50 بار توی کامنت ها گفتی که من عاشق کلوی هستم. خب که چی حالا؟!
من اگه فیلتر گذاشتم روی بخش نظرات به این معنیه که از دوستان عزیز خواستم که در این گونه موارد چیزی ننویسند نه اینکه به خاطر داشتن فیلتر به طور اختصار یه جدا جدا بنویسن که توسط فیلتر شناخته نشه!
قصد توهین به توی یا کس دیگه ای را ندارم! اما عاجزانه ازتون خواهش می کنم که این بحث را تموم کنید. شما مصطفی جان نظرات خیلی قشنگی و جذابی میفرستی اما گاهی اوقات دیگه مرز را فراموش میکنی. مثالش همین بحث اخیر که بدون مقدمه اومدی و یک بحث بی محتوا را راه انداختی.
امیدوارم دوباره مجبور نشم پاک کنم نظرتو.
در آخر هم به خاطر همه نظرات خوبی که تاحالا دادی ازت تشکر میکنم اما خواهش می کنم دیگه چنین حرف هایی را توی اینجا راه ننداز.
قربونت

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:48

شوخی کردم نظر قبلی فقط واسه این بود که میزان علاقه و حساسیتم نسبت به کلوی رو ثابت کنم که البته اون مطالب از ته قلب بود ولی اگه بخوایم کار های بی کلام یانی رو در نظر بگیریم باید بگم که :
standing in motion_Chase_The flame within_with an orchid_voyage
بهترین کارهای یانی هستند از نظر من.
و یه مطلب دیگه:
تا فردا کنسرت کامل یانی وویسز به دستم می رسه. تا الان چیز های خیلی نا به هنجاری از اجرای آهنگ our days شنیدم. فقط دلم می خواد کلوی توی اون آهنگ حضور داشته باشه اون وقته که میام اینجا و تموم کامنت هارو از دفاعیه ی کلوی پر می کنم.

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:36

تو نظر قبلی دو تا سوتی دادم. اصلاح می کنم: سرعت اینترنت و set me free

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:33 http://www.yessss.blogsky.com

سلام.
ای بابا باز یه روز اینترنت من قات زده بود نتونستم بیام پاک زدید بخش کامنت هارو منفجر کردید. ماشا ا... هزار ماشا ا. ..
هیچکدومتونم که یادی از من نکردید.جوابمم که فقط سجاد داد. چه راحت می شه شناختتون :-)
این برای سجاد: آره که چیزی گفتن. اگه این آقا علیرضا فیلتر برای نظراتش نذاشته بود اصل مطلبو می نوشتم. یه سایت خارجی بود که راجع به کنسرت یانی وویسز نوشته بود و کلا کلوی رو برده بود زیر علامت سوال اینترنتم کم سرات نبود خوانواده اشو بهش یاد آوری می کردم. آدم... فک کرده با بچه طرفه می تونه هرچی دلش می خواد بنویسه کسی هم چیزی بهش نگه.
بذارید منم نظرمو بدم حالا:
وقتی می خوای شاد شی باید اینو گوش کنی
Love Take Me
وقتی به احساس همدردی نیاز داری باید اینو گوش کنی
ُSet Me Free
وقتی می خوای غم و غصه تو بریزی بیرون باید اینو گوش کنی
Kill Me With Your Love
وقتی می خوای ذهنت آروم بگیره باید اینو گوش کنی
O Holy Night
وقتی یه هیجان نرم و عاشقانه می خوای این به دردت می خوره
Dry Land_Ill Keep Your Secret
و در آخر آگه حوصله داشتی می تونی به فریاد یانی و موسیقی بی کلامش هم برسی.

مهدی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:02

منم با عادل درباره فضا های آهنگ های یانی موافقم
یه سوال از یانی دوستان عزیز هم داشتم barcelona nights کار یانیه؟ و اون آهنگ عربی یانی چطور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد